Je hebt geen balkon, maar ook geen tuin?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bijna.
Wel een tuin, maar die ligt nog even niet in de zon.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt geen balkon, maar ook geen tuin?
Je kunt toch ook prima in de schaduw buiten zitten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel een tuin, maar die ligt nog even niet in de zon.
Dat doe ik ook wel eens: ontbijten terwijl ik aan het Fok!ken ben. Alleen dan moet je niet de hagelslag in je toetsenbord gooien natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk, maar als ik moet kiezen tussen in de schaduw ontbijten en ochtendfokkend ontbijten, dan kies ik voor dat laatste.
Ik ben erg bedreven in het ontbijten zonder knoeien. Ik moet zeggen dat ik vandaag wel een lekker ontbijt had, één boterham met hagelslagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens: ontbijten terwijl ik aan het Fok!ken ben. Alleen dan moet je niet de hagelslag in je toetsenbord gooien natuurlijk
Da's 6 dagen in de week zo hoor, ik dacht dat dat inmiddels wel bekend was?quote:
Heb je een raam om open te zetten? Met een beetje fantasie heb je een buitenplaatsje als je het open zet misschien!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:48 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen buitenruimte. Noch balkon, noch tuin.
Zit je in het gevangquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:48 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen buitenruimte. Noch balkon, noch tuin.
Ik heb 3 geroosterde boterhammen met hagelslag en ene beker melk opquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben erg bedreven in het ontbijten zonder knoeien. Ik moet zeggen dat ik vandaag wel een lekker ontbijt had, één boterham met hagelslag, één boterham met oude kaas
, en één boterham met beenham en honing-mosterd dressing
. Nu nog vruchtensap en dan kan ik de ochtend weer door.
Oude kaasquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben erg bedreven in het ontbijten zonder knoeien. Ik moet zeggen dat ik vandaag wel een lekker ontbijt had, één boterham met hagelslag, één boterham met oude kaas
, en één boterham met beenham en honing-mosterd dressing
. Nu nog vruchtensap en dan kan ik de ochtend weer door.
Ik wist wel dat je vaak zo vroeg was, ja, maar wat bezielt je om zo vroeg te zijn?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Da's 6 dagen in de week zo hoor, ik dacht dat dat inmiddels wel bekend was?
A_Rquote:
Prima, maar als je al om 5 uur bezig moet zijn, dan krijg ik toch wel wat twijfels of het nog wel zo prima is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat denk je van werk Erik???
Ik heb geen werk, en krijg nog een beetje zakgeld en kleedgeld. Al moet ik toch maar eens een baantje zoeken, want ik wil meer geld.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb jij eigenlijk werk Erik?? Of krijg je nog zakgeld??
* Automatic_Rock mist de zakgeldtijd wel een beetje
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Flikker op, Erik, jij mag niet eens in dit topic![]()
Volledig uit de context gehaald.quote:
Oh shit, is het al zo laat??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Prima, maar als je al om 5 uur bezig moet zijn, dan krijg ik toch wel wat twijfels of het nog wel zo prima is.
Dat ligt volledig aan mijn humeur.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:54 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat Erik wel van strenge dames houdt.
Veel te lekker!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 3 geroosterde boterhammen met hagelslag en ene beker melk op
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:27 schreef Lienekien het volgende:
Maar soms kan ik de hele dag in bed blijven en het toch prima naar mijn zin hebben.
Jaja, hier een beetje de onschuldige zevenendertiger uithangenquote:
Ik heb al koffie gedronken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:46 schreef DaMart het volgende:
Ik vind mezelf best actief zo op de zaterdagochtend... heb al ontbeten, afgewassen en schoongemaakt in huis
Noem me Svenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dag, Svensational.
Wie niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:52 schreef muhammad_ali het volgende:
Morguh, svensational!
btw: ik heb in mijn fotoboek een reactie ene brechje ofzo, lekker wijf. Wie kent haar
Heel FOK! kent haarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:52 schreef muhammad_ali het volgende:
Morguh, svensational!
btw: ik heb in mijn fotoboek een reactie ene brechje ofzo, lekker wijf. Wie kent haar
Brechtje is de dochter van Yvonne.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:52 schreef muhammad_ali het volgende:
Morguh, svensational!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |