Die is in het verleden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar gaat het oude leven dan naartoe?
Je maakt het veel te zwaar. Ik vond de opmerking niet vriendelijk. Dat wil niet zeggen dat ik denk dat jij onvriendelijk probeert te zijn. Die conclusie hoef je daar wat mij betreft niet aan te verbinden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, jij denkt nog steeds dat ik onvriendelijk probeer te zijn.
Waarom dat zo is, begrijp ik ook niet.
Ik kan wel zeggen dat dat nooit het geval is,
maar dat wil je toch niet van me aannemen.
In het algemeen of in dit specifieke geval?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Opzich ben ik het wel met Lienekien en De-oneven-2 eens.
Nu ja, ik bedoelde het niet onvriendelijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je maakt het veel te zwaar. Ik vond de opmerking niet vriendelijk. Dat wil niet zeggen dat ik denk dat jij onvriendelijk probeert te zijn. Die conclusie hoef je daar wat mij betreft niet aan te verbinden.
Zo ken ik er nog één.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat is een handicap van mij; ik stel te veel vragen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dit specifieke geval.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In het algemeen of in dit specifieke geval?![]()
Jazeker, maar ik ga het niet over hem hebben.quote:
No worries.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, ik bedoelde het niet onvriendelijk.
Ik vind het op mijn beurt dus weer vervelend als het wel zo op jou overkomt.
En je mag me best zeggen dat je geen antwoord wenst te geven op mijn vragen, hoor.
Dag, beste mod.quote:
Waar is wie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, daar is ie al, Erik.
Zeker weten, al snap ik je opmerking niet helemaal. Ja, ik snap 'm wel, maar ik snap 'm niet vanuit deze context.quote:
Oh, ik had het duidelijk voer iemand anders.quote:
Ik snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker weten, al snap ik je opmerking niet helemaal. Ja, ik snap 'm wel, maar ik snap 'm niet vanuit deze context.
We weten allemaal dat je Ron bedoelt, hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik had het duidelijk voer iemand anders.
Ben je dan niet zo dronken als een tol?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker weten, al snap ik je opmerking niet helemaal. Ja, ik snap 'm wel, maar ik snap 'm niet vanuit deze context.
Geen drup!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van
Lienekien zal wel teveel bevrijdingsbier op hebben....
Nee, ik heb na de rosé bij het avondeten geen drank meer gehad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je dan niet zo dronken als een tol?
Dat denk je maar...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je Ron bedoelt, hoor.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik heb na de rosé bij het avondeten geen drank meer gehad.
Oh, dat wil ik ook welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht, die wil zometeen een (((((group hug)))))
Zelf maak ik me niet zoveel zorgen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is even wennen, natuurlijk; een nieuw leven erbij.
Het heeft vast tijd nodig, LX.
Jij mocht er toch al niet bij, rotmod.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen...
alleen wel te verstaan
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zelf maak ik me niet zoveel zorgen...
[knip]
Ga jij eens terug je kast in!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij mocht er toch al niet bij, rotmod.
Alleen als je meegaatquote:
quote:
Mooi verhaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zelf maak ik me niet zoveel zorgen...
(...)
Zoiets heet een darkroom.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jij wou toch niet meeten?? Of alleen in het donker??
Ohja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, die sites zijn voor 18 jaar en ouder!
Nou, als jouw kast een darkroom is, dan vraag ik me af waarom je er uit gekomen bentquote:
Voor het foute zongebruinde kleurtje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, als jouw kast een darkroom is, dan vraag ik me af waarom je er uit gekomen bent
Oh, had jij hem ook gezien in die kooi??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, inderdaad.
Hij is de kast nog niet uit of hij staat al rare bewegingen te maken op de bar met enkel een slipje aan.
Mijn gezicht was ook niet het focuspuntquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, had jij hem ook gezien in die kooi??
Ik vond het geen gezicht hoor
Nee, ik raad maar wat, AR.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, had jij hem ook gezien in die kooi??
Ik vond het geen gezicht hoor
Wat heb je nu aan een zongebruind kleurtje in een darkroom????quote:
Ik zap wel eens langs sbs6..., dan zie je wel eens dingen die je niet had willen zienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, ik raad maar wat, AR.
Ik kom nooit in dat soort tenten.
Vertel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
Zeg, jullie kunnen trouwens praten als Brugman, maar ík heb Tha_Erik toevallig eens in het echt gezien.
Dat was wel een tegenvaller zeker, een klein en onslank ventjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
Zeg, jullie kunnen trouwens praten als Brugman, maar ík heb Tha_Erik toevallig eens in het echt gezien.
Ik heb Do2 in het echt gezien!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik zag hem.quote:
Ik ga jou e-mailen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb Do2 in het echt gezien!
ZO, nu jullie weer
~quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb Do2 in het echt gezien!
ZO, nu jullie weer
Dan moet je eerst mod worden...,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou zo graag zien dat Lienekien mij eens zou e-mailen.
Waar kan ik soliciteren?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan moet je eerst mod worden...,
Daar zou je heel snel spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou zo graag zien dat Lienekien mij eens zou e-mailen.
én homo ook nog, dat was helemaal een tegenvaller.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was wel een tegenvaller zeker, een klein en onslank ventje.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan moet je eerst dom worden...,
Daar zou je wel eens heel erg naast kunnen zitten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar zou je heel snel spijt van krijgen.
Maar dat was toen nog niet officieel bekend. In tegenstelling tot mijn aanhangquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
én homo ook nog, dat was helemaal een tegenvaller.
IK vraag het me nog steeds af Erik...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan een zongebruind kleurtje in een darkroom????
Dat zou ook best eens kunnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens heel erg naast kunnen zitten.
Je naam was net genoemd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat gaat hard... alweer een topic verder
Wil je het écht weten, of is het meer zo'n vraag waar een antwoord juist de grap verpest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
IK vraag het me nog steeds af Erik...
Ja, we hebben het voornamelijk over jou gehad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat gaat hard... alweer een topic verder
Bedoel je dat jouw aanhang het wél wist, of dat hij ook homo wasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat was toen nog niet officieel bekend. In tegenstelling tot mijn aanhang.
Beidequote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedoel je dat jouw aanhang het wél wist, of dat hij ook homo was?
Nou, ik vroeg me voornamelijk af hoe jij je hier uit wil lullenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wil je het écht weten, of is het meer zo'n vraag waar een antwoord juist de grap verpest.
Nee. Hij heeft een vriend. En ik ben dat dus niet. En vind dat ook niet erg.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wacht even.
Wellicht lees ik dingen die er niet staan, hoor.
Sterker nog; dat zal vast wel.
Maar,
heb jij een vriend, Erik?
Ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie gaat er nu slapen? Erik, of AR?
IK!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik vóór 0.00 in bed zou liggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar dat is meestal zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:42 schreef LXIV het volgende:
Ja. Het is echt een enorm sterke meid, dus ik maak me niet zo'n zorgen.
Mijn vriendin reageert er heel anders op. Iedere keer wanneer het kind een kik geeft schrikt ze wakker en kijkt ze. Zo slaapt ze dus nooit.
Ik heb het kind uit de slaapkamer gelegd, en hier beneden in de box (met een dekentje en een kruik)
Als ze begint te huilen zet ik de muziek wat harder of ga ff een peukje roken. Na drie minuten slaapt ze weer....
Alsof wij allemaal Goden waren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was wel een tegenvaller zeker, een klein en onslank ventje.
Ha, maar je hebt geen datum erbij gezegdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik vóór 0.00 in bed zou liggen.
Je bent gewoon niet zo geïnteresseerd in deze reeks. Dat blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
En ik was wéér vergeten dat er een nieuw topic was.
Nee, eigenlijk alleen Tom en ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof wij allemaal Goden waren..
Niet allemaal, nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof wij allemaal Goden waren..
Ik ben druk, Erik. Met modden. En de toffe user uithangen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet zo geïnteresseerd in deze reeks. Dat blijkt wel weer.
PeRi en Tom.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk alleen Tom en ik.. En PeRi misschien...
Kijk, als dat toffe user uithangen nou eens vanzelf ging, dat had je minder werk, maar nee. Je moet je tof voordoen, en dat is een karwei.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben druk, Erik. Met modden. En de toffe user uit te hangen.
Vele van jullie zijn dat nogsteeds nietquote:
Ik had bij PeRi (hoewel ik d'r niet gesproken hebquote:
Jij was er niet eens bijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Vele van jullie zijn dat nogsteeds niet![]()
Maarja er zijn uitzonderingen![]()
Ik moest jullie nog uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had bij PeRi (hoewel ik d'r niet gesproken heb) het gevoel alsof ik d'r al kende.
Ja, dat is Erik dusquote:
Idd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had bij PeRi (hoewel ik d'r niet gesproken heb) het gevoel alsof ik d'r al kende.
Getver.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is Erik dus! Hoe kom je aan die foto
!
Jij was ook tof hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nee, want we waren niet in Rotterdamquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:31 schreef muhammad_ali het volgende:
Hebben we het over een kneuzenmeeting?
Daar heb jij Rotterdam helemaal niet voor nodig Erik. Je komt in eindhoven al een heel eindquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want we waren niet in Rotterdam.
Vertel...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Auw, wat moet dat pijn doen.
Toch delven we op de een of andere manier het onderspit. Ons type komt steeds minder voor, zeker in het geurbaniseerde Nederland. Tienduizenden jaren geleden waren we overal nog dominant aanwezig. Als boeren of jagers. Er waren zelfs krijger-koningen bij. Maar in hoe meer huizen centrale verwarming ingebouwd wordt, hoe meer kilometers gemaakt worden per auto in plaats van te voet, hoe schoner het wordt, hoe minder je ons ziet.quote:
Alles zwakt af, alles vermengt. Zo is het nou eenmaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toch delven we op de een of andere manier het onderspit.
[knip]
Nou, heb ik zo'n beeld van Neanderthalers. En ik zal er op letten of ik jullie nog in het wild zie rondlopen.quote:
Oh, dat ja. Daar scroll ik gewoon heel snel voorbij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat plaatje bedoelde ik. Zie je die blauwe borsten niet?
Thats not true. Mensen hebben iets puurs nodig en die zal er moeten zijn. We zijn ernaar opzoek...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alles zwakt af, alles vermengt. Zo is het nou eenmaal.
"Ik had jou veel groter verwacht"quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij was ook tof hoor..
Al moest ik in de trein achteraf wel weer even nadenken wie je nou was..
Wat een incrowd gesprek zo..
Dat zei mijn nieuwe vriendin vannacht ook nogquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Ik had jou veel groter verwacht"
Idolsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:31 schreef muhammad_ali het volgende:
Hebben we het over een kneuzenmeeting?
Ik vond iedereen eigenlijk wel groter dan ik verwacht had, oftewel ik voelde me best kleinquote:
Nu je het over Neanderthalers hebt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, heb ik zo'n beeld van Neanderthalers. En ik zal er op letten of ik jullie nog in het wild zie rondlopen.![]()
Vind je dat erg?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:42 schreef LXIV het volgende:
Dus jouw beeld van de Neanderthaler is al eerder door anderen bevestigd.
Nee. Waarom zou ik dat erg vinden?quote:
Verdomme, ik was juist van plan om te gaan slapen, kom jij weer binnenvallen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
En weer terug van weggeweest.![]()
Wat een vervelend verhaal over die koortslip LXIV, vooral voor je vriendin wiens prille moedergeluk ruw verstoord werd door haar ongerustheid.
Maar zo te horen/lezen is Anna wel tegen wat opgewassen.
Je hebt het met anderen overquote:
Dat stroomt toch in veel meer mensen. Iedereen heeft voorvaders, waarvan ook een deel hetzelfde verhaal hebben als jij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik dat erg vinden?
In mijn aderen stroomt nog een restant van heel oud bloed. Van oerstammen die nu grotendeels verdwenen zijn. Zich niet hebben kunnen aanpassen aan de meer geciviliseerde maatschappijen van ná de ijstijden. Het is zo. Ik ondervind er geen hinder van.
Dat lees ik net ja, dat je al gaat slapen. Wat vroeg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verdomme, ik was juist van plan om te gaan slapen, kom jij weer binnenvallen.
Bezorgt AE je slapeloze nachten?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verdomme, ik was juist van plan om te gaan slapen, kom jij weer binnenvallen.
Vakantie is bijna voorbij, dus moeten de strikte regels van mijn ouders weer ingesteld worden, doordeweeks wordt het dus uiterlijk 23.00 uur.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat lees ik net ja, dat je al gaat slapen. Wat vroeg.
Nee, maar ze is zo fijn om mee te langzaampratenquote:
Ja. Ik snap ook niet waarom ze - terwijl ze het wist! - het kind toch afgegeven heeft. Ze heeft wel vaker moeite om 'Nee' te zeggen. En ze is natuurlijk heel erg vermoeid, heeft de afgelopen drie dagn ook nauwelijks geslapen en bijna een liter bloed verloren bij de bevalling!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
En weer terug van weggeweest.![]()
Wat een vervelend verhaal over die koortslip LXIV, vooral voor je vriendin wiens prille moedergeluk ruw verstoord werd door haar ongerustheid.
Maar zo te horen/lezen is Anna wel tegen wat opgewassen.
Daar hebben je ouders wel een punt mee. Al heb jij daar wel pech mee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vakantie is bijna voorbij, dus moeten de strikte regels van mijn ouders weer ingesteld worden, doordeweeks wordt het dus uiterlijk 23.00 uur..
Natuurlijk. Iedereen stamt uiteindelijk van een net zo'n oude lijn af. Toch zijn er 'modernere' varianten en 'oer' varianten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:50 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat stroomt toch in veel meer mensen. Iedereen heeft voorvaders, waarvan ook een deel hetzelfde verhaal hebben als jij.
In mij stroomt het bloed van de Ottomanen600 jaar heer en meester geweest van een groot deel van asië, afrika en een deel van europa.
Voor 0.00 moest ik in bed liggen. Dus dat wordt krap aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar hebben je ouders wel een punt mee. Al heb jij daar wel pech mee.
Ga je nu slapen, offe... blijf je nog even?
Het schijnt dat mijn moeders kant van russische zigeuners afstamt, of iets dergelijks maar dat is al zo verwaterd...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk. Iedereen stamt uiteindelijk van een net zo'n oude lijn af. Toch zijn er 'modernere' varianten en 'oer' varianten.
De Ottomanen of Turken hebben trouwens ook vaak nog veel van die oerkracht in zich, dat is beslist waar.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ze is zo fijn om mee te langzaampraten.
De rest ook, hoor, maar A-E was er 's nacht s ook altijd voor me.
Ja, maar dat is het toch allang geweestquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vakantie is bijna voorbij, dus moeten de strikte regels van mijn ouders weer ingesteld worden, doordeweeks wordt het dus uiterlijk 23.00 uur..
De vakantie is nú nog niet voorbijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het toch allang geweest
Nou, waarom dan nú al naar bed gaanquote:
Ze zal er in eerste instantie niet verder bij nagedacht hebben, dat kan ik me goed voorstellen als je net bevallen bent en nog maar amper hebt kunnen wennen aan het idee dat je ineens moeder bent. En vanzelfsprekend ben je reuzetrots op je pasgeborene, dus die laat je graag aan je vrienden zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Ik snap ook niet waarom ze - terwijl ze het wist! - het kind toch afgegeven heeft. Ze heeft wel vaker moeite om 'Nee' te zeggen. En ze is natuurlijk heel erg vermoeid, heeft de afgelopen drie dagn ook nauwelijks geslapen en bijna een liter bloed verloren bij de bevalling!
Ik heb wel medelijden met haar. Ik heb haar opdracht moeten geven om te gaan slapen, en de kleine hier beneden bij me gezet. Als man is het toch iets makkelijker om het gehuil van je pasgeborene te negeren, ik heb minder last van mijn hormonen. Bij mijn vriendin schieten de tranen in de ogen, en de melk uit de tepels, wanneer ze een snik hoort.![]()
Oops, dan is de kans groot dat je nu al weg bent, ik ben nogal traag met reageren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor 0.00 moest ik in bed liggen. Dus dat wordt krap aan.
Probeer de nieuwe cd van RHCP. Miss werkt dat ook. Groeit het kind nog een beetje op met goede muziekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:59 schreef LXIV het volgende:
Overigens, ik kijk natuurlijk wel iedere drie minuten heel even naar Anne, om te zien als alles nog goed gaat!
Nu ligt ze heel ontspannen, maar tegelijkertijd aandachtig, te luisteren naar de CD van Mozart die ik heb opgezet. Waarom vinden kinderen dit mooi, en worden ze er zo rustig van?
In het begin ben je nog zo bezorgd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:59 schreef LXIV het volgende:
Overigens, ik kijk natuurlijk wel iedere drie minuten heel even naar Anne, om te zien als alles nog goed gaat!
Niet alleen kinderen vinden het rustgevend.quote:Nu ligt ze heel ontspannen, maar tegelijkertijd aandachtig, te luisteren naar de CD van Mozart die ik heb opgezet. Waarom vinden kinderen dit mooi, en worden ze er zo rustig van?
Je begrijpt pas écht wat het is om ouder te zijn wanneer je het zelf geworden bent. Veel vrienden hadden al wat eerder kinderen, en natuurlijk vind je dat heel leuk en tof voor ze. Maar je begrijpt het toch niet helemaal.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je klinkt als een prima, liefdevolle en verantwoordelijke papa.
Ik snap precies wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je begrijpt pas écht wat het is om ouder te zijn wanneer je het zelf geworden bent. Veel vrienden hadden al wat eerder kinderen, en natuurlijk vind je dat heel leuk en tof voor ze. Maar je begrijpt het toch niet helemaal.
En dan, vlak nadat het geboren is, het ligt op de buik van je vriendin, in één oogopslag zie je dat alles er op een aan zit, dat het gezond is, ademt en beweegt. Het gevoel van opluchting. blijdschap en geluk dat dan door je heen gaat is onvoorstelbaar.
Potdikkie, wat is dat allemaal met jullie?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga slapen, lieve mensen. Deze jongen is moe..
Gelukkig slaap ik sowieso meestal niet meer als 4 of 5 uur per nacht.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Potdikkie, wat is dat allemaal met jullie?
Welterusten Dootje.
Dat is fijn ja, dan heeft je vriendin zorgeloos de kans om te rusten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik sowieso meestal niet meer als 4 of 5 uur per nacht.
Dat komt me nu goed uit!![]()
Welterusten m_a.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Is dat geheim dat baby's kennen niet hetzelfde geheim wat wij de laaste minuut vooroze dood weer herinneren?
Wie weet... Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Nog even lezen voordat ik ga slapen.
Een beetje zorgen maakt ze zich toch. Ik hoop alleen dat het lukt om haar een uurtje of drie, vier onafgebroken te laten slapen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is fijn ja, dan heeft je vriendin zorgeloos de kans om te rusten.
Met zo'n zorgzame papa als vriend hoeft ze zich al stukken minder zorgen te maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een beetje zorgen maakt ze zich toch. Ik hoop alleen dat het lukt om haar een uurtje of drie, vier onafgebroken te laten slapen.
Welterusten papa en geniet van je nachtrust.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:09 schreef LXIV het volgende:
Ja. Ik ga haar nu weer naar boven brengen, dan kan ze lekker drinken.
En dan ga ik zelf ook een beetje proberen te slapen.
Een goedenacht nog, lieve AE.
Ah, toen waren jullie nog even grootquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
Uit den ouden doosch... van ruim 10 jaar geleden: Moi en Jip.
[afbeelding]
Aaaah, wat mooi!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
Uit den ouden doosch... van ruim 10 jaar geleden: Moi en Jip.
[afbeelding]
Ik ben heel vaak de eerstequote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aaaah, wat mooi!![]()
Goedemorgen. Ik ben de eerste.
O nee, toch niet. AR was écht vroeg.
Je hebt geen balkon, maar ook geen tuin?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bijna.
Wel een tuin, maar die ligt nog even niet in de zon.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt geen balkon, maar ook geen tuin?
Je kunt toch ook prima in de schaduw buiten zitten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel een tuin, maar die ligt nog even niet in de zon.
Dat doe ik ook wel eens: ontbijten terwijl ik aan het Fok!ken ben. Alleen dan moet je niet de hagelslag in je toetsenbord gooien natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk, maar als ik moet kiezen tussen in de schaduw ontbijten en ochtendfokkend ontbijten, dan kies ik voor dat laatste.
Ik ben erg bedreven in het ontbijten zonder knoeien. Ik moet zeggen dat ik vandaag wel een lekker ontbijt had, één boterham met hagelslagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens: ontbijten terwijl ik aan het Fok!ken ben. Alleen dan moet je niet de hagelslag in je toetsenbord gooien natuurlijk
Da's 6 dagen in de week zo hoor, ik dacht dat dat inmiddels wel bekend was?quote:
Heb je een raam om open te zetten? Met een beetje fantasie heb je een buitenplaatsje als je het open zet misschien!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:48 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen buitenruimte. Noch balkon, noch tuin.
Zit je in het gevangquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:48 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen buitenruimte. Noch balkon, noch tuin.
Ik heb 3 geroosterde boterhammen met hagelslag en ene beker melk opquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben erg bedreven in het ontbijten zonder knoeien. Ik moet zeggen dat ik vandaag wel een lekker ontbijt had, één boterham met hagelslag, één boterham met oude kaas
, en één boterham met beenham en honing-mosterd dressing
. Nu nog vruchtensap en dan kan ik de ochtend weer door.
Oude kaasquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben erg bedreven in het ontbijten zonder knoeien. Ik moet zeggen dat ik vandaag wel een lekker ontbijt had, één boterham met hagelslag, één boterham met oude kaas
, en één boterham met beenham en honing-mosterd dressing
. Nu nog vruchtensap en dan kan ik de ochtend weer door.
Ik wist wel dat je vaak zo vroeg was, ja, maar wat bezielt je om zo vroeg te zijn?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Da's 6 dagen in de week zo hoor, ik dacht dat dat inmiddels wel bekend was?
A_Rquote:
Prima, maar als je al om 5 uur bezig moet zijn, dan krijg ik toch wel wat twijfels of het nog wel zo prima is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat denk je van werk Erik???
Ik heb geen werk, en krijg nog een beetje zakgeld en kleedgeld. Al moet ik toch maar eens een baantje zoeken, want ik wil meer geld.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb jij eigenlijk werk Erik?? Of krijg je nog zakgeld??
* Automatic_Rock mist de zakgeldtijd wel een beetje
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Flikker op, Erik, jij mag niet eens in dit topic![]()
Volledig uit de context gehaald.quote:
Oh shit, is het al zo laat??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Prima, maar als je al om 5 uur bezig moet zijn, dan krijg ik toch wel wat twijfels of het nog wel zo prima is.
Dat ligt volledig aan mijn humeur.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:54 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat Erik wel van strenge dames houdt.
Veel te lekker!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 3 geroosterde boterhammen met hagelslag en ene beker melk op
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:27 schreef Lienekien het volgende:
Maar soms kan ik de hele dag in bed blijven en het toch prima naar mijn zin hebben.
Jaja, hier een beetje de onschuldige zevenendertiger uithangenquote:
Ik heb al koffie gedronken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:46 schreef DaMart het volgende:
Ik vind mezelf best actief zo op de zaterdagochtend... heb al ontbeten, afgewassen en schoongemaakt in huis
Noem me Svenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dag, Svensational.
Wie niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:52 schreef muhammad_ali het volgende:
Morguh, svensational!
btw: ik heb in mijn fotoboek een reactie ene brechje ofzo, lekker wijf. Wie kent haar
Heel FOK! kent haarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:52 schreef muhammad_ali het volgende:
Morguh, svensational!
btw: ik heb in mijn fotoboek een reactie ene brechje ofzo, lekker wijf. Wie kent haar
Brechtje is de dochter van Yvonne.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:52 schreef muhammad_ali het volgende:
Morguh, svensational!
Bijna 15?? omg ik zeg nietsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Brechtje is de dochter van Yvonne.
Brechtje is bijna 15.
Slimme 15 jarige meisjesquote:
Nou dan is het iets voor jou Erik, ze is te jong voor mequote:
Niks voor mij, ze vroeg laatst op msn (ik heb geen idee waarom ik dat kind op msn heb) of "ik die jongen was die ging rukken voor de cam". Toen had ik geen hoge dunk van haar. En nu nog steeds niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nou dan is het iets voor jou Erik, ze is te jong voor me![]()
Ok, Svensational.quote:
Was Brechtje ook de reden waarom je uiteindelijk de knoop hebt doorgehakt?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks voor mij, ze vroeg laatst op msn (ik heb geen idee waarom ik dat kind op msn heb) of "ik die jongen was die ging rukken voor de cam". Toen had ik geen hoge dunk van haar. En nu nog steeds niet.
Waarom zou ik in hemelsnaam mijzelf op zo'n manier aan Brechtje laten zien, en dat zelfs terwijl ik geen cam heb.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:03 schreef k_man het volgende:
Was jij die jongen dan niet?
Geef nou maar toe Erik.
Nee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was Brechtje ook de reden waarom je uiteindelijk de knoop hebt doorgehakt?
quote:
Als alle vrouwen een Brechtje waren, had ik veel meer sex gehad volgens mij (niet dat ik nu mag klagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als alle vrouwen een Brechtje waren, was ik vast ook homo geweest.
Garpje, Sven.quote:
Met jongens, bedoel je?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als alle vrouwen een Brechtje waren, had ik veel meer sex gehad volgens mij (niet dat ik nu mag klagen)
Ja, lachen die grapjes van jouquote:
I wouldn't pass on itquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Begrijp ik hier nu uit dat je eigenlijk maar wat graag sex wilt hebben met Brechtje, ali?
Ik heb nooit beweerd dat mijn grapjes grappig waren, volgens mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, lachen die grapjes van jou [afbeelding]
Waarom wil je er over ophouden. Trauma??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we het niet meer over Brechtje hebben?
Grapjes hóren toch grappig te zijn, daarom heet het toch een grapjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat mijn grapjes grappig waren, volgens mij.
Omdat Brechtje gewoon een irritante verwende puber is, die vast aan de alcohollimonade zit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:15 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Waarom wil je er over ophouden. Trauma??
Nee, laten we het over mij hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Genoeg over Brechtje.
Laten we het over Anita hebben.
Lienekien, als een rots in de branding.quote:
Anita is toch niet echt een naam waarvan je denkt: die wordt vast hoogleraar Vrouwenstudies.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Anita Meyer? Anita Doth? Anita Witzier? Anita Theodora van Eijk? Anita Heilker?
Of een andere?
Je bent nooit te oud voor een fotoboek tenzij je vel al begint te hangen natuurlijkquote:
Ja, het vraagt om doordacht beleid om insecten uit huis te weren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan insecten. Vooral als ze binnen zitten of rond je hoofd zoemen. En erger is nog wel een combinatie van die twee zaken.
.
In geval van Anita Witzier blijf ik gewoon hetero hoor Do2quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Anita Meyer? Anita Doth? Anita Witzier? Anita Theodora van Eijk? Anita Heilker?
Of een andere?
Gelukkig heb ik horrenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan insecten. Vooral als ze binnen zitten of rond je hoofd zoemen. En erger is nog wel een combinatie van die twee zaken.
.
Als ze rond je hoofd blijven zoemen wordt het tijd voor een douchebeurt Erik...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |