Mijn vriendje doet in de weekenden de boodschappen aangezien ik heel de zaterdag werk en daarna geen zin meer heb!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:27 schreef poohy het volgende:
Mijn weekend is ook niet echt goed verlopen op het lijngebied. Vind het zo moeilijk om dan gezond te eten. Ook omdat ik lekker eten associeer met gezelligheid.
Omdat alles op dit moment al niet zo erg lekker loopt, wil ik het weekend zo gezellig mogelijk maken. En dan vind ik het zo saai om komkommer met een dipsausje te eten of 's avonds bloemkool met aardappelen te maken.
Het liefst eet ik dan ook patat en pizza in het weekend![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:34 schreef Knuzzel het volgende:
[..]
*hij heeft alleen nog wel een volle fles celebrations op de keukenkastjes staan.. maar daar kan ik niet bij![]()
Ik hoef gelukkig niet per se op een bepaalde tijd op mijn werk te zijn. Als ik ergens tussen zeven en negen maar binnenwaai is het primaquote:Op maandag 8 mei 2006 11:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Neem er ruim de tijd voor! Als je niet gewend bent te fietsen is haast hebben echt rampzalig. Op 7 km fiets je ongeveer een half uur, als je dus iets van 3 kwartier rekent kun je onderweg nog even stoppen als het nodig is. Ik fiets elke dag 6,5km naar m'n werk en dus weer 6,5km terug. Ik vind het een heerlijk stukje en doe er nog maar ongeveer 20 minuten over, heb ook de hele winter door weer en wind gefietst, heerlijk! Over een week wil je niet anders meer dan fietsen!Succes ermee!
Ik doe altijd een lange huidskleurige Sloggi aan onder rokjes. Niet zo charmant, maar je ziet er in principe toch niks vanquote:Op maandag 8 mei 2006 11:54 schreef Iksje het volgende:
Ik ben ook niet echt een meisje-meisje, maar: rokjes![]()
Ik draag ze over de knie of lang. Alleen jammer dat in de zomer je benen zo kunnen schuren... vond ik best pijnlijk soms.
Heb ik ook een beetje, heb 3 oudere broers en ben altijd een beetje een jongetje geweest. Ik voel me ook altijd heel lomp in een rokje, heb het gevoel dat ik dan 2 bij 2 meter ben ofzo, heel raar. Moet wel zeggen dat 't wel minder erg wordt als ik 10kg lichter ben, dan voel ik me een stuk beter in een rokje. Hopelijk dat ik eind dit jaar of volgend jaar weer in een rokje durf!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:22 schreef Anansi het volgende:
Mijn figuur is niet de reden dat ik geen rokjes draag.
Ik ben gewoon geen meisje-meisje. Ik HAAT lichtroze.
Ik lijkt wel een bouwvakker als ik een rokje draag..
Heb knieen en onderbenen onder de littekens van sporten/werk etc.
En ik heb nou ook niet bepaald een charmant rok-loopje![]()
Juist dat gevoel heb ik dus ook...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje, heb 3 oudere broers en ben altijd een beetje een jongetje geweest. Ik voel me ook altijd heel lomp in een rokje, heb het gevoel dat ik dan 2 bij 2 meter ben ofzo, heel raar.
idd, soms ligt de boel helemaal openquote:Op maandag 8 mei 2006 11:54 schreef Iksje het volgende:
Ik ben ook niet echt een meisje-meisje, maar: rokjes![]()
Ik draag ze over de knie of lang. Alleen jammer dat in de zomer je benen zo kunnen schuren... vond ik best pijnlijk soms.
spijkerrokje? Ik heb kisten die ik ook gerust onder een dergelijk rokje draag. Kreeg een paar jaar geleden veel complimenten over mijn spijkerrokje met daaronder kisten met groene fluorescerende vetersquote:Op maandag 8 mei 2006 12:04 schreef Anansi het volgende:
[..]
Juist dat gevoel heb ik dus ook...
Ik heb in mijn kast welgeteld 1!! jurk hangen, en dat is mijn galajurk..
Nooit rokjes gedragen, gewoon meer het psychische gevoel dat het me niet staat.
Het idee dat ik veel te grof loop en te ruw gebouwde benen heb voor rokjes.
Daarbij komt nog dat ik eigenlijk zomer en winter op dr martens schoenen loop omdat ik bij andere soorten schoenen niet voldoende steun heb aan mijn enkels... En vind voor boven dr martens maar eens een fatsoenlijk rokje.
Ik heb zelf ook de stepper van de Perry gekocht, die nu in de aanbieding is.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:52 schreef fanciulla_gentile het volgende:
heb toevallig ook zo'n stepper bij de Perry gekocht en dat vind ik toch wel een uitkomst, merk dat mn conditie al vrij snel verbeterd. Ik zit nu aan van die touwen te denken die je eraan vast kan maken om je armen te trainen, heeft iemand daar ervaring mee?
Dat rijmtquote:Op maandag 8 mei 2006 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje op mijn balkonnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |