Het leek net alsof ottawa even een time out nam.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:58 schreef Saviola het volgende:
Haha, Ottawa eruit door een shorthanded goal in OT![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 01:13 schreef Guard het volgende:
zjees, Devils binnen 1 minuut op voorsprong in Raleigh...
Ik ook. Dan hebben we een "All-California" finals!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan hoop ik dat de Sharks doorgaan, ik heb een hekel aan de Oilers, en dat stamt nog van het SNES spel NHL '96
Je moet je schamen!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ook. Dan hebben we een "All-California" finals!
En het garandeerd dat een team uit California in de Stanley Cup final staat....
![]()
Hij is de neef van Jeff Heeremaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef popolon het volgende:
Whehe.
Leuk item over The Staal Brothers.
Staal Brothers are coming to the NHL.
Nee in Ontario.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:02 schreef Vhate het volgende:
Dan woont jouwn family in Calgary...kan niet anders.. elke echte flame fan is anti oilers en omgekeerd.. Maar mijn family woont onder Edmonton en oh die gaan helemaal wild
Damn, coolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:01 schreef maartena het volgende:
Ikzelf woon 10 minuten (5 minuten als ik groen licht mee heb) van de Arrowhead Pond vandaan waar de Anaheim Mighty Ducks spelen.
Yep veel duurder dan voetbal.. koop maar een echte authentic jersey.. kost plus minus 350 Canadian dollar. En tickets ook veel more expensive dan voetbal.. afhankelijk van hoe dicht je op het ijs zit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:45 schreef Saviola het volgende:
[..]
Damn, coolEn ben je ook (fervent?) Ducks fan ?
Ik volg ijshockey nog niet zo lang, maarre.. is dat een dure sport eigenlijk? Qua seizoenskaarten (ofzo) en qua shirts/merchandising ?
Hockey = Montrealquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef Vhate het volgende:
[..]
Je moet je schamen!Een hekel aan de Oilers???? Hockey is Alberta is Canada... Edmonton is naast Buffalo de enige echte hockeystad die er nog in zit..
Anaheim heeft ook gewoon een retekoel team.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:59 schreef maartena het volgende:
Heh.... Ik kan je al wel vertellen dat ik een zootje Canadese familie hebben die momenteel voor de Anaheim Mighty Ducks zijn.
Ik ben met mijn Canadese oom vorige maand 2 keer naar Ducks vs Flames geweest, en mijn oom was dus niet voor het Canadese team
Ik gun het Anaheim nu ook wel, zeker omdat ze 3 jaar geleden in het zicht van de haven strandden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Anaheim heeft ook gewoon een retekoel team.
Bryzgalov, Niedermayer,Selanne, Lupul (gewoon ff 4x scoren in een wedstrijd)
Aangezien de Habs en de Blackhawks eruit liggen , gun ik de Ducks de titel.
Niet "fervent".... maar wel fan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:45 schreef Saviola het volgende:
Damn, coolEn ben je ook (fervent?) Ducks fan ?
Ligt eraan.... in het voorseizoen kon ik voor $10 een wedstrijd zien tussen de Anaheim Mighty Ducks en de Florida Panthers, in de Stanley Cup zijn de goedkoopste tickets $39. In Canada is het meestal wat duurder. Officiele jerseys etc, kun je voor een dollar of 50 wel kopen bij de winkel in het stadion.quote:Ik volg ijshockey nog niet zo lang, maarre.. is dat een dure sport eigenlijk? Qua seizoenskaarten (ofzo) en qua shirts/merchandising ?
Dat was wel superjammer inderdaad in 2003.... Maar ze zitten weer bij de beste 4 teams van het jaar, en dat is op zich natuurlijk een goede prestatie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Leatherface het volgende:
Ik gun het Anaheim nu ook wel, zeker omdat ze 3 jaar geleden in het zicht van de haven strandden.
Er blijft niks over he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gaat popolon zowaar de Canadezen aanmoedigen?
Ik kan me goed voorstellen dat ze daar in Edmonton hopen op weer eens een nieuwe Cup.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Er blijft niks over he?
Bovendien heb ik wat familie in Edmonton wonen.
De broer van m'n schoonvader belde op na elk verlies van de Wings, die liep bijna rood aan.Toen was het een een vriendschappelijke 'vijandigheid', nu heb hoop ik dat ze ver komen.
Zeggen dat die maar een puntje meer haalden dan de Nucksquote:
The Oilers hebben het ondelinge resultaat dik en dik gewonnen van de nucks..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:11 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Zeggen dat die maar een puntje meer haalden dan de Nucks![]()
Dat kwam door de filmquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:17 schreef Leatherface het volgende:
Ik kan me herinneren dat er een aantal jaren geleden een nogal grote Mighty Ducks merchandising - rage was hier in Nederland.
Waar kwam dat uit voort? Deden ze het toen ook al zo goed in de NHL, of kwam dat puur door de design van hun kleding?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:07 schreef Vhate het volgende:
Edmonton gaat all the way en al helemaal doordat Smyth de boel opjaagd.. wat een speler zeg, voortanden eruit en dan gewoon gelijk weer doorspelen.. he's my man![]()
Hij heeft wel iets weg van Forsbergquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef popolon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Smyth to be stitched and ready for Game 4.
''Not that he was pretty before, but he is not going to look good come game-time,'' said Oilers left-winger Ethan Moreau, who believes Smyth will be stitched up and ready for Game 4 Friday.
Waarom schaf je niet gewoon digitale kabel aan? Essent, UPC, Casema, CAIWay, en nog een paar anderen hebben dat tegenwoordig in hun digitale pakket zitten, en je krijgt van wat ik begrijp de meeste wedstrijden in goede kwaliteit op je beeldbuis!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sopcast, opgenomen wedstrijden, hoogtepunten
Zie deze site: http://www.streamtvnow.tvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Waarom schaf je niet gewoon digitale kabel aan? Essent, UPC, Casema, CAIWay, en nog een paar anderen hebben dat tegenwoordig in hun digitale pakket zitten, en je krijgt van wat ik begrijp de meeste wedstrijden in goede kwaliteit op je beeldbuis!
Welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Essent niet
geef mij maar reactie van Horcoff:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef popolon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Smyth to be stitched and ready for Game 4.
''Not that he was pretty before, but he is not going to look good come game-time,'' said Oilers left-winger Ethan Moreau, who believes Smyth will be stitched up and ready for Game 4 Friday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |