quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik moet ook slapen, morgen alweer vroeg op om naar een bevrijdingsfestival te gaan
Bij de kapper moet ik mijn bril altijd afdoen en dan zie ik toch kei onscherp.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ja dat is kut! Vooral bij de kapper![]()
![]()
Ooghoogte
![]()
Minder dus sinds ik door een familielid word geknipt want zo sick ben ik niet
Ik heb geen bril dus dat gaat nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Bij de kapper moet ik mijn bril altijd afdoen en dan zie ik toch kei onscherp.![]()
Ja, mannen zijn doorgaans niet erg subtielquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar zijn er nou serieus mannen die dan meer naar je tietsen staan te staren als je naar je hoofd zelf?
Hey je woont hier vlakbij zie ik.quote:
rugklachten?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, mannen zijn doorgaans niet erg subtiel![]()
De hoofdreden van de verkleining was overigens medisch van aard
Tussen Venray en Deurne.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:35 schreef TommyGun het volgende:
WTF is Ysselsteyn
Hm nee kom niet vaak buiten namelijk
Hahaha, hier is ook niks te doen, dus wees blij.quote:
Lijkt wel Geldrop dusquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hahaha, hier is ook niks te doen, dus wees blij.![]()
Ik wist het welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zolang mag ik normaal niet opblijven van mama, maar nu is ze niet thuis.![]()
Geldrop is ook kut jaa..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:37 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Lijkt wel Geldrop dusGeen bios, geen McDonalds
![]()
Is dat je vrouwelijke intuitie?quote:
De dichstbijzijndste mac ligt hier 15 KM vandaan.quote:
HOE KAN IK HIER LEVEN?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De dichstbijzijndste mac ligt hier 15 KM vandaan.![]()
Eindhoven, KM of 10quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
HOE KAN IK HIER LEVEN?!![]()
WAT HEB IK U MISDAAN GOD?!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet ik eerst 25KM naar Geldrop rijden.quote:
Ik wou dit in een ander topic zeggen? En krijg het hier?quote:
Ja er ging iets niet goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:45 schreef TommyGun het volgende:
WTF ?
14yogetsfuckedanalbydad.WMV ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:48 schreef TommyGun het volgende:
* TommyGun zal maar niet zeggen wat hij luisterd
en Luistert moet met een T dus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:48 schreef TommyGun het volgende:
* TommyGun zal maar niet zeggen wat hij luisterd
Greatest Hits Of The 60s [8CD Box Set] [Inc Covers]quote:
Lol!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Greatest Hits Of The 60s [8CD Box Set] [Inc Covers]
Best Of The 80's [4CD Box Set]Jah jah vroeger vond ik er nooit iets aan maar mn oom heeft me aangestoken
Wie? Is ze vreemdgegaan? Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:49 schreef NightH4wk het volgende:
Wat een hoer.
24 Originele Geheime Zenderhits Deel 1quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Lol!
* Diemietuhriej Pat Benatar - Love Is A Battlefield aanzwengelt.
Mehehehee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:51 schreef TommyGun het volgende:
[..]
24 Originele Geheime Zenderhits Deel 1
24 Originele Geheime Zenderhits Deel 2
En DAT is de schuld van m'n opa
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mehehehee.![]()
Die gekke opa van je toch.![]()
Ooh valt wel mee, weet niet beter dusja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:53 schreef TommyGun het volgende:
Dat is kloteHeb ook nog maar 1 opa. Andere dood toen ik nog niet geboren was.
Ik luister nu Toto - Africa.quote:
Ik ga broodjes smeren met Ham en kaas.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:00 schreef TommyGun het volgende:
Toto - Greatest Hits idd
OMG! Nu krijg ik nog meer honger dan dat ik al had en er is niet veel te eten zonder de rest wakker te maken
Hm verrek pindakaas is n goeie! Maar ben te lui om 2 trappen af te lopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:03 schreef MarkNMGN het volgende:
smeerleverworst
kaas
ham
pindakaas
brood
eieren
dusss.. of smeren of tostis' of iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |