Die Pluim !!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef ElisaB het volgende:
Yeps, samen op schoot. En Pluim heeft de oren van Pooky gewassen gisterenavond. Het komt dus beslist in orde
Hopelijk heeft Pokkehontas er ook wat aan gehad.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:05 schreef ElisaB het volgende:
Dit lijkt me een mooi moment om de reeks over Pluim en haar gevolg een beetje af te sluiten. Met meer nieuws over Pooky kan ik immers prima aanhaken bij bestaande topics!
Ik wil jullie bedanken voor het meeleven. In de eerste helft van de reeks was dat voornamelijk heel gezellig (en het was net of jullie het allemaal net zo leuk vonden als ik) en in de tweede helft van de reeks heeft het me écht gesteund.
En dus: bedankt allemaal![]()
Het sluiten laat ik aan de mods zelf over bedenk ik me net
Die staat er al.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:50 schreef ymme het volgende:
Ik zou graag nog een foto willen zien van het urntje van de rust plek van de kleintjes.
Ik heb wel een heel naar gevoel bij het zin van die urn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Perfect! Pluim heeft haar zelfs al zitten wassen. En sooty leert haar spelen en vechten (en dat doet ie met z'n grote lompe lijffie zo ontzettend liev). Oude Remie wordt nergens anders van, dus ook hier niet van; hij vindt het allemaal wel gescheten en schuift gewoon een stukkie op als mini-stuiterbal er zo nodig bij moet
[..]
Nou, daar is ie dan
[afbeelding]
Daar is ie dan: Pluim en haar gevolg; het is een komen en gaan...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:50 schreef ymme het volgende:
Ik zou graag nog een foto willen zien van het urntje van de rust plek van de kleintjes.
Misschien bedoelt ze hoe hij op de schouw staat of zoquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar is ie dan: Pluim en haar gevolg; het is een komen en gaan...
Good thinking Dudequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien bedoelt ze hoe hij op de schouw staat of zo![]()
Ons miniatuurtje heeft vorig jaar de kraaltjes voor Lucky gemaakt en een vrolijk matje van strijkkralen. Deze keer was ze begonnen met een matje van strijkkralen met "Herman" erop. Een dag later kon ze beginnen aan "Dirkje". En toen paste Pjèr er niet meer bij op, dus hebben we gisterenmiddag besloten maar weer een kralenkettinkje te maken. Zoet hèquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:03 schreef Nilasha het volgende:
Lief die kraaltjes er om heen, hebben de kids die gemaakt?
wat pitbull-guppie zegtquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:05 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Van mij hoeft dit topic nog niet dicht hoor. Ik vind de verhalen over pooky erg leuk om te lezen en die foto's![]()
![]()
Is Lucky de kat die ik in een ander topic tegenkwam en die jullie hebben moeten laten inslapen vanwege katten-AIDS?quote:
Yeps, dat is 'm. Het was een van de twee katers die mee naar hier verhuisden.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:28 schreef Serendips het volgende:
Is Lucky de kat die ik in een ander topic tegenkwam en die jullie hebben moeten laten inslapen vanwege katten-AIDS?
(Sorry, ik ben té nieuwsgierig!)
Ik zal morgen weer eens even een paar pics uploaden.quote:En hoe gaat het met doctor Poekie en Pluim en de rest?
Je hoeft niet tequote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
Als in : waarom heb ik dit topic sinds mijn thuiskomst afg. vrijdag gemist
Topic met zéér afwisselende gevoelens gelezen!!!
Juist!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Yep psies.
En wrom de tepels enzo. Niet nodig.
Dát.
Wat een onzettend relaxt beest! Eindelijk eentje die wel groeit! Mooi dat ze zo in the family is opgenomen...quote:
Het is net of ze zich uitrekt, maar dat deed ze niet; ze was diep, diep, diep in slaap!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Nilasha het volgende:
Die eerste foto is echt lief zoals Pooky slaapt! Fijn dat het zo goed gaat.
Pooky is bijna even groot als die surrogaat-eland. Hoe klein waren die kleine dropjes van Pluim dan wel niet...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Zoeterdezoet, en ookom het surrogaatmamknuffel van de kleine krummeltjes te zien
Pooky woog gisterenmorgen 1125 gram. Pjèr is van de drie kruimels het grootst geweest; op z'n top was ie 142 gram. Een tiende dusquote:Op maandag 15 mei 2006 23:55 schreef Serendips het volgende:
Pooky is bijna even groot als die surrogaat-eland. Hoe klein waren die kleine dropjes van Pluim dan wel niet...
Mijn poes van 6 jaar oud ligt graag zo in het zonnetje te slapen.Ik zal van de week eens zoeken naar foto's.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is net of ze zich uitrekt, maar dat deed ze niet; ze was diep, diep, diep in slaap!
Tja....We denken nog even aan ze......we geven het een plekje......we denken nog een keer aan ze....en we richten de aandacht dan maar weer op Pooky! Maarre...we zijn ze nog niet vergeten!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
Pooky woog gisterenmorgen 1125 gram. Pjèr is van de drie kruimels het grootst geweest; op z'n top was ie 142 gram. Een tiende dus
Ze hebben een plekje hoor! Letterlijk, maar vooral figuurlijk. Vreemd genoeg was het voor mij goed toen de urn op de kast stond. En dat verbaasde me, want ik had daar verder helemaal geen rituele zweefteefje-gedachten bij. Voor mijn gevoel was het gewoon allemaal praktisch (van dat het moest gebeuren), maar achteraf gezien heeft het me opgelucht. Iets als 'netjes afgesloten'.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef Serendips het volgende:
Tja....We denken nog even aan ze......we geven het een plekje......we denken nog een keer aan ze....en we richten de aandacht dan maar weer op Pooky! Maarre...we zijn ze nog niet vergeten!
Leuk, zo'n kattenvergadering! (Volgens mij staan ze stiekem alleen maar op hun eten te wachten).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Het vergelijkende grootte onderzoek:
[afbeelding]
Een foto van nix, maar wel de eerste waar ze allevier op staan
Is nog een behoorlijk verschil als je het zo ziet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[afbeelding]
O wat een lekker stelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |