Whehe ja gek is oud ik weet, maar ze krijgt een nieuwe kamer !quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:39 schreef MUUS het volgende:
Die lamp is echt zoooooo jaren '80.
Nee ik had zoeen hart voor haar gekochtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:39 schreef most_wanted het volgende:
Haha, was dat die Teddybeer die je voor d'r had gekocht?
![]()
Dat is fucking cute manquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:44 schreef Nosh het volgende:
Waarom lebbert ze aan die debiele beer, en zit jij een beetje dom foto's te maken? Ben ik de enige die vind dat er iets niet klopt?
nu je het zegtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:44 schreef Nosh het volgende:
Waarom lebbert ze aan die debiele beer, en zit jij een beetje dom foto's te maken? Ben ik de enige die vind dat er iets niet klopt?
En dat wijf ruikt als iets uit de jaren '80quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:39 schreef MUUS het volgende:
Die lamp is echt zoooooo jaren '80.
neuken is toch genoeg??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:47 schreef Sai het volgende:
Kun je haar vragen of ze zich Simon catz no herinnert? Ik was die gast die drie bierblikjes op zijn hoofd kon balanceren.
Ze kan niet pijpen trouwens.
Ze geeft hem een zoentjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:44 schreef Nosh het volgende:
Moment, ik heb nog geen snack!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:47 schreef Sai het volgende:
Kun je haar vragen of ze zich Simon catz no herinnert? Ik was die gast die drie bierblikjes op zijn hoofd kon balanceren.
Ze kan niet pijpen trouwens.
Ey das die ene gast van hatserdeflats!quote:
Bert Visscher oidquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ey das die ene gast van hatserdeflats!
Zo gaar deed hij dat steeds :/ gare gast
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:53 schreef TommyGun het volgende:
Of
[afbeelding]
?
Voor de liefhebbers, van die chick heb ik een hele serie
Maak JIJ nou echt een geintje over KAMPERS?quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Die tieten dan he!
Wel een ander hoofd erop.
Mijn Fallus, wat doe je!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=GRNURSXS
Heb ze daar even geupload![]()
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de baas nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:55 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Maak JIJ nou echt een geintje over KAMPERS?
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
Ooit gehoord van verkouden zijn ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zie de timypic dinges wel, en zie dat ze geen borsten heeft.
PS: wie legt haar even uit hoe je een bovenlip moet epileren?
Die make-up op die eerste foto wel! Die jij dus liet zien.. Dusyeah, daarom.quote:
Ja in mijn dromen is ze daar net genomenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die make-up op die eerste foto wel! Die jij dus liet zien.. Dusyeah, daarom.
In principe wel, maar of het helpt mag je zelf weten !quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil graag een baard, zal ik mijn kin insmeren met snot?
Hij is het aan het checken, hoop ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:59 schreef MUUS het volgende:
Potver Sai, je wordt genegerd..
Nee, geen spelfout.
Van maikuuuls vriendin?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Hij is het aan het checken, hoop ik.
Misschien heb ik haar MSN nog ergens trouwens..
Tweemaalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil graag een baard, zal ik mijn kin insmeren met snot?
Een jaar geleden heb ik in Maastricht een blondje geneukt die jennifer heette en ontzettend lijkt op Maikul's vriendin.quote:
Waar herkende je haar aan? De lamp, het Coca Cola behang of het hippe bed?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Hij is het aan het checken, hoop ik.
Misschien heb ik haar MSN nog ergens trouwens..
Ja, ik word er ook niet vrolijk van, maar bij Maikuuul zijn vriendin gaan er haren op haar bovenlip groeien als die besnotterd wordquote:
Lol. geniaalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:01 schreef Sai het volgende:
[..]
Een jaar geleden heb ik in Maastricht een blondje geneukt die jennifer heette en ontzettend lijkt op Maikul's vriendin..
Haar lust voor losers.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waar herkende je haar aan? De lamp, het Coca Cola behang of het hippe bed?
Verteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel! We hangen aan je lippen..
Op haar bovenlip ja?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik word er ook niet vrolijk van, maar bij Maikuuul zijn vriendin gaan er haren op haar bovenlip groeien als die besnotterd word
Je weet niet eens wat je zelf zegt he? Je bent net zo'n mongooltje die mensen dan wijs maken dat het vet grappig is om dingen te doen. "Toe dan, toe dan, jongentje, spring maar van t hekje af toeee dan hihiih jaaa!!! *PLOK* Hahahahhaha"quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe wel, maar of het helpt mag je zelf weten !
Godverdomme, eikel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:01 schreef Maikuuul het volgende:
Goed ik ben slaperen, laters mensen
wellicht heb jij het over haar binnenstebuitenlippen, maar die heb ik op de foto niet kunnen ontdekkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:04 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hebben wij het over dezelfde bovenlip dan?![]()
Ik heb het geprobeerd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:04 schreef Sai het volgende:
[..]
Godverdomme, eikel.
[/poging tot nachtdrama]
Doe niet zo diepgaand wil je.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:03 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat je zelf zegt he? Je bent net zo'n mongooltje die mensen dan wijs maken dat het vet grappig is om dingen te doen. "Toe dan, toe dan, jongentje, spring maar van t hekje af toeee dan hihiih jaaa!!! *PLOK* Hahahahhaha"
Mijn god.
Wat jij zegt kerelquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wellicht heb jij het over haar binnenstebuitenlippen, maar die heb ik op de foto niet kunnen ontdekken
Waar kijk je naar schat?quote:
Chocola! In welke vorm dan ook.quote:
Mijn vriendin staat in het PUB userfoto's ding.quote:
Ik had het niet tegen jouquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mijn vriendin staat in het PUB userfoto's ding.
VROUW?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef TommyGun het volgende:
Ow wacht. Geslacht; Vrouw
Dat verklaard een hoop. Jaloers?
Ik heb nog wel een reep met butterscotch!quote:
quote:Geb. Datum 26-01-1978
Voor mij dan he! Voordat je denkt dat ik je wil beledigen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sorry, je bent al te oud Xennia.![]()
[..]
Eerst jouw oordeel svpquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
VROUW?!![]()
* Diemietuhriej fotoboek bekijkt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat was nog voordat ik wist dat je vrouw was.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik val wel op mannen ja, maar dat heet nog altijd hetero bij mij
Oh, nu is ze zó teleurgesteld.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet echt te wachten op een lichaam waarin alle verhoudingen zoek zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef TommyGun het volgende:
Ow wacht. Geslacht; Vrouw
Dat verklaard een hoop. Jaloers?
Ja maar ik heb al een vriendin..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, nu is ze zó teleurgesteld.
Nou ja, ik ruim de scherfjes van har hartje met liefde op. Jij koude kikker..
Ik ben ook niet serieus hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet echt te wachten op een lichaam waarin alle verhoudingen zoek zijn
Zeg.... *met vingertje port*... heb jij nou al eens die appeltaartvla geprobeerd?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een reep met butterscotch!
Maar eigenlijk wil ik ijs en dat heb ik natuurlijk uitgerekend weer niet
Ja hallo, zout in haar open wond enzo.quote:
1990 *proest*quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen vrouwen om kwart over 3 's nachts Fok!ken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:16 schreef TommyGun het volgende:
Hmz 2 dames. Diemietuhriej, we have a problem!
Het is een valstrik, wat ik je brom!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen vrouwen om kwart over 3 's nachts Fok!ken?
Vooral op donderdag!
Je hebt nu toch geen sinas in je neus he?quote:
He bah, nu al onderdanigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat was nog voordat ik wist dat je vrouw was.![]()
Vergeef je me?
En ik wist niet dat tieners zo lang mochten opblijvenquote:Ik wist niet dat vrouwen nog om 3 uur deden computeren.![]()
Light.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:18 schreef MarkNMGN het volgende:
ik denk cola
Cola is voor mannen, sinas voor vrouwen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:18 schreef MarkNMGN het volgende:
ik denk cola
Mag ik me even warmen aan jouw boezem?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, nu is ze zó teleurgesteld.
Nou ja, ik ruim de scherfjes van haar hartje met liefde op. Jij koude kikker..
Denk je dat nu werkelijk?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:19 schreef Xennia het volgende:
En ik wist niet dat tieners zo lang mochten opblijven![]()
Nou nee, ik heb het juist omgekeerd gedaan. Van E naar Cquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hehhehe ik zag 't alMjah misschien wil mevrouw ook wel zulke jopen als die Shannon
![]()
Is om vergiffenis vragen onderdanig gedrag?quote:
*veeg veeg veeg*quote:
ECho.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb het juist omgekeerd gedaan. Van E naar C
* TommyGun denkt aan Fajah Lourens (oid)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb het juist omgekeerd gedaan. Van E naar C
Gij vrouw!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
*veeg veeg veeg*
*aan boezem drukt*
*aait*
*bak ijs en chocola voor neusje schuift*
*nog meer aait*
Zo, over..
ieyts t evee lvan het goede.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef TommyGun het volgende:
http://members.lycos.nl/buggysfromholland/fourphotogalery1.html
OMG die pics
Heb je die foto gezien dan?quote:
Nee, helemaal vergeten. Sinds jij mij in de steek liet, heb ik het verdrongen denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:16 schreef MUUS het volgende:
Zeg.... *met vingertje port*... heb jij nou al eens die appeltaartvla geprobeerd?
Onder welke steen kom jij vandaan dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen vrouwen om kwart over 3 's nachts Fok!ken?
Vooral op donderdag!
Zolang mag ik normaal niet opblijven van mama, maar nu is ze niet thuis.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan dan?
Dat doe ik inmiddels al 2 jaar heel trouw![]()
Geen sinas!?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Uiteraard, hypocrisie ten top. Daarvoor ben ik een vrouw he
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Is om vergiffenis vragen onderdanig gedrag?
Daar! Hebben! We! Het! Pas! Over! Gehad!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, helemaal vergeten. Sinds jij mij in de steek liet, heb ik het verdrongen denk ik![]()
Ijs en boezem van MUUS, perfecte combiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
*veeg veeg veeg*
*aan boezem drukt*
*aait*
*bak ijs en chocola voor neusje schuift*
*nog meer aait*
Zo, over..
Ik houd er nou eenmaal niet van als er tegen mijn tieten gepraat wordtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:21 schreef TommyGun het volgende:
[..]
* TommyGun] denkt aan Fajah Lourens (oid)[/me]
[me=TommyGun begint te huilen![]()
Ik moet naar de wc?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:26 schreef TommyGun het volgende:
ChocoladekwijlDat kan maar 1 ding betekenen
Da's ook wel truequote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik houd er nou eenmaal niet van als er tegen mijn tieten gepraat wordt
Maar zijn er nou serieus mannen die dan meer naar je tietsen staan te staren als je naar je hoofd zelf?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik houd er nou eenmaal niet van als er tegen mijn tieten gepraat wordt
Nee, ze houdt niet van Breezers. Is ze overigens ook niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat het ook nog een tiener is. Wellicht een met breezer
Ja dat is kut! Vooral bij de kapperquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar zijn er nou serieus mannen die dan meer naar je tietsen staan te staren als je naar je hoofd zelf?
Want ik als man zijnde denk altijd van, 'Klote!', als ik ook maar 1 blik naar de boezem werp van een vrouw tijdens een gesprek. Volgensmij hebben ze dat ook meteen door, ofniet?
Ik wil het je nogmaals onder de neus wrijven. Daarvoor ben ik een vrouw he, oude koeien uit de sloot halen. Hoewel ik je nu toch ook alweer een tijdje niet gesproken had. Kijk maar naar mijn kleine drama in jouw fotoboekquote:
Trusten MUUSquote:Nu slapen, want ik lig zowat met mijn smoel op mijn toetsenbord en chocoladekwijl krijg je heel moeilijk tussen die knopjes vandaan.
Morgen, mail!.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik moet ook slapen, morgen alweer vroeg op om naar een bevrijdingsfestival te gaan
Bij de kapper moet ik mijn bril altijd afdoen en dan zie ik toch kei onscherp.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ja dat is kut! Vooral bij de kapper![]()
![]()
Ooghoogte
![]()
Minder dus sinds ik door een familielid word geknipt want zo sick ben ik niet
Ik heb geen bril dus dat gaat nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Bij de kapper moet ik mijn bril altijd afdoen en dan zie ik toch kei onscherp.![]()
Ja, mannen zijn doorgaans niet erg subtielquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar zijn er nou serieus mannen die dan meer naar je tietsen staan te staren als je naar je hoofd zelf?
Hey je woont hier vlakbij zie ik.quote:
rugklachten?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, mannen zijn doorgaans niet erg subtiel![]()
De hoofdreden van de verkleining was overigens medisch van aard
Tussen Venray en Deurne.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:35 schreef TommyGun het volgende:
WTF is Ysselsteyn
Hm nee kom niet vaak buiten namelijk
Hahaha, hier is ook niks te doen, dus wees blij.quote:
Lijkt wel Geldrop dusquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hahaha, hier is ook niks te doen, dus wees blij.![]()
Ik wist het welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zolang mag ik normaal niet opblijven van mama, maar nu is ze niet thuis.![]()
Geldrop is ook kut jaa..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:37 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Lijkt wel Geldrop dusGeen bios, geen McDonalds
![]()
Is dat je vrouwelijke intuitie?quote:
De dichstbijzijndste mac ligt hier 15 KM vandaan.quote:
HOE KAN IK HIER LEVEN?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De dichstbijzijndste mac ligt hier 15 KM vandaan.![]()
Eindhoven, KM of 10quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
HOE KAN IK HIER LEVEN?!![]()
WAT HEB IK U MISDAAN GOD?!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet ik eerst 25KM naar Geldrop rijden.quote:
Ik wou dit in een ander topic zeggen? En krijg het hier?quote:
Ja er ging iets niet goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:45 schreef TommyGun het volgende:
WTF ?
14yogetsfuckedanalbydad.WMV ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:48 schreef TommyGun het volgende:
* TommyGun zal maar niet zeggen wat hij luisterd
en Luistert moet met een T dus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:48 schreef TommyGun het volgende:
* TommyGun zal maar niet zeggen wat hij luisterd
Greatest Hits Of The 60s [8CD Box Set] [Inc Covers]quote:
Lol!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Greatest Hits Of The 60s [8CD Box Set] [Inc Covers]
Best Of The 80's [4CD Box Set]Jah jah vroeger vond ik er nooit iets aan maar mn oom heeft me aangestoken
Wie? Is ze vreemdgegaan? Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:49 schreef NightH4wk het volgende:
Wat een hoer.
24 Originele Geheime Zenderhits Deel 1quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Lol!
* Diemietuhriej Pat Benatar - Love Is A Battlefield aanzwengelt.
Mehehehee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:51 schreef TommyGun het volgende:
[..]
24 Originele Geheime Zenderhits Deel 1
24 Originele Geheime Zenderhits Deel 2
En DAT is de schuld van m'n opa
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mehehehee.![]()
Die gekke opa van je toch.![]()
Ooh valt wel mee, weet niet beter dusja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:53 schreef TommyGun het volgende:
Dat is kloteHeb ook nog maar 1 opa. Andere dood toen ik nog niet geboren was.
Ik luister nu Toto - Africa.quote:
Ik ga broodjes smeren met Ham en kaas.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:00 schreef TommyGun het volgende:
Toto - Greatest Hits idd
OMG! Nu krijg ik nog meer honger dan dat ik al had en er is niet veel te eten zonder de rest wakker te maken
Hm verrek pindakaas is n goeie! Maar ben te lui om 2 trappen af te lopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:03 schreef MarkNMGN het volgende:
smeerleverworst
kaas
ham
pindakaas
brood
eieren
dusss.. of smeren of tostis' of iets anders.
Sing us a song Mr Pianoman, sing us a song tonight, we're all in the mood for a melody.quote:
Waar de fuck heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:14 schreef Quatertemper het volgende:
Dat een vrouwspersoon zulks een vernuftig stukje placenta wil daten, gewoon ongelooflijk.
Ik heb het liefste niets te maken met de placenta van een vrouw!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:14 schreef Quatertemper het volgende:
Dat een vrouwspersoon zulks een vernuftig stukje placenta wil daten, gewoon ongelooflijk.
placenta = moederkoek.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het nou weer over?
Duh maar de rest van de zinquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
placenta = moederkoek.
Ask google!
Het leven schiet aan je voorbij iedere seconde van iedere dag voor jou is het niet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het nou weer over?
Ja moederquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:17 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het leven schiet aan je voorbij iedere seconde van iedere dag voor jou is het niet?
Zodra ik het woordje placenta hoor hoef ik de rest van de zin al niet meer te lezen.quote:
Dude, je faalt in je poging filosofisch te doen. Matig hoor, matig!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:17 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het leven schiet aan je voorbij iedere seconde van iedere dag voor jou is het niet?
VET!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zodra ik het woordje placenta hoor hoef ik de rest van de zin al niet meer te lezen.![]()
quote:
Lolquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
Zo ziet mijn vriendin er ook altijd uit 's morgens, als ze hier bleef slapen.
Aight niet verkeerd. Maar ze ziet er wel jong uitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hierbij toch maar een foto:
[afbeelding]
mijn haar!![]()
![]()
Ze is 14.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:26 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Aight niet verkeerd. Maar ze ziet er wel jong uitik bedoel
![]()
Ga nou slapen hei kneuterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:26 schreef MarkNMGN het volgende:
jostiband rehearsal.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ze is 14.![]()
Ik ben bijna 16. Dusyeah, scheelt niet veel, nog geen anderhalf jaar!![]()
Jeniffuuuuur!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:29 schreef Koentje3 het volgende:
wie uis die leleijkte kut in teh op hhheheheehehehehehehehwuwhuehauehuaehuehuahuhzuzhahzhzhuzhzuzhuzhuzhzuzheuehhueheuheehzuzheuehhe
hwheehekehkehkehekuekuekekekuekeukeukeuekuekuWEGAUAWquote:
Kun je beter niet doen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:41 schreef LudoSanders het volgende:
Waar gaat het nu over, het is kwart voor 5 en je denkt toch niet dat ik het heke topic nog eens ga doorlezen he!
eenschquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:41 schreef LudoSanders het volgende:
Waar gaat het nu over, het is kwart voor 5 en je denkt toch niet dat ik het heke topic nog eens ga doorlezen he!
Poit! Jij hier, wanneer gaan we weer eens hendig sjiek slippen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:43 schreef Poit- het volgende:
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:43 schreef Poit- het volgende:
Jeses jammer hoor... Je vriendin is best lekker trouwens![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:44 schreef Poit- het volgende:
Mijjn post sloeg trouwens op de OP
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:45 schreef TommyGun het volgende:
Heel simpel
Het gaat hier over;
[afbeelding]
Da je opdondert ik moe werken gekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:48 schreef LudoSanders het volgende:
He Poit, morgen Pake of nie?
quote:
Nu nog niet dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:51 schreef LudoSanders het volgende:
Zo dadelijk is het bier drinken voor de echte pro's.
Pi spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:52 schreef LudoSanders het volgende:
Als jij naar Rome komt misschien wel, maar ja.. Poit- en ik drinken straks bier voor het Pantheon met een heerlijk zonnetje in de rug.
Open maar alvast een nieuwe dan!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:53 schreef LudoSanders het volgende:
HaHa dit topic bijna vol gebaggerd. Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!! ouwe rukker!11!11biererbij!!!eins!12311!zwei!!!@#@!Drei
Deze MOET vol!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:53 schreef LudoSanders het volgende:
HaHa dit topic bijna vol gebaggerd. Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!! ouwe rukker!11!11biererbij!!!eins!12311!zwei!!!@#@!Drei
Double anal pentration!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:55 schreef TommyGun het volgende:
Spanish tits
Het begint licht te worden hier!quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:59 schreef LudoSanders het volgende:
Tommygun, je moet me niet uitschelden als pedofiel. Kijk maar naar Maikuuul favoriete fokkers.
PWND!!11!Biererbij!!!1zwei
Bier bij?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:01 schreef Poit- het volgende:
Frikandellen !!!!
W800i for sale here.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:01 schreef Poit- het volgende:
Iemand nog een goeie telefoon te koop trouwens ??
Die van mij moet morgen eerst op de post naar SE.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:03 schreef Poit- het volgende:
ik bied 130 euro
Wat is dit nou weer voor onnutteloze post?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:04 schreef TommyGun het volgende:
Aids
Dag!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:06 schreef Poit- het volgende:
Ja de mazzel allemaal ik ga slapen. Hoi he
Touw tyfusquote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:04 schreef TommyGun het volgende:
Aids
NOU EN!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:07 schreef TommyGun het volgende:
Kut topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |