Het leek net alsof ottawa even een time out nam.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:58 schreef Saviola het volgende:
Haha, Ottawa eruit door een shorthanded goal in OT![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 01:13 schreef Guard het volgende:
zjees, Devils binnen 1 minuut op voorsprong in Raleigh...
Ik ook. Dan hebben we een "All-California" finals!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan hoop ik dat de Sharks doorgaan, ik heb een hekel aan de Oilers, en dat stamt nog van het SNES spel NHL '96
Je moet je schamen!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ook. Dan hebben we een "All-California" finals!
En het garandeerd dat een team uit California in de Stanley Cup final staat....
![]()
Hij is de neef van Jeff Heeremaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef popolon het volgende:
Whehe.
Leuk item over The Staal Brothers.
Staal Brothers are coming to the NHL.
Nee in Ontario.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:02 schreef Vhate het volgende:
Dan woont jouwn family in Calgary...kan niet anders.. elke echte flame fan is anti oilers en omgekeerd.. Maar mijn family woont onder Edmonton en oh die gaan helemaal wild
Damn, coolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:01 schreef maartena het volgende:
Ikzelf woon 10 minuten (5 minuten als ik groen licht mee heb) van de Arrowhead Pond vandaan waar de Anaheim Mighty Ducks spelen.
Yep veel duurder dan voetbal.. koop maar een echte authentic jersey.. kost plus minus 350 Canadian dollar. En tickets ook veel more expensive dan voetbal.. afhankelijk van hoe dicht je op het ijs zit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:45 schreef Saviola het volgende:
[..]
Damn, coolEn ben je ook (fervent?) Ducks fan ?
Ik volg ijshockey nog niet zo lang, maarre.. is dat een dure sport eigenlijk? Qua seizoenskaarten (ofzo) en qua shirts/merchandising ?
Hockey = Montrealquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef Vhate het volgende:
[..]
Je moet je schamen!Een hekel aan de Oilers???? Hockey is Alberta is Canada... Edmonton is naast Buffalo de enige echte hockeystad die er nog in zit..
Anaheim heeft ook gewoon een retekoel team.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:59 schreef maartena het volgende:
Heh.... Ik kan je al wel vertellen dat ik een zootje Canadese familie hebben die momenteel voor de Anaheim Mighty Ducks zijn.
Ik ben met mijn Canadese oom vorige maand 2 keer naar Ducks vs Flames geweest, en mijn oom was dus niet voor het Canadese team
Ik gun het Anaheim nu ook wel, zeker omdat ze 3 jaar geleden in het zicht van de haven strandden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Anaheim heeft ook gewoon een retekoel team.
Bryzgalov, Niedermayer,Selanne, Lupul (gewoon ff 4x scoren in een wedstrijd)
Aangezien de Habs en de Blackhawks eruit liggen , gun ik de Ducks de titel.
Niet "fervent".... maar wel fan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:45 schreef Saviola het volgende:
Damn, coolEn ben je ook (fervent?) Ducks fan ?
Ligt eraan.... in het voorseizoen kon ik voor $10 een wedstrijd zien tussen de Anaheim Mighty Ducks en de Florida Panthers, in de Stanley Cup zijn de goedkoopste tickets $39. In Canada is het meestal wat duurder. Officiele jerseys etc, kun je voor een dollar of 50 wel kopen bij de winkel in het stadion.quote:Ik volg ijshockey nog niet zo lang, maarre.. is dat een dure sport eigenlijk? Qua seizoenskaarten (ofzo) en qua shirts/merchandising ?
Dat was wel superjammer inderdaad in 2003.... Maar ze zitten weer bij de beste 4 teams van het jaar, en dat is op zich natuurlijk een goede prestatie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Leatherface het volgende:
Ik gun het Anaheim nu ook wel, zeker omdat ze 3 jaar geleden in het zicht van de haven strandden.
Er blijft niks over he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gaat popolon zowaar de Canadezen aanmoedigen?
Ik kan me goed voorstellen dat ze daar in Edmonton hopen op weer eens een nieuwe Cup.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Er blijft niks over he?
Bovendien heb ik wat familie in Edmonton wonen.
De broer van m'n schoonvader belde op na elk verlies van de Wings, die liep bijna rood aan.Toen was het een een vriendschappelijke 'vijandigheid', nu heb hoop ik dat ze ver komen.
Zeggen dat die maar een puntje meer haalden dan de Nucksquote:
The Oilers hebben het ondelinge resultaat dik en dik gewonnen van de nucks..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:11 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Zeggen dat die maar een puntje meer haalden dan de Nucks![]()
Dat kwam door de filmquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:17 schreef Leatherface het volgende:
Ik kan me herinneren dat er een aantal jaren geleden een nogal grote Mighty Ducks merchandising - rage was hier in Nederland.
Waar kwam dat uit voort? Deden ze het toen ook al zo goed in de NHL, of kwam dat puur door de design van hun kleding?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:07 schreef Vhate het volgende:
Edmonton gaat all the way en al helemaal doordat Smyth de boel opjaagd.. wat een speler zeg, voortanden eruit en dan gewoon gelijk weer doorspelen.. he's my man![]()
Hij heeft wel iets weg van Forsbergquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef popolon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Smyth to be stitched and ready for Game 4.
''Not that he was pretty before, but he is not going to look good come game-time,'' said Oilers left-winger Ethan Moreau, who believes Smyth will be stitched up and ready for Game 4 Friday.
Waarom schaf je niet gewoon digitale kabel aan? Essent, UPC, Casema, CAIWay, en nog een paar anderen hebben dat tegenwoordig in hun digitale pakket zitten, en je krijgt van wat ik begrijp de meeste wedstrijden in goede kwaliteit op je beeldbuis!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sopcast, opgenomen wedstrijden, hoogtepunten
Zie deze site: http://www.streamtvnow.tvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Waarom schaf je niet gewoon digitale kabel aan? Essent, UPC, Casema, CAIWay, en nog een paar anderen hebben dat tegenwoordig in hun digitale pakket zitten, en je krijgt van wat ik begrijp de meeste wedstrijden in goede kwaliteit op je beeldbuis!
Welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Essent niet
geef mij maar reactie van Horcoff:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef popolon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Smyth to be stitched and ready for Game 4.
''Not that he was pretty before, but he is not going to look good come game-time,'' said Oilers left-winger Ethan Moreau, who believes Smyth will be stitched up and ready for Game 4 Friday.
Damn.. lijkt me echt een hele belevenis, zo'n wedstrijd meemaken.. vooral in de play-offs, toch een aparte sfeerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:12 schreef maartena het volgende:
Ligt eraan.... in het voorseizoen kon ik voor $10 een wedstrijd zien tussen de Anaheim Mighty Ducks en de Florida Panthers, in de Stanley Cup zijn de goedkoopste tickets $39. In Canada is het meestal wat duurder. Officiele jerseys etc, kun je voor een dollar of 50 wel kopen bij de winkel in het stadion.
In de Arrowhead Pond passen zo'n 17500 man, en tijdens de twee wedstrijden die ik er gezien heb bij de Stanley Cup was het echt volle bak. Bij een wedstrijd van vorig jaar in het voorseizoen tegen de Florida Panthers was het stadion slechts voor de helft gevuld, of mischien 1/3e. Was ook niet echt een belangrijke wedstrijd.
Nou nou, essent basis: 15.20quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef maartena het volgende:
En Nederland is nog een van de allergoedkoopste landen ter wereld voor kabeltelevisie....
Maar goed, ik betaal dan ook een goede $70 per maand voor kabel en digitale kabel, met premium kanalen en DVR.... dus dan lijkt het in Nederland al heel snel spotgoedkoop natuurlijk.
basis zit al in mijn huurprijs en film 1 en sport 1 mogenze houden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:43 schreef lekkeband het volgende:
[..]
Nou nou, essent basis: 15.20
digitaal: 8.95
film 1: 14.95
sport 1: 14.95
totalos: 54.05 euri
Ja diego sinds 9 mei heeft essent ook nasn![]()
Tering, bijna 30 Euro voor film1 en sport1? Is dat het waard? Gezien je ongeveer 25 Euro voor al die andere kanalen betaald...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:43 schreef lekkeband het volgende:
[..]
Nou nou, essent basis: 15.20
digitaal: 8.95
film 1: 14.95
sport 1: 14.95
totalos: 54.05 euri
Ja diego sinds 9 mei heeft essent ook nasn![]()
Is inderdaad heel erg leuk! Zelfs op de goedkopere plaatsen (die wij dus hadden) kun je de puck nog goed zien, en de sfeer is altijd erg goed. Ik bedoel, geen problemen met fans enzo, de Ducks en Flames fans zaten gewoon naast elkaar zonder enkel probleem. Af en toe wat "Lets Go Ducks" en "Go Flames Go" geroep naar elkaar, maar dat hoort erbij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Saviola het volgende:
Damn.. lijkt me echt een hele belevenis, zo'n wedstrijd meemaken.. vooral in de play-offs, toch een aparte sfeer
sport1 en film1 samen "slechts" ¤ 22.95quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Tering, bijna 30 Euro voor film1 en sport1? Is dat het waard? Gezien je ongeveer 25 Euro voor al die andere kanalen betaald...
Ter vergelijking, ik betaal hier $5,95 voor HBO, maar dan krijg ik wel meteen 10 HBO kanalen.
Ik heb begrepen dat het WK voetbal voor het eerst in 'echt' HD te bekijken is, in sommige gebieden van Nederland dan als test.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef ForzaRob het volgende:
Sport 1 vind ik wel een vette zender en het geld zeker waard, als ik tv kijk en das niet zo heel veel alleen in het weekend en 's avonds 's nachts, kijk ik alleen maar naar sport 1 of film 1, rest van de zenders kijk ik niet eens meer, ja NASN dan voor NHL.
Sport 1 zend trouwens ook nba playoffs uit en komend WK in breedbeeld en hd kwaliteit zonder die klote reclames zoals bij de nos.
In de VS ook op ESPN-HDquote:Op donderdag 18 mei 2006 05:50 schreef popolon het volgende:
Ik heb begrepen dat het WK voetbal voor het eerst in 'echt' HD te bekijken is, in sommige gebieden van Nederland dan als test.
quote:Oilers.8th seed die zover komt, dat geeft vertrouwen. Dat wordt Peking Anaheim eend op het menu.
Nee.... lijkt het wel op. Edmonton @ Anaheim is om 6PM vanavond (18:00 PST) - wat ook weer betekend dat ik beter de Arrowhead Pond moet vermijden als ik straks naar huis rijdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:34 schreef lekkeband het volgende:
Zie ik het nou goed dat nasn vanavond/nacht de playoffs niet rechtstreeks uitzendt ?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 07:34 schreef popolon het volgende:
Oilers winnen ook gewoon even de tweede uitwedstrijd.
En zeker de finale in 7 games verliestquote:Op maandag 22 mei 2006 18:32 schreef Saviola het volgende:
Edmonton is gewoon het nieuwe Calgary.. ze eindigden allebei onderaan hun Conference, schakelden allebei de #1 overall (Detroit) uit, hebben een keeper die alles pakt (Roloson-Kiprusoff), verdediger die iedereen kapot beukt (Pronger-Regehr) en een geweldige aanvalsleider (Smyth-Iginla).
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En zeker de finale in 7 games verliest![]()
Smyth vergelijken met Iginla.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:32 schreef Saviola het volgende:
Edmonton is gewoon het nieuwe Calgary.. ze eindigden allebei onderaan hun Conference, schakelden allebei de #1 overall (Detroit) uit, hebben een keeper die alles pakt (Roloson-Kiprusoff), verdediger die iedereen kapot beukt (Pronger-Regehr) en een geweldige aanvalsleider (Smyth-Iginla).
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er is maar 1 club waar ik, als duidelijke Av, een hekel aan heb, en dat zijn de Canucks
Het is ook een vergelijking in functie van het team, niet individueelquote:Op maandag 22 mei 2006 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Smyth vergelijken met Iginla.
Ik heb zo'n idee dat je vergelijking niet helemaal opgaat
Tampa Bay zou dus deze goalie willen.. speelt in Zweedse Elitserien en was de start-goalie voor Zweden op het zojuist afgelopen WKquote:...men för Tampa Bay är Holmqvist ett hett namn
Regerande Stanley Cup-mästarna Tampa Bay letar nya målvakter.
En av dem som nämns: Tre Kronors allt hetare Johan Holmqvist.
Damn, geweldig nieuws..quote:Op maandag 22 mei 2006 21:53 schreef JZweeds het volgende:
Nu weer NHL:
Tampa signs Richards to $39 million 5 year deal. 7,8M per jaar.
http://www.tsn.ca/nhl/news_story/?ID=166601&hubname=
$7,8m is inderdaad een heel bedrag.. maar er zaten blijkbaar heel wat teams achter Richards aan.. ik denk dat head-coach Torterella van Richards dé man van Tampa wil maken (zou volgend jaar wel 'ns met de C op z'n shirt kunnen verschijnen..), het is ook geen geheim dat Torterella en Vinny Lecavalier in het verleden wel eens minder met elkaar konden opschieten.. dat St. Louis zou ge-trade worden zit er misschien wel in.. als ik zo lees op het forum van Tampa zou dat voor een topgoalie moeten gebeuren.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind Richards geen franchise-player, dat is wat mij betreft alleen Vince en dan moet je voor Richards niet meer betalen dan 4-5 miljoen of je moet gaan ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |