Het zou zomaar kunnen hoor; ik heb werkelijk geen idee en ook de DA moest er eens even over nadenken zei ze. Pluim is verder prima in orde.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:50 schreef deedeetee het volgende:
Wat een leuk kittentje is Pooky toch
Die dikke tepels van Pluim zijn mss gewoon naweeën van de ( niet goed afgeronde ) zwangerschap, hormonen van slag dus.![]()
Ze heeft toch geen melk ? Soort verlate moedergevoelens door de komst van een kitten ?![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:19 schreef Bluezz het volgende:
zie de tijd..
en Xena geeft ineens alsmaar kopjes heeft oortjes gespitst, loopt maar heen en weer voor dit topic lijkt het wel zit nu te wachten tot ik dit tiep![]()
Zit zich nu alsmaar te wassen... we hebben er hier vrede mee ineens lijkt het wel.
Het is goed zo
Normaal slaapt ze al uuuuren ergens anders, dit is echt uitzonderlijk!!
Altijd die Elisa weer die op de één of andere manier telkens weer overal tussen moet komen in dit topicquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zij hierboven zegt!![]()
Wat Dude zei dus.
Daar heb ik ook al weken de balen vanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Altijd die Elisa weer die op de één of andere manier telkens weer overal tussen moet komen in dit topic![]()
Wat liefquote:
Oh! Oh! wat is dit lief!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef ElisaB het volgende:
Vooruit; nog twee dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Je verleiden met zoetheidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
Elies! Wat doe je met me!
Wij hebben de groten een beetje extra aandacht gegeven en ons er verder zo min mogelijk mee bemoeid. Moet wel zeggen dat ons volk uitermate tolerant is en dat scheelt. Maar zo je ziet: het gaat primaquote:* Brighteyes en stinkie lopen al dagen te hopen dat Mowgli van ons ook zo gaat reageren op het nieuwe kleintje.
Ik geloof ook echt dat ze blij is bij onsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:32 schreef Barbaaf het volgende:
Dat intens tevreden koppie van Pooky daar bij Pluim in de mand
Van deze heeft ze geen buikpijn gekregen en is ze niet misselijk geworden. Misschien heeft dat ermee te maken. Pluim is zo bang van de DA dat de lucht alleen al haar volledig panisch maakt. Dus wie weet dacht ze wel dat die kleintjes een complot van de DA warenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Dat Pluim haar wel accepteert en haar eigen mopjes niet is weltrouwens...
Sommige beesten 'ruiken' ook ziekte en zwakte... Dat kan het ook nog zijn. Dat ze ergens aangevoelt heeft dat er iets niet goed zat. Wrsch was dat ook het geval met die 2 meiden hier. Pas toen het weer wat beter ging met Vampy durfde Mowgli weer in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:44 schreef ElisaB het volgende:
Van deze heeft ze geen buikpijn gekregen en is ze niet misselijk geworden. Misschien heeft dat ermee te maken. Pluim is zo bang van de DA dat de lucht alleen al haar volledig panisch maakt. Dus wie weet dacht ze wel dat die kleintjes een complot van de DA waren
Zoiets dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Echt wel! En nu viert ze al haar liefde gewoon bot op Pooky!
Dit kan alleen maar worden omschreven als 'innig omstrengeld'. Wat een liefies!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef ElisaB het volgende:
Vooruit; nog twee dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het errug schattig en ben blij voor allebei. Toch mooi als je mekaar zo vindtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef Nilasha het volgende:
Je moet je vast heel happy voelen Elisa als je naar die twee kijkt!
Nu je het zegt; ik heb er ook niets meer van gezien of gelezenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:07 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Goeie morgen, ik weet dat dit het verkeerde topic is maar ik kan niets meer over Bella poes vinden.
Gevonden: frontignanquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:25 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Eh nog gefeliciteerd met jullie huwelijk Elisa.
En Ik weet niet van wie Bella is.
En je hoeft er echt niet voor op wacht te liggen; ze doet het de hele dag doorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |