abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37649576
Ik ga er ook weer voor
Ben weer op stage, dus Maarten loopt niet om me heen met lunchbroodjes, chips, chocola en andere te lekkere dingen
Vanavond weer klimmen. Even kijken hoe dat gaat, want die knie laat nog geen verbetering zien. Zit nog steeds iets los.

Ben vandaag naar het station en daarna naar mijn stage gestreetboard
Ik heb dus een streetboard. Waar ik van dat eindje lopen niet meer moe werd, word ik dat nu wel van het streetboarden, dus goed idee
  maandag 8 mei 2006 @ 09:26:02 #152
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37649729
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:11 schreef teigan het volgende:
mijn schoenen zitten te strak
ik snap er niets van...., vorige keer zaten ze nog goed...
Misschien hou je vocht vast door het warme weer? Dat gaat bij mij ook altijd direct op mijn voeten zitten.
pi_37649878
Trouwens... ik heb een superweekend gehad :
- ik heb een koelkast gekocht zodat ik allemaal lekkere gezonde dingen koel kan bewaren op mijn kamertje
- ik heb een lateral stepper gekocht zodat de drempel om te bewegen omlaag gaat en ik dit lekker op mijn kamertje kan doen!!
- gelijk ook maar gewichtjes gekocht om mijn armen tijdens het steppen nog te trainen!

Mijn koelkast mag ik vanavond aanzetten en mijn stepper ga ik vanavond eens goed uitproberen!!!
..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_37649986
Zo, het nieuwe topic weer gevonden

@Teigan, de stepper gaat niet door, sorry voor de late reactie. Het hele weekend niet online geweest.
  maandag 8 mei 2006 @ 09:47:00 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37650164
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:33 schreef Knuzzel het volgende:
Trouwens... ik heb een superweekend gehad :
- ik heb een koelkast gekocht zodat ik allemaal lekkere gezonde dingen koel kan bewaren op mijn kamertje
- ik heb een lateral stepper gekocht zodat de drempel om te bewegen omlaag gaat en ik dit lekker op mijn kamertje kan doen!!
- gelijk ook maar gewichtjes gekocht om mijn armen tijdens het steppen nog te trainen!

Mijn koelkast mag ik vanavond aanzetten en mijn stepper ga ik vanavond eens goed uitproberen!!!
, ook bij Perry gekocht? Die heb ik ook.
Maar wel lastig hoor om je evenwicht te bewaren, dus ik heb de neiging om hem tussen deurposten te zetten, zodat ik me een beetje kan vasthouden. Maar als je dat niet doet, moet je jezelf in evenwicht zien te houden = buikspieren aan het werk. Dus zal hem straks tegen een muur zetten, zodat ik me tijdens het steppen niet kan vasthouden, maar toch ergens aan vast kan grijpen als ik helemaal mijn evenwicht verlies

Ik wil ook gewichtjes
Niet meer actief op Fok!
pi_37650172
ARCHHH mag ik even zeuren.
Gisteren op pad geweest voor een leuke zomer broek.
Wat is dat frustrerend. Qua taille heb ik maat 36/38, maar
qua heupen en dijen maat 42... ik kan dus gewoon in alle
broeken zwanger worden

Iemand nog handige tips? Want ik ben vast niet de enige die niet gelijk loopt qua maten.
pi_37650177
* Isabeau heeft ook gewichtjes gehaald....weken geleden en tot nu toe 0 keer gebruikt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 mei 2006 @ 09:48:48 #158
80407 glimworm
'The Shining'
pi_37650205
Zo, ik ben er ook weer.. Geen verbetering wat betreft gewicht.

De hele week goed op mijn eten gelet, alleen iedere avond met het mooie weer wel een biertje of roseetje op het terras .. en dan geen 1 of 2 maar meteen 5.. Weet eigenlijk ook wel dat ik gewoon colalight ofzo moet bestellen.. maar het is zo verleidelijk als iedereen roseetjes drinkt..

Denk dat ik dat deze week maar wel ga doen, of misschien in plaats van op een terrasje hangen de sportschool in.. want zo schiet het ook niet op..
Glimmen is een keuze
pi_37650217
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:47 schreef Anansi het volgende:
Iemand nog handige tips? Want ik ben vast niet de enige die niet gelijk loopt qua maten.
Nee, ik heb al jaren hetzelfde probleem en heb al van menig vriendin gehoord dat die dat probleem ook hebben. Een vrouwelijk figuur hebben (slanke taille, brede heupen) betekent dat je dus bijna geen leuke broeken kan dragen zonder dat er een tweede buikje bij kan Mijn oplossing: broeken met touwtjes die je kan insnoeren of een riem dragen. Geen elegante oplossingen dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 mei 2006 @ 10:01:56 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37650494
quote:
broeken zwanger worden

Ik herken het Ik krijg maatje 40 zo over m'n benen heen, tot ik bij m'n kont aankom
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 mei 2006 @ 10:02:35 #161
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37650512
quote:
broeken zwanger worden

Heb je niemand in de omgeving die handig is met een naaimachine? Dan kun je je broeken laten aanpassen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37650595
Deze week maar een halve kilo eraf, ondanks ik goed heb volgehouden aan 1800kcal dagelijks, het stelde mij een beetje teleur, maar ik denk maar, wat er af is, is eraf
pi_37650601
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

, ook bij Perry gekocht? Die heb ik ook.
Maar wel lastig hoor om je evenwicht te bewaren, dus ik heb de neiging om hem tussen deurposten te zetten, zodat ik me een beetje kan vasthouden. Maar als je dat niet doet, moet je jezelf in evenwicht zien te houden = buikspieren aan het werk. Dus zal hem straks tegen een muur zetten, zodat ik me tijdens het steppen niet kan vasthouden, maar toch ergens aan vast kan grijpen als ik helemaal mijn evenwicht verlies

Ik wil ook gewichtjes
Inderdaad, van de Perry! Die vond ik er het stevigste uitzien + hij was het goedkoopst!

Heb trouwens wel heel de stad afgelopen naar een versie met van die elastieken erbij! Maar de V&D had wel een stepper die daarvoor geschikt was, maar de koorden zaten er niet bij en die verkochten ze ook niet ! En bij de kijkshop hadden ze m niet op voorraad en dat kon nog wel enkele weken duren!

Heb m alleen nog uitgeprobeerd om te kijken offie het doet, dus ga vanavond pas echt aan de slag! Zal je morgen verslag geven of ik ben blijven staan
pi_37650631
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Knuzzel, je eerste stap (op de weegschaal ) is gezet en nu gaat dat gewicht alleen nog maar omlaag! Super toch! Nooit zwaarder dan 78,4, wat moet dat heerlijk zijn.
Met name dat gevoel van dat ik de motivatie heb gevonden, dat voelt heerlijk!

Maar dat gevoel zul je wel kennen
pi_37650666
Helaas niemand in de buurt die handig is met een naimachine...
En bij de meeste winkels geven ze aan niet meer als 1 tot 1,5 maat in te kunnen nemen aan de bovenkant. Ik heb meestal minstens 2 maten nodig. En half ingenomen zit het vaak nog veel
vervelender als veel te groot bij de taille.

Maar zomerbroeken met touwtjes ben ik nog niet veel tegen gekomen, ik zal daar eens wat actiever naar op zoek gaan.
pi_37650701
Bij Didi vind je vaak broeken met touwtjes
  maandag 8 mei 2006 @ 10:13:14 #167
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37650758
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:05 schreef Emu het volgende:
Deze week maar een halve kilo eraf, ondanks ik goed heb volgehouden aan 1800kcal dagelijks, het stelde mij een beetje teleur, maar ik denk maar, wat er af is, is eraf
Ik was vanmorgen zielsgelukkig dat er 2 ons af is (waarmee ik weer op mijn laatste regeltje zit).
Heb afgelopen week 13 uur gesport/bewogen maar blijkbaar eet ik nog zo veel dat ik daarmee maar 2 ons af ben gevallen. Maar in ieder geval daalt mijn gewicht op de weegschaal weer, nadat het weken/maanden is gestegen is dit toch wel een aangename verandering.
Deze week ga ik weer proberen aan zoveel uren beweging te komen, ik voel me er geweldig bij.

Specificatie beweging deze week:
- Zwemmen 125 minuten
- Fietsen 355 minuten
- Wandelen 150 minuten
- Overig 150 minuten (schoonmaken in huis en gisteren de auto gewassen in de de wax gezet, wat een rot werk!)
***Levi was here***
  maandag 8 mei 2006 @ 10:22:30 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37650969
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:06 schreef Knuzzel het volgende:

[..]

Inderdaad, van de Perry! Die vond ik er het stevigste uitzien + hij was het goedkoopst!

Heb trouwens wel heel de stad afgelopen naar een versie met van die elastieken erbij! Maar de V&D had wel een stepper die daarvoor geschikt was, maar de koorden zaten er niet bij en die verkochten ze ook niet ! En bij de kijkshop hadden ze m niet op voorraad en dat kon nog wel enkele weken duren!

Heb m alleen nog uitgeprobeerd om te kijken offie het doet, dus ga vanavond pas echt aan de slag! Zal je morgen verslag geven of ik ben blijven staan
ik denk dat je je armen al genoeg nodig hebt om in evenwicht te blijven, dus hoe wou je ook nog aan elastieken gaan sjorren tijdens het steppen?
Niet meer actief op Fok!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 8 mei 2006 @ 10:30:25 #169
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37651132
Ter compensatie van mijn slechte weekend heb ik zojuist een collega gevraagd of ik haar fietsenhoksleuteltje mag overnemen, zodat ik nu écht geen excuus meer heb om niet naar mijn werk te gaan fietsen.

Ik ga dus morgen maar eens zien of ik het fietsen overleef met mijn vre-se-lijk slechte conditie
  maandag 8 mei 2006 @ 11:03:26 #170
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37651943
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:30 schreef Yoni het volgende:
Ter compensatie van mijn slechte weekend heb ik zojuist een collega gevraagd of ik haar fietsenhoksleuteltje mag overnemen, zodat ik nu écht geen excuus meer heb om niet naar mijn werk te gaan fietsen.

Ik ga dus morgen maar eens zien of ik het fietsen overleef met mijn vre-se-lijk slechte conditie
Neem er ruim de tijd voor! Als je niet gewend bent te fietsen is haast hebben echt rampzalig. Op 7 km fiets je ongeveer een half uur, als je dus iets van 3 kwartier rekent kun je onderweg nog even stoppen als het nodig is. Ik fiets elke dag 6,5km naar m'n werk en dus weer 6,5km terug. Ik vind het een heerlijk stukje en doe er nog maar ongeveer 20 minuten over, heb ook de hele winter door weer en wind gefietst, heerlijk! Over een week wil je niet anders meer dan fietsen! Succes ermee!
***Levi was here***
pi_37651978
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ik heb al jaren hetzelfde probleem en heb al van menig vriendin gehoord dat die dat probleem ook hebben. Een vrouwelijk figuur hebben (slanke taille, brede heupen) betekent dat je dus bijna geen leuke broeken kan dragen zonder dat er een tweede buikje bij kan Mijn oplossing: broeken met touwtjes die je kan insnoeren of een riem dragen. Geen elegante oplossingen dus.
Ik heb een hele leuke riem
Ook zijn er best wel leuke broeken met een touwtje te koop
En je kan altijd nog rokjes dragen natuurlijk
pi_37652058
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik denk dat je je armen al genoeg nodig hebt om in evenwicht te blijven, dus hoe wou je ook nog aan elastieken gaan sjorren tijdens het steppen?
Misschien dat je hier nog wat aan hebt: op pagina 13 - 15 staan verschillende oefeningen die je kunt doen voor verschillende spiergroepen.

Maar dan moet je wel je balans hebben gevonden

Step oefeningen
pi_37652255
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:04 schreef freecell het volgende:
En je kan altijd nog rokjes dragen natuurlijk
hehehhehehe alles kan....
Ik en rokjes of jurkjes.... vast ooooooit nog wel eens op mijn trouwdag ofzo....
pi_37652364
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:14 schreef Anansi het volgende:

[..]

hehehhehehe alles kan....
Ik en rokjes of jurkjes.... vast ooooooit nog wel eens op mijn trouwdag ofzo....
Soms zie ik op straat de reden lopen waarom ik geen minirokken draag
Dan denk ik: zo ziet dat er dus uit, doe ik maar even niet
Ik heb nu wel een rokje tot net over de knie en die kan wel heel goed Je heupen lijken gewoon opeens weg te zijn in dat ding
pi_37652475
Mijn figuur is niet de reden dat ik geen rokjes draag.

Ik ben gewoon geen meisje-meisje. Ik HAAT lichtroze.
Ik lijkt wel een bouwvakker als ik een rokje draag..
Heb knieen en onderbenen onder de littekens van sporten/werk etc.
En ik heb nou ook niet bepaald een charmant rok-loopje
  maandag 8 mei 2006 @ 11:27:21 #176
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37652603
Mijn weekend is ook niet echt goed verlopen op het lijngebied. Vind het zo moeilijk om dan gezond te eten. Ook omdat ik lekker eten associeer met gezelligheid.

Omdat alles op dit moment al niet zo erg lekker loopt, wil ik het weekend zo gezellig mogelijk maken. En dan vind ik het zo saai om komkommer met een dipsausje te eten of 's avonds bloemkool met aardappelen te maken.

Het liefst eet ik dan ook patat en pizza in het weekend
pi_37652641
Wel een voordeel van rokjes is, is dat ze veel gemakkelijker passen

Bij mij althans
  maandag 8 mei 2006 @ 11:30:35 #178
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37652688
Klopt, ik heb dan sowieso een maatje kleiner
pi_37652762
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:27 schreef poohy het volgende:
Mijn weekend is ook niet echt goed verlopen op het lijngebied. Vind het zo moeilijk om dan gezond te eten. Ook omdat ik lekker eten associeer met gezelligheid.

Omdat alles op dit moment al niet zo erg lekker loopt, wil ik het weekend zo gezellig mogelijk maken. En dan vind ik het zo saai om komkommer met een dipsausje te eten of 's avonds bloemkool met aardappelen te maken.

Het liefst eet ik dan ook patat en pizza in het weekend
Mijn vriendje doet in de weekenden de boodschappen aangezien ik heel de zaterdag werk en daarna geen zin meer heb!

En ik heb m gevraagd geen ongezonde dingen meer te kopen! En hij is braaf

*hij heeft alleen nog wel een volle fles celebrations op de keukenkastjes staan.. maar daar kan ik niet bij
pi_37652848
ik pas in maat 42 bij rokjes en die zit dan nog behoorlijk ruim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')