abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37178218
Sorry ik maakte het oude topic dicht. Hier vast een nieuwe.

Vorige deel: Pluimtopic deel 4: hoe is het nu?

Pjèr zet 'm op mannetje...!!!

[ Bericht 29% gewijzigd door ElisaB op 22-04-2006 03:44:52 ]
#geen
  zaterdag 22 april 2006 @ 03:42:19 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_37178285
Dank je DutchessX
Pjèr heeft net weer een hapje gehad. In elk geval is er minder uitgekomen dan er de afgelopen uren in is gegaan. Kan zo nog komen natuurlijk, maar nu zit het er nog allemaal in.

Ik begin trouwens te wennen aan het omgekeerde dag/nacht ritme. Vond het voor het eerst niet vreemd dat het (snel) donker was / werd als ik uit bed kwam.

Ben lichamelijk wel een beetje uit mijn doen; het maag-darmkanaal werkt niet meer helemaal zoals bedoeld. Is ook niet gek. Ik weet amper welke dag het is en eet maar wat er voor mijn mond komt op het moment dat het voor mijn mond komt

M'n hoofd doet het nog wel gewoon. Ik heb geen koppijn, geen extreme slaap en voel me niet wereldvreemd. Op zich voel ik me dus - gegeven de omstandigheden - wel prima eigenlijk. Dat is prettig en onverwacht. Ik had gedacht dat ik echt compleet brak zou worden. Dat was ik de eerste dagen en ik vreesde dat het alleen maar erger zou worden. Toch nog een meevaller dus; mag ook wel eens.

Ik zou nachtdiensten kunnen draaien denk ik. Zo ontdek je nog eens verborgen talenten van jezelf.

Het is overigens fijn te lezen dat er zoveel mensen met ons meeleven. Dat helpt echt. Als ik hier zo 's nachts in mn uppie zit te hopen op niet nog meer narigheid, lijkt het net of de rest van de wereld niet bestaat. Jullie berichtjes geven de burger weer moed op de stille momenten!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 22 april 2006 @ 03:46:58 #3
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_37178303
Ach ik hoop zo dat het mormeltje het gaat halen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 22 april 2006 @ 04:12:35 #4
33954 ElisaB
pi_37178423
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 03:46 schreef ondeugend het volgende:
Ach ik hoop zo dat het mormeltje het gaat halen.
Ik hoop het ook!
  zaterdag 22 april 2006 @ 08:20:59 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37178915
goeie morgen, ik moest meteen ff kijken hier...

enne hoe is de stand van zaken nu ?
rustige wacht gehad ?
Ik hoop toch zo dat het nu wat beter gaat
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 april 2006 @ 09:07:50 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37179166
Pjèr kom op mannetje, jij gaat het vast redden!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 09:16:04 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179211
kom op pjer, go go go
ik heb net zijn foto aan luca laten zien en die vroeg zich af of hij op zijn handje paste.
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:19:47 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37179239
TeeVeePjèr!

Kom op kereltjes
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37179292
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:16 schreef lady-wrb het volgende:
kom op pjer, go go go
ik heb net zijn foto aan luca laten zien en die vroeg zich af of hij op zijn handje paste.
Lief

Als ik eerlijk ben klinkt het allemaal niet zo hoopgevend... maar ik hoop zó dat kleine Pjèr m'n ongelijk zal bewijzen. Kom op, manneke!!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:29:44 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37179319
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:27 schreef CartWOman het volgende:

Als ik eerlijk ben klinkt het allemaal niet zo hoopgevend... maar ik hoop zó dat kleine Pjèr m'n ongelijk zal bewijzen. Kom op, manneke!!
Ik heb hetzelfde gevoel hoor CW, maar ik hoop ook zo echt vanuit m'n hele hart en ziel dat het beestje het gaat halen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37179323
Pjertje! Doe je best, ik hoop op goed bericht als ik vanavond weer thuis kom
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:32:30 #12
33954 ElisaB
pi_37179345
Goedemorgen, daar ben ik weer

We hebben net overdracht gehad en Pokkehontas is nu weer met Pjèr bij de DA voor vocht, antibiotica en ontstekingsremmer. Gisterenavond en vannacht hebben we zelf het vocht gedaan, maar voor de medicijnen moeten we echt even daarheen (zou ze op zich wellicht wel meekrijgen, maar we zijn er niet echt ongelukkig mee dat er iemand met verstand van zaken regelmatig even naar kijkt).

We hebben een redelijke nacht gehad. Pjèr heeft vier keer gegeten en dat beviel hem prima. De normale hoeveelheid is nu zo'n 6 - 8 cl per keer (9 à 10 keer per etmaal), maar de laatste voeding is ie pas gestopt bij 12 cl. Pas vanmorgen om 7:00 heeft hij weer een medium portie dunne flats geproduceerd (sinds gisterenavond 23:00), dus dat is op zich niet slecht (als je bedenkt dat broer & zus het elke 2 a 3 uur vol overgave deden).

Kortom: nog geen jubel-trubel stemming, maar het lijkt redelijk stabiel te zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 april 2006 @ 09:33:46 #13
13151 crew  Rewimo
pi_37179362
Goed zo Pjèr!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:34:43 #14
78780 deedeetee
pi_37179372
Hou vol Pjér

En hoe st met jou ElisaB ?
pi_37179382
Pjèr for president!

Misschien een leuke voor de topictitel...Het is trouwens wel zo dat Pluim telkens veel eer krijgt in de topictitels. Evenredig naar het verrichte kitten-verzorgwerk, zou het beter ElisaB en Pokkehontastopic kunnen heten!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_37179388
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde gevoel hoor CW, maar ik hoop ook zo echt vanuit m'n hele hart en ziel dat het beestje het gaat halen .
Ik ook, en ik hoop zo dat hij het wel gaat halen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_37179414
Go Pjer!!
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:40:35 #18
33954 ElisaB
pi_37179422
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:34 schreef deedeetee het volgende:
En hoe st met jou ElisaB ?
Het is wel redelijk, dank je. Ik was gisteren extreem brak, maar toen was ik ook al een dikke 30 uur op. Ik ben rond 17:30 naar bed gegaan en heb heerlijk geslapen tot een uurtje of half elf. Pok en ik hebben toen gezellig ff zitten teutebellen en toen is Pok naar bed gegaan. Vanmorgen heel vroeg heb ik een paar kleine tukjes gedaan (ken je dat, dat je op de wekker kijkt en dat het steeds een kwartiertje later is?). Mijn maag en darmen zijn weer aan het doen waarvoor ze zijn aangenomen en verder voel ik me redelijk wel.

Ik ga zo mn bed in. Best kans dat Pokkehontas tussendoor nog een update doet. Ik hoop dat we vanavond nog steeds goed (of misschien wel béter) nieuws hebben! Pjèr moét het redden vind ik; hij is al zo'n eind!
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:43:32 #19
33954 ElisaB
pi_37179442
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:35 schreef Serendips het volgende:
Misschien een leuke voor de topictitel...Het is trouwens wel zo dat Pluim telkens veel eer krijgt in de topictitels. Evenredig naar het verrichte kitten-verzorgwerk, zou het beter ElisaB en Pokkehontastopic kunnen heten!
Op haar manier doet ze ontzettend haar best

Het is gek, maar het lijkt alsof ze weet dat er iets van haar verwacht wordt, maar ze gewoon geen enkel idee heeft wat dat dan zou moeten zijn. Ze is onrustig en blijft steeds bij ons in de buurt. En toen we gisteren vocht gingen spuiten en Pjèr het op een krijsen zette, kwam ze luid mekkerend en heel verontwaardigd aanhollen: "Mn kind, mn kind; wat doen jullie met mn kind " Ik heb Pjèr toen voor haar neus gehouden en ze ging zowaar bijna likken. In elk geval heeft ze 'm in zn jasje gesnuffeld.

Het is voor Pluim best zwaar en we hebben met haar te doen. Tis een lieverd met een beetje pech. Wat mij betreft blijft ze mooi in de TT staan dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 april 2006 @ 09:46:25 #20
13151 crew  Rewimo
pi_37179470
Ze begint toch wat sympathie voor Pjèr te ontwikkelen? Of ze raakt gewend aan hem, dat kan natuurlijk ook. Geneest ze zelf goed?
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:46:59 #21
78780 deedeetee
pi_37179474
Elk kwartier op de klok kijken is hier ook bekend, als ik pech heb doe ik dat de hele nacht maar dan om 't uur
Mja als je er kalm onder blijft kun je toch wel lekker uit rusten vind ik.

Doe maar rustig aan en ga lekker een hele tijd plat, je krijgt anders vroeg of laat een moker op je koppie is mijn ervaring
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:49:56 #22
33954 ElisaB
pi_37179509
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:46 schreef Rewimo het volgende:
Ze begint toch wat sympathie voor Pjèr te ontwikkelen? Of ze raakt gewend aan hem, dat kan natuurlijk ook. Geneest ze zelf goed?
Ze wéét dat het iets met haar te maken heeft, daar ben ik zeker van. Alleen lijkt ze het gewoon niet te snappen. Misschien heeft ze best ergens ingebouwd iets zitten dat reageert op het piepen van haar eigen jongen. Maar ontbreekt het aan de connectie of zo.

Of er al sprake is van sympathie, dat durf ik niet te zeggen !

Ze geneest volgens plan. De wond ziet er netjes uit en ze lijkt er geen enkele last van te hebben. Het snot-oog is ook over
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:46 schreef deedeetee het volgende:
Doe maar rustig aan en ga lekker een hele tijd plat
Will do

Welterusten
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 april 2006 @ 09:51:55 #23
13151 crew  Rewimo
pi_37179542
Die ks heeft haar natuurlijk in de war gebracht. Tot die tijd was ze ervan overtuigd dat ze baby's kreeg. Maar daarna waren er ineens baby's die niet haar lucht hadden en er was iets met haar lijf aan de hand en ze was een stukje tijd kwijt... Heel verwarrend als je poes bent
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:01:23 #24
78780 deedeetee
pi_37179651
Pluim hersteld zich prima dat is fijn om te horen, of ze snapt dat Pjér haar kind is lijkt me niet duidelijk.
Dat ze reageert op gejammer is dacht ik een normale reactie die ze óók zou hebben als Pjér niet van haar was.

Die arme Pluim is gewoon de weg kwijt geraakt door de ks
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:03:08 #25
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37179669
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Die ks heeft haar natuurlijk in de war gebracht. Tot die tijd was ze ervan overtuigd dat ze baby's kreeg. Maar daarna waren er ineens baby's die niet haar lucht hadden en er was iets met haar lijf aan de hand en ze was een stukje tijd kwijt... Heel verwarrend als je poes bent
Dat denk ik ook ze mist voor haar gevoel een stuk
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')