Dan was het idd 'short'?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bij mij nu ook niet meer, 20 seconden geleden nog wel...
Ja, gisteren nog geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef Mark het volgende:
Daar is geen ruimte voor op die plaats. Metropool in Hengelo?
Vandaar ook mijn smileyquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef Mark het volgende:
Daar is geen ruimte voor op die plaats.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:12 schreef GLO het volgende:
Blue Mink - Good Morning Freedom
The Kinks - Set Me Free
Lynyrd Skynyrd - Freebird
The Beatles - Free As A Bird
The Who - I'm Free
George Michael - Freedom
Little Richard - Freedom Blues
Sting - If You Love Somebody Set Them Free
The Special AKA - Free Nelson Mandela
Queen - I Want To Be Free
George Michael - Freedomquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:02 schreef Mark het volgende:
Ik kwam vroeger nog wel eens in Cerberus, geen idee of ze daar nog bandjes programmeren
Mag ik 10 nummers over vrijheid?
Yep, zag het net op Teletekst, maar in een ander topic lees ik dat hij hem alweer verkocht heeft. De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Radiohead?
Bukgeit+1quote:
probeer er eentje te bellen zou ik zeggen, toen ik vanochtend naar het werk toe fietste zag ik wel bedrijvigheid bij het postkantoor hier in het dorp. Maar of dat was om de post de deur uit te krijgen of omdat ze gingen openen is me niet echt duidelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[offtopic]
Weten jullie of de postkantoren open zijn vandaag?
[/offtopic]
Bellen is opzich wel een idee ja. Waarom heb ik dat zelf niet bedacht?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:50 schreef Xecutioner het volgende:
[..]
probeer er eentje te bellen zou ik zeggen, toen ik vanochtend naar het werk toe fietste zag ik wel bedrijvigheid bij het postkantoor hier in het dorp. Maar of dat was om de post de deur uit te krijgen of omdat ze gingen openen is me niet echt duidelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |