Ghehehe. Maar Superclean Dreammachine is echt legendarisch hoor. Google het maar 's. En ik was dus echt flabbergasted toen Visser me zijn geheim verklapte.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef ranja het volgende:
Op zich wel briljant om te vragen naar een nummer dat niemand kent van een radioprogramma dat niemand kent en dan het antwoord al in de vraag stoppen
Tja, what can I say? Hoort toch wel bij je (muzikale) opvoeding. Niet zozeer de namen (tenminste, niet de Amerikaanse, die zijn nogal cult, al gaan er bedragen met meerdere nullen voor hun platen over de toonbank), als wel de stromingen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:13 schreef ranja het volgende:
Met die duitse scene bedoel je bands als Neu en Can enzo? Daar ken ik helemaal niks van, geen idee hoe dat klinktEn die USA bands ken ik ook al niet
Ik dacht 'm aan z'n ogen te herkennenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Yep.
Ook nog een single opgenomen met Ad.
GLO + 1
Reken ik goed. Eigenlijk werd hij (jaarlijks) samengesteld door zijn luisteraars , maar iedereen beschouwde het idd als zijn lijst.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:24 schreef bukgeit het volgende:
John Peel's favorieten.
Anthony Kiedis beweert dat Dani model staat voor elk meisje waar hij iets mee heeft gehad. Antwoord is niet helemaal goed maar de denkwijze wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:56 schreef bigshadow het volgende:
Zijn denkbeeldige droomvrouw?
Vraag is ook niet helemaal goed, dus dat heft elkaar weer mooi op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:39 schreef bukgeit het volgende:
Wie is 'Dani' in Dani Californication van de Red Hot Chili Peppers?
Anton Corbijn misschien ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:08 schreef bigshadow het volgende:
Dat is een mooie meevaller!
Wie regisseerde de nieuwe videoclip van de Heren?
Close, de quote over de yes meneer.quote:
quote:For much of his career,was mostly known as the man that Rick Wakeman replaced in Yes in 1971, just in time to become a superstar keyboard player rivaling Keith Emerson. More serious fans of Yes knew him somewhat better, as the inspired if not overly showy keyboard virtuoso on what is usually regarded as the first fully realized Yes LP, The Yes Album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |