Hij lag er bij en wij keken er naar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:36 schreef Battlegrim het volgende:
Ik sta ervoor!
Jouw Nederlands ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:57 schreef renz0r het volgende:
Pim, jij gedachtes zullen altijd voortleven, HELD!
Je gaat toch geen stilte houden voor die gek. Doe normaal man.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Vanavond ben ik wel 2 minuten stil. Pim, we blijven aan je denken![]()
In het verleden wel en dat is wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:15 schreef DonVincenzo het volgende:
De LPF heeft toch geen 26 zetels nu?
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Pim zei ten minste duidelijk wat ie bedoelde.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef schatje het volgende:
[..]
In het verleden wel en dat is wat ik bedoel.
Nee hoor, Pim zei niet wat wij dachten dat hij zei, maar hij zei wat hij dacht dat wij wilden dat hij zou zeggen! Pim zei wat wij dachten, terwijl wij niet eens wisten dat wij dat dachten!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:38 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Pim zei ten minste duidelijk wat ie bedoelde.![]()
en daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef remlof het volgende:
*proest*
Laten we blij zijn dat die relnicht nooit premier geworden is... Ik wil niet weten hoe Nederland er dan nu voor had gestaan![]()
Schijnt hij toch niet zo erg te hebben gevonden.quote:PIM
Godverdomme in mijn stad, Marokkaanse jongens,
Datzelfde denk ik bij Bos, hopelijk wordt die het ook niet...alleen moet hij gewoon de verkiezingen verliezen, hij mag blijven levenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef remlof het volgende:
*proest*
Laten we blij zijn dat die relnicht nooit premier geworden is... Ik wil niet weten hoe Nederland er dan nu voor had gestaan![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Schijnt hij toch niet zo erg te hebben gevonden.
Hij spreekt toch ook niet voor jou joh lul/trut, maar voor de mensen die wel aan hem denken, zoals voor mij en vele anderen!quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Hij spreekt toch ook niet jou joh lul/trut, maar voor de mensen die wel aan hem denken, zoals voor mij en vele anderen!
Gezien de vele reacties op dit topic is ''we'' net zo'n grote groep, maar dit is natuurlijk off-topic.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Hij spreekt toch ook niet voor jou joh lul/trut, maar voor de mensen die wel aan hem denken, zoals voor mij en vele anderen!
Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef remlof het volgende:
*proest*
Hij had niet vermoord mogen worden, maar om er nou een Jezus Christus van te maken, vind ik een beetje idioot.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat waag ik te betwijfelen. Zijn gedachten zijn gewoon met hem begraven. Dat er nog een aantal papegaaien rondlopen die hem napraten doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:57 schreef renz0r het volgende:
Pim, Jouw gedachtes zullen altijd voortleven, HELD!
Nou ik weet niet wie die bovenste kale vent is, maar das niet pim!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan zal ik je twijfel maar heroverwegen, want er zijn er zat, die die gedachtes al hadden voordat Pim op de voorgrond kwam. En die zullen er altijd blijven!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:16 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Zijn gedachten zijn gewoon met hem begraven. Dat er nog een aantal papegaaien rondlopen die hem napraten doet daar niets aan af.
Haha alsof dat boeit, patriotisme is toch al iets wat wij nederlanders niet hoog in ons vaandel hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef gelly het volgende:
Ja, hij had het zo goed voor met Nederland dat ie zich in het buitenland liet begraven. Geweldige patriot.
Als je Pim F zag als een man die gevaarlijk was voor dit land, is dat toch niet zo vreemdquote:
...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef gelly het volgende:
Ja, hij had het zo goed voor met Nederland dat ie zich in het buitenland liet begraven. Geweldige patriot.
Met behulp van drogredenen, ook dat nog.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:52 schreef RM-rf het volgende:
och als zo'n kutmarrokaantje naast Matt Herben ziet staan, valt het nog best mee met de schade die kutmarrokaantjes aanrichten, tov lobbyende ex-defensie-bureaucraten, die miljardenbeslissingen erdoorheen mogen drukken ....
Waarom moeten mensen altijd Pim aanhalen, van 'hij dacht hetzelfde'.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Dan zal ik je twijfel maar heroverwegen, want er zijn er zat, die die gedachtes al hadden voordat Pim op de voorgrond kwam. En die zullen er altijd blijven!
Nee dat is misschien niet vreemd, maar de mensen die dat vinden zijn over t algemeen schijterds en zitten vastgeroest in de shit waar dit landje nu in verkeerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Pim F zag als een man die gevaarlijk was voor dit land, is dat toch niet zo vreemd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |