Die is in het verleden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar gaat het oude leven dan naartoe?
Je maakt het veel te zwaar. Ik vond de opmerking niet vriendelijk. Dat wil niet zeggen dat ik denk dat jij onvriendelijk probeert te zijn. Die conclusie hoef je daar wat mij betreft niet aan te verbinden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, jij denkt nog steeds dat ik onvriendelijk probeer te zijn.
Waarom dat zo is, begrijp ik ook niet.
Ik kan wel zeggen dat dat nooit het geval is,
maar dat wil je toch niet van me aannemen.
In het algemeen of in dit specifieke geval?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Opzich ben ik het wel met Lienekien en De-oneven-2 eens.
Nu ja, ik bedoelde het niet onvriendelijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je maakt het veel te zwaar. Ik vond de opmerking niet vriendelijk. Dat wil niet zeggen dat ik denk dat jij onvriendelijk probeert te zijn. Die conclusie hoef je daar wat mij betreft niet aan te verbinden.
Zo ken ik er nog één.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat is een handicap van mij; ik stel te veel vragen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dit specifieke geval.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In het algemeen of in dit specifieke geval?![]()
Jazeker, maar ik ga het niet over hem hebben.quote:
No worries.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, ik bedoelde het niet onvriendelijk.
Ik vind het op mijn beurt dus weer vervelend als het wel zo op jou overkomt.
En je mag me best zeggen dat je geen antwoord wenst te geven op mijn vragen, hoor.
Dag, beste mod.quote:
Waar is wie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, daar is ie al, Erik.
Zeker weten, al snap ik je opmerking niet helemaal. Ja, ik snap 'm wel, maar ik snap 'm niet vanuit deze context.quote:
Oh, ik had het duidelijk voer iemand anders.quote:
Ik snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker weten, al snap ik je opmerking niet helemaal. Ja, ik snap 'm wel, maar ik snap 'm niet vanuit deze context.
We weten allemaal dat je Ron bedoelt, hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik had het duidelijk voer iemand anders.
Ben je dan niet zo dronken als een tol?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker weten, al snap ik je opmerking niet helemaal. Ja, ik snap 'm wel, maar ik snap 'm niet vanuit deze context.
Geen drup!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van
Lienekien zal wel teveel bevrijdingsbier op hebben....
Nee, ik heb na de rosé bij het avondeten geen drank meer gehad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je dan niet zo dronken als een tol?
Dat denk je maar...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je Ron bedoelt, hoor.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik heb na de rosé bij het avondeten geen drank meer gehad.
Oh, dat wil ik ook welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht, die wil zometeen een (((((group hug)))))
Zelf maak ik me niet zoveel zorgen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is even wennen, natuurlijk; een nieuw leven erbij.
Het heeft vast tijd nodig, LX.
Jij mocht er toch al niet bij, rotmod.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen...
alleen wel te verstaan
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zelf maak ik me niet zoveel zorgen...
[knip]
Ga jij eens terug je kast in!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij mocht er toch al niet bij, rotmod.
Alleen als je meegaatquote:
quote:
Mooi verhaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zelf maak ik me niet zoveel zorgen...
(...)
Zoiets heet een darkroom.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jij wou toch niet meeten?? Of alleen in het donker??
Ohja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, die sites zijn voor 18 jaar en ouder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |