Ik zat al zo eens naar die scores te kijken, en al die nullen vielen me zo op.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 04:13 schreef BitetheBullet het volgende:
Zouden er 4 sweeps aankomen in de semi-finals?![]()
go lawinequote:Op donderdag 11 mei 2006 17:48 schreef maartena het volgende:
Vanavond, 19:00 PST (04:00 Nederlandse tijd) spelen de Eendjes weer tegen de Lawines!
De Avs staan onder grote druk, en de Ducks kunnen mischien wat zelfverzekerd zijn na 3 keer winnen..... en game 3 kon tot op het laatste moment echt nog beide kanten op. Het zou zomaar kunnen dat ze vanavond in ieder geval de eer redden door 1 game te winnen.....quote:
Nucksquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Je hebt een gele imageshack kikker als icoon
Welke club is "wij" dan?![]()
De Nucks!quote:
Rust. 2nd Period net afgelopen, zo even de 3d period kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:29 schreef popolon het volgende:
2-1 Ducks, een sweep zit er aan te komen.
Ik, dat wil zeggen tot gisteravond, toen ik de melding kreeg dat mijn smartcard defect was.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:57 schreef maartena het volgende:
Wie van julie kijkt trouwens de NHL in Nederland op NASN?
quote:
3-1 achterstand in de series...... het is niet onmogelijk, maar wel heel erg moeilijk.quote:Naja, nu wil ik alsnog dat de Sens winnen
Jova is een held, zeker een van de beste defenders in de NHL ... maar hij blijft voor 90% bij de Nucksquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Puckaholic het volgende:
Wat vind je van Jovanovski?
De rangers moeten een goede Defenseman halen. Namen die rond gaan van ufa's zijn chara, redden, kubina maar ik zag jovo ook voorbij komen. is hij uberhaupt een ufa?
Kubina kende een heel sterk seizoen in 2004, maar dit jaar was het erg matig..quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Puckaholic het volgende:
De rangers moeten een goede Defenseman halen. Namen die rond gaan van ufa's zijn chara, redden, kubina maar ik zag jovo ook voorbij komen. is hij uberhaupt een ufa?
Leuk, ben benieuwd..quote:LIGHTNING SIGN TOP JUNIOR SCORER STANISLAV LASCEK
The 2004 Stanley Cup Champion Tampa Bay Lightning have signed right wing Stanislav Lascek to a standard three-year entry level contract, Executive Vice President and General Manager Jay Feaster announced. In accordance with club policy, financial terms of the contract were not disclosed.
Lascek, 20, recorded 47 goals and 135 points in 64 games for Chicoutimi of the Quebec Major Junior Hockey league in 2005-06, finishing as the second leading scorer in the league and third overall in the Canadian Hockey League (including the Ontario Hockey League and Western Hockey League).
Volledig artikel
Ik ook eindelijk..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:57 schreef maartena het volgende:
Wie van julie kijkt trouwens de NHL in Nederland op NASN?
't zal voor popo geen verrasing zijn dat ik ook voor de Hurricanes benquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:07 schreef popolon het volgende:
Must win voor de Devils, ze hebben er nog drie te gaan.
Hurricanes.
Yep, veel Canadezen en Amerikanen uit het noorden (Michigan bijv.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:12 schreef Guard het volgende:
Nederlandse voorouders trouwenszo klinkt het wel..
yep...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, veel Canadezen en Amerikanen uit het noorden (Michigan bijv.) hebben Nederlandse roots.
p.s. Nu je NASN hebt kun je ook MLB en NFL Europe zien?
Hmmm het gaat hier anders als in de NFL topics merk ik...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:30 schreef lekkeband het volgende:
Zeg heren zijn we nu aan het kijken (naar een prima pot) of typen
![]()
NFL leent zich ook prima voor kijken en posten, NHL trouwens ook wel alleen in de NFL topics heb je meer mensen die live kijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmmm het gaat hier anders als in de NFL topics merk ik...![]()
Ben aan het kijken natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |