Sing us a song Mr Pianoman, sing us a song tonight, we're all in the mood for a melody.quote:
Waar de fuck heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:14 schreef Quatertemper het volgende:
Dat een vrouwspersoon zulks een vernuftig stukje placenta wil daten, gewoon ongelooflijk.
Ik heb het liefste niets te maken met de placenta van een vrouw!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:14 schreef Quatertemper het volgende:
Dat een vrouwspersoon zulks een vernuftig stukje placenta wil daten, gewoon ongelooflijk.
placenta = moederkoek.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het nou weer over?
Duh maar de rest van de zinquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
placenta = moederkoek.
Ask google!
Het leven schiet aan je voorbij iedere seconde van iedere dag voor jou is het niet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het nou weer over?
Ja moederquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:17 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het leven schiet aan je voorbij iedere seconde van iedere dag voor jou is het niet?
Zodra ik het woordje placenta hoor hoef ik de rest van de zin al niet meer te lezen.quote:
Dude, je faalt in je poging filosofisch te doen. Matig hoor, matig!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:17 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het leven schiet aan je voorbij iedere seconde van iedere dag voor jou is het niet?
VET!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zodra ik het woordje placenta hoor hoef ik de rest van de zin al niet meer te lezen.![]()
quote:
Lolquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
Zo ziet mijn vriendin er ook altijd uit 's morgens, als ze hier bleef slapen.
Aight niet verkeerd. Maar ze ziet er wel jong uitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hierbij toch maar een foto:
[afbeelding]
mijn haar!![]()
![]()
Ze is 14.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:26 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Aight niet verkeerd. Maar ze ziet er wel jong uitik bedoel
![]()
Ga nou slapen hei kneuterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:26 schreef MarkNMGN het volgende:
jostiband rehearsal.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ze is 14.![]()
Ik ben bijna 16. Dusyeah, scheelt niet veel, nog geen anderhalf jaar!![]()
Jeniffuuuuur!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:29 schreef Koentje3 het volgende:
wie uis die leleijkte kut in teh op hhheheheehehehehehehehwuwhuehauehuaehuehuahuhzuzhahzhzhuzhzuzhuzhuzhzuzheuehhueheuheehzuzheuehhe
hwheehekehkehkehekuekuekekekuekeukeukeuekuekuWEGAUAWquote:
Kun je beter niet doen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:41 schreef LudoSanders het volgende:
Waar gaat het nu over, het is kwart voor 5 en je denkt toch niet dat ik het heke topic nog eens ga doorlezen he!
eenschquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:41 schreef LudoSanders het volgende:
Waar gaat het nu over, het is kwart voor 5 en je denkt toch niet dat ik het heke topic nog eens ga doorlezen he!
Poit! Jij hier, wanneer gaan we weer eens hendig sjiek slippen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:43 schreef Poit- het volgende:
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:43 schreef Poit- het volgende:
Jeses jammer hoor... Je vriendin is best lekker trouwens![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:44 schreef Poit- het volgende:
Mijjn post sloeg trouwens op de OP
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:45 schreef TommyGun het volgende:
Heel simpel
Het gaat hier over;
[afbeelding]
Da je opdondert ik moe werken gekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:48 schreef LudoSanders het volgende:
He Poit, morgen Pake of nie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |