Nou, als jouw kast een darkroom is, dan vraag ik me af waarom je er uit gekomen bentquote:
Voor het foute zongebruinde kleurtje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, als jouw kast een darkroom is, dan vraag ik me af waarom je er uit gekomen bent
Oh, had jij hem ook gezien in die kooi??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, inderdaad.
Hij is de kast nog niet uit of hij staat al rare bewegingen te maken op de bar met enkel een slipje aan.
Mijn gezicht was ook niet het focuspuntquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, had jij hem ook gezien in die kooi??
Ik vond het geen gezicht hoor
Nee, ik raad maar wat, AR.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, had jij hem ook gezien in die kooi??
Ik vond het geen gezicht hoor
Wat heb je nu aan een zongebruind kleurtje in een darkroom????quote:
Ik zap wel eens langs sbs6..., dan zie je wel eens dingen die je niet had willen zienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, ik raad maar wat, AR.
Ik kom nooit in dat soort tenten.
Vertel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
Zeg, jullie kunnen trouwens praten als Brugman, maar ík heb Tha_Erik toevallig eens in het echt gezien.
Dat was wel een tegenvaller zeker, een klein en onslank ventjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
Zeg, jullie kunnen trouwens praten als Brugman, maar ík heb Tha_Erik toevallig eens in het echt gezien.
Ik heb Do2 in het echt gezien!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik zag hem.quote:
Ik ga jou e-mailen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb Do2 in het echt gezien!
ZO, nu jullie weer
~quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb Do2 in het echt gezien!
ZO, nu jullie weer
Dan moet je eerst mod worden...,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou zo graag zien dat Lienekien mij eens zou e-mailen.
Waar kan ik soliciteren?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan moet je eerst mod worden...,
Daar zou je heel snel spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou zo graag zien dat Lienekien mij eens zou e-mailen.
én homo ook nog, dat was helemaal een tegenvaller.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was wel een tegenvaller zeker, een klein en onslank ventje.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan moet je eerst dom worden...,
Daar zou je wel eens heel erg naast kunnen zitten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar zou je heel snel spijt van krijgen.
Maar dat was toen nog niet officieel bekend. In tegenstelling tot mijn aanhangquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
én homo ook nog, dat was helemaal een tegenvaller.
IK vraag het me nog steeds af Erik...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan een zongebruind kleurtje in een darkroom????
Dat zou ook best eens kunnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens heel erg naast kunnen zitten.
Je naam was net genoemd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat gaat hard... alweer een topic verder
Wil je het écht weten, of is het meer zo'n vraag waar een antwoord juist de grap verpest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
IK vraag het me nog steeds af Erik...
Ja, we hebben het voornamelijk over jou gehad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat gaat hard... alweer een topic verder
Bedoel je dat jouw aanhang het wél wist, of dat hij ook homo wasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat was toen nog niet officieel bekend. In tegenstelling tot mijn aanhang.
Beidequote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedoel je dat jouw aanhang het wél wist, of dat hij ook homo was?
Nou, ik vroeg me voornamelijk af hoe jij je hier uit wil lullenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wil je het écht weten, of is het meer zo'n vraag waar een antwoord juist de grap verpest.
Nee. Hij heeft een vriend. En ik ben dat dus niet. En vind dat ook niet erg.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wacht even.
Wellicht lees ik dingen die er niet staan, hoor.
Sterker nog; dat zal vast wel.
Maar,
heb jij een vriend, Erik?
Ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie gaat er nu slapen? Erik, of AR?
IK!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik vóór 0.00 in bed zou liggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar dat is meestal zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:42 schreef LXIV het volgende:
Ja. Het is echt een enorm sterke meid, dus ik maak me niet zo'n zorgen.
Mijn vriendin reageert er heel anders op. Iedere keer wanneer het kind een kik geeft schrikt ze wakker en kijkt ze. Zo slaapt ze dus nooit.
Ik heb het kind uit de slaapkamer gelegd, en hier beneden in de box (met een dekentje en een kruik)
Als ze begint te huilen zet ik de muziek wat harder of ga ff een peukje roken. Na drie minuten slaapt ze weer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |