abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 11:27:21 #176
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37652603
Mijn weekend is ook niet echt goed verlopen op het lijngebied. Vind het zo moeilijk om dan gezond te eten. Ook omdat ik lekker eten associeer met gezelligheid.

Omdat alles op dit moment al niet zo erg lekker loopt, wil ik het weekend zo gezellig mogelijk maken. En dan vind ik het zo saai om komkommer met een dipsausje te eten of 's avonds bloemkool met aardappelen te maken.

Het liefst eet ik dan ook patat en pizza in het weekend
pi_37652641
Wel een voordeel van rokjes is, is dat ze veel gemakkelijker passen

Bij mij althans
..::Live the life you love and love the life you live::..
  maandag 8 mei 2006 @ 11:30:35 #178
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37652688
Klopt, ik heb dan sowieso een maatje kleiner
pi_37652762
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:27 schreef poohy het volgende:
Mijn weekend is ook niet echt goed verlopen op het lijngebied. Vind het zo moeilijk om dan gezond te eten. Ook omdat ik lekker eten associeer met gezelligheid.

Omdat alles op dit moment al niet zo erg lekker loopt, wil ik het weekend zo gezellig mogelijk maken. En dan vind ik het zo saai om komkommer met een dipsausje te eten of 's avonds bloemkool met aardappelen te maken.

Het liefst eet ik dan ook patat en pizza in het weekend
Mijn vriendje doet in de weekenden de boodschappen aangezien ik heel de zaterdag werk en daarna geen zin meer heb!

En ik heb m gevraagd geen ongezonde dingen meer te kopen! En hij is braaf

*hij heeft alleen nog wel een volle fles celebrations op de keukenkastjes staan.. maar daar kan ik niet bij
pi_37652848
ik pas in maat 42 bij rokjes en die zit dan nog behoorlijk ruim
  maandag 8 mei 2006 @ 11:40:44 #181
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37652891
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:34 schreef Knuzzel het volgende:

[..]

*hij heeft alleen nog wel een volle fles celebrations op de keukenkastjes staan.. maar daar kan ik niet bij

Handig dat je moet werken op zaterdag Als ik werk dan kan ik er ook goed regelmaat in houden.
maar ik heb op dit moment geen eens werk, maar het scheelt al dat mijn vriend er niet is
  maandag 8 mei 2006 @ 11:48:54 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37653056
Toch jammer dat ik overal zo dicht bij woon ben met 10 minuten al in de stad op de fiets. Als ik nou eens in Haren had gewoond, had ik er in ieder geval weer 20 minuten bij kunnen optellen . Maar fietsen met lekker weer is vrij eenvoudig natuurlijk pas bij regen en wind beginnen de klaagzangen
Niet meer actief op Fok!
pi_37653132
Ik ben ook niet echt een meisje-meisje, maar: rokjes
Ik draag ze over de knie of lang. Alleen jammer dat in de zomer je benen zo kunnen schuren... vond ik best pijnlijk soms.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 8 mei 2006 @ 11:56:42 #184
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37653189
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

Neem er ruim de tijd voor! Als je niet gewend bent te fietsen is haast hebben echt rampzalig. Op 7 km fiets je ongeveer een half uur, als je dus iets van 3 kwartier rekent kun je onderweg nog even stoppen als het nodig is. Ik fiets elke dag 6,5km naar m'n werk en dus weer 6,5km terug. Ik vind het een heerlijk stukje en doe er nog maar ongeveer 20 minuten over, heb ook de hele winter door weer en wind gefietst, heerlijk! Over een week wil je niet anders meer dan fietsen! Succes ermee!
Ik hoef gelukkig niet per se op een bepaalde tijd op mijn werk te zijn. Als ik ergens tussen zeven en negen maar binnenwaai is het prima Ik ga er dus zeker rustig de tijd voor nemen, want de eerste keren zal het best even tegenvallen.
Ik heb ook wel zin om te fietsen weer, zeker 's middags vind ik de tram terug echt zo vreselijk. Ik word er onwijs duf van.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 8 mei 2006 @ 11:57:36 #185
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37653202
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:54 schreef Iksje het volgende:
Ik draag ze over de knie of lang. Alleen jammer dat in de zomer je benen zo kunnen schuren... vond ik best pijnlijk soms.
Ik doe altijd een lange huidskleurige Sloggi aan onder rokjes. Niet zo charmant, maar je ziet er in principe toch niks van
  maandag 8 mei 2006 @ 11:59:02 #186
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37653239
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:22 schreef Anansi het volgende:
Mijn figuur is niet de reden dat ik geen rokjes draag.

Ik ben gewoon geen meisje-meisje. Ik HAAT lichtroze.
Ik lijkt wel een bouwvakker als ik een rokje draag..
Heb knieen en onderbenen onder de littekens van sporten/werk etc.
En ik heb nou ook niet bepaald een charmant rok-loopje
Heb ik ook een beetje, heb 3 oudere broers en ben altijd een beetje een jongetje geweest. Ik voel me ook altijd heel lomp in een rokje, heb het gevoel dat ik dan 2 bij 2 meter ben ofzo, heel raar. Moet wel zeggen dat 't wel minder erg wordt als ik 10kg lichter ben, dan voel ik me een stuk beter in een rokje. Hopelijk dat ik eind dit jaar of volgend jaar weer in een rokje durf!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37653354
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heb ik ook een beetje, heb 3 oudere broers en ben altijd een beetje een jongetje geweest. Ik voel me ook altijd heel lomp in een rokje, heb het gevoel dat ik dan 2 bij 2 meter ben ofzo, heel raar.
Juist dat gevoel heb ik dus ook...
Ik heb in mijn kast welgeteld 1!! jurk hangen, en dat is mijn galajurk..
Nooit rokjes gedragen, gewoon meer het psychische gevoel dat het me niet staat.
Het idee dat ik veel te grof loop en te ruw gebouwde benen heb voor rokjes.

Daarbij komt nog dat ik eigenlijk zomer en winter op dr martens schoenen loop omdat ik bij andere soorten schoenen niet voldoende steun heb aan mijn enkels... En vind voor boven dr martens maar eens een fatsoenlijk rokje.
pi_37653432
Ik heb 5 oudere broers en ik houd wel van rokjes, rokken en jurken
Als kind was ik een kwajongen, nu nog, maar qua kleding ben ik meestal toch wel echt een meisje, al ben ik absoluut geen meisje-meisje
  maandag 8 mei 2006 @ 12:17:19 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37653656
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:54 schreef Iksje het volgende:
idd, soms ligt de boel helemaal open
Je zou er een kort sportbroekje onder moeten doen. Zo'n fietsbroekje.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 mei 2006 @ 12:19:19 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37653709
Ik voel me overigens ook niet echt op mijn gemak in een rok, hoewel ik met een donkere rok veel minder problemen heb dan met een lichte. Donkere kleding kleedt blijkbaar echt af.
Heb nu een strandjurkje aan waar ik vroeger mee de straat op ging, maar nu echt niet meer. Echt een thuisjurkje geworden
Niet meer actief op Fok!
pi_37653730
Grappig, ik houd op zich wel van rokjes. Ik lijk ook wat slanker in een rokje dan in een broek. Maar ik moet zeggen dat ik niet elke dag rokjes draag omdat het niet erg praktisch is. Je moet altijd je benen glad hebben, zorgen dat je een bijpassende panty/maillot hebt en schoenen zijn helemaal een crime. Als ik een beetje normale maat schoenen zou hebben, dan zou ik misschien leuke laarsjes er bij aan kunnen. Maar omdat ik maat 42 heb lijken mijn voeten altijd zo groot als ik er geen broek boven aan hebn.
Fietsen ed is ook niet zo handig met een rok.

ps. ik heb bij de V&D korte leggings gekocht, en die draag ik altijd onder een rok.
  maandag 8 mei 2006 @ 12:20:25 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37653737
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:04 schreef Anansi het volgende:

[..]

Juist dat gevoel heb ik dus ook...
Ik heb in mijn kast welgeteld 1!! jurk hangen, en dat is mijn galajurk..
Nooit rokjes gedragen, gewoon meer het psychische gevoel dat het me niet staat.
Het idee dat ik veel te grof loop en te ruw gebouwde benen heb voor rokjes.

Daarbij komt nog dat ik eigenlijk zomer en winter op dr martens schoenen loop omdat ik bij andere soorten schoenen niet voldoende steun heb aan mijn enkels... En vind voor boven dr martens maar eens een fatsoenlijk rokje.
spijkerrokje? Ik heb kisten die ik ook gerust onder een dergelijk rokje draag. Kreeg een paar jaar geleden veel complimenten over mijn spijkerrokje met daaronder kisten met groene fluorescerende veters
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 12:27:56 #193
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37653894
Ik ben ook niet van de rokjes Maar ik heb nu wel een lichtroze broek aan met een knalroze shirt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 mei 2006 @ 12:32:49 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37654000
Ik ga vanavond een wandeling maken door het stadspark en vervolgens langs martiniplaza en dan weer terug naar huis. Geen idee hoe ver dat is. Toch zeker wel drie kwartier á een uur, want het kost al zeker een half uur om door het stadspark te komen volgens mij.
Niet meer actief op Fok!
pi_37654425
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw. had me al voorgesteld op het Slank de zomer in topic tot later bleek dat ik in t verkeerde topic aan het posten was, haha. Mijn BMI zit ver boven de 25 dus daar hoor ik ( helaas) niet thuis.
Ik hoop hier mn motivatie om af te vallen vast te kunnen houden, vaak ben ik 2,5 kilo afgevallen en vind ik dat al zo geweldig dat ik het dieten verder spontaan vergeet :S Maar dit keer met de zomer en vooral het strand in het vooruitzicht moet er toch echt iets gaan gebeuren!

Met dit warme weer heb ik gelukkig niet zo'n behoefte aan vet eten ( op ijsjes na dan) maar het bewegen he...
heb toevallig ook zo'n stepper bij de Perry gekocht en dat vind ik toch wel een uitkomst, merk dat mn conditie al vrij snel verbeterd. Ik zit nu aan van die touwen te denken die je eraan vast kan maken om je armen te trainen, heeft iemand daar ervaring mee?

Zo nu lekker naar buiten, gezonde boodschappen halen...in mn rokje!
...bring peace to my black and empty heart...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 13:09:26 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37654879
Welkom moeilijke naam We zijn hier inderdaad van de hoge BMI's

Ik ga vanavond ook maar weer eens op de stepper. En ik moet mijn roeimachine deze week eens in elkaar knutselen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37655187
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:52 schreef fanciulla_gentile het volgende:
heb toevallig ook zo'n stepper bij de Perry gekocht en dat vind ik toch wel een uitkomst, merk dat mn conditie al vrij snel verbeterd. Ik zit nu aan van die touwen te denken die je eraan vast kan maken om je armen te trainen, heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb zelf ook de stepper van de Perry gekocht, die nu in de aanbieding is.
Als je dezelfde hebt... daar kun je helaas geen koorden aanbevestigen. Er zitten namelijk geen bevestigingspunten aan. Wat je wel kunt doen is losse gewichtjes kopen (¤ 6 voor 2 stuks van 1 kilo per stuk).. werkt ook best goed!
  maandag 8 mei 2006 @ 14:08:48 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37656437
Haha, we hadden met z'n allen wel een groepskorting voor de Lateral Thigh Stepper kunnen bedingen als ik zie hoeveel mensen hier er één hebben gekocht
Aan die van Perry kunnen inderdaad geen losse koorden bevestigd worden, maar ach ja, je kunt niet alles hebben

Ik zit lekker in het zonnetje op mijn balkonnetje
Niet meer actief op Fok!
pi_37656520
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje op mijn balkonnetje
Dat rijmt

Ik zit op kantoor... in een windje!
Kan me iets leukers bedenken, maar tis prima uit te houden hier!
  maandag 8 mei 2006 @ 14:19:28 #200
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_37656688
Zo eindelijk mijn regeltje maar eens geupdate! Tijdens de vakantie toch een halve kilo afgevallen, ik ben benieuwd hoe dat is gebeurd...
Ik heb me totaal niet ingehouden op het eten.. Nouja in ieder geval weer een halve kilo lichter. Vanaf volgende week ga ik weer beginnen met Herbalife.. 3 jaar terug ben ik daar ook al 20 kilo van kwijtgeraakt, hopelijk lukt het nu weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')