En de tussenstand: volgens mij gaat het goedquote:Op zondag 11 juni 2006 10:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik hoop er nog een dagje het beste van, en ga ervan uit dat morgen het ergste leed geleden is.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:02 schreef Nilasha het volgende:
Langgggg geleden ElisaB! Hoe is het nu met Pluim en Pooky? Nog steeds dikke vriendjes?
Pooky is zeker ook niet zo'n kleintje meer heh.. vraagt om nieuwe foto's!
Ja, het is mooi spulquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Die voetjes zoooo zoetig bij elkaar
En in dat wasrek, pook is zichzelf aan het weven
Wat een heerlijke foto's en wollig materiaal bij elkaar heeft u daar
Die is echt zo cute iddquote:
Een beetje "Yo, check mij; vette move."quote:
Iemand met photoshop-skills zou er zo een 50 cent/pimp/brother/hood/ghetto-kat van kunnen makenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een beetje "Yo, check mij; vette move."![]()
Als ik dit soort dingen lees, wil ik ook weer katjes in huisquote:En tekstueel gezien: Pooky is een erg lief poesje. Echt een braaffie. Nergens bang voor en je mag alles met haar doen. Ze wordt niet boos. Bovendien is het een echte kroelpoes; ze kan heul hard spinnen en kopjes geven
Egwel; petje scheef op de kopquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand met photoshop-skills zou er zo een 50 cent/pimp/brother/hood/ghetto-kat van kunnen maken.
Geloof niet dat we een nieuw topic hoeven; kan hier wel bijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Watjes zijn
Betsie welkom bij B en Beeb![]()
![]()
Benieuwd hoe het met haar gaat! Open je even een Betsie topic?
*neuriet het liedje Beeeeeeeeetttttsieeeeeeeeeee*
Morgen gaat het lukken, want ze loopt al rond. Een beetje schuchter nog, maar ze zit niet meer achter de verwarmingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:20 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik het nog eens roepen?
als ze niet stil zitten voor een foto moet je![]()
![]()
FILMEN
![]()
![]()
Pluim is her own nasty self weer; ze is wat dikkig geworden, maar dat schijnt te horen na de sterilisatie. Het wordt al weer minder. Beertje komt nog maar heel af en toe. En het is hartverscheurend, maar ergens zijn we er wel blij om (en hebben het een beetje aangemoedigdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:33 schreef Nilasha het volgende:
Oeh ElisaB wat super!!!![]()
In een korte tijd twee katjes erbij. Heel veel geluk met Betsie!
Enne, hoe is het met Pluims lover Beertje? Komt hij nog?
Hebbus!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:05 schreef Bluezz het volgende:
Als je straks wakker bent EB, dan graag een fotootje ? Een kleintje maar? Toe?![]()
We hebben elkaar plechtig beloofd dat dit echt de laatste is. Voor de zekerheid heb ik het ook mamma-ElisaB plechtig beloofd. Bij deze beloof ik het jullie ookquote:
Ja, alleen heeft Xena iets meer rossigheid (of hoe noem je het oranje-achtige bij een cyper). Dat wat Pooky en Remie op hun buik hebben. Volgens mij is Betsie echt grijs / zwart gestreept.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:20 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leukerdje, wat klein nog
Tis net een zusje van Xena idd
Yep, geen rood te zien bij Betsie iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Ja, alleen heeft Xena iets meer rossigheid (of hoe noem je het oranje-achtige bij een cyper). Dat wat Pooky en Remie op hun buik hebben. Volgens mij is Betsie echt grijs / zwart gestreept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |