229quote:Op maandag 8 mei 2006 03:18 schreef Puckaholic het volgende:
Nou ben terug van een weekje New York.
Ben bij game 4 geweest van de Rangers.....fijn hoor, ga je eindelijk kijken naar je favoriete team, worden ze voor je ogen uitgeschakeld.
Helaas, deze zomer maar een grote UFA defenseman signen en proberen een hoge draftpick te traden en dan gaan we volgend jaar voor ronde 2 ;-)
Voor degene die het vroeg ik zat in sectie 229 rij E
Oh en heb trouwens een Lundqvist jersey gekocht...VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Geen handdoekje gehad. Wel een teamposter, omdat het Fan Appreciation Night was... Ze waren blijkbaar erg dankbaarquote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef Puckaholic het volgende:
Yep ik ken ze.
Heb je ook zo'n mooi handdoekje gekregen?
Ik heb ook bij de ingang nog in de rij gestaan voor ee T-shirt, moest je een vraag beantwoorden over de rangers.
Ik kreeg de volgende vraag:
Welk voedselproduct is vernoemd naar Jaromir Jagr?
Ik had hem goed maar wie weet het hier????
Traden voorr een hogere draft pick moeten ze zeker niet doen. Zit genoeg talent in het systeem, laten we dat ook zo houden. Nooit meer terug naar het beleid van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het beleid dat je voorstelt was niet bepaald succesvol in de laatste jaren
Ik heb intussen 2 Mighty Ducks handdoekjes. Uiteraard ook flink mee gezwaaid in het stadionquote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef Puckaholic het volgende:
Heb je ook zo'n mooi handdoekje gekregen?
Krijgt Lundqvist echt al zoveel? Hij verdient het wel, maar volgens mij krijgt hij echt minder. Ozo moeten ze zo snel mogelijk wegjagen. Ook Weekes is eigenlijk te duur voor een back-up. Ze hebben inderdaad nog iemand nodig voor de tweede lijn. Ze hebben echter eerst een defender nodig. Die tweede lijn kan dan volgend jaar aangevuld worden. Alles rustig opbouwen en geen overhaaste beslissingen forceren.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jaromir Jagr Capitals pick up part of Jagr's salary $4.94 million
Darius Kasparaitis $2.989 million
Sandis Ozolinsh $2.750 million
Marek Malik $2.5 million
Michael Nylander $2.026 million
Kevin Weekes $1.95 million
Henrik Lundqvist $1.879 million
Jason Ward $637,000
Petr Prucha $537,500
Blair Betts $525,000
Dale Purinton $522,500
Ryan Hollweg $491,000
13 a 15 miljoen dollar voor 11 plaatsen. Als je veel role-players haalt kan je wel een top UFA defensemen halen.
P.S. Ik weet niet wat de UFA's en FA's zijn van de Rangers
De Avs kregen inderdaad weer flink klop!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wordt verdomme tijd dat de Avs gaan winnen
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:22 schreef Jasza het volgende:
Komaan Ottowa.
quote:Canucks Sign 2005 1st Round Draft Pick Luc Bourdon
Vancouver, B.C. - Vancouver Canucks Senior Vice-President and General Manager Dave Nonis announced today that the Canucks have signed 2005 first round draft pick, defenceman Luc Bourdon. In keeping with club policy, terms of the deal were not disclosed.
Bourdon, 19, has signed his first pro contract after being drafted 10th overall by Vancouver in the 2005 NHL Entry Draft. The 6-foot-2, 211 pound defenceman split the 2005-06 season between the Val-d’Or Foreurs and the Moncton Wildcats of the QMJHL, recording 20 points (2-18-20) and 54 penalty minutes in 20 games played with Val-d’Or and eight points (1-7-8) and eight penalty minutes in ten games played with Moncton. As a member of the Wildcats, Bourdon is currently vying for the President’s Cup in the QMJHL final and will play at the Memorial Cup, which is hosted by Moncton this season.
The native of Shippagan, New Brunswick has also spent time with the Canadian National team Development Program. Bourdon was named to the 2006 World Junior Championship All-Star Team after winning a Gold Medal with Team Canada at the tournament in Vancouver. He also won a Silver Medal and was named top defenceman at the World Under-18 Championship in 2005 and a Gold Medal in 2004.
En de Avs kregen weer klop! Deze keer in Overtime, het werd na de 1-1 eerst 2-1 voor de Ducks, daarna 2-2, en vervolgens 3-2 voor de Ducks en de gelijkmaker voor 3-3 van de Avs. Spannende wedstrijd weer, erg veel kijkplezier gehad!quote:
Ik had het de Avs ook wel gegund moet ik zeggen, het was een mooie pot ijshockey! Spannend om te zien, en de Ducks stonden twee keer voor met 2-1 en 3-2, en de Avs wisten toch nog overtime te forceren door op een kritiek moment de 3-3 gelijkmaker te scoren! Ik zou in ieder geval niet minder kijkplezier hebben gehad als de Avs hadden gewonnen, maar ik blijf natuurlijk trouw aan de Ducks!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:58 schreef lekkeband het volgende:
Deze pot hadden de avs gewoon moeten winnen, tjezus wat een geblunder![]()
Tja.... de Avs moeten 4 wedstrijden winnen nu om door te gaan, de Ducks hoeven er maar 1 te winnen nu.... Het word inderdaad wel erg moeilijk voor de Avs!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan mogen ze van mij nu wel aftaaien ookMan man man
Ja hier! Nu de NFL stilligt richt ik me vol op de NHL, omdat de MLB me totaal niet trekt.quote:Wie van julie kijkt trouwens de NHL in Nederland op NASN
Troost je, ze spelen tenminste de play-offs ... kunnen wij niet zeggenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan mogen ze van mij nu wel aftaaien ookMan man man
Je hebt een gele imageshack kikker als icoonquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef blueangel_ het volgende:
Troost je, ze spelen tenminste de play-offs ... kunnen wij niet zeggen![]()
Ik sinds gisteren ook. Eindelijkquote:Op maandag 8 mei 2006 18:57 schreef maartena het volgende:
Wie van julie kijkt trouwens de NHL in Nederland op NASN?
Ik zat al zo eens naar die scores te kijken, en al die nullen vielen me zo op.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 04:13 schreef BitetheBullet het volgende:
Zouden er 4 sweeps aankomen in de semi-finals?![]()
go lawinequote:Op donderdag 11 mei 2006 17:48 schreef maartena het volgende:
Vanavond, 19:00 PST (04:00 Nederlandse tijd) spelen de Eendjes weer tegen de Lawines!
De Avs staan onder grote druk, en de Ducks kunnen mischien wat zelfverzekerd zijn na 3 keer winnen..... en game 3 kon tot op het laatste moment echt nog beide kanten op. Het zou zomaar kunnen dat ze vanavond in ieder geval de eer redden door 1 game te winnen.....quote:
Nucksquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Je hebt een gele imageshack kikker als icoon
Welke club is "wij" dan?![]()
De Nucks!quote:
Rust. 2nd Period net afgelopen, zo even de 3d period kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:29 schreef popolon het volgende:
2-1 Ducks, een sweep zit er aan te komen.
Ik, dat wil zeggen tot gisteravond, toen ik de melding kreeg dat mijn smartcard defect was.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:57 schreef maartena het volgende:
quote:
3-1 achterstand in de series...... het is niet onmogelijk, maar wel heel erg moeilijk.quote:Naja, nu wil ik alsnog dat de Sens winnen
Jova is een held, zeker een van de beste defenders in de NHL ... maar hij blijft voor 90% bij de Nucksquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Puckaholic het volgende:
Wat vind je van Jovanovski?
De rangers moeten een goede Defenseman halen. Namen die rond gaan van ufa's zijn chara, redden, kubina maar ik zag jovo ook voorbij komen. is hij uberhaupt een ufa?
Kubina kende een heel sterk seizoen in 2004, maar dit jaar was het erg matig..quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef Puckaholic het volgende:
De rangers moeten een goede Defenseman halen. Namen die rond gaan van ufa's zijn chara, redden, kubina maar ik zag jovo ook voorbij komen. is hij uberhaupt een ufa?
Leuk, ben benieuwd..quote:LIGHTNING SIGN TOP JUNIOR SCORER STANISLAV LASCEK
The 2004 Stanley Cup Champion Tampa Bay Lightning have signed right wing Stanislav Lascek to a standard three-year entry level contract, Executive Vice President and General Manager Jay Feaster announced. In accordance with club policy, financial terms of the contract were not disclosed.
Lascek, 20, recorded 47 goals and 135 points in 64 games for Chicoutimi of the Quebec Major Junior Hockey league in 2005-06, finishing as the second leading scorer in the league and third overall in the Canadian Hockey League (including the Ontario Hockey League and Western Hockey League).
Volledig artikel
Ik ook eindelijk..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:57 schreef maartena het volgende:
't zal voor popo geen verrasing zijn dat ik ook voor de Hurricanes benquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:07 schreef popolon het volgende:
Must win voor de Devils, ze hebben er nog drie te gaan.
Hurricanes.
Yep, veel Canadezen en Amerikanen uit het noorden (Michigan bijv.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:12 schreef Guard het volgende:
Nederlandse voorouders trouwenszo klinkt het wel..
yep...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, veel Canadezen en Amerikanen uit het noorden (Michigan bijv.) hebben Nederlandse roots.
p.s. Nu je NASN hebt kun je ook MLB en NFL Europe zien?
Hmmm het gaat hier anders als in de NFL topics merk ik...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:30 schreef lekkeband het volgende:
Zeg heren zijn we nu aan het kijken (naar een prima pot) of typen
![]()
NFL leent zich ook prima voor kijken en posten, NHL trouwens ook wel alleen in de NFL topics heb je meer mensen die live kijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmmm het gaat hier anders als in de NFL topics merk ik...![]()
Ben aan het kijken natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |