De link is van een stichting die zwerfnestjes / wees-nestjes opvangt. Kortom, juist gericht op kittens. Ze brengen ze groot en proberen ze dan als gezond poesje van 8 - 12 weken bij mensen te plaatsen. En zo doen ze er honderden per jaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:41 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt voor de link! Ik zal eens gaan kijken.
Hoe stom het mss ook klinkt maar we zitten toch wel aan een kleintje te denken omdat stinkie nog nooit een kitten heeft meegemaakt en het gewoon onwijs leuk is.
Vannacht hebben ze nog gescheiden geslapen, maar sinds het opstaan breken ze in wisselende samenstelling de tent hier volledig afquote:
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het zou zomaar kunnen. Ik kwam via via op zwerfkat.com terecht (volgens mij zelfs via een linkje in de sig van een FOK-ker) en heb zeker anderhalf uur zitten lezen. Wat wij hier twee weken hebben gedaan, doen zij (met een heleboel vrijwilligers) een heel seizoen lang: kittens met de fles groot brengen en proberen op poten te krijgen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:07 schreef vriendinnie het volgende:
Wat een lieverd! Gefeliciteerd Elisa!
Bestaat er ook niet zoiets als stichting Katimo? Volgens mij vangen die ook zwerfkittens op en proberen ze daar vervolgens een huis voor te vinden.
Ze blijft hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 18:45 schreef Marietje_34 het volgende:
wat geweldig en wat een schatje is ze![]()
Is ze nu tijdelijk bij jullie of blijft ze ook?
Tuurlijk, Pjèr, Herman, Dirkjequote:Op zondag 7 mei 2006 19:26 schreef vriendinnie het volgende:
Phd=Pierre, Herman, Dirkje? In dat geval:![]()
Niet officieel erkend, maar Pooky mag 'm dragenquote:Doctor of Philosophy (afkorting:PhD, Latijn: Philosophiæ Doctor) is de Angelsaksische variant op de titel Doctor. Het is de enige echte doctoraat en kan in deze landen alleen verkregen worden door het doen van promotie-onderzoek. Iemand die bezig is met zijn promotie-onderzoek wordt ook wel een 'PhD student' of 'PhD candidate' genoemd, wat vergelijkbaar is met een promovendus in Nederland.
Alhoewel sommigen in het Nederlands de (begrijpelijke) fout maken, dient deze titel niet 'letterlijk' vertaald te worden alszijnde Doctor in de filosofie. Iemand kan bijvoorbeeld ook aan de scheikundige faculteit promoveren en deze titel krijgen. In de Angelsaksische landen mag iemand die een hogere doctoraat heeft gekregen van een filosofiefaculteit de titel DPhil voeren (wat dus niet hetzelfde is als PhD).
Het gebruik van de titel of graad PhD is niet ongewoon onder wetenschappers in Nederland. Dit omdat zij veelal samenwerken met wetenschappers of onderzoeksgroepen in het buitenland en het gebruik van deze internationale titulatuur leidt dan tot betere herkenning in het buitenland. Echter, het gebruik ervan is in Nederland (nog) niet officieel erkend.
Yeps. De knuffel is enigszins geschonden uit een overdaad aan handwasjes gekomen, maar inderdaad: nou mag Pooky ermee slapenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:24 schreef Nilasha het volgende:
Wat lief!! En mooi ook dat PhD...
Ze ligt met haar koppie op de knuffel die de kitjes ook hadden als surrogaatmoederwarmte heh?
Kwebbel week geen moment van onze zijdequote:Op maandag 8 mei 2006 20:40 schreef Nilasha het volgende:
Neem aan dat jullie toch ook nog wel even tijd alleen hebben gehad met de drie? Of bleef die kwebbel er de hele tijd bij?
Mag ik vragen wat voor een urntje jullie uitgezocht hebben?
Ze kijkt ook zo arrogant; alsof ze zojuist de doctorstitel toegekend heeft gekregen!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:45 schreef ElisaB het volgende:
Niet officieel erkend, maar Pooky mag 'm dragen
[afbeelding]
Ze vond het blijkbaar wel gezelligquote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef Nilasha het volgende:
Wat raar joh.. een vriendin heeft ook eens een kat laten cremeren maar die kreeg alle ruimte en tijd om samen met haar vriend afscheid te nemen van het beestje, zonder dat er iemand bij was. Gewoon even in een kamertje apart.
Hoop dat jullie ondanks madame kwebbel toch voldoende rust hebben gehad om goed afscheid te nemen.![]()
Ze zit ook zo lekker pedant op die grote buro-stoel van mijquote:Op maandag 8 mei 2006 22:49 schreef Serendips het volgende:
Ze kijkt ook zo arrogant; alsof ze zojuist de doctorstitel toegekend heeft gekregen!
Perfect! Pluim heeft haar zelfs al zitten wassen. En sooty leert haar spelen en vechten (en dat doet ie met z'n grote lompe lijffie zo ontzettend lievquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:57 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Ik hoop dat alles zo weer een beetje op rolletjes loopt. Gaat poekie goed met de andere poezebeesten?
Nou, daar is ie danquote:
Tis inderdaad net nix. En dan die drie e-norme certificaten (en Pjèr verkeerd geschreven).quote:
Vonden wij ook; met z'n drieen gekomen, met z'n drieen gegaan...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Mooi dat ze met zijn 3tjes zijn zo, geeft me een appart gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |