De link is van een stichting die zwerfnestjes / wees-nestjes opvangt. Kortom, juist gericht op kittens. Ze brengen ze groot en proberen ze dan als gezond poesje van 8 - 12 weken bij mensen te plaatsen. En zo doen ze er honderden per jaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:41 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt voor de link! Ik zal eens gaan kijken.
Hoe stom het mss ook klinkt maar we zitten toch wel aan een kleintje te denken omdat stinkie nog nooit een kitten heeft meegemaakt en het gewoon onwijs leuk is.
Vannacht hebben ze nog gescheiden geslapen, maar sinds het opstaan breken ze in wisselende samenstelling de tent hier volledig afquote:
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het zou zomaar kunnen. Ik kwam via via op zwerfkat.com terecht (volgens mij zelfs via een linkje in de sig van een FOK-ker) en heb zeker anderhalf uur zitten lezen. Wat wij hier twee weken hebben gedaan, doen zij (met een heleboel vrijwilligers) een heel seizoen lang: kittens met de fles groot brengen en proberen op poten te krijgen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:07 schreef vriendinnie het volgende:
Wat een lieverd! Gefeliciteerd Elisa!
Bestaat er ook niet zoiets als stichting Katimo? Volgens mij vangen die ook zwerfkittens op en proberen ze daar vervolgens een huis voor te vinden.
Ze blijft hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 18:45 schreef Marietje_34 het volgende:
wat geweldig en wat een schatje is ze![]()
Is ze nu tijdelijk bij jullie of blijft ze ook?
Tuurlijk, Pjèr, Herman, Dirkjequote:Op zondag 7 mei 2006 19:26 schreef vriendinnie het volgende:
Phd=Pierre, Herman, Dirkje? In dat geval:![]()
Niet officieel erkend, maar Pooky mag 'm dragenquote:Doctor of Philosophy (afkorting:PhD, Latijn: Philosophiæ Doctor) is de Angelsaksische variant op de titel Doctor. Het is de enige echte doctoraat en kan in deze landen alleen verkregen worden door het doen van promotie-onderzoek. Iemand die bezig is met zijn promotie-onderzoek wordt ook wel een 'PhD student' of 'PhD candidate' genoemd, wat vergelijkbaar is met een promovendus in Nederland.
Alhoewel sommigen in het Nederlands de (begrijpelijke) fout maken, dient deze titel niet 'letterlijk' vertaald te worden alszijnde Doctor in de filosofie. Iemand kan bijvoorbeeld ook aan de scheikundige faculteit promoveren en deze titel krijgen. In de Angelsaksische landen mag iemand die een hogere doctoraat heeft gekregen van een filosofiefaculteit de titel DPhil voeren (wat dus niet hetzelfde is als PhD).
Het gebruik van de titel of graad PhD is niet ongewoon onder wetenschappers in Nederland. Dit omdat zij veelal samenwerken met wetenschappers of onderzoeksgroepen in het buitenland en het gebruik van deze internationale titulatuur leidt dan tot betere herkenning in het buitenland. Echter, het gebruik ervan is in Nederland (nog) niet officieel erkend.
Yeps. De knuffel is enigszins geschonden uit een overdaad aan handwasjes gekomen, maar inderdaad: nou mag Pooky ermee slapenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:24 schreef Nilasha het volgende:
Wat lief!! En mooi ook dat PhD...
Ze ligt met haar koppie op de knuffel die de kitjes ook hadden als surrogaatmoederwarmte heh?
Kwebbel week geen moment van onze zijdequote:Op maandag 8 mei 2006 20:40 schreef Nilasha het volgende:
Neem aan dat jullie toch ook nog wel even tijd alleen hebben gehad met de drie? Of bleef die kwebbel er de hele tijd bij?
Mag ik vragen wat voor een urntje jullie uitgezocht hebben?
Ze kijkt ook zo arrogant; alsof ze zojuist de doctorstitel toegekend heeft gekregen!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:45 schreef ElisaB het volgende:
Niet officieel erkend, maar Pooky mag 'm dragen
[afbeelding]
Ze vond het blijkbaar wel gezelligquote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef Nilasha het volgende:
Wat raar joh.. een vriendin heeft ook eens een kat laten cremeren maar die kreeg alle ruimte en tijd om samen met haar vriend afscheid te nemen van het beestje, zonder dat er iemand bij was. Gewoon even in een kamertje apart.
Hoop dat jullie ondanks madame kwebbel toch voldoende rust hebben gehad om goed afscheid te nemen.![]()
Ze zit ook zo lekker pedant op die grote buro-stoel van mijquote:Op maandag 8 mei 2006 22:49 schreef Serendips het volgende:
Ze kijkt ook zo arrogant; alsof ze zojuist de doctorstitel toegekend heeft gekregen!
Perfect! Pluim heeft haar zelfs al zitten wassen. En sooty leert haar spelen en vechten (en dat doet ie met z'n grote lompe lijffie zo ontzettend lievquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:57 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Ik hoop dat alles zo weer een beetje op rolletjes loopt. Gaat poekie goed met de andere poezebeesten?
Nou, daar is ie danquote:
Tis inderdaad net nix. En dan die drie e-norme certificaten (en Pjèr verkeerd geschreven).quote:
Vonden wij ook; met z'n drieen gekomen, met z'n drieen gegaan...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Mooi dat ze met zijn 3tjes zijn zo, geeft me een appart gevoel.
Die Pluim !!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef ElisaB het volgende:
Yeps, samen op schoot. En Pluim heeft de oren van Pooky gewassen gisterenavond. Het komt dus beslist in orde
Hopelijk heeft Pokkehontas er ook wat aan gehad.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:05 schreef ElisaB het volgende:
Dit lijkt me een mooi moment om de reeks over Pluim en haar gevolg een beetje af te sluiten. Met meer nieuws over Pooky kan ik immers prima aanhaken bij bestaande topics!
Ik wil jullie bedanken voor het meeleven. In de eerste helft van de reeks was dat voornamelijk heel gezellig (en het was net of jullie het allemaal net zo leuk vonden als ik) en in de tweede helft van de reeks heeft het me écht gesteund.
En dus: bedankt allemaal![]()
Het sluiten laat ik aan de mods zelf over bedenk ik me net
Die staat er al.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:50 schreef ymme het volgende:
Ik zou graag nog een foto willen zien van het urntje van de rust plek van de kleintjes.
Ik heb wel een heel naar gevoel bij het zin van die urn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Perfect! Pluim heeft haar zelfs al zitten wassen. En sooty leert haar spelen en vechten (en dat doet ie met z'n grote lompe lijffie zo ontzettend liev). Oude Remie wordt nergens anders van, dus ook hier niet van; hij vindt het allemaal wel gescheten en schuift gewoon een stukkie op als mini-stuiterbal er zo nodig bij moet
[..]
Nou, daar is ie dan
[afbeelding]
Daar is ie dan: Pluim en haar gevolg; het is een komen en gaan...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:50 schreef ymme het volgende:
Ik zou graag nog een foto willen zien van het urntje van de rust plek van de kleintjes.
Misschien bedoelt ze hoe hij op de schouw staat of zoquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar is ie dan: Pluim en haar gevolg; het is een komen en gaan...
Good thinking Dudequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien bedoelt ze hoe hij op de schouw staat of zo![]()
Ons miniatuurtje heeft vorig jaar de kraaltjes voor Lucky gemaakt en een vrolijk matje van strijkkralen. Deze keer was ze begonnen met een matje van strijkkralen met "Herman" erop. Een dag later kon ze beginnen aan "Dirkje". En toen paste Pjèr er niet meer bij op, dus hebben we gisterenmiddag besloten maar weer een kralenkettinkje te maken. Zoet hèquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:03 schreef Nilasha het volgende:
Lief die kraaltjes er om heen, hebben de kids die gemaakt?
wat pitbull-guppie zegtquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:05 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Van mij hoeft dit topic nog niet dicht hoor. Ik vind de verhalen over pooky erg leuk om te lezen en die foto's![]()
![]()
Is Lucky de kat die ik in een ander topic tegenkwam en die jullie hebben moeten laten inslapen vanwege katten-AIDS?quote:
Yeps, dat is 'm. Het was een van de twee katers die mee naar hier verhuisden.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:28 schreef Serendips het volgende:
Is Lucky de kat die ik in een ander topic tegenkwam en die jullie hebben moeten laten inslapen vanwege katten-AIDS?
(Sorry, ik ben té nieuwsgierig!)
Ik zal morgen weer eens even een paar pics uploaden.quote:En hoe gaat het met doctor Poekie en Pluim en de rest?
Je hoeft niet tequote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
Als in : waarom heb ik dit topic sinds mijn thuiskomst afg. vrijdag gemist
Topic met zéér afwisselende gevoelens gelezen!!!
Juist!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Yep psies.
En wrom de tepels enzo. Niet nodig.
Dát.
Wat een onzettend relaxt beest! Eindelijk eentje die wel groeit! Mooi dat ze zo in the family is opgenomen...quote:
Het is net of ze zich uitrekt, maar dat deed ze niet; ze was diep, diep, diep in slaap!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Nilasha het volgende:
Die eerste foto is echt lief zoals Pooky slaapt! Fijn dat het zo goed gaat.
Pooky is bijna even groot als die surrogaat-eland. Hoe klein waren die kleine dropjes van Pluim dan wel niet...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Zoeterdezoet, en ookom het surrogaatmamknuffel van de kleine krummeltjes te zien
Pooky woog gisterenmorgen 1125 gram. Pjèr is van de drie kruimels het grootst geweest; op z'n top was ie 142 gram. Een tiende dusquote:Op maandag 15 mei 2006 23:55 schreef Serendips het volgende:
Pooky is bijna even groot als die surrogaat-eland. Hoe klein waren die kleine dropjes van Pluim dan wel niet...
Mijn poes van 6 jaar oud ligt graag zo in het zonnetje te slapen.Ik zal van de week eens zoeken naar foto's.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is net of ze zich uitrekt, maar dat deed ze niet; ze was diep, diep, diep in slaap!
Tja....We denken nog even aan ze......we geven het een plekje......we denken nog een keer aan ze....en we richten de aandacht dan maar weer op Pooky! Maarre...we zijn ze nog niet vergeten!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
Pooky woog gisterenmorgen 1125 gram. Pjèr is van de drie kruimels het grootst geweest; op z'n top was ie 142 gram. Een tiende dus
Ze hebben een plekje hoor! Letterlijk, maar vooral figuurlijk. Vreemd genoeg was het voor mij goed toen de urn op de kast stond. En dat verbaasde me, want ik had daar verder helemaal geen rituele zweefteefje-gedachten bij. Voor mijn gevoel was het gewoon allemaal praktisch (van dat het moest gebeuren), maar achteraf gezien heeft het me opgelucht. Iets als 'netjes afgesloten'.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef Serendips het volgende:
Tja....We denken nog even aan ze......we geven het een plekje......we denken nog een keer aan ze....en we richten de aandacht dan maar weer op Pooky! Maarre...we zijn ze nog niet vergeten!
Leuk, zo'n kattenvergadering! (Volgens mij staan ze stiekem alleen maar op hun eten te wachten).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Het vergelijkende grootte onderzoek:
[afbeelding]
Een foto van nix, maar wel de eerste waar ze allevier op staan
Is nog een behoorlijk verschil als je het zo ziet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[afbeelding]
O wat een lekker stelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[afbeelding]
Het zou zomaar kunnen hoor; ik heb werkelijk geen idee en ook de DA moest er eens even over nadenken zei ze. Pluim is verder prima in orde.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:50 schreef deedeetee het volgende:
Wat een leuk kittentje is Pooky toch
Die dikke tepels van Pluim zijn mss gewoon naweeën van de ( niet goed afgeronde ) zwangerschap, hormonen van slag dus.![]()
Ze heeft toch geen melk ? Soort verlate moedergevoelens door de komst van een kitten ?![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:19 schreef Bluezz het volgende:
zie de tijd..
en Xena geeft ineens alsmaar kopjes heeft oortjes gespitst, loopt maar heen en weer voor dit topic lijkt het wel zit nu te wachten tot ik dit tiep![]()
Zit zich nu alsmaar te wassen... we hebben er hier vrede mee ineens lijkt het wel.
Het is goed zo
Normaal slaapt ze al uuuuren ergens anders, dit is echt uitzonderlijk!!
Altijd die Elisa weer die op de één of andere manier telkens weer overal tussen moet komen in dit topicquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zij hierboven zegt!![]()
Wat Dude zei dus.
Daar heb ik ook al weken de balen vanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Altijd die Elisa weer die op de één of andere manier telkens weer overal tussen moet komen in dit topic![]()
Wat liefquote:
Oh! Oh! wat is dit lief!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef ElisaB het volgende:
Vooruit; nog twee dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Je verleiden met zoetheidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
Elies! Wat doe je met me!
Wij hebben de groten een beetje extra aandacht gegeven en ons er verder zo min mogelijk mee bemoeid. Moet wel zeggen dat ons volk uitermate tolerant is en dat scheelt. Maar zo je ziet: het gaat primaquote:* Brighteyes en stinkie lopen al dagen te hopen dat Mowgli van ons ook zo gaat reageren op het nieuwe kleintje.
Ik geloof ook echt dat ze blij is bij onsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:32 schreef Barbaaf het volgende:
Dat intens tevreden koppie van Pooky daar bij Pluim in de mand
Van deze heeft ze geen buikpijn gekregen en is ze niet misselijk geworden. Misschien heeft dat ermee te maken. Pluim is zo bang van de DA dat de lucht alleen al haar volledig panisch maakt. Dus wie weet dacht ze wel dat die kleintjes een complot van de DA warenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Dat Pluim haar wel accepteert en haar eigen mopjes niet is weltrouwens...
Sommige beesten 'ruiken' ook ziekte en zwakte... Dat kan het ook nog zijn. Dat ze ergens aangevoelt heeft dat er iets niet goed zat. Wrsch was dat ook het geval met die 2 meiden hier. Pas toen het weer wat beter ging met Vampy durfde Mowgli weer in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:44 schreef ElisaB het volgende:
Van deze heeft ze geen buikpijn gekregen en is ze niet misselijk geworden. Misschien heeft dat ermee te maken. Pluim is zo bang van de DA dat de lucht alleen al haar volledig panisch maakt. Dus wie weet dacht ze wel dat die kleintjes een complot van de DA waren
Zoiets dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Echt wel! En nu viert ze al haar liefde gewoon bot op Pooky!
Dit kan alleen maar worden omschreven als 'innig omstrengeld'. Wat een liefies!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef ElisaB het volgende:
Vooruit; nog twee dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het errug schattig en ben blij voor allebei. Toch mooi als je mekaar zo vindtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef Nilasha het volgende:
Je moet je vast heel happy voelen Elisa als je naar die twee kijkt!
Nu je het zegt; ik heb er ook niets meer van gezien of gelezenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:07 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Goeie morgen, ik weet dat dit het verkeerde topic is maar ik kan niets meer over Bella poes vinden.
Gevonden: frontignanquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:25 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Eh nog gefeliciteerd met jullie huwelijk Elisa.
En Ik weet niet van wie Bella is.
En je hoeft er echt niet voor op wacht te liggen; ze doet het de hele dag doorquote:
En de tussenstand: volgens mij gaat het goedquote:Op zondag 11 juni 2006 10:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik hoop er nog een dagje het beste van, en ga ervan uit dat morgen het ergste leed geleden is.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:02 schreef Nilasha het volgende:
Langgggg geleden ElisaB! Hoe is het nu met Pluim en Pooky? Nog steeds dikke vriendjes?
Pooky is zeker ook niet zo'n kleintje meer heh.. vraagt om nieuwe foto's!
Ja, het is mooi spulquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Die voetjes zoooo zoetig bij elkaar
En in dat wasrek, pook is zichzelf aan het weven
Wat een heerlijke foto's en wollig materiaal bij elkaar heeft u daar
Die is echt zo cute iddquote:
Een beetje "Yo, check mij; vette move."quote:
Iemand met photoshop-skills zou er zo een 50 cent/pimp/brother/hood/ghetto-kat van kunnen makenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een beetje "Yo, check mij; vette move."![]()
Als ik dit soort dingen lees, wil ik ook weer katjes in huisquote:En tekstueel gezien: Pooky is een erg lief poesje. Echt een braaffie. Nergens bang voor en je mag alles met haar doen. Ze wordt niet boos. Bovendien is het een echte kroelpoes; ze kan heul hard spinnen en kopjes geven
Egwel; petje scheef op de kopquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand met photoshop-skills zou er zo een 50 cent/pimp/brother/hood/ghetto-kat van kunnen maken.
Geloof niet dat we een nieuw topic hoeven; kan hier wel bijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Watjes zijn
Betsie welkom bij B en Beeb![]()
![]()
Benieuwd hoe het met haar gaat! Open je even een Betsie topic?
*neuriet het liedje Beeeeeeeeetttttsieeeeeeeeeee*
Morgen gaat het lukken, want ze loopt al rond. Een beetje schuchter nog, maar ze zit niet meer achter de verwarmingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:20 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik het nog eens roepen?
als ze niet stil zitten voor een foto moet je![]()
![]()
FILMEN
![]()
![]()
Pluim is her own nasty self weer; ze is wat dikkig geworden, maar dat schijnt te horen na de sterilisatie. Het wordt al weer minder. Beertje komt nog maar heel af en toe. En het is hartverscheurend, maar ergens zijn we er wel blij om (en hebben het een beetje aangemoedigdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:33 schreef Nilasha het volgende:
Oeh ElisaB wat super!!!![]()
In een korte tijd twee katjes erbij. Heel veel geluk met Betsie!
Enne, hoe is het met Pluims lover Beertje? Komt hij nog?
Hebbus!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:05 schreef Bluezz het volgende:
Als je straks wakker bent EB, dan graag een fotootje ? Een kleintje maar? Toe?![]()
We hebben elkaar plechtig beloofd dat dit echt de laatste is. Voor de zekerheid heb ik het ook mamma-ElisaB plechtig beloofd. Bij deze beloof ik het jullie ookquote:
Ja, alleen heeft Xena iets meer rossigheid (of hoe noem je het oranje-achtige bij een cyper). Dat wat Pooky en Remie op hun buik hebben. Volgens mij is Betsie echt grijs / zwart gestreept.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:20 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leukerdje, wat klein nog
Tis net een zusje van Xena idd
Yep, geen rood te zien bij Betsie iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Ja, alleen heeft Xena iets meer rossigheid (of hoe noem je het oranje-achtige bij een cyper). Dat wat Pooky en Remie op hun buik hebben. Volgens mij is Betsie echt grijs / zwart gestreept.
okee, gelukkig, dat stelt ons gerustquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben elkaar plechtig beloofd dat dit echt de laatste is. Voor de zekerheid heb ik het ook mamma-ElisaB plechtig beloofd. Bij deze beloof ik het jullie ook
Als je heel goed kijkt, zie je dat ze inderdaad heel misschien een heel klein beetje is aangekomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef Nilasha het volgende:
Wat een scheetje!
En Plumeau erachter, ze is echt wat groter (lees: steviger) geworden hè!
![]()
Ow, fijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:47 schreef Marietje_34 het volgende:
okee, gelukkig, dat stelt ons gerust![]()
![]()
Pluim doet haar 'kijk jij maar uit, want ik vind je stom en kijk dwars door je heen' - aanvalquote:
Ik denk het eigenlijk ook wel. Ze is nu al zo'n eind opgeknapt. Als je dan bedenkt dat ze een behoorlijk poosje zielig heeft zitten wezen, dan ben ik alleen nog maar blijer dat we haar hebben gehaaldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Heerlijk om te zien Elisa!
Dat beestje gaat een fijn leven tegemoet bij jullie!
Dat met die tepels heeft trouwens weken geduurd. Ik ben nog drie keer bij de DA geweest voor controle en toen concludeerde ze dat het duidelijk beter werd. Inmiddels zijn ze weer helemaal normaal.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef LadyMorgana het volgende:
Ik hoop dat het met Pluim d'r tepels snel weer beter gaat (hoe zeg je zoietsnou ja je snapt me wel hoop ik)
Het bleken uiteindelijk 5 nagels te zijn. Omdat ik toch naar de DA ging voor de tepels, zijn ook de nageltjes goed in de gaten gehouden. En het is zonder problemen geheeld. Ze heeft nu drie scherpe nagels en vijf malle stompjes. Maar dat trekt vanzelf weer bij.quote:Op zondag 11 juni 2006 03:05 schreef ElisaB het volgende:
Pluim heeft weer eens wat...
Vanmorgen bij het opstaan ontdekte beeb dat Pluim wat bloed aan haar achterpootje had. Een poging tot nadere inspectie mislukte, want Pluim had er geen zin in. Dus ik naar de DA. Bleek ze aan twee pootjes in het totaal drie nagels los te hebben hangen
Pluim is nu zieligDe DA heeft de loshangende nageltjes verwijderd en een dikke spuit antibiotica gegeven tegen een mogelijke ontsteking. Verband zou nuttig zijn, maar DA vond het geen goed idee ivm het warme weer en de lange haren van Pluim. Het hopen is op schoonblijvende wondjes!
Arme Pluim...
Hoe een kat vol overgave kan knuffen en kroelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef ElisaB het volgende:
Dit is er nog over van de Betsie die zo bang is voor mensen
[afbeelding]
Nog even en ze is niet meer bij ons weg te slaan!
En ze knort en spettert erbijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:42 schreef Marietje_34 het volgende:
Hoe een kat vol overgave kan knuffen en kroelen![]()
superlieve foto![]()
Wat een lievie,quote:
Volgens mij had ze gewoon net over het aanrecht gelopen of zoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:42 schreef deedeetee het volgende:
Wat een lievie,dat spetteren is dat kwijl dat van het harde snorren rond vliegt ?
![]()
Wat leuk dat ze nu al zo gezellig kan doen, dat hebben jullie goed gedaan![]()
![]()
Ouwe Remie en woeste Sooty (de beide katers) vinden haar al hassikke liev hoor. Remie krijgt steeds kopjes van haar en dat is echt heel liev om te zienquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:03 schreef deedeetee het volgende:
Het gaat echt hartstikke vlug al erg goed, dus dat komt dik in ordeHopenlijk vind ze gauw aansluiting bij een of meer andere katten dan word het natuurlijk helemaal gezellig.
Het lijkt op de foto of ze een vieze neus heeft, maar dat is niet zo; ze heeft gewoon een zwarte neus. Gek gezicht zo midden in dat witte koppiequote:Maar Betsie ziet er ook prima uit met al die vlekjes en haar lieve snuitje met gekleurde oortjes.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:29 schreef Anitra het volgende:
Wat een moppie
Ehhm ElisaB een vriendin van mij zei dat 4 de max was, tot er 1 overleed en ze 2 kittens tegen kwam die niet geplaatsd konden worden, dus 5 werd de max. Sinds maandag heeft ze nog 2 kittens erbij en de max is nu dus 7
Tis een stoer wijffie!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een lieve foto!
En wat fijn dat ze zo snel al los gekomen is zeg!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis een stoer wijffie!
En zowel Pluim als Pooky zijn inmiddels bijgedraaid. Ze hebben zich erbij neergelegd
Een meid met karakter dat Betsje, die weet gewoon wat goed voor haar isquote:We moesten net haar oogjes zalven en vreesden het ergste, maar daarna sprong ze op de grond en bleef gewoon naast ons staan
Tuukquote:
*ik smelt helemaal weg op mijn stoel*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef ElisaB het volgende:
Dit is er nog over van de Betsie die zo bang is voor mensen
[afbeelding]
Nog even en ze is niet meer bij ons weg te slaan!
Betsie voelt zich niet alleen thuis, ze voelt zich ook de baas in huis.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:52 schreef Nilasha het volgende:
Ohh dat gaat goed hè! Pooky (lang end geworden..) en Pluim zijn dikke vriendjes zo te zien, voelt Betsie zich al helemaal thuis?
Zoeen??quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Iemand met photoshop-skills zou er zo een 50 cent/pimp/brother/hood/ghetto-kat van kunnen maken.
Het was inderdaad Betsie. En ik geloof dat het stukken beter gaat. Er komt in elk geval geen vuiligheid meer uit. Ze zijn wel rood, maar dat is / zijn haar neus en oren ook. Wat je nu nog om de oogjes ziet, is wat vettigheid van het zalven:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:35 schreef deedeetee het volgende:
Die oortjes van Bets![]()
Hoe is 't met het oogje ? ( of vergis ik me en had een anders katje een vies oogje ? )
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:18 schreef Nilasha het volgende:
Hopelijk knappen ze beiden snel op. Halen ze nog wel netjes de bak? Of is het dweilen vandaag?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |