ja maar je moet wel zorgen dat je geen honger hebt als je gaat sporten, want dat werkt niet. Wat ik net gedaan heb is meer om een beetje te wennen. Moet me nog wat inlezen in de theorie erachter. Ik heb net wel tomatensoep gegeten na het sporten (moest nog avondeten hebben) en had beter yoghurt met muesli kunnen eten, maar ja, ik heb iig gesport en dat voelt goed en is ook altijd goedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:58 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor het eten. En na het eten ongeveer een uur of zo ik krijg altijd last van mij zij als ik na het eten iets van beweging doe. Ook als ik net ervoor heel veel water heb gedronken.
Ze lopen kut, vind ik. Ik krijg snel pijn in m'n voeten met alle schoenen, maar ik heb hakken waar ik langer op kan lopen dan op All Stars. En echt altijd als ik All Stars draag zitten m'n sokken niet lekker. En ja, ze zijn broeierig en plasticerig, en je hebt geen fatsoenlijke voetafwikkeling omdat die zolen zo gek plat en stijf zijn. Ik voel me net pipo de clown met die dingen, omdat ze totaal inflexibel zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wil je hiermee zeggen dat all stars geen goede schoenen zijn? Ik wil nml ook een paar kopen
Zo veel? Daar geloof ik echt niks van. Ik hoef echt niet te proberen om zelfs op dagen dat ik erg actief ben meer dan 2100 tot 2300 kcal te eten, want dan gaat de weegschaal al gillen voor ik er in de buurt kom.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar je moet wel zorgen dat je geen honger hebt als je gaat sporten, want dat werkt niet. Wat ik net gedaan heb is meer om een beetje te wennen. Moet me nog wat inlezen in de theorie erachter. Ik heb net wel tomatensoep gegeten na het sporten (moest nog avondeten hebben) en had beter yoghurt met muesli kunnen eten, maar ja, ik heb iig gesport en dat voelt goed en is ook altijd goed
Je verbrandt in rust en normale dagelijkse activiteiten overigens ook al wel veel calorieën zag ik. Gemiddelde man van 80 kg verbrandt 3450 calorieën op een dag zonder te sporten (in zit- en rusttoestand 1850 + dagelijkse bezigheden nog eens 1600). Dat vind ik nog best veel. Ik dacht dat je alleen maar een substantieel aantal calorieën verbrandde bij intensief sporten
Ja maar deze cijfers gelden voor de gemiddelde man en zeggen voor het individu dus niet zoveel. Want wat is gemiddelde lichaamsbeweging? Er is trouwens wel een site waar je kunt zien hoeveel calorieën je ongeveer verbrandt bij welke activiteit, maar die kan ik even niet vinden. Post hem wellicht later nog.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:37 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Zo veel? Daar geloof ik echt niks van. Ik hoef echt niet te proberen om zelfs op dagen dat ik erg actief ben meer dan 2100 tot 2300 kcal te eten, want dan gaat de weegschaal al gillen voor ik er in de buurt kom.
hoe bedoel je? Ik doe gewoon waar een stepper voor bedoeld is: zo hard mogelijk doortrappenquote:Op zondag 7 mei 2006 08:56 schreef Troel het volgende:
Viking84, ik denk dat dat ook te maken heeft met de oefeningen die je op de stepper doet?
http://www.calorielijst.nl/quote:Op zondag 7 mei 2006 13:49 schreef N.icka het volgende:
Ik zou graag morgen sushi eten als avondeten . maar ik kan nergens online vinden hoeveel caloriien er per 100 gram inzitten. Er staat overal wel bij dat het mager is , maar HOE mager?
Iemand een idee?
Wat was de uiteindelijke schade, Rewimo?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:31 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er weer![]()
Geen idee wat de schade van de vakantie is maar ik heb heerlijk gegeten en twee zomerbroeken gescoord
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat het wel meevalt met de schade
[afbeelding]
Ik vermoed afgevallen want ik ben net met kleren aan gaan wegen: 109 en dat is precies het gewicht dat ik voor de vakantie had, maar dan 's morgens en blootquote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef Viking84 het volgende:
nee maar ben je afgevallen, aangekomen, gelijk gebleven?
Zo hallo, doe even normaal zeg.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat was de uiteindelijke schade, Rewimo?
Ik ga in juli 2 weken naar Rome en ik ben als de dood dat ik dan ga aankomen, omdat ik m'n voeding dan minder onder controle heb, zeker het avondeten (we zullen ons moeten beperken tot restaurants). Wel zal ik daar veel lopen en zwemmen, dus dat maakt ook wel weer eea goed.
Ik denk soms wel eens dat ik beter niet naar Rome kan gaan
dankjewel voor je bemoedigingquote:Op zondag 7 mei 2006 19:55 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Zo hallo, doe even normaal zeg.![]()
Op vakantie gaan is geen misdaad en je kunt prima op vakantie gaan en in restaurants eten zonder aan te komen.
Mijn stofwisseling is niet echt de vlotsteen ik ben vorige zomer op vakantie geweest en heb daar iedere dag in een restaurant gegeten, heb volgens mij zeker zes keer fastfood op in twee weken (BK, pizza, fish & chips), nagerechten terwijl ik die nooit eet, gebakjes, chocola en chips, uitgegaan en daar te veel dubbele wodka-cola's op, en ik was geen gram aangekomen. Gewoon veel lopen, water drinken en overdag gezond eten: fruit, salade, magere sandwiches. Houd je 'basisvoedsel' mager, beweeg veel en dan kun je gewoon je extraatjes nemen en een lekker gerecht uitkiezen 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |