Dat was nog voordat ik wist dat je vrouw was.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik val wel op mannen ja, maar dat heet nog altijd hetero bij mij
Oh, nu is ze zó teleurgesteld.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sorry, je bent al te oud Xennia.![]()
[..]
Nee, ik zit niet echt te wachten op een lichaam waarin alle verhoudingen zoek zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:12 schreef TommyGun het volgende:
Ow wacht. Geslacht; Vrouw
Dat verklaard een hoop. Jaloers?
Ja maar ik heb al een vriendin..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, nu is ze zó teleurgesteld.
Nou ja, ik ruim de scherfjes van har hartje met liefde op. Jij koude kikker..
Ik ben ook niet serieus hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet echt te wachten op een lichaam waarin alle verhoudingen zoek zijn
Zeg.... *met vingertje port*... heb jij nou al eens die appeltaartvla geprobeerd?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een reep met butterscotch!
Maar eigenlijk wil ik ijs en dat heb ik natuurlijk uitgerekend weer niet
Ja hallo, zout in haar open wond enzo.quote:
1990 *proest*quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sorry, je bent al te oud Xennia.![]()
[..]
Sinds wanneer doen vrouwen om kwart over 3 's nachts Fok!ken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:16 schreef TommyGun het volgende:
Hmz 2 dames. Diemietuhriej, we have a problem!
Het is een valstrik, wat ik je brom!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen vrouwen om kwart over 3 's nachts Fok!ken?
Vooral op donderdag!
Je hebt nu toch geen sinas in je neus he?quote:
He bah, nu al onderdanigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat was nog voordat ik wist dat je vrouw was.![]()
Vergeef je me?
En ik wist niet dat tieners zo lang mochten opblijvenquote:Ik wist niet dat vrouwen nog om 3 uur deden computeren.![]()
Light.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:18 schreef MarkNMGN het volgende:
ik denk cola
Cola is voor mannen, sinas voor vrouwen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:18 schreef MarkNMGN het volgende:
ik denk cola
Mag ik me even warmen aan jouw boezem?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, nu is ze zó teleurgesteld.
Nou ja, ik ruim de scherfjes van haar hartje met liefde op. Jij koude kikker..
Denk je dat nu werkelijk?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:19 schreef Xennia het volgende:
En ik wist niet dat tieners zo lang mochten opblijven![]()
Nou nee, ik heb het juist omgekeerd gedaan. Van E naar Cquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hehhehe ik zag 't alMjah misschien wil mevrouw ook wel zulke jopen als die Shannon
![]()
Is om vergiffenis vragen onderdanig gedrag?quote:
*veeg veeg veeg*quote:
ECho.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb het juist omgekeerd gedaan. Van E naar C
* TommyGun denkt aan Fajah Lourens (oid)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb het juist omgekeerd gedaan. Van E naar C
Gij vrouw!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
*veeg veeg veeg*
*aan boezem drukt*
*aait*
*bak ijs en chocola voor neusje schuift*
*nog meer aait*
Zo, over..
ieyts t evee lvan het goede.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef TommyGun het volgende:
http://members.lycos.nl/buggysfromholland/fourphotogalery1.html
OMG die pics
Heb je die foto gezien dan?quote:
Nee, helemaal vergeten. Sinds jij mij in de steek liet, heb ik het verdrongen denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:16 schreef MUUS het volgende:
Zeg.... *met vingertje port*... heb jij nou al eens die appeltaartvla geprobeerd?
Onder welke steen kom jij vandaan dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen vrouwen om kwart over 3 's nachts Fok!ken?
Vooral op donderdag!
Zolang mag ik normaal niet opblijven van mama, maar nu is ze niet thuis.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan dan?
Dat doe ik inmiddels al 2 jaar heel trouw![]()
Geen sinas!?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Uiteraard, hypocrisie ten top. Daarvoor ben ik een vrouw he
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Is om vergiffenis vragen onderdanig gedrag?
Daar! Hebben! We! Het! Pas! Over! Gehad!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, helemaal vergeten. Sinds jij mij in de steek liet, heb ik het verdrongen denk ik![]()
Ijs en boezem van MUUS, perfecte combiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
*veeg veeg veeg*
*aan boezem drukt*
*aait*
*bak ijs en chocola voor neusje schuift*
*nog meer aait*
Zo, over..
Ik houd er nou eenmaal niet van als er tegen mijn tieten gepraat wordtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:21 schreef TommyGun het volgende:
[..]
* TommyGun] denkt aan Fajah Lourens (oid)[/me]
[me=TommyGun begint te huilen![]()
Ik moet naar de wc?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:26 schreef TommyGun het volgende:
ChocoladekwijlDat kan maar 1 ding betekenen
Da's ook wel truequote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik houd er nou eenmaal niet van als er tegen mijn tieten gepraat wordt
Maar zijn er nou serieus mannen die dan meer naar je tietsen staan te staren als je naar je hoofd zelf?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik houd er nou eenmaal niet van als er tegen mijn tieten gepraat wordt
Nee, ze houdt niet van Breezers. Is ze overigens ook niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat het ook nog een tiener is. Wellicht een met breezer
Ja dat is kut! Vooral bij de kapperquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar zijn er nou serieus mannen die dan meer naar je tietsen staan te staren als je naar je hoofd zelf?
Want ik als man zijnde denk altijd van, 'Klote!', als ik ook maar 1 blik naar de boezem werp van een vrouw tijdens een gesprek. Volgensmij hebben ze dat ook meteen door, ofniet?
Ik wil het je nogmaals onder de neus wrijven. Daarvoor ben ik een vrouw he, oude koeien uit de sloot halen. Hoewel ik je nu toch ook alweer een tijdje niet gesproken had. Kijk maar naar mijn kleine drama in jouw fotoboekquote:
Trusten MUUSquote:Nu slapen, want ik lig zowat met mijn smoel op mijn toetsenbord en chocoladekwijl krijg je heel moeilijk tussen die knopjes vandaan.
Morgen, mail!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |