abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 14:43:04 #201
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37657339
Ik heb zojuist een stuk gebak afgeslagen... een overwinning, een triomf!
en helaas, ik overdrijf niet... Voor het eerst in tijden dat ik gewoon "nee" kon zeggen en ik me er goed bij voel. Ik hoop zo dat ik nog een flink aantal kilo's kwijt raak voor ik in oktober op vakantie ga, ik ben dat vet zo ontzettend zat! Ik wil gewoon leuke kleren kunnen dragen en niet meer steeds misgrijpen omdat 't in mijn maat niet bestaat. Poging #9635 (of zoiets), we gaan er wéér tegenaan!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37657495
Yes, Levitation!!! Je kàn het wel

En oktober duurt nog zoooo lang, dat gaat je vast lukken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 mei 2006 @ 14:52:35 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37657626
Hmmpfff er zijn wolken gekomen die het zonnetje verstoppen en ik ben nog lang niet bruin genoeg Ik kan tot ongeveer 16 uur op mijn balkon zitten met mijn kin op de balkonrand gedrukt en dan is het zonnetje van mijn balkon verdwenen (ik heb zo'n langwerpig, doch smal balkon)
Niet meer actief op Fok!
pi_37657663
Hey Viking84, als je gaat wandelen/skeeleren/fietsen word je nog veel bruiner
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 mei 2006 @ 14:55:17 #205
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37657714
Of zwemmen, het is heerlijk weer voor een buitenbad.

Ik heb het mezelf echt moeten leren om rokjes te dragen en nu vind ik het heerlijk. En nu extra, omdat die tenminste nog leuk zitten met die dikke buik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_37657853
* Anansi strooit frambozen door het hele topic heen...

Heerlijk!!

Ik hou van dit weer... lekker warm, maar niet te warm, heerlijk windje.
Van dat weer waarbij je alles kan doen wat je wilt.
Dit is van dat weer waar ik super vrolijk van word.

Kan ik dit weer alvast bestellen tot oktober?
  maandag 8 mei 2006 @ 15:06:39 #207
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37658043
Het zal wel zijn omdat ik aan de kust woon, maar ik waai hier werkelijk weg en het is hartstikke bewolkt
  maandag 8 mei 2006 @ 15:09:21 #208
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37658125
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef pluisje het volgende:
Het zal wel zijn omdat ik aan de kust woon, maar ik waai hier werkelijk weg en het is hartstikke bewolkt
Hier in 't zuiden des lands is het ook niet zo mooi als de afgelopen dagen, maar de zon schijnt het grootste deel van de tijd toch wel. En ook hier waait 't flink, maar aan de kust waait 't meestal harder dan in de rest van 't land.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 15:10:15 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37658156
Ik waai niet weg. Maar dat heeft er vast iets mee te maken dat ik op mijn werk zit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37658275
Ik waai wel weg. Nou ja, het gordijn waait hier steeds naar binnen tegen mij aan.
pi_37658293
HIer waait het ook wel, maar niet zoveel dat ik het storend vind. Ook niet net op de fiets.
Hier is Den Haag overigens. Toch ook aan de kust.
pi_37658505
WILLLEN JULLIE POTVERDIEDUBBELTJES ALLEMAAL DIE WOLKEN BIJ JE HOUDEN!!!

Roep ik hier net zo mooi dat het zonnig is, beginnen jullie te zeuren over bewolking.
En het weer hier in den haag heeft naar jullie geluisterd

Geef mijn zonnetje terug!!!

Maar Anansi heeft net heerlijk in het zonnetje een dik half uur van supermarkt naar supermarkt naar reformwinkel gefietst dus mijn dag kan niet meer stuk.
  maandag 8 mei 2006 @ 15:31:27 #213
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37658805
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:14 schreef Anansi het volgende:
HIer waait het ook wel, maar niet zoveel dat ik het storend vind. Ook niet net op de fiets.
Hier is Den Haag overigens. Toch ook aan de kust.
In Den Haag stormt het altijd, of is dat sinds kort opeens veranderd?
Vooral rond de HHS/Station Hollandspoor vond ik het altijd irritant hard waaien. Kwam ik helemaal uit Zoetermeer gefietst en tegen de tijd dat ik bijna bij mijn eindbestemming was, kwam ik amper meer tegen de wind in.
Woon nu in de bosrijke Kempen (regio Eindhoven) en het waait hier een stuk minder. Fietst erg prettig!
Heel gek, lijkt nu wel of ik ben gevlucht voor de wind... gone with de wind...
***Levi was here***
  maandag 8 mei 2006 @ 15:33:06 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37658857
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Hey Viking84, als je gaat wandelen/skeeleren/fietsen word je nog veel bruiner
Ik heb volgende week een tentamen waar ik nog vrij veel voor moet doen, dus ik lig niet te niksen in de zon En als ik toch moet leren, waarom dan niet buiten?

Maar eerlijk = eerlijk: als ik geen tentamen had, zou ik ook buiten zitten te niksen

Vanavond maak ik het goed: dan ga ik wandelen in het stadspark met Mark
Niet meer actief op Fok!
pi_37658878

Volgens dit testje was ik een gezondheidsfreak Alleen maar omdat ik >1x per week vis eet, minstens 2 ons groente en 2 stuks fruit eet, minstens 3 dagen in de week sport etc. Maar ik heb wel gewoon ingevuld dat ik overgewicht heb en nu heb ik volgens dat testje dus de ideale buik Mijn spiegel is het er niet mee eens.
  maandag 8 mei 2006 @ 15:36:26 #216
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37658960
hmm ik heb morgen ook weer een tentamen en had net een stressvreetbui..... *schaam* 5 (neger)zoenen*schaam*

vanavond maar weer gezond eten (spinazie) en lekker volleyballen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 8 mei 2006 @ 15:37:46 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37659003
Als ik op de fiets zit, merk ik de wind ook, maar op het balkon vrijwel niet. Op die ene af en toe opzettende windvlaag dan die al mijn studieblaadjes over het balkon doet wapperen. Het kan erger: vorig jaar waaiden ze eroverheen naar beneden
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 mei 2006 @ 15:42:59 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37659159
uhhh dat had ik gister hier in de tuin, zit ik mijn ECG's te leren. even naar binnen, zet een vol glas water op mijn blaadjes, zodat ze niet wegwaaien.....

kom ik buiten: een tornada van ECG's! echt wel 50 ofzo door de hele tuin....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 8 mei 2006 @ 15:49:14 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37659340
Er staat een bakje Campina kruidenboter in de koelkast. Zo'n zin om even mijn vinger erin te steken en die dan in mijn mond te stoppen

Maar ik was verstandig en heb nog maar 2 boterhammen gesmeerd + een appeltje klaargemaakt
Niet meer actief op Fok!
pi_37659576
Momenteel is de wind hier redelijk gaan liggen, maar tijdens de lunch waaide we bijna weg! En hadden we allemaal extra's op ons eten en drinken!

Vraagje nog! Wat voor fruit eten jullie? Ik neem namelijk fruit mee naar kantoor, maar ik kom eigenlijk altijd op hetzelfde uit:

Aardbeien: Lekker, alleen nog ff wachten op de goede varianten!
Appels: krijg ik alleen maar extra honger van!
Peer: Jammie, dagelijks!
Druiven: Heerlijk, maar zitten wel veel suikers in
Ananas: Soms, als ik inspiratie heb om savonds al stukjes klaar te maken!
Sinaasappels: vind ik dus niet lekker om zo te eten... die velletjes!
Mandarijntjes: niet het goede seizoen.
...

Hebben jullie nog tips???
..::Live the life you love and love the life you live::..
  maandag 8 mei 2006 @ 16:01:44 #221
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37659751
Ik eet eigenlijk haast alleen maar sinaasappels (en 's winters mandarijnen). Ik lust geen appels en peren (en krijg van beide maagpijn), 's zomers eet ik ook wel aarbeien en druiven en soms eet ik 'n banaan. Saai is het wel, de eeuwige sinaasappel, maar ik weet eigenlijk ook niets beters te verzinnen.
***Levi was here***
pi_37660044
kiwi's
pi_37660077
quote:
Op maandag 8 mei 2006 08:59 schreef Iksje het volgende:

Het is mooi weer hier, moet mezelf wel herinneren dat dat gevoel meestal dorst is en GEEN honger. Heel gek, dat kan ik nog altijd niet goed uit elkaar houden. Dan eet ik dingen, voel geen voldoening en bedenk me dan pas: kan je niet beter drinken of een sappig stuk fruit nemen?
Heb ik ook hoor!
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ik heb al jaren hetzelfde probleem en heb al van menig vriendin gehoord dat die dat probleem ook hebben. Een vrouwelijk figuur hebben (slanke taille, brede heupen) betekent dat je dus bijna geen leuke broeken kan dragen zonder dat er een tweede buikje bij kan Mijn oplossing: broeken met touwtjes die je kan insnoeren of een riem dragen. Geen elegante oplossingen dus.
Wat gek. Nu hadden wij vorige keer toch dezelfde maten, en ik moet dus overal een maat groter op m'n buik hebben dan op m'n benen. Overal krijg ik de rits niet dicht of puilt m'n vet over m'n broekband, terwijl ie op m'n benen goed zit of ik zelfs stof over heb.
Sanity is (not) statistical
pi_37660356
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:11 schreef Maeghan het volgende:

Wat gek. Nu hadden wij vorige keer toch dezelfde maten, en ik moet dus overal een maat groter op m'n buik hebben dan op m'n benen. Overal krijg ik de rits niet dicht of puilt m'n vet over m'n broekband, terwijl ie op m'n benen goed zit of ik zelfs stof over heb.
Ik heb nog nooit last gehad van een niet passende broek nadat ie over mijn heupen kan
Als mijn broeken daar maar over zijn dan zitten ze verder erg ruim bij mijn buik.
  maandag 8 mei 2006 @ 16:20:46 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37660418
Fruit: ik eet dagelijks 1 appel en 1 banaan. En heb gisteren en vandaag ook een loeigrote meloen weggewerkt (gisteren een helft gedeeld met Mark en vandaag een kwart), maar dat is een beetje lastig om mee te nemen
Dus toch appels, bananen, peren, denk ik. Ik lust gelukkig vrijwel alle fruit, op grapefruit na. Daarentegen ben ik met groente weer een zeurpiet , dus ik eet vooral rauwkost. Gekookte aardappelen met warme groente vind ik echt ranzig. Tenzij ik het goed door de aardappelen heen kan prakken, zoals boerenkool en spinazie ( ). Boontjes vind ik nog wel redelijk, dus die eet ik wel, maar daarna houdt het snel op en beperk ik me tot worteltjes, komkommers, tomaten.
Maar alle koolsoorten, spruitjes, witlof, broccoli...
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 mei 2006 @ 16:22:10 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37660473
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit last gehad van een niet passende broek nadat ie over mijn heupen kan
Als mijn broeken daar maar over zijn dan zitten ze verder erg ruim bij mijn buik.
En ik heb dus weer hetzelfde als Maeghan. Jammer eigenlijk, want als je afvalt, schijnen eerst je benen te slinken, terwijl ik m'n buik kwijt wil
Niet meer actief op Fok!
pi_37660494
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mjah, het hele stuk van mijn kont tot vlak onder mijn taille is precies even breed, ik heb echt een debiel figuur. Ik denk dat dat het verschil is. De heupbroekentrend is ook niet echt mijn ding dus.
pi_37660629
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik heb dus weer hetzelfde als Maeghan. Jammer eigenlijk, want als je afvalt, schijnen eerst je benen te slinken, terwijl ik m'n buik kwijt wil
Het verschilt per persoon. Het gaat het eerste weg van de plaats waar het minste zit en het laatst van de plaats waar je het het liefste weg wilt.
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Fruit: ik eet dagelijks 1 appel en 1 banaan. En heb gisteren en vandaag ook een loeigrote meloen weggewerkt (gisteren een helft gedeeld met Mark en vandaag een kwart), maar dat is een beetje lastig om mee te nemen
Dus toch appels, bananen, peren, denk ik. Ik lust gelukkig vrijwel alle fruit, op grapefruit na. Daarentegen ben ik met groente weer een zeurpiet , dus ik eet vooral rauwkost. Gekookte aardappelen met warme groente vind ik echt ranzig. Tenzij ik het goed door de aardappelen heen kan prakken, zoals boerenkool en spinazie ( ). Boontjes vind ik nog wel redelijk, dus die eet ik wel, maar daarna houdt het snel op en beperk ik me tot worteltjes, komkommers, tomaten.
Maar alle koolsoorten, spruitjes, witlof, broccoli...
Gewoon toch een beetje van eten iedere keer, dan went het wel. Ik lust ook verbazingwekkend veel meer dan een paar jaar geleden, en in verschillende groenten zitten toch weer verschillende voedingsstoffen. Eet het eens 'anders' dan gewoon met aardappeltjes en vlees, bijv.in een ovengerecht of wokgerecht. Als er saus over zit smaakt het al anders.
  maandag 8 mei 2006 @ 16:27:00 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37660666
, mijn witte zomerbroek van vorig jaar (zie fotoboek) past nog! .
Ik ga even naar de winkel. Met rammelende maag, oeh, als dat maar goed afloopt
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 mei 2006 @ 16:31:15 #230
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37660825
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef Viking84 het volgende:
, mijn witte zomerbroek van vorig jaar (zie fotoboek) past nog! .
Ik ga even naar de winkel. Met rammelende maag, oeh, als dat maar goed afloopt
Eet eerst even een boterham of wat fruit ofzo. Met honger naar de supermarkt is meestal niet zo handig.
***Levi was here***
pi_37661697
Nee, honger in de supermarkt is een 'big no-no'
Zo ben ik een keertje met een hele berg gezond eten thuisgekomen die ik met moeite weggewerkt kreeg... dat was wel grappig, veel fruit, verse groenten en zelfs alle diepvries(stoom)groenten leken opeens zo erg lekker
Maar meestal krijg ik met honger vooral zin in hartig, en dan grijp je naar nootjes of chips ofzo.
  maandag 8 mei 2006 @ 16:57:11 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37661727
Zo, ik ben terug en ik heb niks onverstandigs gekocht, d.i. niets wat ik niet toch al wou kopen toen m'n maag nog niet knorde.
En ik heb weer wat nieuwe dingen ontdekt: Hero B'tween Free, wat veel minder calorieën bevat dan een gewone b'tween reep (ja moet toch een tussendoortje hebben hoor, zo af en toe), dat cruesli (en ook cruesli light) nog vrij veel calorieën bevat. Ik kan 6 boterhammen eten voor 100 gram cruesli . Maar ik heb het toch gekocht, omdat ik na het steppen vaak honger heb en heb gelezen dat je dan het beste yoghurt met cruesli kunt gaan eten.
Voorts valt de tomatensaus van de Edah die ik vanavond over m'n pasta wil flikkeren me alleszins mee qua calorieën, dus dat is goed nieuws (als je verwacht dat sauzen 700 calorieën bevatten per 100 gram wel ja ).
En voorts heb ik volgens mij geen kont ofzo, want m'n broek zakt steeds af. Geen idee of het een heupbroek is. Volgens mij gaan broeken automatisch onder mijn buik zitten en vervolgens van mijn heupen afglijden. Ik hoef hem niet eens los te knopen om hem uit te krijgen
Niet meer actief op Fok!
pi_37665918
Mja, deze week toch een halve kilo erbij. Dus vanaf vandaag weer aan de groene thee, boterhammetjes met gezond beleg en geen chips meer. Dit schiet natuurlijk niet erg op zo.
pi_37666801
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat het wel meevalt met de schade

[afbeelding]
heeey je bent zelfs afgevallen
  maandag 8 mei 2006 @ 21:18:35 #235
105850 Fuente
mamamuts
pi_37670841
Hier gaat het al een paar dagen lekker! Gister hadden we een familiefeest. We gingen bakken in z'n grote bakpan. Ik heb 1 gewoon spiesje en 1 garnalenspies gehad, verder wat salades, klein beetje patat en paar stukjes stokbrood. Kan erger
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 8 mei 2006 @ 21:31:32 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37671491
Zo, net door het stadspark gewandeld. De afstand viel me tegen (lees: het had van mij wel een grotere afstand mogen zijn). Ben bij dat standbeeld links gegaan langs paviljoen en toen langs Martiniplaza weer terug naar huis. Heb met Mark afgesproken dat we dit (voorlopig) gaan doen in plaats van hardlopen, dus 3 keer per week.
Ik heb alleen niet gezweet ofzo en m'n hartslag is ook niet versneld, dus of het geholpen heeft weet ik niet Niet voor conditie lijkt me. Ik doe het vooral om m'n voetjes te wennen aan Rome. En het lijkt me ook wel leuk om eens een vierdaagse te doen

Mark had honger, dus we zijn even langs de Edah geweest. Hij allemaal vreterij gekocht en ik stond midden in het chips en snoep pad en ik voelde gewoon niet de minste behoefte om wat te kopen!
Maar ik had dan ook totaal geen honger, hoewel dat niet altijd zoveel uitmaakte bij mij, want ook al had ik geen honger, dan kocht ik toch wat, voor de gezelligheid. Nu vind ik het zonde om een calorieënbom te kopen als ik er niet eens echt zin in heb
Niet meer actief op Fok!
pi_37671793
*Ikiskoel meldt zich
Zooo, na een weekje weer goed opletten ben ik weer 1,2 kg afgevallen! JEEEEEEJ! Afgelopen weekend veel gewandeld met mn kersverse vriendje en gezond gegeten. Mn vriend is vegetarisch, dus veel salades en veel fruit.
@ Viking84: Hoeveel km heb je vandaag gelopen dan? En aan iedereen die veel aan het wandelen is: Hebben jullie speciale schoenen?
It is your friends who make your world!
  maandag 8 mei 2006 @ 21:42:13 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37671963
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Ikiskoel het volgende:
*Ikiskoel meldt zich
Zooo, na een weekje weer goed opletten ben ik weer 1,2 kg afgevallen! JEEEEEEJ! Afgelopen weekend veel gewandeld met mn kersverse vriendje en gezond gegeten. Mn vriend is vegetarisch, dus veel salades en veel fruit.
@ Viking84: Hoeveel km heb je vandaag gelopen dan? En aan iedereen die veel aan het wandelen is: Hebben jullie speciale schoenen?
Geen idee hoeveel km, maar ik was in een rustig wandeltempo een dik uur onderweg, dus hooguit 4 km denk ik als je uitgaat van 5 km per uur bij een iets sneller wandeltempo. Maar dat vind ik nog als veel klinken. Het stadspark bestaat uit een lang pad en ik was de hele tijd dichtbij huis, dus het klinkt niet als veel. Misschien dat een andere Groninger het weet? Ik ga binnenkort de stappenteller van m'n pa even jatten om te kijken hoeveel stappen ik eigenlijk doe

Ik heb geen speciale schoenen, maar sandalen van Nomad. Lopen erg lekker, maar zweten wel erg Als ik echt ga hardlopen, ga ik wel goede schoenen kopen, want ik voelde nu al de terugslag van mijn gewicht
Niet meer actief op Fok!
pi_37672067
Ik zit eraan te denken om puma's te kopen. Modebewust als ik ben wil ik wel een beetje leuk voor de dag komen, hahaha. Het is trouwens wel heerlijk weer nu om te wandelen. De zomer komt er weer aan!!!

Zelf woon ik ook naast een aantal parken, dus ik zou best meer kunnen wandelen. Helaas heb ik nog niet zoveel motivatie. Het enige wat ik nu doe is 10 km fietsen elke dag (naar werk op en neer) en af en toe wat trappen op mn stepper Daar moet maar eens snel verandering in komen!
It is your friends who make your world!
  maandag 8 mei 2006 @ 21:53:29 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37672441
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik zit eraan te denken om puma's te kopen. Modebewust als ik ben wil ik wel een beetje leuk voor de dag komen, hahaha. Het is trouwens wel heerlijk weer nu om te wandelen. De zomer komt er weer aan!!!

Zelf woon ik ook naast een aantal parken, dus ik zou best meer kunnen wandelen. Helaas heb ik nog niet zoveel motivatie. Het enige wat ik nu doe is 10 km fietsen elke dag (naar werk op en neer) en af en toe wat trappen op mn stepper Daar moet maar eens snel verandering in komen!
10 km fietsen is best netjes, hoor Doe ik je niet na Maar ik heb dan ook geen werk om naartoe te fietsen . Ik vind dat ik met mijn Nomads erg leuk voor de dag kom, maar daar is niet iedereen het over eens In de zomer komt mijn oerinstinct boven, dan moet alles eenvoudig en apart
Niet meer actief op Fok!
pi_37673092
Ik heb zojuist voor de eerste keer gestept

Ik had geen moeite met mijn evenwicht houden, geen muren oid in de buurt, maar het viel me toch wel een beetje tegen hoor... en dan vooral bij mijn bovenbenen! Maar ik heb het toch maar gedaan

Morgen weer!
  maandag 8 mei 2006 @ 22:10:04 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37673182
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:07 schreef Knuzzel het volgende:

Ik had geen moeite met mijn evenwicht houden, geen muren oid in de buurt, maar het viel me toch wel een beetje tegen hoor... en dan vooral bij mijn bovenbenen! Maar ik heb het toch maar gedaan

Morgen weer!
wacht eerst maar af of je geen spierpijn hebt
Niet meer actief op Fok!
pi_37674381
vandaag hard gelopen maar ging moeilijker dan normaal weet niet of dat door het warme weer komt of omdat ik al een lange dag met veel gewandel er tussen heb gehad
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 23:03:39 #244
13151 crew  Rewimo
pi_37675361
Ik heb aangepaste schoenen, maar 's zomers loop ik bij voorkeur op mijn Teva-sandalen Daar is zelfs ergens een topic over in LIF
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37676414
Net even in het slank de zomer-topic gepiept, en tot de vaststelling gekomen dat Belgen niet hardlopen... Wij joggen of we gaan lopen, maar hardlopen...
pi_37681205
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:07 schreef Knuzzel het volgende:

Morgen weer!
Ik heb mijn step op de laagste stand staan, dus zoveel mogelijk steppen maken.
Hiermee verbrand je veel Kcal. Zet je er wat meer weerstand op dan ga je vooral je benen etc vorm geven door middel vam die spieren te trainen. Hiermee begin ik als ik nog meer ben afgevallen.

Ik houd mezelf echt voor de gek.
Ben nu 12,5 kwijt. Vanavond weer een update maar ik ben bang der en niets af maar eerder bij.
In de vakantie heb ik dus echt nergens opgelet. En maar zeggen dat het lijnen goed gaat. Ik begin weer in zn ontkennis periode te komen. STOP Lijnen betekent gezond eten (dit doe ik dan weer wel) en die truffels in de pot laten zitten. Niet zoveel patat in drukke tijden....

Dus vanaf nu begin ik weer fris. Op naar de volgende 12,5 kilo
pi_37681447
Wow 12,5 kilo! Knap hoor. Ik hoop dat over een tijdje ook te kunnen zeggen !
...bring peace to my black and empty heart...
pi_37681827
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:10 schreef Viking84 het volgende:
wacht eerst maar af of je geen spierpijn hebt
geen spierpijn

Maar ik heb het gister rustig gedaan, 2x 5 minuten! Ik bouw het liever op dan dagen met spierpijn rond te lopen!

Hoe ben jij begonnen?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 9 mei 2006 @ 08:54:58 #249
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37681871
Ik ben op de fiets

Het ging harstikke goed en ik kwam niet eens als een dood vogeltje aan. Wel wat verhit enzo, maar het ging best goed ondanks mijn brakke conditie. En ik vond het nog lekker ook
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:02:39 #250
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37681984
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 08:54 schreef Yoni het volgende:
Ik ben op de fiets

Het ging harstikke goed en ik kwam niet eens als een dood vogeltje aan. Wel wat verhit enzo, maar het ging best goed ondanks mijn brakke conditie. En ik vond het nog lekker ook
Heel goed!
Lekker hè, dat gevoel dat je de dag goed begonnen bent!
***Levi was here***
pi_37682054
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 07:23 schreef ymme het volgende:
Ik heb mijn step op de laagste stand staan, dus zoveel mogelijk steppen maken.
Hiermee verbrand je veel Kcal. Zet je er wat meer weerstand op dan ga je vooral je benen etc vorm geven door middel vam die spieren te trainen. Hiermee begin ik als ik nog meer ben afgevallen.

Ik houd mezelf echt voor de gek.
Ben nu 12,5 kwijt. Vanavond weer een update maar ik ben bang der en niets af maar eerder bij.
In de vakantie heb ik dus echt nergens opgelet. En maar zeggen dat het lijnen goed gaat. Ik begin weer in zn ontkennis periode te komen. STOP Lijnen betekent gezond eten (dit doe ik dan weer wel) en die truffels in de pot laten zitten. Niet zoveel patat in drukke tijden....

Dus vanaf nu begin ik weer fris. Op naar de volgende 12,5 kilo
Ik heb hem ook op de laagste stand staan! Eerst die spieren onder het laagje vet vandaan halen en dan verder opbouwen

12,5 kilo al!! Goed zeg! Nu dr weer tegen aan gaan en dan komen de volgende 12,5 vanzelf! You go girl !!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:14:43 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37682176
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 08:51 schreef Knuzzel het volgende:

[..]

geen spierpijn

Maar ik heb het gister rustig gedaan, 2x 5 minuten! Ik bouw het liever op dan dagen met spierpijn rond te lopen!

Hoe ben jij begonnen?
Ik deed direct *bam* 3 x 5 minuten (tussendoor ff water drinken) op de hoogste weerstand

@ Ymme: feli met je 12,5
Verbrand je met een hoge weerstand niet meer calorieën dan met lage weerstand? Ik vind de training op hoge weerstand een stuk intenser dan op lage weerstand en het gaat niet persé sneller dan bij lage weerstand.
Niet meer actief op Fok!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 9 mei 2006 @ 09:16:08 #253
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37682199
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heel goed!
Lekker hè, dat gevoel dat je de dag goed begonnen bent!

Echt heel lekker
Ik ben ook zeker van plan te blijven fietsen. Het is echt een lekker stuk gewoon heb ik gemerkt. Ook niet saai ofzo. Toen ik in Nijmegen woonde fietste ik ook naar m'n werk in Beuningen en dat was 1 lange rechte weg langs weilanden. Dat was maar 4,5 km maar leek veel langer. Nu fiets ik een stuk door de stad en daarna een heel mooi stuk langs water en lijkt het veel korter dan 7 km
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 mei 2006 @ 09:31:16 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37682489
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:16 schreef Yoni het volgende:

[..]

Echt heel lekker
Ik ben ook zeker van plan te blijven fietsen. Het is echt een lekker stuk gewoon heb ik gemerkt. Ook niet saai ofzo. Toen ik in Nijmegen woonde fietste ik ook naar m'n werk in Beuningen en dat was 1 lange rechte weg langs weilanden. Dat was maar 4,5 km maar leek veel langer. Nu fiets ik een stuk door de stad en daarna een heel mooi stuk langs water en lijkt het veel korter dan 7 km
Moet je het eens lopen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_37682763
1 maatje van hemd minder, de broek zal spoedig volgen denk ik
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 mei 2006 @ 09:46:54 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37682823
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:44 schreef Emu het volgende:
1 maatje van hemd minder, de broek zal speodig volgen denk ik
Goed zeg!!

Ik wil eigenlijk nog een maatje minder 42 => 40, want dan zijn de kleren bij Wehkamp goedkoper
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 mei 2006 @ 10:34:19 #257
13151 crew  Rewimo
pi_37684035
Ik moet nog een zomerjack scoren. Mijn jack van vorig jaar kan ècht niet meer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 mei 2006 @ 10:37:00 #258
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37684113
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Al je het nou erg koud hebt, kunt je er waarschijnlijk een dekbed onder aantrekken
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 mei 2006 @ 10:37:28 #259
13151 crew  Rewimo
pi_37684130
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:37 schreef Sjeen het volgende:
Al je het nou erg koud hebt, kunt je er waarschijnlijk een dekbed onder aantrekken
Een vierseizoenen
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:29:19 #260
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37685748
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Goed zeg!!

Ik wil eigenlijk nog een maatje minder 42 => 40, want dan zijn de kleren bij Wehkamp goedkoper
Dat vind ik zo raar he, alsof die paar cm stof opeens 5 euro extra kosten ofzo

Hier nog steeds stabiel, meeste dingen maat 40 en ook al ben ik gestopt met lijnen, doordeweeks ben ik zo gewend om alleen maar gezond te eten dat ik dat nu eik nog steeds vanzelf doe...met heel af en toe een chocolaatje
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:38:39 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_37687715
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een oud zomerjack van mijn moeder

Ik hoop in de winter mijn oude jas van jaren geleden weer aan te kunnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37687974
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik deed direct *bam* 3 x 5 minuten (tussendoor ff water drinken) op de hoogste weerstand

@ Ymme: feli met je 12,5
Verbrand je met een hoge weerstand niet meer calorieën dan met lage weerstand? Ik vind de training op hoge weerstand een stuk intenser dan op lage weerstand en het gaat niet persé sneller dan bij lage weerstand.
ik weet van die dingen op de sportschool nog wel dat de laagste weerstand (waarbij de steps snel naar beneden gaan) het intensiefst is. In de laagste weerstand zakken de steps heel snel naar beneden.
Je moet ook niet de steps naar beneden willen duwen, maar je wil je steps hoog blijven houden. Dat zijn dus telkens hele kleine bewegingen van je benen, maar wel zo snel dat ze dus niet naar beneden zakken. Zo krijgen je knieen ook niet zo veel te verduren.
pi_37688802
Ik wil ook steppen
Ik ben weer goed bezig
Het helpt om gewoon weer naat stage te gaan, val je weer in het goede ritme.
Maar nu ben ik bijna jarig
Als ik jarig ben, mag ik van mezelf eten wat ik lekker vind. (Gelukkig houd ik niet zo van taart )
pi_37689353
Hm, ik zou bijna zin krijgen ook een lateral step te kopen =P
Vanochtend:
1 plak ontbijtkoek
1 uur BodyCombat
4 volkorenboterhammen
4 margarine
1 hagelslag
1 pindakaas
1 lightjam
1 berliner
4 Zonnatura kruidenthee concentratie (gingko biloba, ginseng, guarana etc.)
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:48:00 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37689374
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:46 schreef Maeghan het volgende:
doen! ze zijn er nu nog voor een zacht prijsje bij Perry Sport
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:49:07 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37689401
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:46 schreef Maeghan het volgende:
Vanochtend:
4 margarine
Margarine op brood. Dus er zijn nog mensen die dat doen Waarom doe je er niet gewoon halvarine op?
Niet meer actief op Fok!
pi_37689746
Help...zondag naar mn moeder voor moederdag en dan gezellig: bbq' en! Nu heb ik al t plan om te vragen of ze dr voor mij maar vis op wil doen maar iemand verder suggesties?

En over de perry stepper: ik zet m ook op de zwaarste stand. Ik merk dat als ik m heel licht zet dat ik elke keer met een rotgang de steppers tegen de onderkant van het apparaat zelf trap ( beetje duidelijk? ik wist niet zo goed hoe het te omschrijven). Op de zwaardere stand moet ik zelf meer moeite doen om m naar beneden te duwen en knalt ie ook niet zo snel tegen de onderkant aan.
...bring peace to my black and empty heart...
pi_37689791
Misschien omdat 'margarine' magerder klinkt dan halvarine?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 mei 2006 @ 14:08:28 #269
13151 crew  Rewimo
pi_37689845
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten meer vitamines in Maar ik prefereer echte boter hoor

Gelukkig is er Fisherman's Friend zonder suiker. En nog gelukkiger had ik er een zakje van in mijn bureaula. Ik heb een keel van hier tot Tokyo
pi_37689933
En ik hoor te slapen op dit tijdstip en ben we heel erg moe, maar ik zweet het bed uit Ik lig inmiddels onder een dun laken, maar het helpt weinig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 mei 2006 @ 14:14:12 #271
13151 crew  Rewimo
pi_37689963
Even lekker douchen en het dan nog eens proberen?

Zweten is goed voor de lijn trouwens
pi_37690011
Levert alleen een vochttekort op

En ik heb geen zin om naar de douche te lopen, maar het klinkt op zich wel als een goed idee.
pi_37690029
Ja, daar dacht ik ook over na....
Als je zweet bij het sporten is het goed zegt men....
Zou het dan ook helpen om te gaan sporten in een hele warme kamer met twee joggingpakken aan?
Niet dat ik het van plan ben, ben gewoon nieuwsgierig.
Of verlies je dan alleen vocht? (Zo ja, ook niet erg, beetje meer drinken en best goed voor je vochthuishouding )
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:17:14 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37690032
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:05 schreef Isabeau het volgende:
margarine lijkt me juist slechter dan gewone halvarine. Ik gebruik dieethalvarine.
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 mei 2006 @ 14:17:24 #275
13151 crew  Rewimo
pi_37690034
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Levert alleen een vochttekort op

En ik heb geen zin om naar de douche te lopen, maar het klinkt op zich wel als een goed idee.
Hup, naar de douche lopen is ook goed voor de lijn
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:18:35 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37690053
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:17 schreef freecell het volgende:
Ja, daar dacht ik ook over na....
Als je zweet bij het sporten is het goed zegt men....
Zou het dan ook helpen om te gaan sporten in een hele warme kamer met twee joggingpakken aan?
Niet dat ik het van plan ben, ben gewoon nieuwsgierig.
Of verlies je dan alleen vocht? (Zo ja, ook niet erg, beetje meer drinken en best goed voor je vochthuishouding )
ja goeie vraag. Dan slaap ik vannacht met twee broeken, twee truien en een winterdekbed . Maar ik denk dat er dan van slapen niet veel terecht komt
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:19:47 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37690073
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hup, naar de douche lopen is ook goed voor de lijn
Ik moet nu alles zelf pakken van Mark
"Mark, wil je wat drinken voor me pakken?"
"Nee, doe het zelf maar, jij moet calorieën verbranden"

Niet meer actief op Fok!
pi_37690095
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja goeie vraag. Dan slaap ik vannacht met twee broeken, twee truien en een winterdekbed . Maar ik denk dat er dan van slapen niet veel terecht komt
dat moet je ook tijdens het sporten doen, niet tijdens het slapen
pi_37690132
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Margarine op brood. Dus er zijn nog mensen die dat doen Waarom doe je er niet gewoon halvarine op?
Weet ik veel wat het technisch is. Het is de boter met de minste kcal die er is, nl. Twenty Four. Ik noem gele smeerbare prut normaal gewoon boter of margarine of halvarine is. Een pot nat. Ik studeer geen boterologie.
pi_37690395
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:22 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik studeer geen boterologie.
Dat heb ik nog eens een jaartje gedaan, was een heel saaie studie, ben maar afgehaakt voor mijn propedeuse
pi_37690635
Heel veel van die slanke varianten op boter mogen de naam halarine of margarine niet eens dragen Die van mij heet geloof ik 'voor op brood'

En ja, ik ben nog steed wakker
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 mei 2006 @ 14:51:40 #282
13151 crew  Rewimo
pi_37690662
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel van die slanke varianten op boter mogen de naam halarine of margarine niet eens dragen Die van mij heet geloof ik 'voor op brood'

quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:50 schreef Isabeau het volgende:

En daarom ga je ons nu maar dubbel lastigvallen?
pi_37690675
Dat had ik alweer verwijderd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 mei 2006 @ 14:52:09 #284
13151 crew  Rewimo
pi_37690679
En nou stiekem editten natuurlijk
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 mei 2006 @ 14:52:51 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37690698
Ik gebruik Blue Band Goede Start
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 mei 2006 @ 14:59:09 #286
13151 crew  Rewimo
pi_37690880
Ik smeer goedkope aldi- of lidlzooi En bij speciale gelegenheden roomboter De hele vakantie was een speciale gelegenheid Er was alleen maar boter
pi_37690984
Ik vind boter op brood nou echt niet lekker bijvoorbeeld bij kaas of pasta

alleen bij dingen die anders niet blijven liggen...
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:00:26 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_37692141
Ik gebruik BlueBand Goede Start omdat daar meer toegevoegde dingen in zitten dan in de anderen en ik zoveel mogelijk extra wil omdat ik al zo weinig opneem. Volgens mij is het qua vettiggehalte meer een margarine dan een halvarine.

Roomboter is vooral lekker op stokbrood
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37692247
Ik gebruik maar heel weinig boter. Maar als ik het gebruik is het ook hier BlueBand Goede Start

Roomboter op brood met suiker
pi_37692390
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef ymme het volgende:
Ik gebruik maar heel weinig boter. Maar als ik het gebruik is het ook hier BlueBand Goede Start

Roomboter op brood met suiker
Of op beschuit en dan liefst nog met aardbeien
pi_37693337
Ik gebruik geen boter, maar yogonaise van effi. (17,5 gr vet per 100g-hoe zou dat bij boter heten, halvarine??) Is heel fris bij kaas en komkommer.
Smeerboter heb ik niet in huis, dat hoort bij rozijnenbrood zonder iets tussen of bij banaan tussen de boterham. En dat eet ik 2x per jaar ofzo
pi_37693437
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Help...zondag naar mn moeder voor moederdag en dan gezellig: bbq' en! Nu heb ik al t plan om te vragen of ze dr voor mij maar vis op wil doen maar iemand verder suggesties?
Hmmzz zou je dat nou wel doen? Ze geven regen op voor zondag
pi_37694310
vanmorgen 82 daarna sprong hij over op 82,5 dus het zit eraan te komen denk ik zo
pi_37697461
Zo, ik ben ook weer terug van een tweedaagse cursus. Vermoeiend hoor als je gesprekstechnieken (met acteurs) aan het oefenen bent. En ik vind het best knap van mezelf dat ik niet te veel eten heb gepakt als ontbijt, lunch en avondeten maar het was genoeg om de cursus te kunnen overleven . Gelukkig hebben we af en toe nog de tijd gevonden om even te gaan wandelen (liefe baby eendjes gezien en konijntjes ). En het was zo'n mooi weer dat we op het afgesloten terrasje naast de zaal zijn gaan zitten. Wie kan er niet zeggen dat ie van zijn cursus bruin is geworden . Heb ook helaas niet zo veel puf nu meer om te skaten, ik heb vriendjelief maar alleen op pad gestuurd (die wel heel lief op mij gewacht daarvoor had )
Ik ben benieuwd of er nog wat af is aan het eind van de week want vrijdag heb ik ook al weer iets (een vrijgezellendag). Maar zoals mijn collega'tje al heel vrolijk zei: ach, vanaf woensdag hebben we een halve balansdagweek ...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 mei 2006 @ 07:31:58 #295
13151 crew  Rewimo
pi_37703436
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Je kunt rustig mee bbq-en als je eraan denkt dat je voornamelijk (mager) vlees neemt en je beperkt in dingen als brood en sausjes (daar haal je de meeste calorieën uit). Verder natuurlijk salades en zo
  woensdag 10 mei 2006 @ 07:35:26 #296
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37703453
Joepie, ik ben weer ongesteld Normaal ben ik hier natuurlijk niet zo blij mee, maar omdat ik na mijn ongesteldheid zoveel vocht kwijt ben, zie ik altijd een groot verschil

Verder vind ik het erg raar dat mijn vreetweekend geen gevolgen heeft. Heb pizza, patat, stokbrood met kruidenboter en heel veel chocola op Het gekke is ook dat ik mij daarna een stuk lekkerder voelde, veel stabieler ofzo.

Kan het zijn dat je lichaam deze bende toch nodig heeft? Ik denk dat ik sowieso maar meer ga eten over het algemeen
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:03:17 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_37703628
Nou, wellicht eet je eigenlijk gewoon te weinig poohy en had je lichaam het inderdaad nodig (maar dan niet specifiek het verkeerde eten, maar gewoon de calorietjes).

Het grote nadeel wat ik ondervind is dat ik na gourmetten, barbecuen en dergelijke altijd vrij snel weer trek heb. Ik moet tijdens/na het eten zeker een aantal keer naar het toilet en het lijkt wel of het door mijn lijf heen racet. Niet dat ik aan de diarree ben dan, maar op een of andere manier is vlees zo weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 mei 2006 @ 08:12:11 #298
13151 crew  Rewimo
pi_37703682
Dat klopt, Troel. Vlees is heel licht verteerbaar. En ik denk dat het bij ons nog eens een extra snelle doorlooptijd heeft
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:17:58 #299
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37703726
Ik denk dat je gelijk hebt Troel, ik eet inderdaad te weinig

Merk dat het toch weer een beetje mis gaat. Doordat ik nu op het moment niet werk en niet zo veel beweeg, ben ik van mening dat ik ook niet zoveel mag

Heb vandaag toch echt te weinig gegeten. Doordat ik mij niet lekker voelde, kwam ik rond een uur of 11.30 uit bed. De rest van de dag heb ik twee boterhammen met kaas op, een mueslibar en een cracker met boter en jam. En dat zat ik toch wel vol

Vanavond eten we worteltjes met vis en vissalade en natuurlijk aardappetljes
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:27:10 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_37703808
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:17 schreef poohy het volgende:
Heb vandaag toch echt te weinig gegeten. Doordat ik mij niet lekker voelde, kwam ik rond een uur of 11.30 uit bed. De rest van de dag heb ik twee boterhammen met kaas op, een mueslibar en een cracker met boter en jam. En dat zat ik toch wel vol
Dat is echt te weinig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')