Verkeerd ons land in de shít? Oh?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:24 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Nee dat is misschien niet vreemd, maar de mensen die dat vinden zijn over t algemeen schijterds en zitten vastgeroest in de shit waar dit landje nu in verkeerd.
Maar dat het gedoe verleden tijd is mogen mensen best blij mee zijn, maar niet blij zijn dat ie vermoord is, want dat is gewoon ziek.
Nee, mensen die blindelings achter iemand aanlopen en bijna voor hem op de knieen gaan... DAAR is iets mis mee. Uiterst gevaarlijk om zo iemand aan de macht te helpen die eigenlijk nog nooit iets heeft gepresteerd behalve over 1 onderwerp precies datgene roepen waar blijkbaar veel Nederlanders op dat moment behoefte aan hadden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:24 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Nee dat is misschien niet vreemd, maar de mensen die dat vinden zijn over t algemeen schijterds en zitten vastgeroest in de shit waar dit landje nu in verkeerd.
Waar hadden ze Fortuyn dan voor nodig?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef Hells_Angel het volgende:
Dan zal ik je twijfel maar heroverwegen, want er zijn er zat, die die gedachtes al hadden voordat Pim op de voorgrond kwam. En die zullen er altijd blijven!
Als ik dit topic zo doorlees denk ik dat ie genoeg fanmail krijgt om zijn dagen door te komen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:44 schreef pberends het volgende:
Volkert van der G. zit al op 1/3 van z'n straf.
Ik denk dat de onthullingen van Peter R. de Vries toentertijd het aantal aanhangers heeft teruggebracht. Iets met Marokkaanse jongetjes en poep op het behang was dat geloof ik. Verder zal de rest wel hun heil hebben gezocht bij Geert Wilders.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:24 schreef gelly het volgende:
Waar waren al z'n miljoenen aanhangers vandaag eigenlijk ?
Geniale woordspeling.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef schatje het volgende:
Verder zal de rest wel hun heil hebben gezocht bij Geert Wilders.
Dat ik er geen traan om kan laten wil nog niet zeggen dat het terecht of geoorloofd is. Ik had hem liever in de politiek op z'n bek zien gaan, dat had gelijk een einde gemaakt aan z'n reputatie en de LPF. Nu hebben we nog jaren mogen 'genieten' van z'n adepten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:59 schreef Sickie het volgende:
Is het nu voor tegenstanders van andere lijsttrekkers geoorloofd om op jacht te gaan in de ogen van de mensen die het prima vinden dat Fortuyn is omgelegd?
Dat het je geen hol kan schelen dat een lijsttrekker vanwege politieke redenen is doodgeschoten zegt voldoende over jou.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat ik er geen traan om kan laten wil nog niet zeggen dat het terecht of geoorloofd is. Ik had hem liever in de politiek op z'n bek zien gaan, dat had gelijk een einde gemaakt aan z'n reputatie en de LPF. Nu hebben we nog jaren mogen 'genieten' van z'n adepten.
Je moet wat beter lezen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:06 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dat het je geen hol kan schelen dat een lijsttrekker vanwege politieke redenen is doodgeschoten zegt voldoende over jou.![]()
die rare id-en die bos had, daar werd ik langer dan 2 minuten stil van vreemd genoeg.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:33 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je gaat toch geen stilte houden voor die gek. Doe normaal man.
Daar heeft betreffende persoon heel veel moeite mee in dit topic. Zal wel bij Fortuyn aanhangers horen ofzoquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft betreffende persoon heel veel moeite mee in dit topic. Zal wel bij Fortuyn aanhangers horen ofzo
Ongeveer hetzelfde als nu, maar dan nog erger.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef remlof het volgende:
*proest*
Laten we blij zijn dat die relnicht nooit premier geworden is... Ik wil niet weten hoe Nederland er dan nu voor had gestaan![]()
Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat ie dood is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat de onthullingen van Peter R. de Vries toentertijd het aantal aanhangers heeft teruggebracht. Iets met Marokkaanse jongetjes en poep op het behang was dat geloof ik. Verder zal de rest wel hun heil hebben gezocht bij Geert Wilders.
Om de gedachtes die ze hebben meer dan gedachtes alleen te laten worden!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Waar hadden ze Fortuyn dan voor nodig?
Even tussendoor hoor, is de Pvda rechts?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:44 schreef MrX1982 het volgende:
Wouter Bos is anders een geslaagde reïncarnatie van Pim Fortuyn.
Wat heeft het stemgedrag van niet blanke Nederlanders daarmee te maken?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Even tussendoor hoor, is de Pvda rechts?
Want ik zie dat niet, terwijl ik dat vaker hoor... Wil even een bevestiging....
Aangezien er ook zoveel niet blanke nederlanders op de Pvda zouden stemmen vroeg ik mij dit af.
quote:Nederland vier jaar na Fortuyn
De moord op Pim Fortuyn, vier jaar geleden, is vandaag bescheiden herdacht. Maar zijn storm-achtige optreden in de Nederlandse politiek ligt iedereen nog vers in het geheugen. Sinds Fortuyns dood treedt een bonte stoet politici in zijn voet-sporen. Allemaal geven ze af op de Haagse kaas-stolp en de oude politiek en doen ze verwoede pogingen zich 'Pims Gedachtengoed' eigen te maken en electoraal te verzilveren. De laatste in de rij is VVD-minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |