Alsof wij allemaal Goden waren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was wel een tegenvaller zeker, een klein en onslank ventje.
Ha, maar je hebt geen datum erbij gezegdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik vóór 0.00 in bed zou liggen.
Je bent gewoon niet zo geïnteresseerd in deze reeks. Dat blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
En ik was wéér vergeten dat er een nieuw topic was.
Nee, eigenlijk alleen Tom en ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof wij allemaal Goden waren..
Niet allemaal, nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof wij allemaal Goden waren..
Ik ben druk, Erik. Met modden. En de toffe user uithangen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet zo geïnteresseerd in deze reeks. Dat blijkt wel weer.
PeRi en Tom.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk alleen Tom en ik.. En PeRi misschien...
Kijk, als dat toffe user uithangen nou eens vanzelf ging, dat had je minder werk, maar nee. Je moet je tof voordoen, en dat is een karwei.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben druk, Erik. Met modden. En de toffe user uit te hangen.
Vele van jullie zijn dat nogsteeds nietquote:
Ik had bij PeRi (hoewel ik d'r niet gesproken hebquote:
Jij was er niet eens bijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Vele van jullie zijn dat nogsteeds niet![]()
Maarja er zijn uitzonderingen![]()
Ik moest jullie nog uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had bij PeRi (hoewel ik d'r niet gesproken heb) het gevoel alsof ik d'r al kende.
Ja, dat is Erik dusquote:
Idd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had bij PeRi (hoewel ik d'r niet gesproken heb) het gevoel alsof ik d'r al kende.
Getver.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is Erik dus! Hoe kom je aan die foto
!
Jij was ook tof hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nee, want we waren niet in Rotterdamquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:31 schreef muhammad_ali het volgende:
Hebben we het over een kneuzenmeeting?
Daar heb jij Rotterdam helemaal niet voor nodig Erik. Je komt in eindhoven al een heel eindquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want we waren niet in Rotterdam.
Vertel...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Auw, wat moet dat pijn doen.
Toch delven we op de een of andere manier het onderspit. Ons type komt steeds minder voor, zeker in het geurbaniseerde Nederland. Tienduizenden jaren geleden waren we overal nog dominant aanwezig. Als boeren of jagers. Er waren zelfs krijger-koningen bij. Maar in hoe meer huizen centrale verwarming ingebouwd wordt, hoe meer kilometers gemaakt worden per auto in plaats van te voet, hoe schoner het wordt, hoe minder je ons ziet.quote:
Alles zwakt af, alles vermengt. Zo is het nou eenmaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toch delven we op de een of andere manier het onderspit.
[knip]
Nou, heb ik zo'n beeld van Neanderthalers. En ik zal er op letten of ik jullie nog in het wild zie rondlopen.quote:
Oh, dat ja. Daar scroll ik gewoon heel snel voorbij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat plaatje bedoelde ik. Zie je die blauwe borsten niet?
Thats not true. Mensen hebben iets puurs nodig en die zal er moeten zijn. We zijn ernaar opzoek...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alles zwakt af, alles vermengt. Zo is het nou eenmaal.
"Ik had jou veel groter verwacht"quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij was ook tof hoor..
Al moest ik in de trein achteraf wel weer even nadenken wie je nou was..
Wat een incrowd gesprek zo..
Dat zei mijn nieuwe vriendin vannacht ook nogquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Ik had jou veel groter verwacht"
Idolsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:31 schreef muhammad_ali het volgende:
Hebben we het over een kneuzenmeeting?
Ik vond iedereen eigenlijk wel groter dan ik verwacht had, oftewel ik voelde me best kleinquote:
Nu je het over Neanderthalers hebt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, heb ik zo'n beeld van Neanderthalers. En ik zal er op letten of ik jullie nog in het wild zie rondlopen.![]()
Vind je dat erg?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:42 schreef LXIV het volgende:
Dus jouw beeld van de Neanderthaler is al eerder door anderen bevestigd.
Nee. Waarom zou ik dat erg vinden?quote:
Verdomme, ik was juist van plan om te gaan slapen, kom jij weer binnenvallen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
En weer terug van weggeweest.![]()
Wat een vervelend verhaal over die koortslip LXIV, vooral voor je vriendin wiens prille moedergeluk ruw verstoord werd door haar ongerustheid.
Maar zo te horen/lezen is Anna wel tegen wat opgewassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |