Hij lag er bij en wij keken er naar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:36 schreef Battlegrim het volgende:
Ik sta ervoor!
Jouw Nederlands ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:57 schreef renz0r het volgende:
Pim, jij gedachtes zullen altijd voortleven, HELD!
Je gaat toch geen stilte houden voor die gek. Doe normaal man.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Vanavond ben ik wel 2 minuten stil. Pim, we blijven aan je denken![]()
In het verleden wel en dat is wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:15 schreef DonVincenzo het volgende:
De LPF heeft toch geen 26 zetels nu?
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Pim zei ten minste duidelijk wat ie bedoelde.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef schatje het volgende:
[..]
In het verleden wel en dat is wat ik bedoel.
Nee hoor, Pim zei niet wat wij dachten dat hij zei, maar hij zei wat hij dacht dat wij wilden dat hij zou zeggen! Pim zei wat wij dachten, terwijl wij niet eens wisten dat wij dat dachten!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:38 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Pim zei ten minste duidelijk wat ie bedoelde.![]()
en daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef remlof het volgende:
*proest*
Laten we blij zijn dat die relnicht nooit premier geworden is... Ik wil niet weten hoe Nederland er dan nu voor had gestaan![]()
Schijnt hij toch niet zo erg te hebben gevonden.quote:PIM
Godverdomme in mijn stad, Marokkaanse jongens,
Datzelfde denk ik bij Bos, hopelijk wordt die het ook niet...alleen moet hij gewoon de verkiezingen verliezen, hij mag blijven levenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef remlof het volgende:
*proest*
Laten we blij zijn dat die relnicht nooit premier geworden is... Ik wil niet weten hoe Nederland er dan nu voor had gestaan![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Schijnt hij toch niet zo erg te hebben gevonden.
Hij spreekt toch ook niet voor jou joh lul/trut, maar voor de mensen die wel aan hem denken, zoals voor mij en vele anderen!quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Hij spreekt toch ook niet jou joh lul/trut, maar voor de mensen die wel aan hem denken, zoals voor mij en vele anderen!
Gezien de vele reacties op dit topic is ''we'' net zo'n grote groep, maar dit is natuurlijk off-topic.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Hij spreekt toch ook niet voor jou joh lul/trut, maar voor de mensen die wel aan hem denken, zoals voor mij en vele anderen!
Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef remlof het volgende:
*proest*
Hij had niet vermoord mogen worden, maar om er nou een Jezus Christus van te maken, vind ik een beetje idioot.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat waag ik te betwijfelen. Zijn gedachten zijn gewoon met hem begraven. Dat er nog een aantal papegaaien rondlopen die hem napraten doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:57 schreef renz0r het volgende:
Pim, Jouw gedachtes zullen altijd voortleven, HELD!
Nou ik weet niet wie die bovenste kale vent is, maar das niet pim!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan zal ik je twijfel maar heroverwegen, want er zijn er zat, die die gedachtes al hadden voordat Pim op de voorgrond kwam. En die zullen er altijd blijven!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:16 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Zijn gedachten zijn gewoon met hem begraven. Dat er nog een aantal papegaaien rondlopen die hem napraten doet daar niets aan af.
Haha alsof dat boeit, patriotisme is toch al iets wat wij nederlanders niet hoog in ons vaandel hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef gelly het volgende:
Ja, hij had het zo goed voor met Nederland dat ie zich in het buitenland liet begraven. Geweldige patriot.
Als je Pim F zag als een man die gevaarlijk was voor dit land, is dat toch niet zo vreemdquote:
...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef gelly het volgende:
Ja, hij had het zo goed voor met Nederland dat ie zich in het buitenland liet begraven. Geweldige patriot.
Met behulp van drogredenen, ook dat nog.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:52 schreef RM-rf het volgende:
och als zo'n kutmarrokaantje naast Matt Herben ziet staan, valt het nog best mee met de schade die kutmarrokaantjes aanrichten, tov lobbyende ex-defensie-bureaucraten, die miljardenbeslissingen erdoorheen mogen drukken ....
Waarom moeten mensen altijd Pim aanhalen, van 'hij dacht hetzelfde'.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Dan zal ik je twijfel maar heroverwegen, want er zijn er zat, die die gedachtes al hadden voordat Pim op de voorgrond kwam. En die zullen er altijd blijven!
Nee dat is misschien niet vreemd, maar de mensen die dat vinden zijn over t algemeen schijterds en zitten vastgeroest in de shit waar dit landje nu in verkeerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Pim F zag als een man die gevaarlijk was voor dit land, is dat toch niet zo vreemd![]()
Verkeerd ons land in de shít? Oh?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:24 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Nee dat is misschien niet vreemd, maar de mensen die dat vinden zijn over t algemeen schijterds en zitten vastgeroest in de shit waar dit landje nu in verkeerd.
Maar dat het gedoe verleden tijd is mogen mensen best blij mee zijn, maar niet blij zijn dat ie vermoord is, want dat is gewoon ziek.
Nee, mensen die blindelings achter iemand aanlopen en bijna voor hem op de knieen gaan... DAAR is iets mis mee. Uiterst gevaarlijk om zo iemand aan de macht te helpen die eigenlijk nog nooit iets heeft gepresteerd behalve over 1 onderwerp precies datgene roepen waar blijkbaar veel Nederlanders op dat moment behoefte aan hadden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:24 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Nee dat is misschien niet vreemd, maar de mensen die dat vinden zijn over t algemeen schijterds en zitten vastgeroest in de shit waar dit landje nu in verkeerd.
Waar hadden ze Fortuyn dan voor nodig?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef Hells_Angel het volgende:
Dan zal ik je twijfel maar heroverwegen, want er zijn er zat, die die gedachtes al hadden voordat Pim op de voorgrond kwam. En die zullen er altijd blijven!
Als ik dit topic zo doorlees denk ik dat ie genoeg fanmail krijgt om zijn dagen door te komen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:44 schreef pberends het volgende:
Volkert van der G. zit al op 1/3 van z'n straf.
Ik denk dat de onthullingen van Peter R. de Vries toentertijd het aantal aanhangers heeft teruggebracht. Iets met Marokkaanse jongetjes en poep op het behang was dat geloof ik. Verder zal de rest wel hun heil hebben gezocht bij Geert Wilders.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:24 schreef gelly het volgende:
Waar waren al z'n miljoenen aanhangers vandaag eigenlijk ?
Geniale woordspeling.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef schatje het volgende:
Verder zal de rest wel hun heil hebben gezocht bij Geert Wilders.
Dat ik er geen traan om kan laten wil nog niet zeggen dat het terecht of geoorloofd is. Ik had hem liever in de politiek op z'n bek zien gaan, dat had gelijk een einde gemaakt aan z'n reputatie en de LPF. Nu hebben we nog jaren mogen 'genieten' van z'n adepten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:59 schreef Sickie het volgende:
Is het nu voor tegenstanders van andere lijsttrekkers geoorloofd om op jacht te gaan in de ogen van de mensen die het prima vinden dat Fortuyn is omgelegd?
Dat het je geen hol kan schelen dat een lijsttrekker vanwege politieke redenen is doodgeschoten zegt voldoende over jou.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat ik er geen traan om kan laten wil nog niet zeggen dat het terecht of geoorloofd is. Ik had hem liever in de politiek op z'n bek zien gaan, dat had gelijk een einde gemaakt aan z'n reputatie en de LPF. Nu hebben we nog jaren mogen 'genieten' van z'n adepten.
Je moet wat beter lezen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:06 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dat het je geen hol kan schelen dat een lijsttrekker vanwege politieke redenen is doodgeschoten zegt voldoende over jou.![]()
die rare id-en die bos had, daar werd ik langer dan 2 minuten stil van vreemd genoeg.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:33 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je gaat toch geen stilte houden voor die gek. Doe normaal man.
Daar heeft betreffende persoon heel veel moeite mee in dit topic. Zal wel bij Fortuyn aanhangers horen ofzoquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft betreffende persoon heel veel moeite mee in dit topic. Zal wel bij Fortuyn aanhangers horen ofzo
Ongeveer hetzelfde als nu, maar dan nog erger.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef remlof het volgende:
*proest*
Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat ie dood is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat de onthullingen van Peter R. de Vries toentertijd het aantal aanhangers heeft teruggebracht. Iets met Marokkaanse jongetjes en poep op het behang was dat geloof ik. Verder zal de rest wel hun heil hebben gezocht bij Geert Wilders.
Om de gedachtes die ze hebben meer dan gedachtes alleen te laten worden!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Waar hadden ze Fortuyn dan voor nodig?
Even tussendoor hoor, is de Pvda rechts?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:44 schreef MrX1982 het volgende:
Wouter Bos is anders een geslaagde reïncarnatie van Pim Fortuyn.
Wat heeft het stemgedrag van niet blanke Nederlanders daarmee te maken?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Even tussendoor hoor, is de Pvda rechts?
Want ik zie dat niet, terwijl ik dat vaker hoor... Wil even een bevestiging....
Aangezien er ook zoveel niet blanke nederlanders op de Pvda zouden stemmen vroeg ik mij dit af.
quote:Nederland vier jaar na Fortuyn
De moord op Pim Fortuyn, vier jaar geleden, is vandaag bescheiden herdacht. Maar zijn storm-achtige optreden in de Nederlandse politiek ligt iedereen nog vers in het geheugen. Sinds Fortuyns dood treedt een bonte stoet politici in zijn voet-sporen. Allemaal geven ze af op de Haagse kaas-stolp en de oude politiek en doen ze verwoede pogingen zich 'Pims Gedachtengoed' eigen te maken en electoraal te verzilveren. De laatste in de rij is VVD-minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk.
Fortuyn was niet rechts. Als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Even tussendoor hoor, is de Pvda rechts?
Want ik zie dat niet, terwijl ik dat vaker hoor... Wil even een bevestiging....
Aangezien er ook zoveel niet blanke nederlanders op de Pvda zouden stemmen vroeg ik mij dit af.
Dat zijn nu de kiezers die niet meer gaan stemmen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:24 schreef gelly het volgende:
Waar waren al z'n miljoenen aanhangers vandaag eigenlijk ?
Waarom werd hij dan vermoord door een linkse activist? En kreeg hij het grootste kritiek te verduren van de linkse zijde, die hem vergeleek met nazi-figuren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Fortuyn was niet rechts. Als je dat bedoelt.
- Het was tradiotioneel "rechts" dat Hitler uiteindelijk aan de macht hielp. namelijk een coalitie van nationalisten en conservatieven. Partijen dus die "rechts" in de Rijksdag zaten. De "linkse" partijen, met als belangrijkste de liberalen, de katholieke centrumpartij, de SPD en de communisten, voerden oppositie. (totdat ze na de Rijksdagbrand onder het mom van anti-terrorisme werden uitgeschakeld)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:29 schreef Scepsis het volgende:
Hoewel, ergens heb je weer gelijk, gezien dat NSDAP en Hitler extreem-links waren.
Dus omdat Fortuyn is vermoord door een linkse activist is hij rechts?? Leuke kromme redenatiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:29 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Waarom werd hij dan vermoord door een linkse activist? En kreeg hij het grootste kritiek te verduren van de linkse zijde, die hem vergeleek met nazi-figuren.
Hoewel, ergens heb je weer gelijk, gezien dat NSDAP en Hitler extreem-links waren.
Kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dus omdat Fortuyn is vermoord door een linkse activist is hij rechts?? Leuke kromme redenatie
Misschien weet je dit niet... maar een politicus kan zowel linkse alswel rechtse standpunten hebben... Fortuyn was één van dat soort politici.
Hm, het lijkt me sowieso ook onlogisch dat een activist in zn eigen gelederen gaat moorden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dus omdat Fortuyn is vermoord door een linkse activist is hij rechts?? Leuke kromme redenatie
Eigen gelederen??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Hm, het lijkt me sowieso ook onlogisch dat een activist in zn eigen gelederen gaat moorden.
Dan is het eerder vanzelfsprekend dat de pijlen wederom op de rechtse mensen gericht worden.
Ik weet 't wel zeker.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Misschien was Volkert wel een dom iemand die door de media constant te horen kreeg dat Fortuyn een extreem rechts iemand was (wat nog veel mensen geloven helaas).
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef DonVincenzo het volgende:
Wheheheh zag je die herdenking op t nieuws? Dr waren 15 mensen ofzo.
Of Wouter Bos. Dat wordt pas echt lachen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als Madonna vermoord is ga ik daar mooie foto's van bewerken![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:58 schreef basilisk het volgende:
[..]
Of Wouter Bos. Dat wordt pas echt lachen!
maar we moeten wel 500 gebouwen laten maken voor een massamoordende kinderverkrachternde gek genaamd mohammedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:33 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je gaat toch geen stilte houden voor die gek. Doe normaal man.
Kom maar naar Rotterdam en dan weet je waarom men op hem stemde daarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef remlof het volgende:
*proest*
En mensen zoals jij die in onder andere Breda wonen en de problemen ergens anders in Nederland negerenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:16 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Zijn gedachten zijn gewoon met hem begraven. Dat er nog een aantal papegaaien rondlopen die hem napraten doet daar niets aan af.
weet je wat vreemd isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Pim F zag als een man die gevaarlijk was voor dit land, is dat toch niet zo vreemd![]()
Dat zeg ik altijd tegen die moslims die mohammed mohammed zitten te roepen terwijl die gast al 1400 jaar dood is en niks meer van over isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:25 schreef amaranta het volgende:
Het wachten was op topics over deze kerel.
Pffff...laat de doden rusten.
daarom moeten wij ook niks van de islam hebben, van mensen die op Pim Fortuyn stemde liepen niet achter hem aanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, mensen die blindelings achter iemand aanlopen en bijna voor hem op de knieen gaan... DAAR is iets mis mee. Uiterst gevaarlijk om zo iemand aan de macht te helpen die eigenlijk nog nooit iets heeft gepresteerd behalve over 1 onderwerp precies datgene roepen waar blijkbaar veel Nederlanders op dat moment behoefte aan hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |