Ja in mijn dromen is ze daar net genomenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die make-up op die eerste foto wel! Die jij dus liet zien.. Dusyeah, daarom.
In principe wel, maar of het helpt mag je zelf weten !quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil graag een baard, zal ik mijn kin insmeren met snot?
Hij is het aan het checken, hoop ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:59 schreef MUUS het volgende:
Potver Sai, je wordt genegerd..
Nee, geen spelfout.
Van maikuuuls vriendin?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Hij is het aan het checken, hoop ik.
Misschien heb ik haar MSN nog ergens trouwens..
Tweemaalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil graag een baard, zal ik mijn kin insmeren met snot?
Een jaar geleden heb ik in Maastricht een blondje geneukt die jennifer heette en ontzettend lijkt op Maikul's vriendin.quote:
Waar herkende je haar aan? De lamp, het Coca Cola behang of het hippe bed?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Hij is het aan het checken, hoop ik.
Misschien heb ik haar MSN nog ergens trouwens..
Ja, ik word er ook niet vrolijk van, maar bij Maikuuul zijn vriendin gaan er haren op haar bovenlip groeien als die besnotterd wordquote:
Lol. geniaalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:01 schreef Sai het volgende:
[..]
Een jaar geleden heb ik in Maastricht een blondje geneukt die jennifer heette en ontzettend lijkt op Maikul's vriendin..
Haar lust voor losers.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waar herkende je haar aan? De lamp, het Coca Cola behang of het hippe bed?
Verteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel! We hangen aan je lippen..
Op haar bovenlip ja?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik word er ook niet vrolijk van, maar bij Maikuuul zijn vriendin gaan er haren op haar bovenlip groeien als die besnotterd word
Je weet niet eens wat je zelf zegt he? Je bent net zo'n mongooltje die mensen dan wijs maken dat het vet grappig is om dingen te doen. "Toe dan, toe dan, jongentje, spring maar van t hekje af toeee dan hihiih jaaa!!! *PLOK* Hahahahhaha"quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe wel, maar of het helpt mag je zelf weten !
Godverdomme, eikel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:01 schreef Maikuuul het volgende:
Goed ik ben slaperen, laters mensen
wellicht heb jij het over haar binnenstebuitenlippen, maar die heb ik op de foto niet kunnen ontdekkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:04 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hebben wij het over dezelfde bovenlip dan?![]()
Ik heb het geprobeerd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:04 schreef Sai het volgende:
[..]
Godverdomme, eikel.
[/poging tot nachtdrama]
Doe niet zo diepgaand wil je.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:03 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat je zelf zegt he? Je bent net zo'n mongooltje die mensen dan wijs maken dat het vet grappig is om dingen te doen. "Toe dan, toe dan, jongentje, spring maar van t hekje af toeee dan hihiih jaaa!!! *PLOK* Hahahahhaha"
Mijn god.
Wat jij zegt kerelquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wellicht heb jij het over haar binnenstebuitenlippen, maar die heb ik op de foto niet kunnen ontdekken
Waar kijk je naar schat?quote:
Chocola! In welke vorm dan ook.quote:
Mijn vriendin staat in het PUB userfoto's ding.quote:
Ik had het niet tegen jouquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mijn vriendin staat in het PUB userfoto's ding.
VROUW?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef TommyGun het volgende:
Ow wacht. Geslacht; Vrouw
Dat verklaard een hoop. Jaloers?
Ik heb nog wel een reep met butterscotch!quote:
quote:Geb. Datum 26-01-1978
Voor mij dan he! Voordat je denkt dat ik je wil beledigen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sorry, je bent al te oud Xennia.![]()
[..]
Eerst jouw oordeel svpquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
VROUW?!![]()
* Diemietuhriej fotoboek bekijkt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sorry, je bent al te oud Xennia.![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |