abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 mei 2006 @ 15:11:51 #111
92279 N.icka
Windforce 11
pi_37628746
Dank je
  zondag 7 mei 2006 @ 17:46:34 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37633278
Ik heb deze vraag in het hardlooptopic ook al gesteld, maar omdat hier meer mensen zitten met hetzelfde probleem als ik, stel ik hem hier ook nog maar eens: gaan hardlopen en overgewicht samen? Zijn hier mensen die ook hardlopen en hoe doe je dat dan? Minder intensief oid.
Ik zat zelf te denken om een aantal weken lang volgens het schema van 15 minuten afwisselend 1 minuut hardlopen en 2 minuten wandelen te doen. Normaal gesproken is dat het schema voor de eerste week en bouw je het aantal minuten hardlopen steeds meer op tot je 15 minuten kunt hardlopen, maar ik ben bang dat dit mijn kniegewrichten teveel zal belasten. Wandelen vind ik eigenlijk behoorlijk suf, dus daar heb ik niet zoveel zin in. Dus het is eigenlijk óf wandelen afwisselen met hardlopen of helemaal niet hardlopen
Dus: ervaringen graag
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 mei 2006 @ 18:12:55 #113
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37634074
Ik was afgelopen zomer begonnen met een schema, maar nadat ik daar drie weken mee bezig was, verrekte ik tijdens het softballen ineens mijn kniebanden. Daarvoor nog nooit van m'n leven iets gehad met m'n knieën, dus ik begin ook nooit weer aan hardlopen want ik vond het iets te toevallig. Ik denk dat het snel erg belastend als je te zwaar bent en dat je als je het toch doet hele goede schoenen moet hebben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 mei 2006 @ 18:31:04 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37634479

Ik ben er weer

Geen idee wat de schade van de vakantie is maar ik heb heerlijk gegeten en twee zomerbroeken gescoord
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37634593
welcome back Rewimo hopen dat de schade niet te erg is anders ja pech hebben en nu weer hard aan de slag en het is toch ook wat waard dat je een fijne vakantie hebt gehad en hebt genoten van het eten. Zou ik ook doen
pi_37635475
Rewimo

ennu...zie het niet als schade maar als een tijdelijke herinnering aan een leuke vakantie
pi_37635523
Ik loop momenteel met Start to Run, het schema bouwt in 10 weken op tot je 5 km zonder stoppen kan lopen aan je eigen tempo. Het is afwisselend lopen en wandelen, dus ongeveer hoe je het zelf zou willen opbouwen denk ik. Onze groep is heel gevarieerd: kinderen, jongeren, moeders van 30-40 jaar, oudere mensen, slanke dennen, rondere modellen...
Het schema zou opgebouwd zijn zodat niemand last zou krijgen, fysiek gezien. Maar inderdaad, je moet goede schoenen hebben die de schok opvangen, zeker als je (wat) te zwaar bent.
Op runnersworld.nl vind je ook een loop-wandelschema. (onderaan op advies klikken, trainingsschema's aanduiden)
pi_37635993
Dagverslag:
Opgestaan om 9 uur, aankleden, plak ontbijtkoek weggewerkt en de deur uit, op naar de sportschool. Uurtje BodyPump, uurtje BodyBalance, ondertussen wat water gedronken.
Naar huis, bed afhalen, douchenen dan ontbijten.
Om een uur of twaalf heb ik dus gegeten: 4 volkorenboterhammen, 4 x Twenty Four, 1 x Berliner, 1 x pindakaas, 1 Fair Trade melkhagelslag, 1 x Venz witte XL hagelslag. Toen een appel, een bak DE Caffiato, twee bakken groene thee met ginseng, een bak koffie.
Heb ondertussen wel aardig honger eigenlijk, we gaan zo vast wel eten. Geen idee wat.
Verder heb ik wat verdraaid met balance denk ik. Althans, iets lekker opgerekt en daarna tijdens de laatste vijf minuten lekker opgesteven (waar je dus op de grond moet liggen en moet ontspannen). Ik ben heel erg snel los, maar stijf ook heel snel op helaas. Nu heb ik dus weer last van een zenuw en het trekt door van m'n onderrug tot onder m'n bil. =/ Maar ja, gaat wel weer over!
Sanity is (not) statistical
  zondag 7 mei 2006 @ 19:26:53 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37636226
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:31 schreef Rewimo het volgende:

Ik ben er weer

Geen idee wat de schade van de vakantie is maar ik heb heerlijk gegeten en twee zomerbroeken gescoord
Wat was de uiteindelijke schade, Rewimo?
Ik ga in juli 2 weken naar Rome en ik ben als de dood dat ik dan ga aankomen, omdat ik m'n voeding dan minder onder controle heb, zeker het avondeten (we zullen ons moeten beperken tot restaurants ). Wel zal ik daar veel lopen en zwemmen, dus dat maakt ook wel weer eea goed.
Ik denk soms wel eens dat ik beter niet naar Rome kan gaan
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 mei 2006 @ 19:39:43 #120
13151 crew  Rewimo
pi_37636867
Ik geloof dat het wel meevalt met de schade

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 7 mei 2006 @ 19:42:07 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37636972
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat het wel meevalt met de schade

[afbeelding]

nee maar ben je afgevallen, aangekomen, gelijk gebleven?
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 mei 2006 @ 19:47:30 #122
13151 crew  Rewimo
pi_37637204
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef Viking84 het volgende:

nee maar ben je afgevallen, aangekomen, gelijk gebleven?
Ik vermoed afgevallen want ik ben net met kleren aan gaan wegen: 109 en dat is precies het gewicht dat ik voor de vakantie had, maar dan 's morgens en bloot
pi_37637609
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat was de uiteindelijke schade, Rewimo?
Ik ga in juli 2 weken naar Rome en ik ben als de dood dat ik dan ga aankomen, omdat ik m'n voeding dan minder onder controle heb, zeker het avondeten (we zullen ons moeten beperken tot restaurants ). Wel zal ik daar veel lopen en zwemmen, dus dat maakt ook wel weer eea goed.
Ik denk soms wel eens dat ik beter niet naar Rome kan gaan
Zo hallo, doe even normaal zeg.

Op vakantie gaan is geen misdaad en je kunt prima op vakantie gaan en in restaurants eten zonder aan te komen.

Mijn stofwisseling is niet echt de vlotste en ik ben vorige zomer op vakantie geweest en heb daar iedere dag in een restaurant gegeten, heb volgens mij zeker zes keer fastfood op in twee weken (BK, pizza, fish & chips), nagerechten terwijl ik die nooit eet, gebakjes, chocola en chips, uitgegaan en daar te veel dubbele wodka-cola's op, en ik was geen gram aangekomen. Gewoon veel lopen, water drinken en overdag gezond eten: fruit, salade, magere sandwiches. Houd je 'basisvoedsel' mager, beweeg veel en dan kun je gewoon je extraatjes nemen en een lekker gerecht uitkiezen 's avonds.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:02:34 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37637966
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:55 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Zo hallo, doe even normaal zeg.

Op vakantie gaan is geen misdaad en je kunt prima op vakantie gaan en in restaurants eten zonder aan te komen.

Mijn stofwisseling is niet echt de vlotste en ik ben vorige zomer op vakantie geweest en heb daar iedere dag in een restaurant gegeten, heb volgens mij zeker zes keer fastfood op in twee weken (BK, pizza, fish & chips), nagerechten terwijl ik die nooit eet, gebakjes, chocola en chips, uitgegaan en daar te veel dubbele wodka-cola's op, en ik was geen gram aangekomen. Gewoon veel lopen, water drinken en overdag gezond eten: fruit, salade, magere sandwiches. Houd je 'basisvoedsel' mager, beweeg veel en dan kun je gewoon je extraatjes nemen en een lekker gerecht uitkiezen 's avonds.
dankjewel voor je bemoediging en ik neem het graag van jou aan als ik de tabel in de OP inspecteer Ik ga zeker wel een beetje genieten op vakantie, hoor. Probeer overdag gewoon brood + fruit + water te drinken en 's avonds gewoon een goede maaltijd in een goed restaurant
Ik had vandaag aardappelkroketjes en ik zag dat de hoeveelheid mayonaise die ik er altijd bij nam nog meer calorieën bevat dan alle aardappelkroketjes bij elkaar . Dus dat heb ik even mooi vervangen door appelmoes

Trainen jullie hier trouwens ook met een hartslagmeter? Ik heb me net geregistreerd op fitnessforum.nl en daar is het echt hartslagmeter wat de klok slaat. Je zou het beste op 70 % van je maximale hartslag kunnen trainen. Voor mij zou dat 138 zijn. Geen idee of ik dat bij mijn huidige stepgedrag ook haal. Vermoed van niet, omdat ik naar mijn zin nog niet genoeg zweet.
Misschien toch maar even voor zo'n ding kijken dan (en weer minimaal 30 euro uitgeven, zucht ).
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 mei 2006 @ 20:15:36 #125
13151 crew  Rewimo
pi_37638549
Zal ik eens opnoemen wat ik onder andere heb gegeten afgelopen week? Schnitzels in over-de-rand-van-het-bord-hangend formaat, ijs (meerdere malen), gebakken aardappels met spekjes, een wafel (als toetje), soep (de laatste 5 dagen zelfs elke dag - ik eet zelden soep maar hier at ik dan zo'n beetje de helft van op), friet, kaasrolletjes (in een soort aardappeldeeg, jammie!) en weet ik wat nog meer.

Ik heb wel alleen maar cola light, thee en water gedronken en veel gelopen en gefietst. En ik ben van de rodelbaan geweest, en in een achtbaantje en in een zweefmolen. Allemaal dingen die ik voor heen niet kon of wilde doen (of waar ik niet in paste ). Okee, ik weet nu weer dat een zweefmolen niks voor mij is (misselijk!) maar het was tóch leuk!
  zondag 7 mei 2006 @ 20:20:23 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37638760
Nou lekker is dat: de formule voor het bepalen van je maximale hartslag schijnt onbetrouwbaar te zijn (wat ik lees op internet), dus dan zou ik eerst langs een arts moeten om deze te bepalen.
Heeft trainen dan nog wel zin? Ik word hier een beetje moedeloos van hoor. Ik dacht: ik koop gewoon een stepper en ga steppen op het niveau dat ik licht transpireer + m'n hartslag versnelt en nu krijg ik er allemaal hartslagmeter gezeik bij
Niet meer actief op Fok!
pi_37638812
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb deze vraag in het hardlooptopic ook al gesteld, maar omdat hier meer mensen zitten met hetzelfde probleem als ik, stel ik hem hier ook nog maar eens: gaan hardlopen en overgewicht samen? Zijn hier mensen die ook hardlopen en hoe doe je dat dan? Minder intensief oid.
Ik zat zelf te denken om een aantal weken lang volgens het schema van 15 minuten afwisselend 1 minuut hardlopen en 2 minuten wandelen te doen. Normaal gesproken is dat het schema voor de eerste week en bouw je het aantal minuten hardlopen steeds meer op tot je 15 minuten kunt hardlopen, maar ik ben bang dat dit mijn kniegewrichten teveel zal belasten. Wandelen vind ik eigenlijk behoorlijk suf, dus daar heb ik niet zoveel zin in. Dus het is eigenlijk óf wandelen afwisselen met hardlopen of helemaal niet hardlopen
Dus: ervaringen graag
Als je echt te zwaar bent dus (BMI van 30 of +) dan zou ik het afraden, toen ik zo een 100 kilo woog , begon ik zelf met hardlopen.. maar mijn enkels trekte dat erg slecht , ook had ik last van mn bovenrug omdat het vet daar keihard meehopte dat was net of ik een klap op mn bovenrug kreeg elke keer , maar het was mn eigen pak vet

Nu ik 68 kilo weeg kan ik beamen dat het veel soepeler gaat.
Ik ben wel een man overigens , misschien dat je er als vrouw sneller last van zult hebben.. probeer het zou ik zeggen.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:26:32 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37638994
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:21 schreef bloodyserious het volgende:

[..]

Als je echt te zwaar bent dus (BMI van 30 of +) dan zou ik het afraden, toen ik zo een 100 kilo woog , begon ik zelf met hardlopen.. maar mijn enkels trekte dat erg slecht , ook had ik last van mn bovenrug omdat het vet daar keihard meehopte dat was net of ik een klap op mn bovenrug kreeg elke keer , maar het was mn eigen pak vet

Nu ik 68 kilo weeg kan ik beamen dat het veel soepeler gaat.
Ik ben wel een man overigens , misschien dat je er als vrouw sneller last van zult hebben.. probeer het zou ik zeggen.
Dank Ja misschien moet ik het dan toch maar eens proberen. Maar ik weet niet of de sportschoenen die ik heb nou hardloopschoenen zijn of niet Heb er twee paar.
Een paar witte Nikes met witte zolen, waarvan ik vermoed dat het tennisschoenen zijn en een paar Adidas die heel goed runningschoenen zouden kunnen zijn.
Jammer dat de oudere collecties niet op de website staan Ik kocht vroeger altijd sportschoenen voor gym of omdat ik er graag op liep, dus boeide niet zo of het running of tennis was, maar nu maakt het dus wel uit
Niet meer actief op Fok!
pi_37639015
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Nou lekker is dat: de formule voor het bepalen van je maximale hartslag schijnt onbetrouwbaar te zijn (wat ik lees op internet), dus dan zou ik eerst langs een arts moeten om deze te bepalen.
Heeft trainen dan nog wel zin? Ik word hier een beetje moedeloos van hoor. Ik dacht: ik koop gewoon een stepper en ga steppen op het niveau dat ik licht transpireer + m'n hartslag versnelt en nu krijg ik er allemaal hartslagmeter gezeik bij
Je hoeft helemaal niet naar een arts, je weet toch zelf wel of je je voldoende inspant.. gewoon niet te lui zijn , dan kan er weinig fout gaan hoor.
pi_37639177
Viking: laat je niet zo snel ontmoedigen joh. Alle beweging is wel ergens goed voor, het is hoe dan ook mooi meegenomen. Probeer het gewoon, en als je niet afvalt kun je altijd nog harder of zachter of vaker of whatever gaan trainen. Zo nauw komt het echt niet. Duizenden mensen voor je zijn al afgevallen zonder ooit maar een hartslagmeter gezien te hebben, het komt echt wel goed met je.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:33:39 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37639235
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:27 schreef bloodyserious het volgende:

[..]

Je hoeft helemaal niet naar een arts, je weet toch zelf wel of je je voldoende inspant.. gewoon niet te lui zijn , dan kan er weinig fout gaan hoor.
ja maar ik wil wel het beste resultaat, dus als ik op een andere manier betere resultaten kan verkrijgen, doe ik liever dat natuurlijk.
Maar ik ga sowieso gewoon door met steppen. Het lijkt me sowieso uit te maken. Is beter dan moedeloos op de bank zitten Als ik step transpireer ik licht tot matig (geen zweetplekken op m'n shirt) en ik adem een klein beetje zwaarder. En dat terwijl ik de steps al op de hoogste intensiteit heb ingesteld Ga deze week even zo door en dan de ruimte tussen de pedalen vergroten.
Niet meer actief op Fok!
pi_37639238
als ik bezig ben met mijn hardloopschema dan ren ik rond de 7.5 km per uur is dat nou joggen of hardlopen?
vond het zelf al behoorlijk hard gaan maar hoorde nu van iemand dat dat nog lang geen hardlopen is
niet dat het echt belangrijk is maar vroeg het me af
  zondag 7 mei 2006 @ 20:41:42 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37639558
nu voel ik me wel een zeurpiet maar ik ben er echt zo verschrikkelijk veel mee bezig, obsessief bijna. De enige sites die ik nog bezoek zijn sites over sport en voeding. Iedereen roept wat anders. Pfff... je zou er bijna overspannen van worden
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 mei 2006 @ 20:43:48 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37639653
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:33 schreef Miss_S het volgende:
als ik bezig ben met mijn hardloopschema dan ren ik rond de 7.5 km per uur is dat nou joggen of hardlopen?
vond het zelf al behoorlijk hard gaan maar hoorde nu van iemand dat dat nog lang geen hardlopen is
ik wist niet dat er een verschil was tussen joggen en hardlopen
Maar 7,5 km/u is vrij langzaam. In principe moet je met een goed tempo 3 km per kwartier kunnen hardlopen en in een uur dus 12 km. Ik zal dan ook wel beginnen met 'joggen'
Niet meer actief op Fok!
pi_37639667
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:33 schreef Miss_S het volgende:
Die snelheid is duidelijk joggen.
pi_37640401
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja maar ik wil wel het beste resultaat, dus als ik op een andere manier betere resultaten kan verkrijgen, doe ik liever dat natuurlijk.
De één zal zeggen ga paar uur wandelen want dan verbrand je vooral vet, ik heb daar niet de tijd voor en ik ga een uur rennen, RESULTAAT blijft hetzelfde.
Hoe wil je naar het resultaat toe met dingen als wandelen ? of inspanning zoals rennen.
Wil je sneller dan moet je intensiever gaan trainen, wat ik zelf ook heb gedaan en nog steeds doe

Rule of thumb (voor mij) zo hard mogelijk MAAR ik moet het nog wel net vol kunnen houden.
Dan heb ik echt het gevoel dat ik met inspanning bezig ben, terwijl het ook niet meteen te zwaar is.
pi_37640819
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:41 schreef Viking84 het volgende:
nu voel ik me wel een zeurpiet maar ik ben er echt zo verschrikkelijk veel mee bezig, obsessief bijna. De enige sites die ik nog bezoek zijn sites over sport en voeding. Iedereen roept wat anders. Pfff... je zou er bijna overspannen van worden
Je bent geen zeurpiet, maar ik heb inderdaad wel het idee dat je er te veel mee bezig bent. Een beetje relativeren kan geen kwaad hoor. Je bent aangekomen van de chips achter de pc en dat soort ongezonde dingen, niet van gewoon avondeten of te intensief/niet intensief genoeg sporten. Dus richt je ook op het ongezonde gedrag, en probeer niet het 'perfecte' dieet volgens anderen te volgen. Het enige perfecte dieet is dat waar JIJ je goed bij voelt, wat voor jou werkt, wat jij vol kan houden.
pi_37642863
dan word je van hardlopen dus echt wel moe

vandaag iets te veel gegeten maar morgen ga ik winkelen dus dat word dan wel weer veel lopen
pi_37642970
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:12 schreef Maeghan het volgende:

Het enige perfecte dieet is dat waar JIJ je goed bij voelt, wat voor jou werkt, wat jij vol kan houden.

Viking84, ik vind ook dat je wat obsessief bezig bent. Op deze manier wil je alles zo perfect hebben dat je wel moet falen, dat kan je nu al voorspellen. Door wat te relativeren en niet alles in een keurslijf van perfectie te gieten geef je jezelf de kans om het niet allemaal vlekkeloos te doen, maar zo goed mogelijk. En dat is wat telt, het gaat om een lange termijn plan, niet om perfectie. Gewoon meer bewegen is domweg beter dan niet bewegen omdat het niet kan zoals het perfect moet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 mei 2006 @ 22:29:09 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37643217
bedankt iedereen ik zie zelf ook wel in dat ik dit obsessieve gedrag niet op de lange termijn kan volhouden. Ben ik niet met eten en sport bezig, dan wel in mijn hoofd. Heb meer te doen. Hopelijk neemt het deze week wat af. Ga lekker 2 x 15 min op de stepper staan, probeer wat te hardlopen, let op m'n eten en zet het verder uit m'n hoofd
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 07:17:56 #141
13151 crew  Rewimo
pi_37648558
Het echte resultaat: 7 ons eraf tijdens de vakantie

En mijn BMI onder de 40
  maandag 8 mei 2006 @ 07:34:34 #142
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37648634
Nou, dat valt dan toch ontzettend mee
  maandag 8 mei 2006 @ 08:03:27 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37648750
idd , feli Rewimo

Ik heb spierpijn van het steppen van gisteren, dus vandaag maar even niet doen. Vandaag sowieso niet teveel aan diëten denken, maar gewoon lekker op het balkon zitten studeren
Niet meer actief op Fok!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 8 mei 2006 @ 08:46:56 #144
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37649123
Mijn weekend was lijntechnisch gezien echt een drama. Pff ik ben zwak! Het ging vrijdag al mis toen ik de gekregen marsepein en chocola allemaal achter elkaar op at. Zaterdag viel ik voor een ijsje onderweg naar vriendlief en 's avonds hebben we toastjes met eiersalade zitten eten.

Zondag kreeg ik bij m'n schoonvader een enorm stuk slagroomtaart voor m'n neus waar ik geen nee durfde (en ik geef toe: wilde) zeggen en vervolgens sloten we het weekend af met een bezoekje aan het pannenkoekenhuis.

zucht
pi_37649213
mooi zo Rewimo,
ik werd vanmorgen niet blij van de weegschaal 89,9 stond erop

Gisteren wel 35 kilometer geskate, maar een verjaardag met BBQ gehad, en daar een paar biertjes gedronken..
Hopelijk trekt het wel weer bij naar beneden, ik ben ergens best wel bang dat ik nu "ineens" niet meer kan afvallen, en weer enorm ga aankomen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37649295
Een nieuwe week, een nieuwe start...
Heb de hele week 'gezondigd' met chocola, en tijdens het weekend tiramisu (250kcal voor een minipotje!), chips en zo gegeten.
Nu weeg ik dus evenveel als twee weken geleden (nu ja, nog geen ramp, maar de bedoeling is dat het eraf gaat).
Het is mooi weer hier, moet mezelf wel herinneren dat dat gevoel meestal dorst is en GEEN honger. Heel gek, dat kan ik nog altijd niet goed uit elkaar houden. Dan eet ik dingen, voel geen voldoening en bedenk me dan pas: kan je niet beter drinken of een sappig stuk fruit nemen?

deze week begonnen met me ook te meten, 3x lopen moet toch een gevolg hebben voor de spieren?
Enne, wat mijn vriendje al opmerkte, bleek waar: mijn borsten krimpen...3 weken geleden was de omtrek 96 cm, nu nog 94.5 cm
pi_37649297
Vanmorgen de harde waarheid van de weegschaal ondervonden.... Na jarenlang aan struisvogelpolitiek gedaan te hebben had ik vrijdag al een weegschaal gekocht... en vanmorgen zou ik mijn eerste weegmoment hebben....
Dat heb ik ook braaf gedaan... (op zich al overwinning #1 )... en dat was schrikken, heel erg hard schrikken... 78,4 kilo...

Maar goed.. laat me niet uit het veld slaan, probeer het maar te zien als een extra motivatie om die kilo's kwijt te raken!

Mijn regeltje is:
Knuzzel Lengte: 1m60, BMI: 31, Startgewicht: 78.4 kilo, Huidig gewicht: 78.4 kilo, Streefgewicht: 60 kilo, Afgevallen: 0.0 kilo!

Ik zal gelijk even een mailtje naar Troel sturen! (Dus Troel, je krijgt zo mail )

Nu aan het werk, met flesje fris water naast me!!
..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_37649350
Knuzzel, je eerste stap (op de weegschaal ) is gezet en nu gaat dat gewicht alleen nog maar omlaag! Super toch! Nooit zwaarder dan 78,4, wat moet dat heerlijk zijn.

Oh ja, na een dramatisch weekend begin ik vandaag maar eens overnieuw. Dat kan eigenlijk niet, maar ik ga het toch doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 09:07:57 #149
13151 crew  Rewimo
pi_37649426
Allemaal een frisse start dus Klinkt goed hoor. En met dit mooie weer gaat water drinken ook een stuk makkelijker vind ik. Ik ga zo mijn fles maar eens vullen. Wij hebben hier zo'n apparaat dat van drinkwater koud water of bubbeltjeswater maakt. In de zomer is dat wel erg lekker
pi_37649473
mijn schoenen zitten te strak
ik snap er niets van...., vorige keer zaten ze nog goed...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37649576
Ik ga er ook weer voor
Ben weer op stage, dus Maarten loopt niet om me heen met lunchbroodjes, chips, chocola en andere te lekkere dingen
Vanavond weer klimmen. Even kijken hoe dat gaat, want die knie laat nog geen verbetering zien. Zit nog steeds iets los.

Ben vandaag naar het station en daarna naar mijn stage gestreetboard
Ik heb dus een streetboard. Waar ik van dat eindje lopen niet meer moe werd, word ik dat nu wel van het streetboarden, dus goed idee
  maandag 8 mei 2006 @ 09:26:02 #152
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37649729
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:11 schreef teigan het volgende:
mijn schoenen zitten te strak
ik snap er niets van...., vorige keer zaten ze nog goed...
Misschien hou je vocht vast door het warme weer? Dat gaat bij mij ook altijd direct op mijn voeten zitten.
pi_37649878
Trouwens... ik heb een superweekend gehad :
- ik heb een koelkast gekocht zodat ik allemaal lekkere gezonde dingen koel kan bewaren op mijn kamertje
- ik heb een lateral stepper gekocht zodat de drempel om te bewegen omlaag gaat en ik dit lekker op mijn kamertje kan doen!!
- gelijk ook maar gewichtjes gekocht om mijn armen tijdens het steppen nog te trainen!

Mijn koelkast mag ik vanavond aanzetten en mijn stepper ga ik vanavond eens goed uitproberen!!!
pi_37649986
Zo, het nieuwe topic weer gevonden

@Teigan, de stepper gaat niet door, sorry voor de late reactie. Het hele weekend niet online geweest.
  maandag 8 mei 2006 @ 09:47:00 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37650164
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:33 schreef Knuzzel het volgende:
Trouwens... ik heb een superweekend gehad :
- ik heb een koelkast gekocht zodat ik allemaal lekkere gezonde dingen koel kan bewaren op mijn kamertje
- ik heb een lateral stepper gekocht zodat de drempel om te bewegen omlaag gaat en ik dit lekker op mijn kamertje kan doen!!
- gelijk ook maar gewichtjes gekocht om mijn armen tijdens het steppen nog te trainen!

Mijn koelkast mag ik vanavond aanzetten en mijn stepper ga ik vanavond eens goed uitproberen!!!
, ook bij Perry gekocht? Die heb ik ook.
Maar wel lastig hoor om je evenwicht te bewaren, dus ik heb de neiging om hem tussen deurposten te zetten, zodat ik me een beetje kan vasthouden. Maar als je dat niet doet, moet je jezelf in evenwicht zien te houden = buikspieren aan het werk. Dus zal hem straks tegen een muur zetten, zodat ik me tijdens het steppen niet kan vasthouden, maar toch ergens aan vast kan grijpen als ik helemaal mijn evenwicht verlies

Ik wil ook gewichtjes
Niet meer actief op Fok!
pi_37650172
ARCHHH mag ik even zeuren.
Gisteren op pad geweest voor een leuke zomer broek.
Wat is dat frustrerend. Qua taille heb ik maat 36/38, maar
qua heupen en dijen maat 42... ik kan dus gewoon in alle
broeken zwanger worden

Iemand nog handige tips? Want ik ben vast niet de enige die niet gelijk loopt qua maten.
pi_37650177
* Isabeau heeft ook gewichtjes gehaald....weken geleden en tot nu toe 0 keer gebruikt
  maandag 8 mei 2006 @ 09:48:48 #158
80407 glimworm
'The Shining'
pi_37650205
Zo, ik ben er ook weer.. Geen verbetering wat betreft gewicht.

De hele week goed op mijn eten gelet, alleen iedere avond met het mooie weer wel een biertje of roseetje op het terras .. en dan geen 1 of 2 maar meteen 5.. Weet eigenlijk ook wel dat ik gewoon colalight ofzo moet bestellen.. maar het is zo verleidelijk als iedereen roseetjes drinkt..

Denk dat ik dat deze week maar wel ga doen, of misschien in plaats van op een terrasje hangen de sportschool in.. want zo schiet het ook niet op..
Glimmen is een keuze
pi_37650217
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:47 schreef Anansi het volgende:
Iemand nog handige tips? Want ik ben vast niet de enige die niet gelijk loopt qua maten.
Nee, ik heb al jaren hetzelfde probleem en heb al van menig vriendin gehoord dat die dat probleem ook hebben. Een vrouwelijk figuur hebben (slanke taille, brede heupen) betekent dat je dus bijna geen leuke broeken kan dragen zonder dat er een tweede buikje bij kan Mijn oplossing: broeken met touwtjes die je kan insnoeren of een riem dragen. Geen elegante oplossingen dus.
  maandag 8 mei 2006 @ 10:01:56 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37650494
quote:
broeken zwanger worden

Ik herken het Ik krijg maatje 40 zo over m'n benen heen, tot ik bij m'n kont aankom
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 mei 2006 @ 10:02:35 #161
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37650512
quote:
broeken zwanger worden

Heb je niemand in de omgeving die handig is met een naaimachine? Dan kun je je broeken laten aanpassen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37650595
Deze week maar een halve kilo eraf, ondanks ik goed heb volgehouden aan 1800kcal dagelijks, het stelde mij een beetje teleur, maar ik denk maar, wat er af is, is eraf
pi_37650601
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

, ook bij Perry gekocht? Die heb ik ook.
Maar wel lastig hoor om je evenwicht te bewaren, dus ik heb de neiging om hem tussen deurposten te zetten, zodat ik me een beetje kan vasthouden. Maar als je dat niet doet, moet je jezelf in evenwicht zien te houden = buikspieren aan het werk. Dus zal hem straks tegen een muur zetten, zodat ik me tijdens het steppen niet kan vasthouden, maar toch ergens aan vast kan grijpen als ik helemaal mijn evenwicht verlies

Ik wil ook gewichtjes
Inderdaad, van de Perry! Die vond ik er het stevigste uitzien + hij was het goedkoopst!

Heb trouwens wel heel de stad afgelopen naar een versie met van die elastieken erbij! Maar de V&D had wel een stepper die daarvoor geschikt was, maar de koorden zaten er niet bij en die verkochten ze ook niet ! En bij de kijkshop hadden ze m niet op voorraad en dat kon nog wel enkele weken duren!

Heb m alleen nog uitgeprobeerd om te kijken offie het doet, dus ga vanavond pas echt aan de slag! Zal je morgen verslag geven of ik ben blijven staan
pi_37650631
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Knuzzel, je eerste stap (op de weegschaal ) is gezet en nu gaat dat gewicht alleen nog maar omlaag! Super toch! Nooit zwaarder dan 78,4, wat moet dat heerlijk zijn.
Met name dat gevoel van dat ik de motivatie heb gevonden, dat voelt heerlijk!

Maar dat gevoel zul je wel kennen
pi_37650666
Helaas niemand in de buurt die handig is met een naimachine...
En bij de meeste winkels geven ze aan niet meer als 1 tot 1,5 maat in te kunnen nemen aan de bovenkant. Ik heb meestal minstens 2 maten nodig. En half ingenomen zit het vaak nog veel
vervelender als veel te groot bij de taille.

Maar zomerbroeken met touwtjes ben ik nog niet veel tegen gekomen, ik zal daar eens wat actiever naar op zoek gaan.
pi_37650701
Bij Didi vind je vaak broeken met touwtjes
  maandag 8 mei 2006 @ 10:13:14 #167
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37650758
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:05 schreef Emu het volgende:
Deze week maar een halve kilo eraf, ondanks ik goed heb volgehouden aan 1800kcal dagelijks, het stelde mij een beetje teleur, maar ik denk maar, wat er af is, is eraf
Ik was vanmorgen zielsgelukkig dat er 2 ons af is (waarmee ik weer op mijn laatste regeltje zit).
Heb afgelopen week 13 uur gesport/bewogen maar blijkbaar eet ik nog zo veel dat ik daarmee maar 2 ons af ben gevallen. Maar in ieder geval daalt mijn gewicht op de weegschaal weer, nadat het weken/maanden is gestegen is dit toch wel een aangename verandering.
Deze week ga ik weer proberen aan zoveel uren beweging te komen, ik voel me er geweldig bij.

Specificatie beweging deze week:
- Zwemmen 125 minuten
- Fietsen 355 minuten
- Wandelen 150 minuten
- Overig 150 minuten (schoonmaken in huis en gisteren de auto gewassen in de de wax gezet, wat een rot werk!)
***Levi was here***
  maandag 8 mei 2006 @ 10:22:30 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37650969
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:06 schreef Knuzzel het volgende:

[..]

Inderdaad, van de Perry! Die vond ik er het stevigste uitzien + hij was het goedkoopst!

Heb trouwens wel heel de stad afgelopen naar een versie met van die elastieken erbij! Maar de V&D had wel een stepper die daarvoor geschikt was, maar de koorden zaten er niet bij en die verkochten ze ook niet ! En bij de kijkshop hadden ze m niet op voorraad en dat kon nog wel enkele weken duren!

Heb m alleen nog uitgeprobeerd om te kijken offie het doet, dus ga vanavond pas echt aan de slag! Zal je morgen verslag geven of ik ben blijven staan
ik denk dat je je armen al genoeg nodig hebt om in evenwicht te blijven, dus hoe wou je ook nog aan elastieken gaan sjorren tijdens het steppen?
Niet meer actief op Fok!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 8 mei 2006 @ 10:30:25 #169
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37651132
Ter compensatie van mijn slechte weekend heb ik zojuist een collega gevraagd of ik haar fietsenhoksleuteltje mag overnemen, zodat ik nu écht geen excuus meer heb om niet naar mijn werk te gaan fietsen.

Ik ga dus morgen maar eens zien of ik het fietsen overleef met mijn vre-se-lijk slechte conditie
  maandag 8 mei 2006 @ 11:03:26 #170
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37651943
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:30 schreef Yoni het volgende:
Ter compensatie van mijn slechte weekend heb ik zojuist een collega gevraagd of ik haar fietsenhoksleuteltje mag overnemen, zodat ik nu écht geen excuus meer heb om niet naar mijn werk te gaan fietsen.

Ik ga dus morgen maar eens zien of ik het fietsen overleef met mijn vre-se-lijk slechte conditie
Neem er ruim de tijd voor! Als je niet gewend bent te fietsen is haast hebben echt rampzalig. Op 7 km fiets je ongeveer een half uur, als je dus iets van 3 kwartier rekent kun je onderweg nog even stoppen als het nodig is. Ik fiets elke dag 6,5km naar m'n werk en dus weer 6,5km terug. Ik vind het een heerlijk stukje en doe er nog maar ongeveer 20 minuten over, heb ook de hele winter door weer en wind gefietst, heerlijk! Over een week wil je niet anders meer dan fietsen! Succes ermee!
***Levi was here***
pi_37651978
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ik heb al jaren hetzelfde probleem en heb al van menig vriendin gehoord dat die dat probleem ook hebben. Een vrouwelijk figuur hebben (slanke taille, brede heupen) betekent dat je dus bijna geen leuke broeken kan dragen zonder dat er een tweede buikje bij kan Mijn oplossing: broeken met touwtjes die je kan insnoeren of een riem dragen. Geen elegante oplossingen dus.
Ik heb een hele leuke riem
Ook zijn er best wel leuke broeken met een touwtje te koop
En je kan altijd nog rokjes dragen natuurlijk
pi_37652058
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik denk dat je je armen al genoeg nodig hebt om in evenwicht te blijven, dus hoe wou je ook nog aan elastieken gaan sjorren tijdens het steppen?
Misschien dat je hier nog wat aan hebt: op pagina 13 - 15 staan verschillende oefeningen die je kunt doen voor verschillende spiergroepen.

Maar dan moet je wel je balans hebben gevonden

Step oefeningen
pi_37652255
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:04 schreef freecell het volgende:
En je kan altijd nog rokjes dragen natuurlijk
hehehhehehe alles kan....
Ik en rokjes of jurkjes.... vast ooooooit nog wel eens op mijn trouwdag ofzo....
pi_37652364
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:14 schreef Anansi het volgende:

[..]

hehehhehehe alles kan....
Ik en rokjes of jurkjes.... vast ooooooit nog wel eens op mijn trouwdag ofzo....
Soms zie ik op straat de reden lopen waarom ik geen minirokken draag
Dan denk ik: zo ziet dat er dus uit, doe ik maar even niet
Ik heb nu wel een rokje tot net over de knie en die kan wel heel goed Je heupen lijken gewoon opeens weg te zijn in dat ding
pi_37652475
Mijn figuur is niet de reden dat ik geen rokjes draag.

Ik ben gewoon geen meisje-meisje. Ik HAAT lichtroze.
Ik lijkt wel een bouwvakker als ik een rokje draag..
Heb knieen en onderbenen onder de littekens van sporten/werk etc.
En ik heb nou ook niet bepaald een charmant rok-loopje
  maandag 8 mei 2006 @ 11:27:21 #176
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37652603
Mijn weekend is ook niet echt goed verlopen op het lijngebied. Vind het zo moeilijk om dan gezond te eten. Ook omdat ik lekker eten associeer met gezelligheid.

Omdat alles op dit moment al niet zo erg lekker loopt, wil ik het weekend zo gezellig mogelijk maken. En dan vind ik het zo saai om komkommer met een dipsausje te eten of 's avonds bloemkool met aardappelen te maken.

Het liefst eet ik dan ook patat en pizza in het weekend
pi_37652641
Wel een voordeel van rokjes is, is dat ze veel gemakkelijker passen

Bij mij althans
  maandag 8 mei 2006 @ 11:30:35 #178
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37652688
Klopt, ik heb dan sowieso een maatje kleiner
pi_37652762
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:27 schreef poohy het volgende:
Mijn weekend is ook niet echt goed verlopen op het lijngebied. Vind het zo moeilijk om dan gezond te eten. Ook omdat ik lekker eten associeer met gezelligheid.

Omdat alles op dit moment al niet zo erg lekker loopt, wil ik het weekend zo gezellig mogelijk maken. En dan vind ik het zo saai om komkommer met een dipsausje te eten of 's avonds bloemkool met aardappelen te maken.

Het liefst eet ik dan ook patat en pizza in het weekend
Mijn vriendje doet in de weekenden de boodschappen aangezien ik heel de zaterdag werk en daarna geen zin meer heb!

En ik heb m gevraagd geen ongezonde dingen meer te kopen! En hij is braaf

*hij heeft alleen nog wel een volle fles celebrations op de keukenkastjes staan.. maar daar kan ik niet bij
pi_37652848
ik pas in maat 42 bij rokjes en die zit dan nog behoorlijk ruim
  maandag 8 mei 2006 @ 11:40:44 #181
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37652891
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:34 schreef Knuzzel het volgende:

[..]

*hij heeft alleen nog wel een volle fles celebrations op de keukenkastjes staan.. maar daar kan ik niet bij

Handig dat je moet werken op zaterdag Als ik werk dan kan ik er ook goed regelmaat in houden.
maar ik heb op dit moment geen eens werk, maar het scheelt al dat mijn vriend er niet is
  maandag 8 mei 2006 @ 11:48:54 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37653056
Toch jammer dat ik overal zo dicht bij woon ben met 10 minuten al in de stad op de fiets. Als ik nou eens in Haren had gewoond, had ik er in ieder geval weer 20 minuten bij kunnen optellen . Maar fietsen met lekker weer is vrij eenvoudig natuurlijk pas bij regen en wind beginnen de klaagzangen
Niet meer actief op Fok!
pi_37653132
Ik ben ook niet echt een meisje-meisje, maar: rokjes
Ik draag ze over de knie of lang. Alleen jammer dat in de zomer je benen zo kunnen schuren... vond ik best pijnlijk soms.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 8 mei 2006 @ 11:56:42 #184
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37653189
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

Neem er ruim de tijd voor! Als je niet gewend bent te fietsen is haast hebben echt rampzalig. Op 7 km fiets je ongeveer een half uur, als je dus iets van 3 kwartier rekent kun je onderweg nog even stoppen als het nodig is. Ik fiets elke dag 6,5km naar m'n werk en dus weer 6,5km terug. Ik vind het een heerlijk stukje en doe er nog maar ongeveer 20 minuten over, heb ook de hele winter door weer en wind gefietst, heerlijk! Over een week wil je niet anders meer dan fietsen! Succes ermee!
Ik hoef gelukkig niet per se op een bepaalde tijd op mijn werk te zijn. Als ik ergens tussen zeven en negen maar binnenwaai is het prima Ik ga er dus zeker rustig de tijd voor nemen, want de eerste keren zal het best even tegenvallen.
Ik heb ook wel zin om te fietsen weer, zeker 's middags vind ik de tram terug echt zo vreselijk. Ik word er onwijs duf van.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 8 mei 2006 @ 11:57:36 #185
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37653202
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:54 schreef Iksje het volgende:
Ik draag ze over de knie of lang. Alleen jammer dat in de zomer je benen zo kunnen schuren... vond ik best pijnlijk soms.
Ik doe altijd een lange huidskleurige Sloggi aan onder rokjes. Niet zo charmant, maar je ziet er in principe toch niks van
  maandag 8 mei 2006 @ 11:59:02 #186
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37653239
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:22 schreef Anansi het volgende:
Mijn figuur is niet de reden dat ik geen rokjes draag.

Ik ben gewoon geen meisje-meisje. Ik HAAT lichtroze.
Ik lijkt wel een bouwvakker als ik een rokje draag..
Heb knieen en onderbenen onder de littekens van sporten/werk etc.
En ik heb nou ook niet bepaald een charmant rok-loopje
Heb ik ook een beetje, heb 3 oudere broers en ben altijd een beetje een jongetje geweest. Ik voel me ook altijd heel lomp in een rokje, heb het gevoel dat ik dan 2 bij 2 meter ben ofzo, heel raar. Moet wel zeggen dat 't wel minder erg wordt als ik 10kg lichter ben, dan voel ik me een stuk beter in een rokje. Hopelijk dat ik eind dit jaar of volgend jaar weer in een rokje durf!
***Levi was here***
pi_37653354
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heb ik ook een beetje, heb 3 oudere broers en ben altijd een beetje een jongetje geweest. Ik voel me ook altijd heel lomp in een rokje, heb het gevoel dat ik dan 2 bij 2 meter ben ofzo, heel raar.
Juist dat gevoel heb ik dus ook...
Ik heb in mijn kast welgeteld 1!! jurk hangen, en dat is mijn galajurk..
Nooit rokjes gedragen, gewoon meer het psychische gevoel dat het me niet staat.
Het idee dat ik veel te grof loop en te ruw gebouwde benen heb voor rokjes.

Daarbij komt nog dat ik eigenlijk zomer en winter op dr martens schoenen loop omdat ik bij andere soorten schoenen niet voldoende steun heb aan mijn enkels... En vind voor boven dr martens maar eens een fatsoenlijk rokje.
pi_37653432
Ik heb 5 oudere broers en ik houd wel van rokjes, rokken en jurken
Als kind was ik een kwajongen, nu nog, maar qua kleding ben ik meestal toch wel echt een meisje, al ben ik absoluut geen meisje-meisje
  maandag 8 mei 2006 @ 12:17:19 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37653656
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:54 schreef Iksje het volgende:
idd, soms ligt de boel helemaal open
Je zou er een kort sportbroekje onder moeten doen. Zo'n fietsbroekje.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 mei 2006 @ 12:19:19 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37653709
Ik voel me overigens ook niet echt op mijn gemak in een rok, hoewel ik met een donkere rok veel minder problemen heb dan met een lichte. Donkere kleding kleedt blijkbaar echt af.
Heb nu een strandjurkje aan waar ik vroeger mee de straat op ging, maar nu echt niet meer. Echt een thuisjurkje geworden
Niet meer actief op Fok!
pi_37653730
Grappig, ik houd op zich wel van rokjes. Ik lijk ook wat slanker in een rokje dan in een broek. Maar ik moet zeggen dat ik niet elke dag rokjes draag omdat het niet erg praktisch is. Je moet altijd je benen glad hebben, zorgen dat je een bijpassende panty/maillot hebt en schoenen zijn helemaal een crime. Als ik een beetje normale maat schoenen zou hebben, dan zou ik misschien leuke laarsjes er bij aan kunnen. Maar omdat ik maat 42 heb lijken mijn voeten altijd zo groot als ik er geen broek boven aan hebn.
Fietsen ed is ook niet zo handig met een rok.

ps. ik heb bij de V&D korte leggings gekocht, en die draag ik altijd onder een rok.
  maandag 8 mei 2006 @ 12:20:25 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37653737
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:04 schreef Anansi het volgende:

[..]

Juist dat gevoel heb ik dus ook...
Ik heb in mijn kast welgeteld 1!! jurk hangen, en dat is mijn galajurk..
Nooit rokjes gedragen, gewoon meer het psychische gevoel dat het me niet staat.
Het idee dat ik veel te grof loop en te ruw gebouwde benen heb voor rokjes.

Daarbij komt nog dat ik eigenlijk zomer en winter op dr martens schoenen loop omdat ik bij andere soorten schoenen niet voldoende steun heb aan mijn enkels... En vind voor boven dr martens maar eens een fatsoenlijk rokje.
spijkerrokje? Ik heb kisten die ik ook gerust onder een dergelijk rokje draag. Kreeg een paar jaar geleden veel complimenten over mijn spijkerrokje met daaronder kisten met groene fluorescerende veters
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 12:27:56 #193
13151 crew  Rewimo
pi_37653894
Ik ben ook niet van de rokjes Maar ik heb nu wel een lichtroze broek aan met een knalroze shirt
  maandag 8 mei 2006 @ 12:32:49 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37654000
Ik ga vanavond een wandeling maken door het stadspark en vervolgens langs martiniplaza en dan weer terug naar huis. Geen idee hoe ver dat is. Toch zeker wel drie kwartier á een uur, want het kost al zeker een half uur om door het stadspark te komen volgens mij.
Niet meer actief op Fok!
pi_37654425
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw. had me al voorgesteld op het Slank de zomer in topic tot later bleek dat ik in t verkeerde topic aan het posten was, haha. Mijn BMI zit ver boven de 25 dus daar hoor ik ( helaas) niet thuis.
Ik hoop hier mn motivatie om af te vallen vast te kunnen houden, vaak ben ik 2,5 kilo afgevallen en vind ik dat al zo geweldig dat ik het dieten verder spontaan vergeet :S Maar dit keer met de zomer en vooral het strand in het vooruitzicht moet er toch echt iets gaan gebeuren!

Met dit warme weer heb ik gelukkig niet zo'n behoefte aan vet eten ( op ijsjes na dan) maar het bewegen he...
heb toevallig ook zo'n stepper bij de Perry gekocht en dat vind ik toch wel een uitkomst, merk dat mn conditie al vrij snel verbeterd. Ik zit nu aan van die touwen te denken die je eraan vast kan maken om je armen te trainen, heeft iemand daar ervaring mee?

Zo nu lekker naar buiten, gezonde boodschappen halen...in mn rokje!
...bring peace to my black and empty heart...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 13:09:26 #196
13151 crew  Rewimo
pi_37654879
Welkom moeilijke naam We zijn hier inderdaad van de hoge BMI's

Ik ga vanavond ook maar weer eens op de stepper. En ik moet mijn roeimachine deze week eens in elkaar knutselen
pi_37655187
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:52 schreef fanciulla_gentile het volgende:
heb toevallig ook zo'n stepper bij de Perry gekocht en dat vind ik toch wel een uitkomst, merk dat mn conditie al vrij snel verbeterd. Ik zit nu aan van die touwen te denken die je eraan vast kan maken om je armen te trainen, heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb zelf ook de stepper van de Perry gekocht, die nu in de aanbieding is.
Als je dezelfde hebt... daar kun je helaas geen koorden aanbevestigen. Er zitten namelijk geen bevestigingspunten aan. Wat je wel kunt doen is losse gewichtjes kopen (¤ 6 voor 2 stuks van 1 kilo per stuk).. werkt ook best goed!
  maandag 8 mei 2006 @ 14:08:48 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37656437
Haha, we hadden met z'n allen wel een groepskorting voor de Lateral Thigh Stepper kunnen bedingen als ik zie hoeveel mensen hier er één hebben gekocht
Aan die van Perry kunnen inderdaad geen losse koorden bevestigd worden, maar ach ja, je kunt niet alles hebben

Ik zit lekker in het zonnetje op mijn balkonnetje
Niet meer actief op Fok!
pi_37656520
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje op mijn balkonnetje
Dat rijmt

Ik zit op kantoor... in een windje!
Kan me iets leukers bedenken, maar tis prima uit te houden hier!
  maandag 8 mei 2006 @ 14:19:28 #200
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_37656688
Zo eindelijk mijn regeltje maar eens geupdate! Tijdens de vakantie toch een halve kilo afgevallen, ik ben benieuwd hoe dat is gebeurd...
Ik heb me totaal niet ingehouden op het eten.. Nouja in ieder geval weer een halve kilo lichter. Vanaf volgende week ga ik weer beginnen met Herbalife.. 3 jaar terug ben ik daar ook al 20 kilo van kwijtgeraakt, hopelijk lukt het nu weer.
  maandag 8 mei 2006 @ 14:43:04 #201
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37657339
Ik heb zojuist een stuk gebak afgeslagen... een overwinning, een triomf!
en helaas, ik overdrijf niet... Voor het eerst in tijden dat ik gewoon "nee" kon zeggen en ik me er goed bij voel. Ik hoop zo dat ik nog een flink aantal kilo's kwijt raak voor ik in oktober op vakantie ga, ik ben dat vet zo ontzettend zat! Ik wil gewoon leuke kleren kunnen dragen en niet meer steeds misgrijpen omdat 't in mijn maat niet bestaat. Poging #9635 (of zoiets), we gaan er wéér tegenaan!
***Levi was here***
pi_37657495
Yes, Levitation!!! Je kàn het wel

En oktober duurt nog zoooo lang, dat gaat je vast lukken
  maandag 8 mei 2006 @ 14:52:35 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37657626
Hmmpfff er zijn wolken gekomen die het zonnetje verstoppen en ik ben nog lang niet bruin genoeg Ik kan tot ongeveer 16 uur op mijn balkon zitten met mijn kin op de balkonrand gedrukt en dan is het zonnetje van mijn balkon verdwenen (ik heb zo'n langwerpig, doch smal balkon)
Niet meer actief op Fok!
pi_37657663
Hey Viking84, als je gaat wandelen/skeeleren/fietsen word je nog veel bruiner
  maandag 8 mei 2006 @ 14:55:17 #205
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37657714
Of zwemmen, het is heerlijk weer voor een buitenbad.

Ik heb het mezelf echt moeten leren om rokjes te dragen en nu vind ik het heerlijk. En nu extra, omdat die tenminste nog leuk zitten met die dikke buik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_37657853
* Anansi strooit frambozen door het hele topic heen...

Heerlijk!!

Ik hou van dit weer... lekker warm, maar niet te warm, heerlijk windje.
Van dat weer waarbij je alles kan doen wat je wilt.
Dit is van dat weer waar ik super vrolijk van word.

Kan ik dit weer alvast bestellen tot oktober?
  maandag 8 mei 2006 @ 15:06:39 #207
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37658043
Het zal wel zijn omdat ik aan de kust woon, maar ik waai hier werkelijk weg en het is hartstikke bewolkt
  maandag 8 mei 2006 @ 15:09:21 #208
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37658125
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef pluisje het volgende:
Het zal wel zijn omdat ik aan de kust woon, maar ik waai hier werkelijk weg en het is hartstikke bewolkt
Hier in 't zuiden des lands is het ook niet zo mooi als de afgelopen dagen, maar de zon schijnt het grootste deel van de tijd toch wel. En ook hier waait 't flink, maar aan de kust waait 't meestal harder dan in de rest van 't land.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 15:10:15 #209
13151 crew  Rewimo
pi_37658156
Ik waai niet weg. Maar dat heeft er vast iets mee te maken dat ik op mijn werk zit
pi_37658275
Ik waai wel weg. Nou ja, het gordijn waait hier steeds naar binnen tegen mij aan.
pi_37658293
HIer waait het ook wel, maar niet zoveel dat ik het storend vind. Ook niet net op de fiets.
Hier is Den Haag overigens. Toch ook aan de kust.
pi_37658505
WILLLEN JULLIE POTVERDIEDUBBELTJES ALLEMAAL DIE WOLKEN BIJ JE HOUDEN!!!

Roep ik hier net zo mooi dat het zonnig is, beginnen jullie te zeuren over bewolking.
En het weer hier in den haag heeft naar jullie geluisterd

Geef mijn zonnetje terug!!!

Maar Anansi heeft net heerlijk in het zonnetje een dik half uur van supermarkt naar supermarkt naar reformwinkel gefietst dus mijn dag kan niet meer stuk.
  maandag 8 mei 2006 @ 15:31:27 #213
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37658805
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:14 schreef Anansi het volgende:
HIer waait het ook wel, maar niet zoveel dat ik het storend vind. Ook niet net op de fiets.
Hier is Den Haag overigens. Toch ook aan de kust.
In Den Haag stormt het altijd, of is dat sinds kort opeens veranderd?
Vooral rond de HHS/Station Hollandspoor vond ik het altijd irritant hard waaien. Kwam ik helemaal uit Zoetermeer gefietst en tegen de tijd dat ik bijna bij mijn eindbestemming was, kwam ik amper meer tegen de wind in.
Woon nu in de bosrijke Kempen (regio Eindhoven) en het waait hier een stuk minder. Fietst erg prettig!
Heel gek, lijkt nu wel of ik ben gevlucht voor de wind... gone with de wind...
***Levi was here***
  maandag 8 mei 2006 @ 15:33:06 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37658857
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Hey Viking84, als je gaat wandelen/skeeleren/fietsen word je nog veel bruiner
Ik heb volgende week een tentamen waar ik nog vrij veel voor moet doen, dus ik lig niet te niksen in de zon En als ik toch moet leren, waarom dan niet buiten?

Maar eerlijk = eerlijk: als ik geen tentamen had, zou ik ook buiten zitten te niksen

Vanavond maak ik het goed: dan ga ik wandelen in het stadspark met Mark
Niet meer actief op Fok!
pi_37658878

Volgens dit testje was ik een gezondheidsfreak Alleen maar omdat ik >1x per week vis eet, minstens 2 ons groente en 2 stuks fruit eet, minstens 3 dagen in de week sport etc. Maar ik heb wel gewoon ingevuld dat ik overgewicht heb en nu heb ik volgens dat testje dus de ideale buik Mijn spiegel is het er niet mee eens.
  maandag 8 mei 2006 @ 15:36:26 #216
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37658960
hmm ik heb morgen ook weer een tentamen en had net een stressvreetbui..... *schaam* 5 (neger)zoenen*schaam*

vanavond maar weer gezond eten (spinazie) en lekker volleyballen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 8 mei 2006 @ 15:37:46 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37659003
Als ik op de fiets zit, merk ik de wind ook, maar op het balkon vrijwel niet. Op die ene af en toe opzettende windvlaag dan die al mijn studieblaadjes over het balkon doet wapperen. Het kan erger: vorig jaar waaiden ze eroverheen naar beneden
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 mei 2006 @ 15:42:59 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37659159
uhhh dat had ik gister hier in de tuin, zit ik mijn ECG's te leren. even naar binnen, zet een vol glas water op mijn blaadjes, zodat ze niet wegwaaien.....

kom ik buiten: een tornada van ECG's! echt wel 50 ofzo door de hele tuin....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 8 mei 2006 @ 15:49:14 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37659340
Er staat een bakje Campina kruidenboter in de koelkast. Zo'n zin om even mijn vinger erin te steken en die dan in mijn mond te stoppen

Maar ik was verstandig en heb nog maar 2 boterhammen gesmeerd + een appeltje klaargemaakt
Niet meer actief op Fok!
pi_37659576
Momenteel is de wind hier redelijk gaan liggen, maar tijdens de lunch waaide we bijna weg! En hadden we allemaal extra's op ons eten en drinken!

Vraagje nog! Wat voor fruit eten jullie? Ik neem namelijk fruit mee naar kantoor, maar ik kom eigenlijk altijd op hetzelfde uit:

Aardbeien: Lekker, alleen nog ff wachten op de goede varianten!
Appels: krijg ik alleen maar extra honger van!
Peer: Jammie, dagelijks!
Druiven: Heerlijk, maar zitten wel veel suikers in
Ananas: Soms, als ik inspiratie heb om savonds al stukjes klaar te maken!
Sinaasappels: vind ik dus niet lekker om zo te eten... die velletjes!
Mandarijntjes: niet het goede seizoen.
...

Hebben jullie nog tips???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')