229quote:Op maandag 8 mei 2006 03:18 schreef Puckaholic het volgende:
Nou ben terug van een weekje New York.
Ben bij game 4 geweest van de Rangers.....fijn hoor, ga je eindelijk kijken naar je favoriete team, worden ze voor je ogen uitgeschakeld.
Helaas, deze zomer maar een grote UFA defenseman signen en proberen een hoge draftpick te traden en dan gaan we volgend jaar voor ronde 2 ;-)
Voor degene die het vroeg ik zat in sectie 229 rij E
Oh en heb trouwens een Lundqvist jersey gekocht...VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Geen handdoekje gehad. Wel een teamposter, omdat het Fan Appreciation Night was... Ze waren blijkbaar erg dankbaarquote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef Puckaholic het volgende:
Yep ik ken ze.
Heb je ook zo'n mooi handdoekje gekregen?
Ik heb ook bij de ingang nog in de rij gestaan voor ee T-shirt, moest je een vraag beantwoorden over de rangers.
Ik kreeg de volgende vraag:
Welk voedselproduct is vernoemd naar Jaromir Jagr?
Ik had hem goed maar wie weet het hier????
Traden voorr een hogere draft pick moeten ze zeker niet doen. Zit genoeg talent in het systeem, laten we dat ook zo houden. Nooit meer terug naar het beleid van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het beleid dat je voorstelt was niet bepaald succesvol in de laatste jaren
Ik heb intussen 2 Mighty Ducks handdoekjes. Uiteraard ook flink mee gezwaaid in het stadionquote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef Puckaholic het volgende:
Heb je ook zo'n mooi handdoekje gekregen?
Krijgt Lundqvist echt al zoveel? Hij verdient het wel, maar volgens mij krijgt hij echt minder. Ozo moeten ze zo snel mogelijk wegjagen. Ook Weekes is eigenlijk te duur voor een back-up. Ze hebben inderdaad nog iemand nodig voor de tweede lijn. Ze hebben echter eerst een defender nodig. Die tweede lijn kan dan volgend jaar aangevuld worden. Alles rustig opbouwen en geen overhaaste beslissingen forceren.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jaromir Jagr Capitals pick up part of Jagr's salary $4.94 million
Darius Kasparaitis $2.989 million
Sandis Ozolinsh $2.750 million
Marek Malik $2.5 million
Michael Nylander $2.026 million
Kevin Weekes $1.95 million
Henrik Lundqvist $1.879 million
Jason Ward $637,000
Petr Prucha $537,500
Blair Betts $525,000
Dale Purinton $522,500
Ryan Hollweg $491,000
13 a 15 miljoen dollar voor 11 plaatsen. Als je veel role-players haalt kan je wel een top UFA defensemen halen.
P.S. Ik weet niet wat de UFA's en FA's zijn van de Rangers
De Avs kregen inderdaad weer flink klop!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wordt verdomme tijd dat de Avs gaan winnen
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:22 schreef Jasza het volgende:
Komaan Ottowa.
quote:Canucks Sign 2005 1st Round Draft Pick Luc Bourdon
Vancouver, B.C. - Vancouver Canucks Senior Vice-President and General Manager Dave Nonis announced today that the Canucks have signed 2005 first round draft pick, defenceman Luc Bourdon. In keeping with club policy, terms of the deal were not disclosed.
Bourdon, 19, has signed his first pro contract after being drafted 10th overall by Vancouver in the 2005 NHL Entry Draft. The 6-foot-2, 211 pound defenceman split the 2005-06 season between the Val-d’Or Foreurs and the Moncton Wildcats of the QMJHL, recording 20 points (2-18-20) and 54 penalty minutes in 20 games played with Val-d’Or and eight points (1-7-8) and eight penalty minutes in ten games played with Moncton. As a member of the Wildcats, Bourdon is currently vying for the President’s Cup in the QMJHL final and will play at the Memorial Cup, which is hosted by Moncton this season.
The native of Shippagan, New Brunswick has also spent time with the Canadian National team Development Program. Bourdon was named to the 2006 World Junior Championship All-Star Team after winning a Gold Medal with Team Canada at the tournament in Vancouver. He also won a Silver Medal and was named top defenceman at the World Under-18 Championship in 2005 and a Gold Medal in 2004.
En de Avs kregen weer klop! Deze keer in Overtime, het werd na de 1-1 eerst 2-1 voor de Ducks, daarna 2-2, en vervolgens 3-2 voor de Ducks en de gelijkmaker voor 3-3 van de Avs. Spannende wedstrijd weer, erg veel kijkplezier gehad!quote:
Ik had het de Avs ook wel gegund moet ik zeggen, het was een mooie pot ijshockey! Spannend om te zien, en de Ducks stonden twee keer voor met 2-1 en 3-2, en de Avs wisten toch nog overtime te forceren door op een kritiek moment de 3-3 gelijkmaker te scoren! Ik zou in ieder geval niet minder kijkplezier hebben gehad als de Avs hadden gewonnen, maar ik blijf natuurlijk trouw aan de Ducks!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:58 schreef lekkeband het volgende:
Deze pot hadden de avs gewoon moeten winnen, tjezus wat een geblunder![]()
Tja.... de Avs moeten 4 wedstrijden winnen nu om door te gaan, de Ducks hoeven er maar 1 te winnen nu.... Het word inderdaad wel erg moeilijk voor de Avs!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan mogen ze van mij nu wel aftaaien ookMan man man
Ja hier! Nu de NFL stilligt richt ik me vol op de NHL, omdat de MLB me totaal niet trekt.quote:Wie van julie kijkt trouwens de NHL in Nederland op NASN
Troost je, ze spelen tenminste de play-offs ... kunnen wij niet zeggenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan mogen ze van mij nu wel aftaaien ookMan man man
Je hebt een gele imageshack kikker als icoonquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef blueangel_ het volgende:
Troost je, ze spelen tenminste de play-offs ... kunnen wij niet zeggen![]()
Ik sinds gisteren ook. Eindelijkquote:Op maandag 8 mei 2006 18:57 schreef maartena het volgende:
Wie van julie kijkt trouwens de NHL in Nederland op NASN?
Ik zat al zo eens naar die scores te kijken, en al die nullen vielen me zo op.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 04:13 schreef BitetheBullet het volgende:
Zouden er 4 sweeps aankomen in de semi-finals?![]()
go lawinequote:Op donderdag 11 mei 2006 17:48 schreef maartena het volgende:
Vanavond, 19:00 PST (04:00 Nederlandse tijd) spelen de Eendjes weer tegen de Lawines!
De Avs staan onder grote druk, en de Ducks kunnen mischien wat zelfverzekerd zijn na 3 keer winnen..... en game 3 kon tot op het laatste moment echt nog beide kanten op. Het zou zomaar kunnen dat ze vanavond in ieder geval de eer redden door 1 game te winnen.....quote:
Nucksquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Je hebt een gele imageshack kikker als icoon
Welke club is "wij" dan?![]()
De Nucks!quote:
Rust. 2nd Period net afgelopen, zo even de 3d period kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:29 schreef popolon het volgende:
2-1 Ducks, een sweep zit er aan te komen.
Ik, dat wil zeggen tot gisteravond, toen ik de melding kreeg dat mijn smartcard defect was.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:57 schreef maartena het volgende:
quote:
3-1 achterstand in de series...... het is niet onmogelijk, maar wel heel erg moeilijk.quote:Naja, nu wil ik alsnog dat de Sens winnen
Jova is een held, zeker een van de beste defenders in de NHL ... maar hij blijft voor 90% bij de Nucksquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Puckaholic het volgende:
Wat vind je van Jovanovski?
De rangers moeten een goede Defenseman halen. Namen die rond gaan van ufa's zijn chara, redden, kubina maar ik zag jovo ook voorbij komen. is hij uberhaupt een ufa?
Kubina kende een heel sterk seizoen in 2004, maar dit jaar was het erg matig..quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Puckaholic het volgende:
De rangers moeten een goede Defenseman halen. Namen die rond gaan van ufa's zijn chara, redden, kubina maar ik zag jovo ook voorbij komen. is hij uberhaupt een ufa?
Leuk, ben benieuwd..quote:LIGHTNING SIGN TOP JUNIOR SCORER STANISLAV LASCEK
The 2004 Stanley Cup Champion Tampa Bay Lightning have signed right wing Stanislav Lascek to a standard three-year entry level contract, Executive Vice President and General Manager Jay Feaster announced. In accordance with club policy, financial terms of the contract were not disclosed.
Lascek, 20, recorded 47 goals and 135 points in 64 games for Chicoutimi of the Quebec Major Junior Hockey league in 2005-06, finishing as the second leading scorer in the league and third overall in the Canadian Hockey League (including the Ontario Hockey League and Western Hockey League).
Volledig artikel
Ik ook eindelijk..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:57 schreef maartena het volgende:
't zal voor popo geen verrasing zijn dat ik ook voor de Hurricanes benquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:07 schreef popolon het volgende:
Must win voor de Devils, ze hebben er nog drie te gaan.
Hurricanes.
Yep, veel Canadezen en Amerikanen uit het noorden (Michigan bijv.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:12 schreef Guard het volgende:
Nederlandse voorouders trouwenszo klinkt het wel..
yep...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, veel Canadezen en Amerikanen uit het noorden (Michigan bijv.) hebben Nederlandse roots.
p.s. Nu je NASN hebt kun je ook MLB en NFL Europe zien?
Hmmm het gaat hier anders als in de NFL topics merk ik...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:30 schreef lekkeband het volgende:
Zeg heren zijn we nu aan het kijken (naar een prima pot) of typen
![]()
NFL leent zich ook prima voor kijken en posten, NHL trouwens ook wel alleen in de NFL topics heb je meer mensen die live kijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmmm het gaat hier anders als in de NFL topics merk ik...![]()
Ben aan het kijken natuurlijk![]()
Het leek net alsof ottawa even een time out nam.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:58 schreef Saviola het volgende:
Haha, Ottawa eruit door een shorthanded goal in OT![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 01:13 schreef Guard het volgende:
zjees, Devils binnen 1 minuut op voorsprong in Raleigh...
Ik ook. Dan hebben we een "All-California" finals!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan hoop ik dat de Sharks doorgaan, ik heb een hekel aan de Oilers, en dat stamt nog van het SNES spel NHL '96
Je moet je schamen!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ook. Dan hebben we een "All-California" finals!
En het garandeerd dat een team uit California in de Stanley Cup final staat....
![]()
Hij is de neef van Jeff Heeremaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef popolon het volgende:
Whehe.
Leuk item over The Staal Brothers.
Staal Brothers are coming to the NHL.
Nee in Ontario.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:02 schreef Vhate het volgende:
Dan woont jouwn family in Calgary...kan niet anders.. elke echte flame fan is anti oilers en omgekeerd.. Maar mijn family woont onder Edmonton en oh die gaan helemaal wild
Damn, coolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:01 schreef maartena het volgende:
Ikzelf woon 10 minuten (5 minuten als ik groen licht mee heb) van de Arrowhead Pond vandaan waar de Anaheim Mighty Ducks spelen.
Yep veel duurder dan voetbal.. koop maar een echte authentic jersey.. kost plus minus 350 Canadian dollar. En tickets ook veel more expensive dan voetbal.. afhankelijk van hoe dicht je op het ijs zit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:45 schreef Saviola het volgende:
[..]
Damn, coolEn ben je ook (fervent?) Ducks fan ?
Ik volg ijshockey nog niet zo lang, maarre.. is dat een dure sport eigenlijk? Qua seizoenskaarten (ofzo) en qua shirts/merchandising ?
Hockey = Montrealquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef Vhate het volgende:
[..]
Je moet je schamen!Een hekel aan de Oilers???? Hockey is Alberta is Canada... Edmonton is naast Buffalo de enige echte hockeystad die er nog in zit..
Anaheim heeft ook gewoon een retekoel team.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:59 schreef maartena het volgende:
Heh.... Ik kan je al wel vertellen dat ik een zootje Canadese familie hebben die momenteel voor de Anaheim Mighty Ducks zijn.
Ik ben met mijn Canadese oom vorige maand 2 keer naar Ducks vs Flames geweest, en mijn oom was dus niet voor het Canadese team
Ik gun het Anaheim nu ook wel, zeker omdat ze 3 jaar geleden in het zicht van de haven strandden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Anaheim heeft ook gewoon een retekoel team.
Bryzgalov, Niedermayer,Selanne, Lupul (gewoon ff 4x scoren in een wedstrijd)
Aangezien de Habs en de Blackhawks eruit liggen , gun ik de Ducks de titel.
Niet "fervent".... maar wel fan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:45 schreef Saviola het volgende:
Damn, coolEn ben je ook (fervent?) Ducks fan ?
Ligt eraan.... in het voorseizoen kon ik voor $10 een wedstrijd zien tussen de Anaheim Mighty Ducks en de Florida Panthers, in de Stanley Cup zijn de goedkoopste tickets $39. In Canada is het meestal wat duurder. Officiele jerseys etc, kun je voor een dollar of 50 wel kopen bij de winkel in het stadion.quote:Ik volg ijshockey nog niet zo lang, maarre.. is dat een dure sport eigenlijk? Qua seizoenskaarten (ofzo) en qua shirts/merchandising ?
Dat was wel superjammer inderdaad in 2003.... Maar ze zitten weer bij de beste 4 teams van het jaar, en dat is op zich natuurlijk een goede prestatie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Leatherface het volgende:
Ik gun het Anaheim nu ook wel, zeker omdat ze 3 jaar geleden in het zicht van de haven strandden.
Er blijft niks over he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gaat popolon zowaar de Canadezen aanmoedigen?
Ik kan me goed voorstellen dat ze daar in Edmonton hopen op weer eens een nieuwe Cup.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Er blijft niks over he?
Bovendien heb ik wat familie in Edmonton wonen.
De broer van m'n schoonvader belde op na elk verlies van de Wings, die liep bijna rood aan.Toen was het een een vriendschappelijke 'vijandigheid', nu heb hoop ik dat ze ver komen.
Zeggen dat die maar een puntje meer haalden dan de Nucksquote:
The Oilers hebben het ondelinge resultaat dik en dik gewonnen van de nucks..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:11 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Zeggen dat die maar een puntje meer haalden dan de Nucks![]()
Dat kwam door de filmquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:17 schreef Leatherface het volgende:
Ik kan me herinneren dat er een aantal jaren geleden een nogal grote Mighty Ducks merchandising - rage was hier in Nederland.
Waar kwam dat uit voort? Deden ze het toen ook al zo goed in de NHL, of kwam dat puur door de design van hun kleding?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:07 schreef Vhate het volgende:
Edmonton gaat all the way en al helemaal doordat Smyth de boel opjaagd.. wat een speler zeg, voortanden eruit en dan gewoon gelijk weer doorspelen.. he's my man![]()
Hij heeft wel iets weg van Forsbergquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef popolon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Smyth to be stitched and ready for Game 4.
''Not that he was pretty before, but he is not going to look good come game-time,'' said Oilers left-winger Ethan Moreau, who believes Smyth will be stitched up and ready for Game 4 Friday.
Waarom schaf je niet gewoon digitale kabel aan? Essent, UPC, Casema, CAIWay, en nog een paar anderen hebben dat tegenwoordig in hun digitale pakket zitten, en je krijgt van wat ik begrijp de meeste wedstrijden in goede kwaliteit op je beeldbuis!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sopcast, opgenomen wedstrijden, hoogtepunten
Zie deze site: http://www.streamtvnow.tvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Waarom schaf je niet gewoon digitale kabel aan? Essent, UPC, Casema, CAIWay, en nog een paar anderen hebben dat tegenwoordig in hun digitale pakket zitten, en je krijgt van wat ik begrijp de meeste wedstrijden in goede kwaliteit op je beeldbuis!
Welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Essent niet
geef mij maar reactie van Horcoff:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef popolon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Smyth to be stitched and ready for Game 4.
''Not that he was pretty before, but he is not going to look good come game-time,'' said Oilers left-winger Ethan Moreau, who believes Smyth will be stitched up and ready for Game 4 Friday.
Damn.. lijkt me echt een hele belevenis, zo'n wedstrijd meemaken.. vooral in de play-offs, toch een aparte sfeerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:12 schreef maartena het volgende:
Ligt eraan.... in het voorseizoen kon ik voor $10 een wedstrijd zien tussen de Anaheim Mighty Ducks en de Florida Panthers, in de Stanley Cup zijn de goedkoopste tickets $39. In Canada is het meestal wat duurder. Officiele jerseys etc, kun je voor een dollar of 50 wel kopen bij de winkel in het stadion.
In de Arrowhead Pond passen zo'n 17500 man, en tijdens de twee wedstrijden die ik er gezien heb bij de Stanley Cup was het echt volle bak. Bij een wedstrijd van vorig jaar in het voorseizoen tegen de Florida Panthers was het stadion slechts voor de helft gevuld, of mischien 1/3e. Was ook niet echt een belangrijke wedstrijd.
Nou nou, essent basis: 15.20quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef maartena het volgende:
En Nederland is nog een van de allergoedkoopste landen ter wereld voor kabeltelevisie....
Maar goed, ik betaal dan ook een goede $70 per maand voor kabel en digitale kabel, met premium kanalen en DVR.... dus dan lijkt het in Nederland al heel snel spotgoedkoop natuurlijk.
basis zit al in mijn huurprijs en film 1 en sport 1 mogenze houden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:43 schreef lekkeband het volgende:
[..]
Nou nou, essent basis: 15.20
digitaal: 8.95
film 1: 14.95
sport 1: 14.95
totalos: 54.05 euri
Ja diego sinds 9 mei heeft essent ook nasn![]()
Tering, bijna 30 Euro voor film1 en sport1? Is dat het waard? Gezien je ongeveer 25 Euro voor al die andere kanalen betaald...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:43 schreef lekkeband het volgende:
[..]
Nou nou, essent basis: 15.20
digitaal: 8.95
film 1: 14.95
sport 1: 14.95
totalos: 54.05 euri
Ja diego sinds 9 mei heeft essent ook nasn![]()
Is inderdaad heel erg leuk! Zelfs op de goedkopere plaatsen (die wij dus hadden) kun je de puck nog goed zien, en de sfeer is altijd erg goed. Ik bedoel, geen problemen met fans enzo, de Ducks en Flames fans zaten gewoon naast elkaar zonder enkel probleem. Af en toe wat "Lets Go Ducks" en "Go Flames Go" geroep naar elkaar, maar dat hoort erbij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Saviola het volgende:
Damn.. lijkt me echt een hele belevenis, zo'n wedstrijd meemaken.. vooral in de play-offs, toch een aparte sfeer
sport1 en film1 samen "slechts" ¤ 22.95quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Tering, bijna 30 Euro voor film1 en sport1? Is dat het waard? Gezien je ongeveer 25 Euro voor al die andere kanalen betaald...
Ter vergelijking, ik betaal hier $5,95 voor HBO, maar dan krijg ik wel meteen 10 HBO kanalen.
Ik heb begrepen dat het WK voetbal voor het eerst in 'echt' HD te bekijken is, in sommige gebieden van Nederland dan als test.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef ForzaRob het volgende:
Sport 1 vind ik wel een vette zender en het geld zeker waard, als ik tv kijk en das niet zo heel veel alleen in het weekend en 's avonds 's nachts, kijk ik alleen maar naar sport 1 of film 1, rest van de zenders kijk ik niet eens meer, ja NASN dan voor NHL.
Sport 1 zend trouwens ook nba playoffs uit en komend WK in breedbeeld en hd kwaliteit zonder die klote reclames zoals bij de nos.
In de VS ook op ESPN-HDquote:Op donderdag 18 mei 2006 05:50 schreef popolon het volgende:
Ik heb begrepen dat het WK voetbal voor het eerst in 'echt' HD te bekijken is, in sommige gebieden van Nederland dan als test.
quote:Oilers.8th seed die zover komt, dat geeft vertrouwen. Dat wordt Peking Anaheim eend op het menu.
Nee.... lijkt het wel op. Edmonton @ Anaheim is om 6PM vanavond (18:00 PST) - wat ook weer betekend dat ik beter de Arrowhead Pond moet vermijden als ik straks naar huis rijdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:34 schreef lekkeband het volgende:
Zie ik het nou goed dat nasn vanavond/nacht de playoffs niet rechtstreeks uitzendt ?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 07:34 schreef popolon het volgende:
Oilers winnen ook gewoon even de tweede uitwedstrijd.
En zeker de finale in 7 games verliestquote:Op maandag 22 mei 2006 18:32 schreef Saviola het volgende:
Edmonton is gewoon het nieuwe Calgary.. ze eindigden allebei onderaan hun Conference, schakelden allebei de #1 overall (Detroit) uit, hebben een keeper die alles pakt (Roloson-Kiprusoff), verdediger die iedereen kapot beukt (Pronger-Regehr) en een geweldige aanvalsleider (Smyth-Iginla).
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En zeker de finale in 7 games verliest![]()
Smyth vergelijken met Iginla.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:32 schreef Saviola het volgende:
Edmonton is gewoon het nieuwe Calgary.. ze eindigden allebei onderaan hun Conference, schakelden allebei de #1 overall (Detroit) uit, hebben een keeper die alles pakt (Roloson-Kiprusoff), verdediger die iedereen kapot beukt (Pronger-Regehr) en een geweldige aanvalsleider (Smyth-Iginla).
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er is maar 1 club waar ik, als duidelijke Av, een hekel aan heb, en dat zijn de Canucks
Het is ook een vergelijking in functie van het team, niet individueelquote:Op maandag 22 mei 2006 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Smyth vergelijken met Iginla.
Ik heb zo'n idee dat je vergelijking niet helemaal opgaat
Tampa Bay zou dus deze goalie willen.. speelt in Zweedse Elitserien en was de start-goalie voor Zweden op het zojuist afgelopen WKquote:...men för Tampa Bay är Holmqvist ett hett namn
Regerande Stanley Cup-mästarna Tampa Bay letar nya målvakter.
En av dem som nämns: Tre Kronors allt hetare Johan Holmqvist.
Damn, geweldig nieuws..quote:Op maandag 22 mei 2006 21:53 schreef JZweeds het volgende:
Nu weer NHL:
Tampa signs Richards to $39 million 5 year deal. 7,8M per jaar.
http://www.tsn.ca/nhl/news_story/?ID=166601&hubname=
$7,8m is inderdaad een heel bedrag.. maar er zaten blijkbaar heel wat teams achter Richards aan.. ik denk dat head-coach Torterella van Richards dé man van Tampa wil maken (zou volgend jaar wel 'ns met de C op z'n shirt kunnen verschijnen..), het is ook geen geheim dat Torterella en Vinny Lecavalier in het verleden wel eens minder met elkaar konden opschieten.. dat St. Louis zou ge-trade worden zit er misschien wel in.. als ik zo lees op het forum van Tampa zou dat voor een topgoalie moeten gebeuren.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind Richards geen franchise-player, dat is wat mij betreft alleen Vince en dan moet je voor Richards niet meer betalen dan 4-5 miljoen of je moet gaan ruilen
quote:Now, Feaster will turn his attention to other priorities, including finding a new goaltender -- most likely through a trade. He doesn't believe the size of Richards' deal will be a hindrance to making necessary changes.
"There's no question it's going to be a long, hard summer," the general manager said. "But I'm very optimistic about being able to do what we have to do."
Ik zag het naderhand inderdaad!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef lekkeband het volgende:
Dan ben je toch iets te snel geweest, t werd nog even spannend.
Dat is denk ik ook met de Ducks gebeurd.... de Oilers zaten nog in "the zone" na hun winst op de Sharks, en de Ducks hadden al ruim een week rust.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef Leatherface het volgende:
Oilers op weg naar een clean sweep?
Als ze dat daadwerkelijk bewerkstelligen vraag ik me wel af of dat voor de finals een nadeel gaat opleveren. Ze hebben dan een korte pauze en het kan wel eens zo zijn dat dat hun ritme breekt.
Inderdaad wel een verrassing zeg die Oilers als 8th seeded nog wel , in Nederland zouden wel al gaan klagen dat het niet eerlijk zou zijn. Hoe kan de nummer 8 nou toch kampioen worden???quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook met de Ducks gebeurd.... de Oilers zaten nog in "the zone" na hun winst op de Sharks, en de Ducks hadden al ruim een week rust.
Ik hoop op Ducks - Canes, maar ik denk dat het Sabres - Oilers wordtquote:
Ik heb er weinig vertrouwen in...quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:33 schreef jde_kok het volgende:
Hoop dat de Ducks nog wat kunnen doen, helaas denk ik dat het vannacht over is.
mooiquote:VANCOUVER (CP) - The Vancouver Canucks and the Manitoba Moose have agreed to a three-year affiliation extension.
Dave Nonis, senior vice-president and general manager of the NHL-parent Canucks, made the announcement Thursday. The link with the Winnipeg-based Moose of the AHL began in 2001.
"We are very happy to have reached this long-term extension with the Moose," said Nonis. "Winnipeg has a rich hockey tradition and the Moose have very strong local ownership and a world-class facility to play their home games.
"We believe that this partnership helps our players greatly throughout their development." The Canucks will continue to supply the Moose with players, coaching and training staffs. Since becoming the Canucks top minor-league affiliate, the Moose are 196-151-18-35 in five seasons. The Manitoba franchise was established in 1996 after it was moved from Minnesota.
Since joining the NHL in 1970-71, the Canucks have had minor-league affiliates in Rochester, Seattle, Tulsa, Dallas, Fredericton, Milwaukee, Hamilton, Syracuse, Kansas City and Manitoba.
das behoorlijk meedere cafe's leegzuipen.. respectquote:
Ik heb familie in Canada, en ik kan je verzekeren dat Canadezen inderdaad goed kunnen zuipen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:54 schreef Guard het volgende:
das behoorlijk meedere cafe's leegzuipen.. respect
May 26, 2006 Hurricanes Sabres 7:30 PM EDT (01:30 AM CET, 27 Mei)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
zijn de komende wedstrijden een beetje op een Christelijk tijdstip?
Omdat ze de finale halen?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is er feest in Edmonton?
Ja, een echte professional is al weer bezig met het volgende doel in plaats zich nu al te verliezen in gefeest.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet maar eens kijken hoe het met de Caps afliep toen Dale Hunter met de Conference beker ging feestvieren.
Een echte Captain pakt hem op gaat er mee op de foto voor de pers en gaat weer verder met het winnen van de Stanley Cup final
quote:
Als een 8th seed de finals halen is al een prestatie natuurlijk. Tuurlijk is het feest daar, ik hoor het van familie.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, een echte professional is al weer bezig met het volgende doel in plaats zich nu al te verliezen in gefeest.
Maar de fans in Edmonton zullen er niet minder blij om zijn.
In grote lijnen ben ik het er mee eens, al vind ik 'm wel iets te hard voor Salo ...quote:Canucks Need Change
On the east coast, the Ottawa Senators after another disappointing playoff are contemplating change. The situation is the same out on the west coast. The Vancouver Canucks did one worse than the Sens missing the playoffs altogether despite a talented group. It was a rather poor showing by the Canucks who really faltered in the second half. Yes some of the blame is due to the injury to star blueliner Ed Jovanovski and Dan Cloutier being out forcing the Nucks to run with rookie Alex Auld in goal. But really it's the big stars who really failed to deliver. It has been the same group that the team has ridden the last few years put together by then GM Brian Burke and his former assistant turned current GM Dave Nonis. Instead of progressing the team is regressing missing the playoffs for the first time in 5 years.
Things do not appear to be getting any better in Vancouver. With the other Western Canadian teams finding success, the pressure is more now for the Canucks to do the same. If they wish to have that happen, changes are going to be needed.
The process has begun. The Canucks fired coach Marc Crawford and are now in search of a replacement. The most logical step would be to promote Manitoba Moose coach Alain Vigneault to the big club and make him the new coach of the Canucks. Vigneault is no slouch as he would bring NHL coaching experience in fact being a former Jack Adams Trophy nominee. But there are other candidates to consider and I guess whomever gets hired will depend on what they do with the team itself.
If the same core group of players are going to remain, then they probably need a proven more influencial coach such as a Pat Quinn or someone like that to try to get their veteran star players to reach the next level. But if there are to be some major changes on the ice, specifically getting younger and faster, then a guy like Vigneault or even a Ted Nolan would fit the bill. It will be a tough decision for GM Nonis to make. It must be the reason there has been such a delay in hiring a new coach.
But one thing that will make whomever is behind the bench look good is a top goaltender. This is something the Canucks don't have and have not had in a while. It has been the team's achilles heel for years. The Canucks have 3 guys to choose from now in nets, but none really capable of doing the job the Canucks need. Dan Cloutier should be ready to go by training camp but for years he could not win the big game, make the big save, or at times make the save period. Alex Auld replaced Cloutier last year after he got hurt but with him in nets, the Canucks missed the playoffs. Is he the upgrade in goal the team is looking for? Mika Noronen might be, but he may yet again be relegated to 3rd string next year as he was this past season with the Sabres. The talent is there, the results have never been. So it makes it a difficult choice whether or not a change is needed in the Vancouver net. Some will say no, here says yes. The team has a bunch of Huets or Gerbers who are not overachieving like those guys did for their teams. It may be best for them to go out and get a proven guy who has delivered like a Giguere or a Nabokov to have a trustworthy man in goal.
At least though the pipeline in nets is deep. The Canucks in a year or two may finally have their first homegrown goalie to come along and play for them since the mid 70s and Glen Hanlon. Cory Schneider who was excellent for Team USA at the world Jrs is the best of the bunch. Julien Ellis is yet another solid French Canadian goalie prospect on the way and Maxime Ouellet, who is also French Canadian, has played in the NHL is around as well. If anything, this "problem" could allow the team to shuffle some of these assets for help in other areas.
One of those areas is defence. The reason is that Jovanovski could leave via free agency. His injury had a huge impact on the Canucks fortunes and his replacements, Sean Brown, Keith Carney, Eric Weinrich did nothing to make anyone forget Jovo. Jovanovski is such an offensive catalyst and physical player that he could change a game around in a heartbeat. Losing him for good may not be an option, but keeping Jovocop may not be an option financially with lots of money tied to others and a host of big name blueliners on the market likely to drive the price up.
They have another top guy in Mattias Ohlund, but he is not dangerous offensively as Jovanovski is. Ohlund is whom the Canucks used to take on the other team's best lines. I guess him being a minus player says he didnt do a good job last year? The Canucks need a partner for him, someone steadier than Sami Salo. Salo is one dimensional. A big shot and that is it. He is soft on defence.
Improving within will greatly help the defence. They cannot go another year with Nolan Baumgartner ending up as their best blueliner statistically (he led the Canucks blueline in points and plus/minus). The rest of the D needs to get better like Bryan Allen did last season. Allen finally stayed healthy, played it rough but not over the top, staying out of the box most of the time and being a rock on D.
The Canucks used plenty of young players as fill-ins on D with the best being Kevin Bieska. He should be a regular next season as he did not look out of place in his first 39 games and skates and moves the puck well enough to be a nice cheap option in the new NHL. But no young blueliner will have as big an impact in the Canucks organization as top prospect Luc Bourdon. Bourdon is like a young Jovanovski. He is a tremendous skater who has good offensive sense, can play it mean, and is an emotional player who looks like he would go to hell and back to make an impact. I think the Canucks should keep Jovo just to have someone mentor young Bourdon. It makes sense to learn from someone who plays such a similar game. There may be room on the big club next year but a season with the Moose wont hurt Luc. Kirill Koltsov is still on the Canucks radar. He is a good offensive defenceman who is shoddy in his own end. He would be ok if the Canucks had a goalie who could save his bacon.
You will see changes on defence. But it is ok if there is not as that would mean Jovo's return. But they need more depth, a solid defensive blueliner and more speed. Nonis has alot of work to do.
But most of his work will come up front. There is plenty of talent around for the present, but it just seems that the Canuck forwards are not the sum of all their parts. They have a great top line in Markus Naslund, Todd Bertuzzi and Brendan Morrison. Or is it had a great top line. The trio certainly did not play well at all. Morrison failed to even get 60 points, and Naslund and Bertuzzi were well below their usual more than 1 point a game pace. The line was atrocious defensively and were not producing offensively. That is a bad combination. Naslund is not much of a captain in my book. He did nothing to help the Canucks get out of their slump after the Olympic break and it cost them. His remarks on Steve Moore were tasteless and probably left a bad taste in some of his teammates mouths. Many of those types of players have gone through the wall protecting their captain. His buddy Bertuzzi was as bad. He is a walking controversy and a distraction. He needs to be moved, perhaps at all costs. He may be an immense talent but he will never shake those constant Steve Moore reminders unless he is out of Vancouver and perhaps Canada altogether. Unfortunately for Morrison, he was along for the ride and paid for it with poor play. He may be moved as well as he is a year from UFA. It might be good for Nonis to think about starting from scratch, clear some cap room and trade his star guys to bring in some extra bodies and some young talent to the organization. With the way things are going, it may be better to cut ties with the guys who havent gotten it done.
This was a good year for the Sedins to step up. They needed it. Finally they found a 3rd guy in Anson Carter to mesh well with them and it turned into the best offensive seasons for the twins. They brought Carter back to life after 3 poor seasons and were part of the reason the Canucks were still alive in the final week. Unfortunately their contributions, which would have given the Canucks 2 dangerous lines, were fruitless as the top line delivered nothing.
When they drafted the Sedins they were fairly hot prospects on the way up. Now they are proven veterans and since then the Canucks have not at all filled the system with skilled young forwards. The only one to speak of is Ryan Kesler. Kesler is not a skilled guy but a solid two way player who will probably be more of a checker with scoring ability than one who will play on the top 2 lines. The team needs skill skill and more skill, young skill to start challenging for roster spots. The team is getting a bit stale and needs some fresh legs.
They need to improve their 3rd and 4th line guys and bring more speed to the lineup. Trevor Linden might retire and Richard Park and Jarko Ruutu are UFAs. Matt Cooke will still be around but did not earn the pretty nice contract he received last summer. He was even holdling out or ready to if I remember. Simply but the team needs depth and good skaters with energy to get the team going, especially if they wont get it from their top line guys. Their Western Canadian counterparts have an abundance of those types of players and look at the success they have enjoyed recently.
It will be a very big summer for Nonis. He needs a coach, but he needs to build a good team in front of that coach. He needs a front line goalie, depth on defence, to keep his top defenceman and add depth up front. He will need to decide what to do with his top players up front. I guess we'll know if the Canucks star players are safe when the new coach is named. You can be sure it is on the mind of the GM to perhaps find a coach who could jumpstart his stars. The team needs to improve in so many areas in terms of chemistry, leadership, team play, organizational depth and development. I guess that wont happen in just a couple of months but they will need to do something quick before things on the west coast deteriorate further.
quote:Op maandag 29 mei 2006 08:52 schreef popolon het volgende:
Maar Don Armani is wat traag van begrip hier en daar, die moet je alles erg duidelijk uitleggen en dan beantwoordt ie nog met een woord of twee.Als je geluk hebt.
Wacht maar.... volgend jaar! Of het jaar erop!quote:Sorry Maarten maar echt liever de Oilers dan de Ducks.
De huizen worden te duur in California, en we willen wat kopen. Daar kan het nog een beetje betaalbaar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom een verhuizing?
quote:LIGHTNING SIGN GOALTENDER FREDRIK NORRENA
The Tampa Bay Lightning have signed goaltender Fredrik Norrena to a one-year, Entry Level contract, it was announced by Executive Vice President & General Manager Jay Feaster.
Norrena, 32, led Finland to the Bronze Medal at the recent World Championships in Latvia, leading the tournament in goals-against average (1.11), save percentage (.951) and shutouts (3). The 6-foot, 189-pound native of Pietarsaari, Finland also appeared in two games for the Silver Medal-winning Finns at the 2006 Olympic Winter Games in Italy, recording a pair of shutouts.
Volledig artikel
Portland Trailblazers.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:46 schreef maartena het volgende:
[..]
De huizen worden te duur in California, en we willen wat kopen. Daar kan het nog een beetje betaalbaar.Maar dit is offtopic natuurlijk.
In Portland, Oregon hebben ze trouwens de Portland Winter Hawks, ook geen NHL team.
Maar diegene die wint is in de winning-moodquote:Op donderdag 1 juni 2006 06:09 schreef popolon het volgende:
Morgen dus game 7: Buffalo - Carolina.
Oilers krijgen mooi wat rust zo.
Er verhuizen toch ook een hoop Californiers naar Seattle om diezelfde rede? En een hoop Texanen naar Colorado?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:46 schreef maartena het volgende:
[..]
De huizen worden te duur in California, en we willen wat kopen. Daar kan het nog een beetje betaalbaar.Maar dit is offtopic natuurlijk.
In Portland, Oregon hebben ze trouwens de Portland Winter Hawks, ook geen NHL team.
niet echt geweldig nieuws voor de Sabresquote:RALEIGH, N.C. (AP) -- Veteran stalwart Jay McKee is out with a seriously infected cut on his shin, leaving the Buffalo Sabres down four regular defensemen for Game 7 of the Eastern Conference final on Thursday.
Coach Lindy Ruff said after the team's morning skate that McKee will not play and is still recovering at home in Buffalo. Ruff said the infection is believed to be the result of a cut that didn't heal after McKee blocked a shot in the second-round series against Ottawa.
Ruff said he didn't know whether to laugh or scream in frustration, his team already minus defensemen Teppo Numminen (hip flexor), Henrik Tallinder (broken left arm) and Dmitri Kalinin (ankle).
Ik ook. Wordt wel weer eens tijd dat de Canadezen een Stanley Cup winnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:55 schreef maartena het volgende:
Edmonton Oilers vs Carolina Hurricanes voor de finale van de Stanley Cup!
Ik hoop nu op een zege voor de Oilers!
'Canes hebben mijn support.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ook. Wordt wel weer eens tijd dat de Canadezen een Stanley Cup winnen.
Het zal vast niet makkelijk worden. Ik kan me voorstellen dat the Oilers wat roestig zijn na een week pauze.
huilie nuckquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:27 schreef blueangel_ het volgende:
Ook ik gun het aan de Canes
One team in Canada enzo ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |