Whehe ja gek is oud ik weet, maar ze krijgt een nieuwe kamer !quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:39 schreef MUUS het volgende:
Die lamp is echt zoooooo jaren '80.
Nee ik had zoeen hart voor haar gekochtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:39 schreef most_wanted het volgende:
Haha, was dat die Teddybeer die je voor d'r had gekocht?
![]()
Dat is fucking cute manquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:44 schreef Nosh het volgende:
Waarom lebbert ze aan die debiele beer, en zit jij een beetje dom foto's te maken? Ben ik de enige die vind dat er iets niet klopt?
nu je het zegtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:44 schreef Nosh het volgende:
Waarom lebbert ze aan die debiele beer, en zit jij een beetje dom foto's te maken? Ben ik de enige die vind dat er iets niet klopt?
En dat wijf ruikt als iets uit de jaren '80quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:39 schreef MUUS het volgende:
Die lamp is echt zoooooo jaren '80.
neuken is toch genoeg??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:47 schreef Sai het volgende:
Kun je haar vragen of ze zich Simon catz no herinnert? Ik was die gast die drie bierblikjes op zijn hoofd kon balanceren.
Ze kan niet pijpen trouwens.
Ze geeft hem een zoentjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:44 schreef Nosh het volgende:
Moment, ik heb nog geen snack!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:47 schreef Sai het volgende:
Kun je haar vragen of ze zich Simon catz no herinnert? Ik was die gast die drie bierblikjes op zijn hoofd kon balanceren.
Ze kan niet pijpen trouwens.
Ey das die ene gast van hatserdeflats!quote:
Bert Visscher oidquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ey das die ene gast van hatserdeflats!
Zo gaar deed hij dat steeds :/ gare gast
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:53 schreef TommyGun het volgende:
Of
[afbeelding]
?
Voor de liefhebbers, van die chick heb ik een hele serie
Maak JIJ nou echt een geintje over KAMPERS?quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Die tieten dan he!
Wel een ander hoofd erop.
Mijn Fallus, wat doe je!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=GRNURSXS
Heb ze daar even geupload![]()
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de baas nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:55 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Maak JIJ nou echt een geintje over KAMPERS?
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
Ooit gehoord van verkouden zijn ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zie de timypic dinges wel, en zie dat ze geen borsten heeft.
PS: wie legt haar even uit hoe je een bovenlip moet epileren?
Die make-up op die eerste foto wel! Die jij dus liet zien.. Dusyeah, daarom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |