abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:01:55 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_37597399
Volgens mij (en wat mij betreft) gaan we geen nieuwe reeks scheppen, maar gevoelsmatig wil ik het mini-reeksje eigenlijk pas sluiten als de urn op de kast staat. Ik hoop dat de mods het goed vinden

Samenvatting

Dit had het moeten wezen...

Maar dit is het geworden...

Vorige deel: Pluimtopic 5: Dág lieve Herman, Dirkje en Pjèr......

Zo, weer even verder:
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 07:41 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt voor de link! Ik zal eens gaan kijken.
Hoe stom het mss ook klinkt maar we zitten toch wel aan een kleintje te denken omdat stinkie nog nooit een kitten heeft meegemaakt en het gewoon onwijs leuk is.
De link is van een stichting die zwerfnestjes / wees-nestjes opvangt. Kortom, juist gericht op kittens. Ze brengen ze groot en proberen ze dan als gezond poesje van 8 - 12 weken bij mensen te plaatsen. En zo doen ze er honderden per jaar.

En stom vind ik het helemaal niet hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door ElisaB op 06-05-2006 11:08:51 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_37597451
Ach gos...
Wat een druifie...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:07:52 #3
33954 ElisaB
pi_37597537
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:04 schreef Oblivion het volgende:
Ach gos...
Wat een druifie...
Vannacht hebben ze nog gescheiden geslapen, maar sinds het opstaan breken ze in wisselende samenstelling de tent hier volledig af
pi_37597539
Wat een lieverd! Gefeliciteerd Elisa!

Bestaat er ook niet zoiets als stichting Katimo? Volgens mij vangen die ook zwerfkittens op en proberen ze daar vervolgens een huis voor te vinden.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:12:14 #5
33954 ElisaB
pi_37597647
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:07 schreef vriendinnie het volgende:
Wat een lieverd! Gefeliciteerd Elisa!

Bestaat er ook niet zoiets als stichting Katimo? Volgens mij vangen die ook zwerfkittens op en proberen ze daar vervolgens een huis voor te vinden.
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het zou zomaar kunnen. Ik kwam via via op zwerfkat.com terecht (volgens mij zelfs via een linkje in de sig van een FOK-ker) en heb zeker anderhalf uur zitten lezen. Wat wij hier twee weken hebben gedaan, doen zij (met een heleboel vrijwilligers) een heel seizoen lang: kittens met de fles groot brengen en proberen op poten te krijgen.

Zo ik al zei: als de DA gisteren niet spontaan ergens mee was gekomen, dan hadden wij ons aangemeld voor een kleintje van daar. Ik vind het wel wat hebben namelijk
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 20:35:34 #6
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_37611601
Wat leuk dat 't zo goed gaat . En wat mij betreft mag dit topic best, na alle ellende die we gezien hebben is 't prettig 'ns te lezen dat het ook goed gaat in Huize Pluim
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_37612350
Heeft ze al een naam? Ze is echt Heel veel geluk met deze kleine!!
  zondag 7 mei 2006 @ 00:18:41 #8
33954 ElisaB
pi_37618431
Het gaat steeds beter. Vanmiddag hebben Pluim en [insert naam van de poes die nog geen naam heeft] samen op mijn schoot liggen slapen. Dat is cute! Poekiepoes met haar kopje op een van de pootjes van Pluim

Poekiepoes heeft nog geen naam, maar we hebben al wel van alles bedacht

Wordt vervolgd
  zondag 7 mei 2006 @ 11:26:58 #9
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37623378
Ben benieuwd welke naam het wordt ElisaB
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37625157
Ik vind haar een echte Isis of Lina
  zondag 7 mei 2006 @ 13:19:30 #11
33954 ElisaB
pi_37626081
Jullie raden het nooit

Pooky Benson Phd
  zondag 7 mei 2006 @ 13:54:45 #12
21503 Vava
Zoix!!
pi_37626894
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:19 schreef ElisaB het volgende:
Jullie raden het nooit

Pooky Benson Phd
stoere naam hoor
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 7 mei 2006 @ 18:45:32 #13
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37634886
wat geweldig en wat een schatje is ze

Is ze nu tijdelijk bij jullie of blijft ze ook?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_37635069
Stoere naam hoor!!!!!
pi_37636207
Phd=Pierre, Herman, Dirkje? In dat geval:
  zondag 7 mei 2006 @ 20:45:59 #16
33954 ElisaB
pi_37639736
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:45 schreef Marietje_34 het volgende:
wat geweldig en wat een schatje is ze

Is ze nu tijdelijk bij jullie of blijft ze ook?
Ze blijft hoor

quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:26 schreef vriendinnie het volgende:
Phd=Pierre, Herman, Dirkje? In dat geval:
Tuurlijk, Pjèr, Herman, Dirkje

Pooky is in beleving (of zoiets) hun voortzetting (of zoiets), dus ook in haar officiele naam. En dan is het een leuk toeval dat PhD een officiele titel is
quote:
Doctor of Philosophy (afkorting:PhD, Latijn: Philosophiæ Doctor) is de Angelsaksische variant op de titel Doctor. Het is de enige echte doctoraat en kan in deze landen alleen verkregen worden door het doen van promotie-onderzoek. Iemand die bezig is met zijn promotie-onderzoek wordt ook wel een 'PhD student' of 'PhD candidate' genoemd, wat vergelijkbaar is met een promovendus in Nederland.

Alhoewel sommigen in het Nederlands de (begrijpelijke) fout maken, dient deze titel niet 'letterlijk' vertaald te worden alszijnde Doctor in de filosofie. Iemand kan bijvoorbeeld ook aan de scheikundige faculteit promoveren en deze titel krijgen. In de Angelsaksische landen mag iemand die een hogere doctoraat heeft gekregen van een filosofiefaculteit de titel DPhil voeren (wat dus niet hetzelfde is als PhD).

Het gebruik van de titel of graad PhD is niet ongewoon onder wetenschappers in Nederland. Dit omdat zij veelal samenwerken met wetenschappers of onderzoeksgroepen in het buitenland en het gebruik van deze internationale titulatuur leidt dan tot betere herkenning in het buitenland. Echter, het gebruik ervan is in Nederland (nog) niet officieel erkend.
Niet officieel erkend, maar Pooky mag 'm dragen

[ Bericht 6% gewijzigd door ElisaB op 07-05-2006 20:54:48 ]
  zondag 7 mei 2006 @ 22:11:20 #17
142772 Yolli
Being just me...
pi_37642527
Wat een schatje!

En ow zo lief!!
It takes wings to discover the sky
pi_37645031
Wat lief!! En mooi ook dat PhD...

Ze ligt met haar koppie op de knuffel die de kitjes ook hadden als surrogaatmoederwarmte heh?
If gymnastics were easy, it would be called football!
  maandag 8 mei 2006 @ 00:02:40 #19
33954 ElisaB
pi_37646103
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:24 schreef Nilasha het volgende:
Wat lief!! En mooi ook dat PhD...

Ze ligt met haar koppie op de knuffel die de kitjes ook hadden als surrogaatmoederwarmte heh?
Yeps. De knuffel is enigszins geschonden uit een overdaad aan handwasjes gekomen, maar inderdaad: nou mag Pooky ermee slapen

Morgen gaan we Herman, Dirkje en Pjèr wegbrengen. Hoewel ik het op zich een mooie afsluiting vind, zit het hele geval me nog steeds niet helemaal lekker. Ik begin me af te vragen of dat raar is, maar volgens m'n beeb valt dat wel mee. Die melkbaardjes en dat lekkere geknor van ze, kan ik nog niet vergeten. Nou ja, ze hebben in elk geval een onuitwisbare indruk op me gemaakt en dat zal wel goed zijn denk ik. En dan zal het ook wel normaal zijn dat het me nog niet helemaal lekker zit...

Pooky heeft sinds gisteren andere brokjes (haar eigen brokjes vond ze blijkbaar niet zo lekker) en ze eet er smakelijk van. Ik lees overal dat ze langzaam moeten wennen aan nieuw eten, maar niet (amper) eten leek me ook niet goed. Dus toen het me opviel dat ze een ander merk wél met smaak zat weg te knagen, zijn we daar maar op over gegaan. Het is allemaal kittenvoer, dus zal het wel goedkomen
  maandag 8 mei 2006 @ 00:15:09 #20
21503 Vava
Zoix!!
pi_37646411
Nou, ik wens jullie echt heel veel sterkte toe morgen met de crematie van die kleine lieverdjes

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 8 mei 2006 @ 07:30:43 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37648615
Zo, het nieuwe beestje ziet er wel uit als een donderstraal . De ondeugendheid stráált er vanaf . Leuk .

Verder wil ik jullie eventjes heel veel sterkte toewensen vandaag met de crematie van de kleine drie die het helaas niet gehaald hebben .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Admin maandag 8 mei 2006 @ 07:41:29 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37648662
Sterkte vandaag!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 8 mei 2006 @ 07:42:33 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37648664
Sterkte vandaag!
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37648782
Heel veel sterkte vandaag.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_37652041
Sterkte, Elies.

Zie ik nu pas dat jullie een prachtig mooi gezinslid erbij hebben gekregen!
Wat een lief beestje is Pooky... en als ze al samen met Pluim bij je op schoot ligt, gaat goed, dus.
Veel geluk met Pooky.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 8 mei 2006 @ 12:36:07 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37654078
Ik hoop dat het vandaag een waardig slot mag zijn van een spannende en waardevolle periode Elisa. Veel sterkte jullie
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 8 mei 2006 @ 12:52:16 #27
33954 ElisaB
pi_37654415
Zo, daar zijn we weer. Het was best sneu

Ze zagen er nog mooi uit met z'n drieen. Malle kleine hompies

Ik heb Herman nog even aan een diepgravend onderzoek onderworpen en tot de ontdekking gekomen dat ook dat een mannetje was. Ook was goed te zien dat ze een veel te dik buikje hadden. Alledrie, maar Herman het minst. Pjèr had nog steeds een melkbaardje. Ik heb ook nog gezien dat Dirkje en Pjèr precies dezelfde tekening op hun buik hadden. Was me eerder niet opgevallen, maar het verschilde in niets. En Dirkje had echt duidelijk een frommel-dop-neusje.

Tot zover mijn observaties

De ontvangst-dame bij het crematorium lulde teveel. Over zichzelf that is. Het geheel duurde een minuut of tien, en we weten nu:

• dat haar vriend een groot kind is
  • haar hangoor-konijn ziek was
  • haar poes Scully agressief werd na de bevalling
  • ze een hond en twee katten heeft
  • waar de film Lord of the Rings over gaat
  • dat Smiegel (?) de ring wilde, maar Frodo er meer recht op had
  • dat een van haar beesten vernoemd is naar de voetballer Maradonna
  • dat ze dat een toffe vent vindt, ondanks zijn nukken
  • dat je Vlaamse Reuzen moet bestellen als je er een wilt
  • dat met de hand grootgebrachte konijnen vaak zwak zijn
  • dat de voetballer Pierre van Hooijdonk Pierre heet en niet Pjèr
  • dat konijnen met paardenmelk moeten worden grootgebracht
  • dat je paardenmelk kunt halen bij de biologische winkel

Zucht...

Ze was verder niet onvriendelijk, maar alles wat wij zeiden werd aangegrepen om iets over haarzelf te vertellen. En eerlijk; het kon me niet boeien.

Vanavond om 20:00 worden ze gecremeerd en morgen om 12:00 mogen we het urntje weer ophalen. Of het waardig was? Voor zover mogelijk tijdens de kroegpraat van de dame: ja! Ze vertelde ook nog dat ze eigenlijk nooit nestjes te cremeren kregen, en dat maakt me dubbelblij dat wij er wel voor kiezen.

Zo, nu eerst een bak koffie en een dikke peuk!
  • Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_37654971
    Zit je dan ook echt op te wachten....

Sterkte ermee, Elisa en aanhang.
    pi_37655406
    Hier is de aanhang

Het klinkt misschien een beetje morbide, maar ik vond het écht leuk om ze alle drie nog eventjes te zien. Ze waren nog net zo mooi als toen ze nog leefden, heel apart, ik had dat niet verwacht.

Morgen kunnen we het urntje dus halen en dan is de cirkel rond. Het waren bijzondere weken met bijzondere kattebeesten en een supervrouw van een ElisaB. .
    Kortom, the usual.
    pi_37655588
    -

[ Bericht 71% gewijzigd door Uhmmie op 08-05-2006 13:37:48 ]
    jobensaskia.nl
    Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
    pi_37658852
    Dan is het nu afgesloten, hè? Veel sterkte!
    Mooi dat jullie alweer een nieuwe project hebben! Wat een dotje!
    I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
    pi_37669471
    Aww Pokkehontas wat lief die laatste woorden!
    Mooi zoals over de kleintjes schrijft Elisa.

Neem aan dat jullie toch ook nog wel even tijd alleen hebben gehad met de drie? Of bleef die kwebbel er de hele tijd bij?
    Mag ik vragen wat voor een urntje jullie uitgezocht hebben?
      maandag 8 mei 2006 @ 21:55:47 #33
    33954 ElisaB
    pi_37672550
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 20:40 schreef Nilasha het volgende:
    Neem aan dat jullie toch ook nog wel even tijd alleen hebben gehad met de drie? Of bleef die kwebbel er de hele tijd bij?
    Mag ik vragen wat voor een urntje jullie uitgezocht hebben?
    Kwebbel week geen moment van onze zijde Maar ik heb haar op een gegeven moment gewoon genegeerd; beviel best goed.

We hebben een koperkleurig aardewerken mini-urntje uitgezocht. Met een inhoud van 0,1 liter, dus we moeten nog uitkijken dat we 'm niet kwijtraken op de terugweg

Ik zal morgen wel een picje posten.
    pi_37674743
    Wat raar joh.. een vriendin heeft ook eens een kat laten cremeren maar die kreeg alle ruimte en tijd om samen met haar vriend afscheid te nemen van het beestje, zonder dat er iemand bij was. Gewoon even in een kamertje apart.

Hoop dat jullie ondanks madame kwebbel toch voldoende rust hebben gehad om goed afscheid te nemen.
    pi_37674763
    quote:
    Op zondag 7 mei 2006 20:45 schreef ElisaB het volgende:

Niet officieel erkend, maar Pooky mag 'm dragen

[afbeelding]
    Ze kijkt ook zo arrogant; alsof ze zojuist de doctorstitel toegekend heeft gekregen!
    I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
      maandag 8 mei 2006 @ 22:55:31 #36
    33954 ElisaB
    pi_37675019
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef Nilasha het volgende:
    Wat raar joh.. een vriendin heeft ook eens een kat laten cremeren maar die kreeg alle ruimte en tijd om samen met haar vriend afscheid te nemen van het beestje, zonder dat er iemand bij was. Gewoon even in een kamertje apart.

Hoop dat jullie ondanks madame kwebbel toch voldoende rust hebben gehad om goed afscheid te nemen.
    Ze vond het blijkbaar wel gezellig

Maar wij hadden gelukkig net nadat ze overleden waren al flink de tijd genomen en zijn vanmorgen stug doorgegaan met ons eigen ding. Maar wat meer afstand en minder bemoeienis zou in elk geval geen kwaad hebben gekund
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 22:49 schreef Serendips het volgende:
    Ze kijkt ook zo arrogant; alsof ze zojuist de doctorstitel toegekend heeft gekregen!
    Ze zit ook zo lekker pedant op die grote buro-stoel van mij
      dinsdag 9 mei 2006 @ 09:35:58 #37
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_37682575
    Heel dit topic niet gezien.

Ik wilde even gaan teruglezen wanneer ze nou precies weggebracht zouden worden. Gisteren dus...
    Wat een doos dat ze zo loopt te ouwehoeren daar zeg. Ze snapt toch ook wel dat mensen daar niet voor een feestje komen.
    Gelukkig hebben jullie er iig wel een goed gevoel over.

En wat is Pooky mooi zeg! Mooie tekening bij de ogen.
      dinsdag 9 mei 2006 @ 11:58:23 #38
    78780 deedeetee
    rustig doorgaan met ademhalen
    pi_37686640
    Ziet er idd errug veelbelovend uit dat Pookie'tje

Kwebbel.....
    Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
      dinsdag 9 mei 2006 @ 12:00:35 #39
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_37686699
    Irritant zijn dat soort mensen die hun kwek niet kunnen houden tijdens emotionele momenten .

Zo heeft onze dierenarts een half uur over de van der Valk-affaire lopen blaten terwijl onze kat na 13 jaar trouwe dienst werd ingeslapen.

Ik kan er nog pissed om worden als ik daar aan terugdenk .
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      dinsdag 9 mei 2006 @ 12:13:59 #40
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_37687098
    Ik zie dit topic nu pas
    Wat leuk dat jullie een nieuw kittentje hebben, en wat een liefie zeg

En wat irritant zo'n mevrouw kwebbel
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      dinsdag 9 mei 2006 @ 13:45:52 #41
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_37689329
    Jammer van die praatmevrouw

maar wat is Pooky een cutie , veel geluk met haar
    pi_37690828
    Elisa en pokehontas wat hebben jullie een poepie van een pezebeest er bij.
    Bij jullie zit in iedergeval het hart op de goede plaats.

Ik hoop dat alles zo weer een beetje op rolletjes loopt. Gaat poekie goed met de andere poezebeesten?

Ook een neusje van mij kat.
    I only wear black, until they invent a darker colour
    weerforum
    pi_37692149
    Jullie kunnen met veel trots op jullie zelf terug kijken. En op de 3 kleine schatjes.
    Jullie hebben allemaal zo hard je best gedaan, alleen heeft het niet mogen baten.

Waar blijft nu de foto van de grote urn

En de nieuwe aanwinst..... zo lief :L
      dinsdag 9 mei 2006 @ 16:22:06 #44
    33954 ElisaB
    pi_37692726
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 14:57 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
    Ik hoop dat alles zo weer een beetje op rolletjes loopt. Gaat poekie goed met de andere poezebeesten?
    Perfect! Pluim heeft haar zelfs al zitten wassen. En sooty leert haar spelen en vechten (en dat doet ie met z'n grote lompe lijffie zo ontzettend liev ). Oude Remie wordt nergens anders van, dus ook hier niet van; hij vindt het allemaal wel gescheten en schuift gewoon een stukkie op als mini-stuiterbal er zo nodig bij moet
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 16:00 schreef ymme het volgende:
    Waar blijft nu de foto van de grote urn
    Nou, daar is ie dan

dinsdag 9 mei 2006 @ 16:29:19 #45
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_37692851
    Aggos. Dat kleine potje...
      dinsdag 9 mei 2006 @ 16:49:34 #46
    33954 ElisaB
    pi_37693265
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
    Aggos. Dat kleine potje...
    Tis inderdaad net nix. En dan die drie e-norme certificaten (en Pjèr verkeerd geschreven).

Maar mooi dat ze er waren, en mooi dat ze dus lekker bij ons blijven, zij het in een potje dus...
    pi_37693352
    Mooi dat ze met zijn 3tjes zijn zo, geeft me een appart gevoel.
    weerforum
      dinsdag 9 mei 2006 @ 17:01:57 #48
    33954 ElisaB
    pi_37693633
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
    Mooi dat ze met zijn 3tjes zijn zo, geeft me een appart gevoel.
    Vonden wij ook; met z'n drieen gekomen, met z'n drieen gegaan...
    pi_37693831
    das idd een klein potje maar ook erg mooi dat ze samen zijn

en nu maar verder las ik dus? wat een enorm schatje is het die jullie er nu bij hebben
    en las ik het nou goed dat mevrouw Pluim en de nieuweling al samen bij jullie gelegen hadden? Dat is wel fijn zeg
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      dinsdag 9 mei 2006 @ 17:11:17 #50
    33954 ElisaB
    pi_37693891
    Yeps, samen op schoot. En Pluim heeft de oren van Pooky gewassen gisterenavond. Het komt dus beslist in orde
    pi_37694017
    Gefelicteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een mooie poes is dat, met prachtige ogen!
    Veel plezier saam
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_37694041
    Leuk om te horen dat het zo goed gaat. Lieffffffff dus.
    weerforum
      dinsdag 9 mei 2006 @ 18:16:50 #53
    78780 deedeetee
    pi_37695508
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef ElisaB het volgende:
    Yeps, samen op schoot. En Pluim heeft de oren van Pooky gewassen gisterenavond. Het komt dus beslist in orde
    Die Pluim !!! ik hoop dat zij en Pooky het hartstikke gezellig gaan krijgen samen
    Het goede begin is er idg al
      woensdag 10 mei 2006 @ 10:05:31 #54
    33954 ElisaB
    pi_37705727
    Dit lijkt me een mooi moment om de reeks over Pluim en haar gevolg een beetje af te sluiten. Met meer nieuws over Pooky kan ik immers prima aanhaken bij bestaande topics!

Ik wil jullie bedanken voor het meeleven. In de eerste helft van de reeks was dat voornamelijk heel gezellig (en het was net of jullie het allemaal net zo leuk vonden als ik ) en in de tweede helft van de reeks heeft het me écht gesteund.

En dus: bedankt allemaal

Het sluiten laat ik aan de mods zelf over bedenk ik me net
    pi_37706157
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 10:05 schreef ElisaB het volgende:
    Dit lijkt me een mooi moment om de reeks over Pluim en haar gevolg een beetje af te sluiten. Met meer nieuws over Pooky kan ik immers prima aanhaken bij bestaande topics!

Ik wil jullie bedanken voor het meeleven. In de eerste helft van de reeks was dat voornamelijk heel gezellig (en het was net of jullie het allemaal net zo leuk vonden als ik ) en in de tweede helft van de reeks heeft het me écht gesteund.

En dus: bedankt allemaal

Het sluiten laat ik aan de mods zelf over bedenk ik me net
    Hopelijk heeft Pokkehontas er ook wat aan gehad.
    Work mode_ [ ] on
    __________ [x] off
    relax mode_ [x] on
    __________ [ ] off
    pi_37706644
    Ik zou graag nog een foto willen zien van het urntje van de rust plek van de kleintjes.
      † In Memoriam † woensdag 10 mei 2006 @ 13:56:08 #57
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_37707217
    wat ontzettend jammer dat pluim nu wel interesse heeft
    dat had ze in dr eigen kroost moeten hebben

maar oke, voor pooky is het wel fijn natuurlijk
    pi_37707224
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 10:50 schreef ymme het volgende:
    Ik zou graag nog een foto willen zien van het urntje van de rust plek van de kleintjes.
    Die staat er al.
    Vorige pagina.
      woensdag 10 mei 2006 @ 13:57:39 #59
    78780 deedeetee
    pi_37707257
    kzal 't kittentopic in de gaten gaan houden voor nieuws over Pookyen óók Pluim

Het is nu heerlijk weer, geniet er maar van met z'n allen
    pi_37707410
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 16:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Perfect! Pluim heeft haar zelfs al zitten wassen. En sooty leert haar spelen en vechten (en dat doet ie met z'n grote lompe lijffie zo ontzettend liev ). Oude Remie wordt nergens anders van, dus ook hier niet van; hij vindt het allemaal wel gescheten en schuift gewoon een stukkie op als mini-stuiterbal er zo nodig bij moet
    [..]

Nou, daar is ie dan

[afbeelding]
    Ik heb wel een heel naar gevoel bij het zin van die urn.
    Je hebt ze gelukkig weer thuis.
    Wij hebben thuis ook onze hond staan die we 10 jan 2006 hebben moeten laten inslapen.
    Ik mis ook hem nog elke dag. Maar het gevoel wordt minder, vergeten dat nooit.
    Ik zelf vind het ook heel fijn om naar de urn te kunnen kijken wetende dat hij daar in zit.
    Ik denk dat dit bij jullie ook is.
    pi_37713487
    Wat een klein urntje, maar wel mooi met dat koperkleurtje.
    Gaat vast een mooi plekje in jullie huis krijgen.

Uhm ehh.. Pjér ipv Pjèr? Of ben ik dan een zeurmiep..

Edit: ja zeikmiep, zie nu dat je dat zelf al postte..

Tof om te horen dat het tussen Pooky en de andere katten zo goed gaat.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nilasha op 10-05-2006 17:56:17 ]
      woensdag 10 mei 2006 @ 18:18:07 #62
    33954 ElisaB
    pi_37714155
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 10:50 schreef ymme het volgende:
    Daar is ie dan: Pluim en haar gevolg; het is een komen en gaan...

je had het al gezien inmiddels

Ik vind de urn er gewoon bijhoren. Het is het zelfde modelletje als van onze Lucky, dus nu staan ze samen op de kast. Ik heb er niet echt een holistische dieperliggende spirituele filosofische overweging bij; je moet er iets mee, en wij hebben gekozen voor het urntje

[ Bericht 34% gewijzigd door ElisaB op 10-05-2006 18:26:02 ]
      woensdag 10 mei 2006 @ 18:23:23 #63
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_37714289
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 18:18 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Daar is ie dan: Pluim en haar gevolg; het is een komen en gaan...
    Misschien bedoelt ze hoe hij op de schouw staat of zo

Mooi urntje trouwens Elisa. Zo piepklein, net als de drie bewonertjes ervan.
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      woensdag 10 mei 2006 @ 18:28:42 #64
    33954 ElisaB
    pi_37714418
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
    Misschien bedoelt ze hoe hij op de schouw staat of zo
    Good thinking Dude

Moment

Zo dan

woensdag 10 mei 2006 @ 18:41:57 #65
    78780 deedeetee
    pi_37714703
    owwww dat ziet er liev uit
    pi_37715206
    Dat is zeker lief! Misschien klinkt het raar, maar bedoel het positief, vind het echt een mooi klein urntje, mooie kleur en mooi vorm.

Lief die kraaltjes er om heen, hebben de kids die gemaakt?
      woensdag 10 mei 2006 @ 19:09:11 #67
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_37715346
    Ze staan er mooi bij zo Elisa
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_37718404
    Wat ontzettend mooi en wat een lekkere ondeugd hebben jullie nu
    heel veel geluk met de kleine Pooky en en natuurlijk met Pluim, Remy en Sooty (ik hoop dat ik er nu geen vergeten ben)
    'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
    Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
    zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
      woensdag 10 mei 2006 @ 21:29:53 #69
    33954 ElisaB
    pi_37719433
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 19:03 schreef Nilasha het volgende:
    Lief die kraaltjes er om heen, hebben de kids die gemaakt?
    Ons miniatuurtje heeft vorig jaar de kraaltjes voor Lucky gemaakt en een vrolijk matje van strijkkralen. Deze keer was ze begonnen met een matje van strijkkralen met "Herman" erop. Een dag later kon ze beginnen aan "Dirkje". En toen paste Pjèr er niet meer bij op, dus hebben we gisterenmiddag besloten maar weer een kralenkettinkje te maken. Zoet hè
      † In Memoriam † woensdag 10 mei 2006 @ 21:37:02 #70
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_37731017
    Van mij hoeft dit topic nog niet dicht hoor. Ik vind de verhalen over pooky erg leuk om te lezen en die foto's

Ik vind het jammer dat bij mijn poezebeest geen andere kan.
    weerforum
      donderdag 11 mei 2006 @ 14:24:11 #72
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_37736175
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 11:05 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
    Van mij hoeft dit topic nog niet dicht hoor. Ik vind de verhalen over pooky erg leuk om te lezen en die foto's
    wat pitbull-guppie zegt
    pi_37856600
    Hoe is het met Pooky en pluim en de rest van het dierenvolk bij jullie in huis?

En hoe gaat het met jullie?
    weerforum
    pi_37857747
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 18:28 schreef ElisaB het volgende:

[afbeelding]
    Is Lucky de kat die ik in een ander topic tegenkwam en die jullie hebben moeten laten inslapen vanwege katten-AIDS?
    (Sorry, ik ben té nieuwsgierig!)

En hoe gaat het met doctor Poekie en Pluim en de rest?
      maandag 15 mei 2006 @ 23:07:39 #75
    33954 ElisaB
    pi_37862542
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 21:28 schreef Serendips het volgende:
    Is Lucky de kat die ik in een ander topic tegenkwam en die jullie hebben moeten laten inslapen vanwege katten-AIDS?
    (Sorry, ik ben té nieuwsgierig!)
    Yeps, dat is 'm. Het was een van de twee katers die mee naar hier verhuisden.
    quote:
    En hoe gaat het met doctor Poekie en Pluim en de rest?
    Ik zal morgen weer eens even een paar pics uploaden.

Het gaat goed! Pooky groeit en leert snel bij. Je ziet haar naar de groten kijken en dan dingen nadoen. Heerlijk stumperig in het begin, maar tis een slim ding! Met Pluim ben ik vrijdag nog even naar de DA geweest, want ze heeft dikke tepelhoven. En dat hoort niet geloof ik. DA kon er niet echt chocola van maken. De therapie bij dikke tepelhoven is sterilisatie, maar dat is al gebeurd. Wellicht gaat het vanzelf weer weg. Is ze gewoon een beetje dikkig aan het worden. In elk geval zijn het volgens de DA geen tumoren, want dat zou heel anders voelen. Pooky en Sooty zijn dikke vrienden. Pooky en Pluim trouwens ook; ze slapen bovengemiddeld vaak samen.

En goeie ouwe Remie is gewoon zichzelf; tolerant, lui, lief en... oud
    pi_37862962

Als in : waarom heb ik dit topic sinds mijn thuiskomst afg. vrijdag gemist

Topic met zéér afwisselende gevoelens gelezen!!!
      maandag 15 mei 2006 @ 23:20:05 #77
    33954 ElisaB
    pi_37863082
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:

Als in : waarom heb ik dit topic sinds mijn thuiskomst afg. vrijdag gemist

Topic met zéér afwisselende gevoelens gelezen!!!
    Je hoeft niet te - en hoor

Ik hoop dat de afwisseling ónze afwisseling volgt. Als in: dat je blij bent met de nieuwe Pooky en het potje ook wat sneuig vindt.
    pi_37863199
    Yep psies.
    En wrom de tepels enzo. Niet nodig.

Dát.
      maandag 15 mei 2006 @ 23:25:45 #79
    33954 ElisaB
    pi_37863309
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef Bluezz het volgende:
    Yep psies.
    En wrom de tepels enzo. Niet nodig.

Dát.
    Juist!

Nou ja, we zullen het wel weer meemaken (dat met die tepels dus). Ik had niet de indruk dat DA het verontrustend vond (en als ze iets wél verontrustend vindt, dan is ze meestal de eerste om dat uitgebreid met ons te overleggen), dus ik maak me er maar geen zorgen om.

Ik ga nu maar ff picjes uploaden
    pi_37863830
    Ja foto's leuk
    weerforum
      maandag 15 mei 2006 @ 23:40:22 #81
    33954 ElisaB
    pi_37863859
    Pooky's favoriete standje:

En later nog een keer:

En dit feestelijke stilleven troffen we gisterenavond aan. Foto is niet helemaal scherp, maar het gaat om het idee:

Pooky lijkt enorm vergeleken bij Pluim, maar dat is een beetje gezichtsbedrog. Ze groeit wel, maar is nog steeds maar de helft van Pluim.
    pi_37863925
    Ik smelt, wat ontzettend lief.
    weerforum
    pi_37864179
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:40 schreef ElisaB het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Wat een onzettend relaxt beest! Eindelijk eentje die wel groeit! Mooi dat ze zo in the family is opgenomen...
    pi_37864260
    Die eerste foto is echt lief zoals Pooky slaapt! Fijn dat het zo goed gaat.
    pi_37864281
    Ow wat een dotje en hoe ze ligt te slapen alleen en samen met Pluim

Ik hoop dat het met Pluim d'r tepels snel weer beter gaat (hoe zeg je zoiets nou ja je snapt me wel hoop ik)
    'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
    Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
    zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
    pi_37864333
    Zoeterdezoet, en ook om het surrogaatmamknuffel van de kleine krummeltjes te zien
      maandag 15 mei 2006 @ 23:53:50 #87
    33954 ElisaB
    pi_37864387
    Ja, ze doet wat ze moet doen: eten, spelen, slapen, kroelen en groeien. Ook wel eens leuk. En inderdaad is het een erg nodi (not under the impression; een vrije vertaling van niet onder de indruk; relaxt dus) katje. Ze houdt zich prima in de drukte hier. Zit overal met haar neus bovenop en denkt er het hare van. Niet bang, gepast voorzichtig en gewoon blij.

LadyMorgana; ik snap je
      maandag 15 mei 2006 @ 23:54:45 #88
    33954 ElisaB
    pi_37864424
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Nilasha het volgende:
    Die eerste foto is echt lief zoals Pooky slaapt! Fijn dat het zo goed gaat.
    Het is net of ze zich uitrekt, maar dat deed ze niet; ze was diep, diep, diep in slaap!
    pi_37864445
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef Bluezz het volgende:
    Zoeterdezoet, en ook om het surrogaatmamknuffel van de kleine krummeltjes te zien
    Pooky is bijna even groot als die surrogaat-eland. Hoe klein waren die kleine dropjes van Pluim dan wel niet...
    pi_37864477
    zo heerlijk relaxed die slaapfoto's
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      maandag 15 mei 2006 @ 23:56:37 #91
    33954 ElisaB
    pi_37864506
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:55 schreef Serendips het volgende:
    Pooky is bijna even groot als die surrogaat-eland. Hoe klein waren die kleine dropjes van Pluim dan wel niet...
    Pooky woog gisterenmorgen 1125 gram. Pjèr is van de drie kruimels het grootst geweest; op z'n top was ie 142 gram. Een tiende dus
    pi_37864516
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het is net of ze zich uitrekt, maar dat deed ze niet; ze was diep, diep, diep in slaap!
    Mijn poes van 6 jaar oud ligt graag zo in het zonnetje te slapen.Ik zal van de week eens zoeken naar foto's.
    weerforum
    pi_37864611
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
    Pooky woog gisterenmorgen 1125 gram. Pjèr is van de drie kruimels het grootst geweest; op z'n top was ie 142 gram. Een tiende dus
    Tja....We denken nog even aan ze......we geven het een plekje......we denken nog een keer aan ze....en we richten de aandacht dan maar weer op Pooky! Maarre...we zijn ze nog niet vergeten!
      dinsdag 16 mei 2006 @ 00:02:50 #94
    33954 ElisaB
    pi_37864734
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef Serendips het volgende:
    Tja....We denken nog even aan ze......we geven het een plekje......we denken nog een keer aan ze....en we richten de aandacht dan maar weer op Pooky! Maarre...we zijn ze nog niet vergeten!
    Ze hebben een plekje hoor! Letterlijk, maar vooral figuurlijk. Vreemd genoeg was het voor mij goed toen de urn op de kast stond. En dat verbaasde me, want ik had daar verder helemaal geen rituele zweefteefje-gedachten bij. Voor mijn gevoel was het gewoon allemaal praktisch (van dat het moest gebeuren), maar achteraf gezien heeft het me opgelucht. Iets als 'netjes afgesloten'.

Dus, het is goed
      dinsdag 16 mei 2006 @ 00:14:35 #95
    33954 ElisaB
    pi_37865132
    Het vergelijkende grootte onderzoek:

Een foto van nix, maar wel de eerste waar ze allevier op staan
    pi_37868085
    zie de tijd..

en Xena geeft ineens alsmaar kopjes heeft oortjes gespitst, loopt maar heen en weer voor dit topic lijkt het wel zit nu te wachten tot ik dit tiep
    Zit zich nu alsmaar te wassen... we hebben er hier vrede mee ineens lijkt het wel.
    Het is goed zo

Normaal slaapt ze al uuuuren ergens anders, dit is echt uitzonderlijk!!
    pi_37868554
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:

[afbeelding]

Leuk, zo'n kattenvergadering! (Volgens mij staan ze stiekem alleen maar op hun eten te wachten).
    Die kleine laat zich duidelijk niet wegjagen of bangmaken! Ze staat zelfs vooraan...
      dinsdag 16 mei 2006 @ 10:50:54 #98
    78780 deedeetee
    pi_37871614
    Wat een leuk kittentje is Pooky toch

Die dikke tepels van Pluim zijn mss gewoon naweeën van de ( niet goed afgeronde ) zwangerschap, hormonen van slag dus.

Ze heeft toch geen melk ? Soort verlate moedergevoelens door de komst van een kitten ?
      dinsdag 16 mei 2006 @ 10:53:05 #99
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_37871686
    quote:

[afbeelding]

Is nog een behoorlijk verschil als je het zo ziet.
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      dinsdag 16 mei 2006 @ 11:08:34 #100
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_37872215
    quote:

[afbeelding]

O wat een lekker stel

Dat kleintje zit er zo lekker wijs tussen. Fijn dat het zo goed gaat!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      dinsdag 16 mei 2006 @ 11:20:48 #101
    33954 ElisaB
    pi_37872620
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 10:50 schreef deedeetee het volgende:
    Wat een leuk kittentje is Pooky toch

Die dikke tepels van Pluim zijn mss gewoon naweeën van de ( niet goed afgeronde ) zwangerschap, hormonen van slag dus.

Ze heeft toch geen melk ? Soort verlate moedergevoelens door de komst van een kitten ?
    Het zou zomaar kunnen hoor; ik heb werkelijk geen idee en ook de DA moest er eens even over nadenken zei ze. Pluim is verder prima in orde.
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 03:19 schreef Bluezz het volgende:
    zie de tijd..

en Xena geeft ineens alsmaar kopjes heeft oortjes gespitst, loopt maar heen en weer voor dit topic lijkt het wel zit nu te wachten tot ik dit tiep
    Zit zich nu alsmaar te wassen... we hebben er hier vrede mee ineens lijkt het wel.
    Het is goed zo

Normaal slaapt ze al uuuuren ergens anders, dit is echt uitzonderlijk!!
      dinsdag 16 mei 2006 @ 11:24:41 #102
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_37872758
    Wat zij hierboven zegt!

Wat Dude zei dus.
      dinsdag 16 mei 2006 @ 11:30:35 #103
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_37872966
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
    Wat zij hierboven zegt!

Wat Dude zei dus.
    Altijd die Elisa weer die op de één of andere manier telkens weer overal tussen moet komen in dit topic
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      dinsdag 16 mei 2006 @ 11:35:20 #104
    33954 ElisaB
    pi_37873123
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
    Altijd die Elisa weer die op de één of andere manier telkens weer overal tussen moet komen in dit topic
    Daar heb ik ook al weken de balen van
    pi_37873378
    Wat is ze nog klein als ze zo bij de andere 3 staat! Ze ziet eruit als een lekkere wijsneus.
    pi_37874611
    * Pitbull-Guppie vind de foto van het groeps overkleg lief.
    weerforum
      dinsdag 16 mei 2006 @ 16:34:58 #107
    33954 ElisaB
    pi_37882840
    Help, Pluim krijgt moedergevoelens....

En door de wasstraat:

pi_37882868
    ach wat lief zeg
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      dinsdag 16 mei 2006 @ 16:39:56 #109
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_37883036
    Oh! Die zijn echt om te smelten!
      dinsdag 16 mei 2006 @ 16:41:47 #110
    33954 ElisaB
    pi_37883108
    Het wordt steeds gekker

pi_37883141
    lief

zo kunnen die twee mannen bij ons ook liggen
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      dinsdag 16 mei 2006 @ 16:44:29 #112
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_37883194
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 16:41 schreef ElisaB het volgende:
    Het wordt steeds gekker

[afbeelding]
    Wat lief
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      dinsdag 16 mei 2006 @ 16:45:35 #113
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_37883210
    Elies! Wat doe je met me!

* Brighteyes en stinkie lopen al dagen te hopen dat Mowgli van ons ook zo gaat reageren op het nieuwe kleintje.
      dinsdag 16 mei 2006 @ 16:45:39 #114
    33954 ElisaB
    pi_37883211
    Vooruit; nog twee dan

pi_37883427
    ja nu is het wel genoeg hoor!
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      Moderator / Miss SHO dinsdag 16 mei 2006 @ 16:58:21 #116
    22592 crew  Ole
    pi_37883601
    Nou!!!!
    Dit is dan wel superkjoet
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
    pi_37883909
    Ow wat ontzettend lief.
    weerforum
      dinsdag 16 mei 2006 @ 17:17:07 #118
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_37884231

Wat schattig
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      dinsdag 16 mei 2006 @ 17:23:01 #119
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_37884392
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef ElisaB het volgende:
    Vooruit; nog twee dan

[afbeelding]

[afbeelding]
    Oh! Oh! wat is dit lief!!!

* Melt down alert *
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      dinsdag 16 mei 2006 @ 17:23:08 #120
    33954 ElisaB
    pi_37884395
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
    Elies! Wat doe je met me!
    Je verleiden met zoetheid
    quote:
    * Brighteyes en stinkie lopen al dagen te hopen dat Mowgli van ons ook zo gaat reageren op het nieuwe kleintje.
    Wij hebben de groten een beetje extra aandacht gegeven en ons er verder zo min mogelijk mee bemoeid. Moet wel zeggen dat ons volk uitermate tolerant is en dat scheelt. Maar zo je ziet: het gaat prima
      † In Memoriam † dinsdag 16 mei 2006 @ 17:32:28 #121
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_37884595
    Dat intens tevreden koppie van Pooky daar bij Pluim in de mand
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
      dinsdag 16 mei 2006 @ 17:35:58 #122
    33954 ElisaB
    pi_37884685
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 17:32 schreef Barbaaf het volgende:
    Dat intens tevreden koppie van Pooky daar bij Pluim in de mand
    Ik geloof ook echt dat ze blij is bij ons
    pi_37884867
    Ik voel me met deze overdaad aan poezenwolliefdezoetigheid behoorlijk verleid !!!

Dat Pluim haar wel accepteert en haar eigen mopjes niet is wel trouwens...
      dinsdag 16 mei 2006 @ 17:44:24 #124
    33954 ElisaB
    pi_37884943
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 17:42 schreef Bluezz het volgende:
    Dat Pluim haar wel accepteert en haar eigen mopjes niet is wel trouwens...
    Van deze heeft ze geen buikpijn gekregen en is ze niet misselijk geworden. Misschien heeft dat ermee te maken. Pluim is zo bang van de DA dat de lucht alleen al haar volledig panisch maakt. Dus wie weet dacht ze wel dat die kleintjes een complot van de DA waren
    pi_37884999
    Ik snap het wel hoor

Het is wel uberskattig dit
    Ook heerlijk voor Plumeau!
    pi_37885012
    Elisa, mijn vriend vind Pooky op onze peos lijken. Is niet helemaal zo maar ze slapen het zelfde. Ik wou dat er bij onze poes een bij kon maar dat gaat niet lukken denk ik.
    weerforum
      dinsdag 16 mei 2006 @ 17:48:35 #127
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_37885054
    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een liiieeeviiieessss
    pi_37885140
    weerforum
      dinsdag 16 mei 2006 @ 22:40:09 #129
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_37896208
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 17:44 schreef ElisaB het volgende:
    Van deze heeft ze geen buikpijn gekregen en is ze niet misselijk geworden. Misschien heeft dat ermee te maken. Pluim is zo bang van de DA dat de lucht alleen al haar volledig panisch maakt. Dus wie weet dacht ze wel dat die kleintjes een complot van de DA waren
    Sommige beesten 'ruiken' ook ziekte en zwakte... Dat kan het ook nog zijn. Dat ze ergens aangevoelt heeft dat er iets niet goed zat. Wrsch was dat ook het geval met die 2 meiden hier. Pas toen het weer wat beter ging met Vampy durfde Mowgli weer in de buurt te komen.
      dinsdag 16 mei 2006 @ 22:49:10 #130
    33954 ElisaB
    pi_37896702
    Je weet het niet met dieren. In elk geval was Pluim oprecht helemaal uit haar huisje na de bevalling / keizersnee. Ik vond haar erg sneu en vind het hele geval voor haar zelf ook vooral erg jammer. Ze had mooie kindjes gebakken!
      dinsdag 16 mei 2006 @ 22:58:25 #131
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_37897202
    Echt wel! En nu viert ze al haar liefde gewoon bot op Pooky!
    pi_37897271
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
    Echt wel! En nu viert ze al haar liefde gewoon bot op Pooky!
    Zoiets dacht ik ook al ja
      dinsdag 16 mei 2006 @ 23:00:37 #133
    33954 ElisaB
    pi_37897299
    Ze doen het leuk samen in elk geval
    pi_37897923
    Wauw zeg dat zijn wel heel gave foto's! Die Pluim, opeens heeft ze het te pakken!
    Echt heerlijke foto's, die twee laatste ook, zo lekker op het ruggetje allebei.

Je moet je vast heel happy voelen Elisa als je naar die twee kijkt!
      dinsdag 16 mei 2006 @ 23:45:00 #135
    128716 Serendips
    pata pata
    pi_37899588
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef ElisaB het volgende:
    Vooruit; nog twee dan

[afbeelding]

[afbeelding]
    Dit kan alleen maar worden omschreven als 'innig omstrengeld'. Wat een liefies!
      woensdag 17 mei 2006 @ 02:03:19 #136
    33954 ElisaB
    pi_37903378
    quote:
    Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef Nilasha het volgende:
    Je moet je vast heel happy voelen Elisa als je naar die twee kijkt!
    Ik vind het errug schattig en ben blij voor allebei. Toch mooi als je mekaar zo vindt
      woensdag 17 mei 2006 @ 08:05:58 #137
    78780 deedeetee
    pi_37904964
    Gezellige boel daar bij jullie, fijn dat Pluim zo in haar nopjes is met het kleintje.

Pluim is gewoon een schat van een poessie die - wat heel normaal is, dat gebeurt bij ándere poezen óók heel vaak na KS - het spoor bijster raakte door de KS ellende.
    pi_37907114
    Goeie morgen, ik weet dat dit het verkeerde topic is maar ik kan niets meer over Bella poes vinden.
    weerforum
      woensdag 17 mei 2006 @ 20:15:29 #139
    33954 ElisaB
    pi_37927816
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 10:07 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
    Goeie morgen, ik weet dat dit het verkeerde topic is maar ik kan niets meer over Bella poes vinden.
    Nu je het zegt; ik heb er ook niets meer van gezien of gelezen

Zal toch wel goed zijn gegaan
    pi_37928213
    Eh nog gefeliciteerd met jullie huwelijk Elisa.

En Ik weet niet van wie Bella is.
    weerforum
      woensdag 17 mei 2006 @ 20:27:05 #141
    33954 ElisaB
    pi_37928288
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 20:25 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
    Eh nog gefeliciteerd met jullie huwelijk Elisa.

En Ik weet niet van wie Bella is.
    Gevonden: frontignan

Ik kan alleen geen berichten vinden over Bella
    pi_37928561
    Ik heb er een topic over geopend, weet alleen niet of dat de bedoeling is maar ik ben wel erg nieuwschierig.
    weerforum
      zondag 4 juni 2006 @ 16:03:28 #143
    33954 ElisaB
    pi_38531267

Pluim en de te laat op gang gekomen moedergevoelens
    (tis een filmpje)
      zondag 4 juni 2006 @ 16:10:31 #144
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_38531483

Wat lief zeg! Echt gaaf om te zien!
      zondag 4 juni 2006 @ 16:16:00 #145
    33954 ElisaB
    pi_38531700
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 16:10 schreef Brighteyes het volgende:

Wat lief zeg! Echt gaaf om te zien!
    En je hoeft er echt niet voor op wacht te liggen; ze doet het de hele dag door

En zoals beloofd aan Bloes:

zondag 4 juni 2006 @ 16:25:27 #146
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_38532039
    Er gaat bij mij iets mis als ik het filmpje wil zien

Ik krijg een wit vlak en that's it

Wat ontzettend lief zo, die foto's!!

Herstel, toch gelukt
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      zondag 4 juni 2006 @ 16:30:15 #147
    128716 Serendips
    pata pata
    pi_38532207
    Schattig, het lijkt Pluim niets te kunnen schelen dat dat kleine mormel haar aanvalt.
    Phd heeft trouwens echt schitterende ogen, of beter gezegd: eyeliner. Ziet er heel apart uit!
    pi_38532244
    In 1 woord, heerlijk!!! !
      zondag 4 juni 2006 @ 16:32:47 #149
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_38532289
    dat filmpke, stug doorgaan met likken
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
      zondag 4 juni 2006 @ 17:13:50 #150
    33954 ElisaB
    pi_38533594
    Pluim is een typisch gevalletje onverstoorbaar

Sooty wast haar trouwens ook, maar dat duurt nooit zo lang. Dat is meer 'in het voorbijgaan'.
    pi_38533650
    Wilde even kwijt dat ik dat een uberschattig filmpje vond!!
    Heb meteen de hele reeks teruggelezen, wat een verhaal zeg. Respect.
      zondag 4 juni 2006 @ 18:18:01 #152
    78780 deedeetee
    pi_38535285
    Wat en leuk filmpje

De jongedame is inmiddels wel aardig gegroeid ! En Met Pluim gaat 't gelukkig weer errug goed zo te zien.
      † In Memoriam † maandag 5 juni 2006 @ 09:05:22 #153
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_38552170
    dat filmpje
    en wat lief dat die twee elkaar zo gevonden hebben
      maandag 5 juni 2006 @ 10:59:46 #154
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_38553258
    Dat flimpje is echt
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      maandag 5 juni 2006 @ 13:25:06 #155
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_38556754
    Jong Pluim/Phd geluk
      zondag 11 juni 2006 @ 03:05:14 #156
    33954 ElisaB
    pi_38741388
    Pluim heeft weer eens wat...

Vanmorgen bij het opstaan ontdekte beeb dat Pluim wat bloed aan haar achterpootje had. Een poging tot nadere inspectie mislukte, want Pluim had er geen zin in. Dus ik naar de DA. Bleek ze aan twee pootjes in het totaal drie nagels los te hebben hangen

Nee, ze is niet buiten geweest, nee er niet gevochten (want als ze dat doen, dan is dat na afloop duidelijk te zien aan de plukken haar door het huis) en nee, we hebben nergens schade...

Het is een groot mysterie

Pluim is nu zielig De DA heeft de loshangende nageltjes verwijderd en een dikke spuit antibiotica gegeven tegen een mogelijke ontsteking. Verband zou nuttig zijn, maar DA vond het geen goed idee ivm het warme weer en de lange haren van Pluim. Het hopen is op schoonblijvende wondjes!

Arme Pluim...

Verder alles goed hier; mini-poes groeit als kool en is erg gelukkig (denk ik). Zo ook de rest van het vee (behalve Pluim dus, want die heeft pijn).
    pi_38741513
    Wat raar van die nageltjes
    Misschien ergens op willen springen, en eraf gegleden o.i.d. ?
      zondag 11 juni 2006 @ 09:18:53 #158
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_38742526
    Wat vreemd zeg. En sneu vooral. Het lijkt mij erg pijnlijk.
    Geef 'r maar een dikke van mij.
    pi_38742561
    Wat vreemd! Arme pluimpje! Ook namens mij een knuffel voor Pluim!
    pi_38742759
    Arme pluim.
    Ik hoop dat het snel geneest.
    weerforum
      zondag 11 juni 2006 @ 10:04:32 #161
    78780 deedeetee
    pi_38742963
    Die arme pluim, wat een pechvogeltje
    Ik hoop dat wondjes snel genezen
    Kan ze mss met haar pootje klem hebben gezeten ergens ? Een schuine spleet bij een raam of zoiets ? Het klinkt net of ze met haar pootje ergns in/tussen gezakt is en het toen met geweld eruit heeft moeten trekken.
      zondag 11 juni 2006 @ 10:41:12 #162
    33954 ElisaB
    pi_38743489
    Ik heb echt met al m'n verstand het huis doorgelopen gisteren, op zoek naar een mogelijke plaats des onheils, maar ik krijg het niet bedacht. Er moet behoorlijk veel kracht achter hebben gezeten, want anders is het niet mogelijk dat drie nagels tegelijk het begeven. De overige 5 achtertenen hebben 'gekwaste' nagels zei DA (dat ze behoorlijk gerafeld / beschadigd zijn, maar nog wel gewoon in tact zijn). En aan de voorpootjes is he-le-maal niets geks te zien...

Nou jullie weer. Ik zal een boon wezen als ik het snap.

We hebben in huis één stoffen stoel en daar zitten ze altijd op te spelen en ravotten. Maar daar is geen opmerkelijke schade aan te zien (niet anders dan er eergisteren al aan het zien was; paar kleine haaltjes enzo). De vensterbanken die we hebben zijn van marmer en daar zit geen richeltje of gaatje in of aan. De banken zijn van leer en nog helemaal heel.

Wat eventueel zou kunnen, is dat ze ze de avond ervoor al beschadigd heeft. Zomaar uit het niets kwamen zij en Sooty ineens knalhard de kamer in hollen. Zo hard, dat ze in hun vaart alles wat in de weg stond omver liepen. Siergrind en zo'n vliegende vaart kan wel wat impact hebben op kleine nageltjes.

Iets beters kan ik niet bedenken

Anywayzzz... het gaat goed. Het ene pootje gebruikt ze al weer gewoon. Het andere pootje ontziet ze nog een beetje en ze kijkt ernaar alsof ze denkt: "Shit, er is iets mee, maar ik kan er weinig aan doen." Maar ze lijkt het er redelijk mee te kunnen doen, want ze stond net wel op haar achterpoten tegen de aanrechtkastjes toen ik een prak met antibiotica voor haar stond te maken en springen doet ze ook nog.

Ik hoop er nog een dagje het beste van, en ga ervan uit dat morgen het ergste leed geleden is.
      maandag 12 juni 2006 @ 00:25:44 #163
    33954 ElisaB
    pi_38767332
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 10:41 schreef ElisaB het volgende:
    Ik hoop er nog een dagje het beste van, en ga ervan uit dat morgen het ergste leed geleden is.
    En de tussenstand: volgens mij gaat het goed
      maandag 12 juni 2006 @ 09:02:03 #164
    142772 Yolli
    Being just me...
    pi_38770988
    Gelukkig!
    It takes wings to discover the sky
      maandag 12 juni 2006 @ 10:49:16 #165
    78780 deedeetee
    pi_38772948

Fijn, die arme plumeau het zit haar niet mee zeg

De klein tijgerbengel nog steeds lekker is haar velletje ?
    Ik ben nog even gaan genieten
    afbeelding

afbeelding

Wat zijn 't toch een mooie poezen, en wat zijn ze lief....

[ Bericht 18% gewijzigd door deedeetee op 12-06-2006 10:56:11 ]
    pi_38778712
    Goezo
    pi_39737364
    Langgggg geleden ElisaB! Hoe is het nu met Pluim en Pooky? Nog steeds dikke vriendjes?
    Pooky is zeker ook niet zo'n kleintje meer heh.. vraagt om nieuwe foto's!
      dinsdag 11 juli 2006 @ 23:40:29 #168
    33954 ElisaB
    pi_39738685
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 23:02 schreef Nilasha het volgende:
    Langgggg geleden ElisaB! Hoe is het nu met Pluim en Pooky? Nog steeds dikke vriendjes?
    Pooky is zeker ook niet zo'n kleintje meer heh.. vraagt om nieuwe foto's!

Ze zijn allemaal dikke vrienden en Pooky (die beter luistert naar mini-poes) is zeker niet klein meer

Foto's komen eraan
    pi_39738771
    Yes
      woensdag 12 juli 2006 @ 00:27:20 #170
    33954 ElisaB
    pi_39740073
    Pooky & Sooty

Pooky en haar roze speeltje

Pooky & Pluim

Pooky & Pluim

Pooky in haar favo-slaaphouding

Pooky in het droogrek

woensdag 12 juli 2006 @ 00:33:32 #171
    33954 ElisaB
    pi_39740233
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 00:27 schreef ElisaB het volgende:
    Pooky in haar favo-slaaphouding

Tussen de uitgepakte kledingkisten
    pi_39740463
    Die voetjes zoooo zoetig bij elkaar
    En in dat wasrek, pook is zichzelf aan het weven
    Wat een heerlijke foto's en wollig materiaal bij elkaar heeft u daar
      woensdag 12 juli 2006 @ 00:56:25 #173
    33954 ElisaB
    pi_39740871
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Bluezz het volgende:
    Die voetjes zoooo zoetig bij elkaar
    En in dat wasrek, pook is zichzelf aan het weven
    Wat een heerlijke foto's en wollig materiaal bij elkaar heeft u daar
    Ja, het is mooi spul
    pi_39740939
    wat een zalige foto's en idd wat een fijn stelletje pluizigheid heb je daar
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      woensdag 12 juli 2006 @ 08:09:45 #175
    78780 deedeetee
    pi_39743880
    wasrek Pooky
      woensdag 12 juli 2006 @ 09:15:10 #176
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_39744674
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 08:09 schreef deedeetee het volgende:
    wasrek Pooky
    Die is echt zo cute idd .
    pi_39744785
    ik ben vergeten waar pooky ook weer vandaan kwam?

edit -oh ja, via de dierenarts ofzo he?
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      woensdag 12 juli 2006 @ 09:39:35 #178
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_39745101
    Die in dat wasrek is zoooo lief!
      woensdag 12 juli 2006 @ 10:17:00 #179
    33954 ElisaB
    pi_39745867
    There is more where that came from:

woensdag 12 juli 2006 @ 10:20:27 #180
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_39745944
    Die onderste is bureaublad waardig
      woensdag 12 juli 2006 @ 10:22:48 #181
    33954 ElisaB
    pi_39745996
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Die onderste is bureaublad waardig
    Een beetje "Yo, check mij; vette move."

En tekstueel gezien: Pooky is een erg lief poesje. Echt een braaffie. Nergens bang voor en je mag alles met haar doen. Ze wordt niet boos. Bovendien is het een echte kroelpoes; ze kan heul hard spinnen en kopjes geven
    pi_39746048
    Elisa die foto's zijn geweldig lief.
    weerforum
      woensdag 12 juli 2006 @ 10:25:17 #183
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_39746055
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 10:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Een beetje "Yo, check mij; vette move."
    Iemand met photoshop-skills zou er zo een 50 cent/pimp/brother/hood/ghetto-kat van kunnen maken .
    quote:
    En tekstueel gezien: Pooky is een erg lief poesje. Echt een braaffie. Nergens bang voor en je mag alles met haar doen. Ze wordt niet boos. Bovendien is het een echte kroelpoes; ze kan heul hard spinnen en kopjes geven
    Als ik dit soort dingen lees, wil ik ook weer katjes in huis .
      woensdag 12 juli 2006 @ 10:37:35 #184
    33954 ElisaB
    pi_39746353
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Iemand met photoshop-skills zou er zo een 50 cent/pimp/brother/hood/ghetto-kat van kunnen maken .
    Egwel; petje scheef op de kop

Ik kan snappen dat je katjes in huis wilt; het is ook echt heerlijk om ze hier rond te hebben lopen. Allevier met een eigen manier van doen en met hun eigen nukken. Het is prachtig om te zien dat mini-poes écht dingen leert van de groten. Je ziet gewoon dat ze ze bekijkt en dan nadoet. Ge-wel-dig!
    pi_39750267
    Woeii wat een update! Wat een lekker ding is het geworden! Pluim staat er ook mooi op. Fijn dat alles zo goed gaat! Pooky ziet er erg happy uit.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 23:55:43 #186
    33954 ElisaB
    pi_40467861
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef Bluezz het volgende:
    Watjes zijn
    Betsie welkom bij B en Beeb
    Benieuwd hoe het met haar gaat! Open je even een Betsie topic?

*neuriet het liedje Beeeeeeeeetttttsieeeeeeeeeee*
    Geloof niet dat we een nieuw topic hoeven; kan hier wel bij

Het gaat boven verwachting. De rest is even komen kijken, maar vindt het inmiddels al wel prima. Alleen Pluim is het er nog niet mee eens

Ze is erg schattig en kan errug goed miauwen Zo ik nu kan zien: ze is wit met donkere oren en een paar vlekken op haar rug. Een beetje een Hermannetje dus
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 23:20 schreef lady-wrb het volgende:
    zal ik het nog eens roepen?
    als ze niet stil zitten voor een foto moet je FILMEN
    Morgen gaat het lukken, want ze loopt al rond. Een beetje schuchter nog, maar ze zit niet meer achter de verwarming
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 23:33 schreef Nilasha het volgende:
    Oeh ElisaB wat super!!!

In een korte tijd twee katjes erbij. Heel veel geluk met Betsie!

Enne, hoe is het met Pluims lover Beertje? Komt hij nog?
    Pluim is her own nasty self weer; ze is wat dikkig geworden, maar dat schijnt te horen na de sterilisatie. Het wordt al weer minder. Beertje komt nog maar heel af en toe. En het is hartverscheurend, maar ergens zijn we er wel blij om (en hebben het een beetje aangemoedigd ). Hij is zóó schattig, maar sproeit ook alle deuren, kozijnen en plantenbakken onder. Er heeft een hele tijd een dikke donkergele lucht rond ons huis gehangen. Het is zijn aard en des natuurs, maar het was niet meer te harden.

Maar verder gaat het goed Beertje ziet er goed doorvoed uit (zag hem gisteren nog zo'n 400 meter hier vandaan rondjes om de kerk hollen)
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:06:27 #187
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_40468234
    O wat leuk Elisa, alweer een nieuwe aanwinst!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_40469888
    Hihi moet wijsneuzerige Pluim weer even opstandig doen!
    Komt vast wel goed, want ging laatste keer met Pooky ook oke.

Beertje die rondom de kerk holt, klinkt dat schattig. Alhoewel dat sproeien natuurlijk niet zo schattig was.. gelukkig voor jullie is hij nu wat minder in de tuin. Tegen de kerk mag ie vast wel sproeien..
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 03:58:25 #189
    33954 ElisaB
    pi_40470446

Van mij mag ie eventueel de kerk ook omsproeien als ie dat zou willen. Hoewel ik het op zich best een heel mooi gebouw vind

Betsie wordt al moediger. Ze heeft al even bij me op schoot gezeten (niet helemaal uit zichzelf, want springen durft ze nog niet) en ze zat vreselijk te genieten van het kroelen.

Ze is lievvvv
    pi_40471712
    Als je straks wakker bent EB, dan graag een fotootje ? Een kleintje maar? Toe?
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:11:50 #191
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_40471799
    Nog een poes erbij! Wat leuk!
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:33:13 #192
    33954 ElisaB
    pi_40472089
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 09:05 schreef Bluezz het volgende:
    Als je straks wakker bent EB, dan graag een fotootje ? Een kleintje maar? Toe?
    Hebbus!

Niet de allerbeste foto die een mens kan maken, maar wel onze eerste van Betsie.

Even voorstellen: FOK!-ers, Betsie! Betsie, FOK!-ers

vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:34:30 #193
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_40472113
    Wat een mooitje!
    Ze doet me een beetje aan Xena denken met dat wit met die vlekken.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:51:18 #194
    78780 deedeetee
    pi_40472418
    Een Betsje
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:11:52 #195
    33954 ElisaB
    pi_40472792
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
    Nog een poes erbij! Wat leuk!
    We hebben elkaar plechtig beloofd dat dit echt de laatste is. Voor de zekerheid heb ik het ook mamma-ElisaB plechtig beloofd. Bij deze beloof ik het jullie ook

Of je er nou vier of vijf hebt... same difference (maar dat zeiden we ook bij drie ). Maar een zesde erbij vind zelfs ik geen goed idee. Op zich hebben we de ruimte, maar het moet gewoon een beetje normaal blijven. Dus... vijf is de max!

[ Bericht 2% gewijzigd door ElisaB op 04-08-2006 10:24:45 ]
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:18:38 #196
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_40472936
    pi_40472987
    Wat een leukerdje, wat klein nog
    Tis net een zusje van Xena idd
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:26:24 #198
    33954 ElisaB
    pi_40473092
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 10:20 schreef Bluezz het volgende:
    Wat een leukerdje, wat klein nog
    Tis net een zusje van Xena idd
    Ja, alleen heeft Xena iets meer rossigheid (of hoe noem je het oranje-achtige bij een cyper). Dat wat Pooky en Remie op hun buik hebben. Volgens mij is Betsie echt grijs / zwart gestreept.
    pi_40473205
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef ElisaB het volgende:

Ja, alleen heeft Xena iets meer rossigheid (of hoe noem je het oranje-achtige bij een cyper). Dat wat Pooky en Remie op hun buik hebben. Volgens mij is Betsie echt grijs / zwart gestreept.
    Yep, geen rood te zien bij Betsie idd
    Lievvvv

Volgens mij heet dat bij dat soort katten een 'Harlekijn" tekening

[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 04-08-2006 10:45:27 ]
    pi_40473739
    Wat een mooi lief beestje..

5 de max... Bij mijn vriend is 1 de max.
    en 1hond (ja totdat er kinderen komen, en ik thuis ben bij ze, dan mag er een grote hond bij, een boxer, maar dat duurt nog wel ff lang)
    pi_40474395
    ooh wat zijn ze mooi, zalig om die kleintjes zo te zien.
    En dan echt zo mooi dat filmpje dat ze Pooky aan t wassen is.

Smelt!
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
    pi_40474472
    Wat een scheetje!

En Plumeau erachter, ze is echt wat groter (lees: steviger ) geworden hè!
    pi_40474925
    Pluim heeft koplampogen
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:47:08 #204
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_40475300
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 10:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

We hebben elkaar plechtig beloofd dat dit echt de laatste is. Voor de zekerheid heb ik het ook mamma-ElisaB plechtig beloofd. Bij deze beloof ik het jullie ook
    okee, gelukkig, dat stelt ons gerust

Maar Betsie Veel geluk met haar
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:28:47 #205
    33954 ElisaB
    pi_40488064
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef Nilasha het volgende:
    Wat een scheetje!

En Plumeau erachter, ze is echt wat groter (lees: steviger ) geworden hè!
    Als je heel goed kijkt, zie je dat ze inderdaad heel misschien een heel klein beetje is aangekomen

Het valt nog mee; ze is nog in model (het is vooral ook veel haar), maar ze moet niet dikker worden, want dan kunnen we haar rollen

Weet je; ik ben al lang blij dat ze alle narigheid weer goed te boven is gekomen en weer gewoon een blije Plumeaux is. Ze is wat dikker geworden omdat ze lekker heeft meegegeten met het kleine-poesjes-voer van Pooky (errug vette meuk is dat )!
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 11:47 schreef Marietje_34 het volgende:
    okee, gelukkig, dat stelt ons gerust
    Ow, fijn
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:31:55 #206
    33954 ElisaB
    pi_40488144
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef Bluezz het volgende:
    Pluim heeft koplampogen
    Pluim doet haar 'kijk jij maar uit, want ik vind je stom en kijk dwars door je heen' - aanval
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:55:50 #207
    33954 ElisaB
    pi_40507205
    Dit is er nog over van de Betsie die zo bang is voor mensen

Nog even en ze is niet meer bij ons weg te slaan!
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:00:39 #208
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_40507307
    Heerlijk om te zien Elisa!

Dat beestje gaat een fijn leven tegemoet bij jullie!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:18:21 #209
    33954 ElisaB
    pi_40507694
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 12:00 schreef Duderinnetje het volgende:
    Heerlijk om te zien Elisa!

Dat beestje gaat een fijn leven tegemoet bij jullie!
    Ik denk het eigenlijk ook wel. Ze is nu al zo'n eind opgeknapt. Als je dan bedenkt dat ze een behoorlijk poosje zielig heeft zitten wezen, dan ben ik alleen nog maar blijer dat we haar hebben gehaald
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:29:54 #210
    33954 ElisaB
    pi_40507958
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef LadyMorgana het volgende:
    Ik hoop dat het met Pluim d'r tepels snel weer beter gaat (hoe zeg je zoiets nou ja je snapt me wel hoop ik)
    Dat met die tepels heeft trouwens weken geduurd. Ik ben nog drie keer bij de DA geweest voor controle en toen concludeerde ze dat het duidelijk beter werd. Inmiddels zijn ze weer helemaal normaal.

En dan dit ook nog maar even updaten:
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 03:05 schreef ElisaB het volgende:
    Pluim heeft weer eens wat...

Vanmorgen bij het opstaan ontdekte beeb dat Pluim wat bloed aan haar achterpootje had. Een poging tot nadere inspectie mislukte, want Pluim had er geen zin in. Dus ik naar de DA. Bleek ze aan twee pootjes in het totaal drie nagels los te hebben hangen

Pluim is nu zielig De DA heeft de loshangende nageltjes verwijderd en een dikke spuit antibiotica gegeven tegen een mogelijke ontsteking. Verband zou nuttig zijn, maar DA vond het geen goed idee ivm het warme weer en de lange haren van Pluim. Het hopen is op schoonblijvende wondjes!

Arme Pluim...
    Het bleken uiteindelijk 5 nagels te zijn. Omdat ik toch naar de DA ging voor de tepels, zijn ook de nageltjes goed in de gaten gehouden. En het is zonder problemen geheeld. Ze heeft nu drie scherpe nagels en vijf malle stompjes. Maar dat trekt vanzelf weer bij.

Opgelost
    pi_40509268
    Alles gaat nu weer de goede kant op Elies en Pokje, wat een heeerlijke foto
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 13:42:26 #212
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_40509535
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef ElisaB het volgende:

[afbeelding]

Hoe een kat vol overgave kan knuffen en kroelen

superlieve foto
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 13:57:33 #213
    33954 ElisaB
    pi_40509897
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 13:42 schreef Marietje_34 het volgende:
    Hoe een kat vol overgave kan knuffen en kroelen

superlieve foto
    En ze knort en spettert erbij
    pi_40510810
    Wat geweldig dat het zo goed gaat!

Spettert??
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:42:21 #215
    78780 deedeetee
    pi_40515383
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 13:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En ze knort en spettert erbij
    Wat een lievie, dat spetteren is dat kwijl dat van het harde snorren rond vliegt ?
    Wat leuk dat ze nu al zo gezellig kan doen, dat hebben jullie goed gedaan
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:56:25 #216
    33954 ElisaB
    pi_40515810
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 17:42 schreef deedeetee het volgende:
    Wat een lievie, dat spetteren is dat kwijl dat van het harde snorren rond vliegt ?
    Wat leuk dat ze nu al zo gezellig kan doen, dat hebben jullie goed gedaan
    Volgens mij had ze gewoon net over het aanrecht gelopen of zo

De eerste nacht en gisteren mauwde ze nog heel veel, maar vandaag heb ik haar amper meer gehoord. Ze holt niet meer weg als er iemand beweegt en gaat er steeds blijer uitzien. Hopen dat de snotoogjes snel over zijn, dan is ze helemaal klaar voor een frisse start!
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:03:43 #217
    78780 deedeetee
    pi_40516019
    Ze had dus gewoon een nat bekje ? Ik dacht dat ze van plezier kwijlde, ik heb een kater gehad die dat deed.
    Het gaat echt hartstikke vlug al erg goed, dus dat komt dik in orde Hopenlijk vind ze gauw aansluiting bij een of meer andere katten dan word het natuurlijk helemaal gezellig.
    Ik vind Pooky en Pluim samen ook zo leuk. Hoewel Pook van zichzelf natuurlijk al een heerlijk katje is en zo móói.
    Maar Betsie ziet er ook prima uit met al die vlekjes en haar lieve snuitje met gekleurde oortjes.
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:06:15 #218
    33954 ElisaB
    pi_40516078
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 18:03 schreef deedeetee het volgende:
    Het gaat echt hartstikke vlug al erg goed, dus dat komt dik in orde Hopenlijk vind ze gauw aansluiting bij een of meer andere katten dan word het natuurlijk helemaal gezellig.
    Ouwe Remie en woeste Sooty (de beide katers) vinden haar al hassikke liev hoor. Remie krijgt steeds kopjes van haar en dat is echt heel liev om te zien
    quote:
    Maar Betsie ziet er ook prima uit met al die vlekjes en haar lieve snuitje met gekleurde oortjes.
    Het lijkt op de foto of ze een vieze neus heeft, maar dat is niet zo; ze heeft gewoon een zwarte neus. Gek gezicht zo midden in dat witte koppie

Ze komt helemaal los. Ik zal morgen nog eens wat foto's proberen te maken!
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:30:44 #219
    78780 deedeetee
    pi_40516751
    Lieve katers heb jij

Ik ben nog ff naar de foto op de vorige pagina gaan kijken en zie dat ze een witte staartpunt heeft, wat staat dat grappig
    Neusje was me helemaal niet opgevallen. Dat ziet normaal uit dacht ik
    pi_40521710
    Wat een moppie
    Ehhm ElisaB een vriendin van mij zei dat 4 de max was, tot er 1 overleed en ze 2 kittens tegen kwam die niet geplaatsd konden worden, dus 5 werd de max. Sinds maandag heeft ze nog 2 kittens erbij en de max is nu dus 7
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:32:42 #221
    33954 ElisaB
    pi_40521789
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 21:29 schreef Anitra het volgende:
    Wat een moppie
    Ehhm ElisaB een vriendin van mij zei dat 4 de max was, tot er 1 overleed en ze 2 kittens tegen kwam die niet geplaatsd konden worden, dus 5 werd de max. Sinds maandag heeft ze nog 2 kittens erbij en de max is nu dus 7

Nee, vijf is bij ons écht de max. We willen de buurt er ook niet teveel mee lastigvallen, dus zijn ze meestens binnen. En dan moet het niet te gek worden.

... sprak ze beslist
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:41:48 #222
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_40522053
    Wat een lieve foto!
    En wat fijn dat ze zo snel al los gekomen is zeg!
      zondag 6 augustus 2006 @ 00:26:30 #223
    33954 ElisaB
    pi_40527346
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
    Wat een lieve foto!
    En wat fijn dat ze zo snel al los gekomen is zeg!
    Tis een stoer wijffie!

En zowel Pluim als Pooky zijn inmiddels bijgedraaid. Ze hebben zich erbij neergelegd

We moesten net haar oogjes zalven en vreesden het ergste, maar daarna sprong ze op de grond en bleef gewoon naast ons staan
      zondag 6 augustus 2006 @ 08:44:53 #224
    78780 deedeetee
    pi_40534008
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 00:26 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Tis een stoer wijffie!

En zowel Pluim als Pooky zijn inmiddels bijgedraaid. Ze hebben zich erbij neergelegd
    quote:
    We moesten net haar oogjes zalven en vreesden het ergste, maar daarna sprong ze op de grond en bleef gewoon naast ons staan
    Een meid met karakter dat Betsje, die weet gewoon wat goed voor haar is

Admin zondag 6 augustus 2006 @ 08:50:41 #225
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_40534035
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 10:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]
    Dus... vijf is de max!
    Tuuk
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_40534347
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef ElisaB het volgende:

[afbeelding]

*ik smelt helemaal weg op mijn stoel*
      zondag 6 augustus 2006 @ 14:05:46 #227
    33954 ElisaB
    pi_40539737
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 08:50 schreef yvonne het volgende:
    Tuuk
    Nah

Egwaar hoor
      maandag 14 augustus 2006 @ 22:14:49 #228
    33954 ElisaB
    pi_40810093
    Update

pi_40811975
    Ohh dat gaat goed hè! Pooky (lang end geworden..) en Pluim zijn dikke vriendjes zo te zien, voelt Betsie zich al helemaal thuis?
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:23:34 #230
    33954 ElisaB
    pi_40816285
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 22:52 schreef Nilasha het volgende:
    Ohh dat gaat goed hè! Pooky (lang end geworden..) en Pluim zijn dikke vriendjes zo te zien, voelt Betsie zich al helemaal thuis?
    Betsie voelt zich niet alleen thuis, ze voelt zich ook de baas in huis.
    Alleen is de rest het niet met haar eens

Maar het gaat hassikke goed met Bets. Het is een lekkere relbak en ze is dikke vrienden met iedereen!
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 02:24:21 #231
    6644 ElizabethR
    Bangers & Mash
    pi_40818908
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zoeen??

Of zoeen

Geweldige katten Elisa!!!!
    Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
    Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:35:40 #232
    78780 deedeetee
    pi_40821107
    Leuke foto's !

Die oortjes van Bets
    Hoe is 't met het oogje ? ( of vergis ik me en had een anders katje een vies oogje ? )
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:54:31 #233
    33954 ElisaB
    pi_40821282
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 08:35 schreef deedeetee het volgende:
    Die oortjes van Bets
    Hoe is 't met het oogje ? ( of vergis ik me en had een anders katje een vies oogje ? )
    Het was inderdaad Betsie. En ik geloof dat het stukken beter gaat. Er komt in elk geval geen vuiligheid meer uit. Ze zijn wel rood, maar dat is / zijn haar neus en oren ook. Wat je nu nog om de oogjes ziet, is wat vettigheid van het zalven:

Wat vind jij ervan??

En nog een toegiftje

dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:40:23 #234
    78780 deedeetee
    pi_40821858
    Het gaat zo te zien écht lekker met Bets, fijn dat de oogjes beter worden.

Pooky op de arm die voetjes

Gapen kunnen de dames ook heel erg goed
    pi_40824804
    Pooky lijkt echt superveel op mijn eigen poezebeest. Ik moest even goed knipperen met mijn ogen om te kijken of ie het echt niet was.
    pi_40825025
    Bets en Pluim samen..
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:04:33 #237
    33954 ElisaB
    pi_40836026
    Bets en Pluim Pooky zijn gezellig samen aan de dunne

Ziek zijn ze niet (volgens de DA tenminste, en ik vind ze ook niet ziek aandoen), maar helemaal kloppen doet het ook niet

[ Bericht 5% gewijzigd door ElisaB op 15-08-2006 20:11:31 ]
    pi_40836339
    Ach gossie, die Plumeau heeft kleintjes bij jullie hebben ook altijd wat! Wel leuk zo, ik heb net nog even uitgebreid alle foto's van de kattenfamilie bekeken. Het zijn allemaal dotjes, maar ik Pluim vind ik toch wel de allermooiste met die grote staart, flosjes aan haar poten en pluimpjes in haar oren...Wat is het eigenlijk voor een ras? Of is het een gevalletje vuilnisbak met wat dna van een Noorse boskat of zo?

[ Bericht 4% gewijzigd door Serendips op 15-08-2006 20:47:26 (Pluim bleek toch niet het slachtoffer te zijn...) ]
    pi_40839593
    Wat gaat het goed, wat heerlijk

Gats, die diarree is minder...
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:56:14 #240
    78780 deedeetee
    pi_40839769
    De dames hebben mss iets verkeerds gegeten buiten?
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:12:48 #241
    33954 ElisaB
    pi_40840507
    Oops... Bets en Pooky dus, niet Pluim

De dames komen nog niet buiten, dus dat kan het niet wezen. De DA verwacht dat het iets besmettelijks is, anders is het wel heel toevallig dat ze het tegelijk hebben. En de DA verwacht dat het aan de groten voorbij zal gaan, omdat die van zichzelf wat meer weerstand hebben.

Beide aan de antibiotica en er het beste van hopen
    pi_40840811
    Hopelijk knappen ze beiden snel op. Halen ze nog wel netjes de bak? Of is het dweilen vandaag?
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:06:46 #243
    33954 ElisaB
    pi_40842858
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 20:18 schreef Nilasha het volgende:
    Hopelijk knappen ze beiden snel op. Halen ze nog wel netjes de bak? Of is het dweilen vandaag?

Ze doen het helemaal goed
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:07:36 #244
    78780 deedeetee
    pi_40842885
    Goed zo ! Brave poesjes
      woensdag 16 augustus 2006 @ 17:13:07 #245
    33954 ElisaB
    pi_40873087