quote:has said that the band are recording "one of the best albums in the past 20 years".
The Las Vegas group have been hard at work in their hometown since January with producers Flood and Alan Moulder in Studio At The Palms.
Meer veroorzakers van 'Panic'.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:45 schreef Skanqua het volgende:
Panic! At The Disco?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:39 schreef bigshadow het volgende:
James blunt herkennen is eerder puntaftrek
Dat nummer herken ik aan de eerste twee zinnen, dan weet ik dat ik weer op TMF zit en zap ik vlug verder!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:39 schreef bigshadow het volgende:
James blunt herkennen is eerder puntaftrek
Nee, deze meneer speelt in meerdere bandsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Edge?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:02 schreef Mark het volgende:
Hier is de meneer zelf bezig in karakteristieke pose:
[[url=http://www3.filehost.to/thumbs/2006-05-05_02/134906_plankmeneer_s.gif]afbeelding][/url]
Zakk it is, meneer heeft een hoop gitaren, maar als je met Google zoekt komt die bullseye erg vaak terug:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:14 schreef Z het volgende:
Zack Wylde?
Dat dacht ik alquote:
Oeps...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:44 schreef Z het volgende:
Tinypic doet het bij mij nooit dus die ajb niet gebruiken.
Die zijn toch niet toe aan een verbouwing?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:49 schreef Mark het volgende:
HMH?
Bij mij doet Photobucket het gewoonquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nu wilde ik mijn nieuwe vraag hier neerzetten, maar bij Photobucket doen ze momenteel aan onderhoud en ImageShack doet ook stom. Waar kan ik nog meer terecht met mijn plaatjes?
Bij mij staat er dit:quote:
Maar die zijn het ook niet. Denk iets oostelijker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef GLO het volgende:
Nighttown ging ook weer verbouwen geloof ik?
quote:sluit stedenbouwkundig met de zuidzijde aan op de plint van de omliggende bebouwing en loopt vervolgens op tot een hoogte van 17m. Hierdoor ontstaat een oplopend gebouw dat een wand vormt aan het plein. Het poppodium biedt de mogelijkheid tot het geven van openluchtconcerten. De westgevel heeft een luifel aan de foyer op de eerste verdieping. Door de glazen pui plaatselijk open te kunnen schuiven, kan er een buitenpodium naar het plein gecreëerd worden.
De belangrijkste functies in het gebouw zijn:
Grote zaal,
Kleine zaal,
Grand café,
Popoefenruimtes met opnamestudio,
Kantoren,
Ondersteunende functies.
Bij mij niet dus. Merkwaardigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bij mij staat er dit:
Photobucket Site Maintenance
Images and videos will continue to serve during this short maintenance.
Dan was het idd 'short'?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bij mij nu ook niet meer, 20 seconden geleden nog wel...
Ja, gisteren nog geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef Mark het volgende:
Daar is geen ruimte voor op die plaats. Metropool in Hengelo?
Vandaar ook mijn smileyquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef Mark het volgende:
Daar is geen ruimte voor op die plaats.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:12 schreef GLO het volgende:
Blue Mink - Good Morning Freedom
The Kinks - Set Me Free
Lynyrd Skynyrd - Freebird
The Beatles - Free As A Bird
The Who - I'm Free
George Michael - Freedom
Little Richard - Freedom Blues
Sting - If You Love Somebody Set Them Free
The Special AKA - Free Nelson Mandela
Queen - I Want To Be Free
George Michael - Freedomquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:02 schreef Mark het volgende:
Ik kwam vroeger nog wel eens in Cerberus, geen idee of ze daar nog bandjes programmeren
Mag ik 10 nummers over vrijheid?
Yep, zag het net op Teletekst, maar in een ander topic lees ik dat hij hem alweer verkocht heeft. De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Radiohead?
Bukgeit+1quote:
probeer er eentje te bellen zou ik zeggen, toen ik vanochtend naar het werk toe fietste zag ik wel bedrijvigheid bij het postkantoor hier in het dorp. Maar of dat was om de post de deur uit te krijgen of omdat ze gingen openen is me niet echt duidelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[offtopic]
Weten jullie of de postkantoren open zijn vandaag?
[/offtopic]
Bellen is opzich wel een idee ja. Waarom heb ik dat zelf niet bedacht?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:50 schreef Xecutioner het volgende:
[..]
probeer er eentje te bellen zou ik zeggen, toen ik vanochtend naar het werk toe fietste zag ik wel bedrijvigheid bij het postkantoor hier in het dorp. Maar of dat was om de post de deur uit te krijgen of omdat ze gingen openen is me niet echt duidelijk![]()
meisje waar babyshambles zanger heroine zou hebben ingespoten, hij ontkent welliswaar welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:52 schreef bukgeit het volgende:
Wie is Laura McEvoy?
zou je het nieuwsbericht voor moeten opzoekenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:59 schreef methodmich het volgende:
Alleen heroïne of nog meer??
Sterker nog: zij ontkent het ook. De spuit zou bedoeld zijn geweest om hun beider bloed af te tappen en met dat bloed wilden ze dan een doek beschilderen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:59 schreef Xecutioner het volgende:
[..]
meisje waar babyshambles zanger heroine zou hebben ingespoten, hij ontkent welliswaar wel
erg ziekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Sterker nog: zij ontkent het ook. De spuit zou bedoeld zijn geweest om hun beider bloed af te tappen en met dat bloed wilden ze dan een doek beschilderen.
nope, niet uit NL, hier mischien ietsje duidelijker:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:20 schreef bigshadow het volgende:
Vage kiek, gokje op arnhemsgewijs?
Bigshadow +1quote:
[offtopic]quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[offtopic]
Weten jullie of de postkantoren open zijn vandaag?
[/offtopic]
Neinquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:57 schreef Z het volgende:
Mates of State?
zeikerd, hier zie ik hem gewoonquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, de band wordt door Tripod gehost. Goede hint![]()
Glo +1quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:22 schreef GLO het volgende:
An Pierlé?
Mijn redderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:37 schreef bukgeit het volgende:
Da's de oer-Ramones-bezetting.
Dat is 2! Bukgeit +1quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:04 schreef bukgeit het volgende:
Jovink & De Voederbietels
Dag van de vrijheid en tevens gulle buiquote:
Had ie niet op de kalender gekeken dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:19 schreef Z het volgende:
Was het niet zoals iets: voor z'n vrouw/dochter omdat hij een verjaardag gemist had?
Martin Luther King klopt, maar de reden niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Misschien zou 'ie 50 geworden zijn ofzo..
geen idee hoe oud ie in die tijd (van leven) was.
Twaalf jaar, had er niets mee te maken. Het was een verjaardagslied.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef peaceman het volgende:
zoveel jaar dood?
Was het vanwege het uitroepen van MLK's geboortedag tot Nationale Feestdag (in Amerika)?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Twaalf jaar, had er niets mee te maken. Het was een verjaardagslied.
Precies, daar pleitte Stevie Wonder voor en met dat nummer wilde hij er de aandacht op vestigen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Was het vanwege het uitroepen van MLK's geboortedag tot Nationale Feestdag (in Amerika)?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Uiterst sympathiek van onze Stevie
maar misschien had 'ie zich in die tijd beter kunnen concentreren op aanhoorbare muziek.
je kan moeilijk over hem zeggen dat hij meer aandacht had moeten besteden aan het visuele aspectquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Uiterst sympathiek van onze Stevie
maar misschien had 'ie zich in die tijd beter kunnen concentreren op aanhoorbare muziek.
Ach, de eerste paar keer dat je't hoort is het toch nog niet zo slecht? Tja, als je'm op elke verjaardag (van wie dan ook) weer hoort wordt het vanzelf vervelendquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
quote:Customer: Hi, do you have the song "I Just Called To Say I Love You?" It's for my daughter's birthday.
Barry: Yea we have it.
Customer: Great great... Well, can I have it?
Barry: No, you can't.
Customer: Why not?!
Barry: Beacause it's sentimental tacky crap that's why. Do we look like a store that sells "I Just Called to Say I Love You"? Go to the mall!
Customer: What's your problem?!
Barry: Do you even know your daughter? There's no way she likes that song! Oh oh oh wait! Is she in a coma?
Had gekund, maar neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tangerine Dream?
't Was ook van voor jouw tijd. FYI: het liep in de jaren 60 en 70 en was een undergroundprogramma, met psychedelica, progressive rock, westcoast etc.quote:
Oh, dan waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:54 schreef GLO het volgende:
[..]
't Was ook van voor jouw tijd. FYI: het liep in de jaren 60 en 70 en was een undergroundprogramma, met psychedelica, progressive rock, westcoast etc.
In de verste verte dus niet. De tune was heel spacy, kraut-achtig en psychedelisch.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef ranja het volgende:
gokje op Rose Royce (clean machine -> carwash)
Ja, toch wel. Bij dat 'etc.' hoort ook krautrock, spacerock en elektronische muziek.quote:
Telstarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, electronische muziek uit de jaren '60..daar ken ik niet zoveel van
Het programma liep van 1967 tot 1982, dus keus genoeg. Maar de oplossing is simpeler dan je denkt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, electronische muziek uit de jaren '60..daar ken ik niet zoveel van
veel dichter bij Jean Michel Jarre kom je in de 60s niet toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja geweldig, maar niet echt elektronisch..
tja, als he programma 1 tune heeft en het begint in 1967, moet het toch minstens uit 1967 komen..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Het programma liep van 1967 tot 1982, dus keus genoeg. Maar de oplossing is simpeler dan je denkt.
Dat draaide hij ook, maar de tune was veel spacier. En er overheen klonk een gedrogeerde stem, die fluisterde: 'Super-clean / Dream-machine / Production and voice: / Ad / Visser...'quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was het van hemzelf?
Daar vergis je je in. Die hele Duitse scene was toen ook al bezig, en in Amerika had je ook tientallen elektronische bands (White Noise, United States Of America, Silver Apples, om maar wat te noemen).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:05 schreef ranja het volgende:
[..]
veel dichter bij Jean Michel Jarre kom je in de 60s niet toch?
Ghehehe. Maar Superclean Dreammachine is echt legendarisch hoor. Google het maar 's. En ik was dus echt flabbergasted toen Visser me zijn geheim verklapte.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef ranja het volgende:
Op zich wel briljant om te vragen naar een nummer dat niemand kent van een radioprogramma dat niemand kent en dan het antwoord al in de vraag stoppen
Tja, what can I say? Hoort toch wel bij je (muzikale) opvoeding. Niet zozeer de namen (tenminste, niet de Amerikaanse, die zijn nogal cult, al gaan er bedragen met meerdere nullen voor hun platen over de toonbank), als wel de stromingen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:13 schreef ranja het volgende:
Met die duitse scene bedoel je bands als Neu en Can enzo? Daar ken ik helemaal niks van, geen idee hoe dat klinktEn die USA bands ken ik ook al niet
Ik dacht 'm aan z'n ogen te herkennenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Yep.
Ook nog een single opgenomen met Ad.
GLO + 1
Reken ik goed. Eigenlijk werd hij (jaarlijks) samengesteld door zijn luisteraars , maar iedereen beschouwde het idd als zijn lijst.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:24 schreef bukgeit het volgende:
John Peel's favorieten.
Anthony Kiedis beweert dat Dani model staat voor elk meisje waar hij iets mee heeft gehad. Antwoord is niet helemaal goed maar de denkwijze wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:56 schreef bigshadow het volgende:
Zijn denkbeeldige droomvrouw?
Vraag is ook niet helemaal goed, dus dat heft elkaar weer mooi op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:39 schreef bukgeit het volgende:
Wie is 'Dani' in Dani Californication van de Red Hot Chili Peppers?
Anton Corbijn misschien ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:08 schreef bigshadow het volgende:
Dat is een mooie meevaller!
Wie regisseerde de nieuwe videoclip van de Heren?
Close, de quote over de yes meneer.quote:
quote:For much of his career,was mostly known as the man that Rick Wakeman replaced in Yes in 1971, just in time to become a superstar keyboard player rivaling Keith Emerson. More serious fans of Yes knew him somewhat better, as the inspired if not overly showy keyboard virtuoso on what is usually regarded as the first fully realized Yes LP, The Yes Album.
Geen van beide, veel grotere bandquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef ranja het volgende:
Is die 2e nou van Roxy music of van de Earring?
100% correct, en nu hun link nogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:56 schreef belsen het volgende:
Dark side of the moon en Led Zeppelin: Houses of the holy.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:03 schreef ranja het volgende:
Dat is Ministry - Dark side of the spoon... heeft het met spoofs te maken? Of met Ministry?
rio grande blood en house of the mole natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:03 schreef ranja het volgende:
Dat is Ministry - Dark side of the spoon... heeft het met spoofs te maken? Of met Ministry?
goeie vraag Markquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:06 schreef Mark het volgende:
Nou ranja, kop hem in!
Bij gebrek aan het laatste zetje door ranja, loopt de Captain er mee heenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
goeie vraag Mark![]()
Al die albums zijn natuurlijk qua titel gespoofd door Ministry, da's onderhand duidelijk
Yepquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:38 schreef GLO het volgende:
Woody Guthrie
Nee, wel de goede periode. De bassist in die band was Trevor Boulder.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:58 schreef dolle_hond het volgende:
sweet?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk de begeleidingsband van Bowie.
Jawel joh. Wie kopt 'm in?quote:Geen idee hoe die heetten overigens.
Looks familiar, nu de letters nog...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:53 schreef ranja het volgende:
Wat hoort er in de vakjes te staan?
[afbeelding]
Die band ken ik niet. Het is een deathmetalband die onlangs haar 7e album uitbracht en zit op Century Media.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Sky Metal?
quote:Het Braziliaanselaat zien dat deathmetal open staat voor experimentele elementen. Door de megasnelle blastbeats en atmosferische intro's en outro's toont het driekoppige monster zich op AssassiNation als technische grootmeesters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |