abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37573788
En ik mag tot ong 18.30 niets eten
pi_37573791
Waar woon je ergens?
pi_37573868
Pannerden Gelderland
pi_37573912
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:07 schreef Emu het volgende:
En ik mag tot ong 18.30 niets eten
Sorry

Je redt het tot 18.30.
Ik zal met je mee af tellen.
Nog 5 uur 18 min
pi_37573919
Geen idee waar dat ligt in Gelderland.. maar 't is vast niet op de grens met Brabant
pi_37574180
Uhm nee niet echt nee.
Het ligt ongeveer 20km van Arnhem af
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:22:41 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37574260
@ poohy: je bent daar echt niet dik joh! Wou dat ik er zo uit zag! het is al gevraagd, maar heb je ook een foto van voor het lijnen?
Niet meer actief op Fok!
pi_37574326
Hm, nee, das te ver weg. Morgen ben ik wel in de buurt, dan ga ik bij mijn oma op bezoek in het ziekenhuis in Arnhem. Maar dan eet je zeker geen asperges?
pi_37574357
Haha Fannetje nee 2 dagen achter elkaar is wel een beetje teveel van het goede
Zal ik wat in een zakje naar je opsturen
pi_37577882
Zitten we allemaal in de tuin?

Het is zo rustig hier Ik heb ook in de tuin gezeten, maar word een beetje gek van de buurd kinderen die hebben een zwembadje in de tuin.. Heel leuk voor ze, maar als ik zit te lezen kan ik echt niets aan mijn hoofd hebben.
Ach ja, daar zijn het kinderen voor P
pi_37577928
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef Viking84 het volgende:
-
Moet jij niet naar het Bevrijdingsfestival in het Stadspark?
Ik kom net van Leeuwarden, daar was Balkenende Die opende het bevrijdingsfestival. Tis er heel druk met camera's enz.
Werd ook nog aangesproken maar ben weg gelopen samen met 2 vriendinnen. Wil echt nie geïntervieuwd worden voor de camera Was SBS6 geloof ik..

En nu snel boterhammen smeren en werken Veel te mooi weer om te werken.
pi_37577998
* Isabeau gaat zo wandelen met dit mooie weer

Allemaal goeie morgen en een fijne bevrijdingsdag
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:22:27 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37578145
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:15 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Ik kom net van Leeuwarden, daar was Balkenende Die opende het bevrijdingsfestival. Tis er heel druk met camera's enz.
Werd ook nog aangesproken maar ben weg gelopen samen met 2 vriendinnen. Wil echt nie geïntervieuwd worden voor de camera Was SBS6 geloof ik..

woeiii, Balkenende heb je een handtekening gevraagd?
Schijterdjes om weg te lopen voor de camera

Nee ik ga niet naar het Bevrijdingsfestival. Is toch geen ruk te beleven Zit liever relaxed op mijn balkonnetje. Beetje zonnen, beetje muziek luisteren, beetje lezen Wilde naar de bieb, maar die was dicht

We gaan straks naar Marks vader.

OT: bij mij gaat het goed vandaag. Nog wel iig
Niet meer actief op Fok!
pi_37578389
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:15 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Hehe, ik woon in Leeuwarden. Jij ook? Of was je er toevallig? Ik zag idd heel veel cameraploegen lopen. En daar loop ik dus strak voorbij
It is your friends who make your world!
pi_37579722
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef ymme het volgende:

[..]

Sorry

Je redt het tot 18.30.
Ik zal met je mee af tellen.
Nog 5 uur 18 min
Nog 2 uur en 14 minuten, voordeel is wel dat ik straks eens lekker kan eten en een goed desert kan nemen ik moet namelijk nog ong 1800 kcal
pi_37579803
Oh ja, jij bent een man
Die mogen weer eens meer eten dan een vrouw.

He ik zat me af te vragen he, zoals ik gisteren mac donalds heb gegeten en op de gehele dag maar iets van 1300 Kcal op heb. Kan dan die mac kwaad met mijn gewicht?
En is het verstandig om bijvoorbeeld als je een dag heb gehad met meer dan je normale portie kcal om de volgende dag minder te eten, zodat je het gemiddelde aantal kcal van 2 dagen toch nog hebt.
Dus bijvoorbeeld 1ste dag 2000 Kcal dan de dag ernaar maar 400Kcal te eten?
(nu overdrijf ik wel kwa Kcal geloof ik, maar het gaat om het idee )
pi_37579825
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:16 schreef Emu het volgende:

[..]

Nog 2 uur en 14 minuten, voordeel is wel dat ik straks eens lekker kan eten en een goed desert kan nemen ik moet namelijk nog ong 1800 kcal
Inderdaad dan kan een toetje niet zoveel kwaad.

Nog 2 uur en 11 minuten
pi_37579937
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:14 schreef ymme het volgende:
Zitten we allemaal in de tuin?
ben helaas aan het werk tot 17:30
pi_37580439
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef Viking84 het volgende:
@ poohy: je bent daar echt niet dik joh! Wou dat ik er zo uit zag! het is al gevraagd, maar heb je ook een foto van voor het lijnen?
Dat vond ik dus ook
pi_37581009
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:25 schreef ymme het volgende:
Haha Fannetje nee 2 dagen achter elkaar is wel een beetje teveel van het goede
Zal ik wat in een zakje naar je opsturen
Neh, dat lijkt me ook niet zo lekker
pi_37582321
ik ben vandaag lekker de stad ingeweest, en heb een paar nieuwe skates gekocht waardoor ik hopelijk niet zoveel blaren meer krijg..

en ymme, persoonlijk lijkt het mij sowieso al verkeerd om de hele dag bijna niets te eten en dan naar de mac te gaan, ik zou gewoon die dag verder normaal hebben gegeten en de dag(en) erna wat minder omdat ik dan sowieso vol zat van de mac...

maarja, dat is mijn idee....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:04:16 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_37584838
Ik heb voor mezelf voor over twee weken een complete schoonheidsbehandeling besteld. Ook omdat ik voor volgend jaar wil weten hoe mijn huid daarop reageert enzo, maar ook omdat ik gewoon vind dat ik dat echt verdiend heb. Dus ze gaan zelfs mijn wenkbrauwen epileren

Dat heb ik dus echt nog nooit gedaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37585007
leuk joh Troel!!!

Ze hebben bij mij wel eens mijn wenkbrauwen geepileerd, maar ik was dan weer te lui om het bij te houden..
Ik heb soms van die periodes dat ik veel aandacht aan mijn uiterlijk besteed qua make up, en dan weer tijden niet...

Ik mocht van vriendje niet mee skaten vanavond, omdat mijn voeten er zo slecht uitzien door al die blaren..
Het is helemaal kapot, en het moet eerst maar genezen... Hij heeft wel gelijk, dat weet ik, maar ik had zo graag mijn nieuwe skates in willen rijden...
en nou vond hij ook nog dat ik dan mooi de afwas even kon doen.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:13:46 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_37585076
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:10 schreef teigan het volgende:
leuk joh Troel!!!

Ze hebben bij mij wel eens mijn wenkbrauwen geepileerd, maar ik was dan weer te lui om het bij te houden..
Ik heb soms van die periodes dat ik veel aandacht aan mijn uiterlijk besteed qua make up, en dan weer tijden niet...

Ik mocht van vriendje niet mee skaten vanavond, omdat mijn voeten er zo slecht uitzien door al die blaren..
Het is helemaal kapot, en het moet eerst maar genezen... Hij heeft wel gelijk, dat weet ik, maar ik had zo graag mijn nieuwe skates in willen rijden...
en nou vond hij ook nog dat ik dan mooi de afwas even kon doen.....
Van je vriendjes moet je het hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:30:28 #75
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_37587475
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Van je vriendjes moet je het hebben.
Vriendjes?
Ik heb er maar 1!

Ik heb ge-update vandaag, al is het niet echt positief.... 6 ons erbij! Morgen 6 dagen op vakantie, daarna zal ik waarschijnlijk een hele dag nodig hebben om hier bij te lezen en dan moet ik maar 'ns extra fanatiek gaan doen!
Op naar de 73!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 5 mei 2006 @ 21:41:37 #76
43556 miss_dynastie
pi_37587868
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef Troel het volgende:
Ik hoop voor je dat ze niet al te enthousiast bezig gaan
pi_37589172
Haha, je wenkbrauwen nooit epileren? Echt? Dan heb ik na twee weken een vijf centimeter brede unibrow of zo. Ik zou het nooit door een ander durven laten doen trouwens, stel je voor dat ze een hele rare vorm maken. Brr.
Sanity is (not) statistical
pi_37589381
ik ben altijd bang dat ik teveel weghaal, en ik weet nooit hoe het nou precies zit met van hoever tot hoever je moet..
Het had geloof ik iets met een potlood, en je ooghoek te maken ofzo?
pi_37589458
Tja, ik doe het gewoon op de gok. Mijn wenkbrauwen groeien ook erg onregelmatig. Ja, soms haal ik weleens iets teveel weg. Groot voordeel van junglewenkbrauwen is dan dat het na twee dagen al niet meer opvalt. ;-) Je moet gewoon niet te veel van de binnenkant weghalen, niet boven je ogen en niet te dun maken.
Sanity is (not) statistical
pi_37592131
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef Troel het volgende:
Ik heb voor mezelf voor over twee weken een complete schoonheidsbehandeling besteld. Ook omdat ik voor volgend jaar wil weten hoe mijn huid daarop reageert enzo, maar ook omdat ik gewoon vind dat ik dat echt verdiend heb. Dus ze gaan zelfs mijn wenkbrauwen epileren

Ik ook niet hoor.... dus je bent niet de enige.... gelukkig heb ik geen wildgroei Dus vind ik het ook niet nodig.... vroeger deden ze dat toch ook nooit?
pi_37592792
Vandaag in Amsterdam rondgelopen met een vriendin...
Ik had vorige zomer All Stars gekocht en ik had ze nog nooit aan gehad, tot vandaag. Ik denk, 'laat ik ze eens inlopen'. FOUT!

Dat moet je dus NIET doen. Ja, tenzij je blij wordt van voeten vol met blaren... ik heb de hele middag krom van de pijn gelopen en heb nieuwe schoenen moeten kopen om mn voeten enigzins rust te gunnen.

Heb er wel leuke nieuwe schoentjes bij, maarja dat was niet helemaal de bedoeling...
Hoe dan ook - ik hoop dat de blaren SNEL weer weggetrokken zijn!

Ohja, een paar dagen terug dus wezen rolschaatsen - op glad wegdek is het heerlijk, maar op klote wegdek is het moeilijk en vermoeiend en ik was helemaal stuk!
Tralalalaaa
  zaterdag 6 mei 2006 @ 09:06:27 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37595808
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vandaag in Amsterdam rondgelopen met een vriendin...
Ik had vorige zomer All Stars gekocht en ik had ze nog nooit aan gehad, tot vandaag. Ik denk, 'laat ik ze eens inlopen'. FOUT!

Dat moet je dus NIET doen. Ja, tenzij je blij wordt van voeten vol met blaren... ik heb de hele middag krom van de pijn gelopen en heb nieuwe schoenen moeten kopen om mn voeten enigzins rust te gunnen.

Heb er wel leuke nieuwe schoentjes bij, maarja dat was niet helemaal de bedoeling...
Hoe dan ook - ik hoop dat de blaren SNEL weer weggetrokken zijn!

Ohja, een paar dagen terug dus wezen rolschaatsen - op glad wegdek is het heerlijk, maar op klote wegdek is het moeilijk en vermoeiend en ik was helemaal stuk!
wil je hiermee zeggen dat all stars geen goede schoenen zijn? Ik wil nml ook een paar kopen
Niet meer actief op Fok!
pi_37596033
verdomme....... zal het aan het weer liggen? 81 kilo!
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 10:16:48 #84
43556 miss_dynastie
pi_37596545
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 09:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wil je hiermee zeggen dat all stars geen goede schoenen zijn? Ik wil nml ook een paar kopen
Nee joh, sowieso is een hele dag op nieuwe schoenen lopen al niet zo verstandig (ik loop ze in elk geval liever wat langzamer in), en dan helemaal met dit weer, gaat lekker broeien en zo Gewoon kopen hoor!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:20:36 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37596597
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee joh, sowieso is een hele dag op nieuwe schoenen lopen al niet zo verstandig (ik loop ze in elk geval liever wat langzamer in), en dan helemaal met dit weer, gaat lekker broeien en zo Gewoon kopen hoor!
ok
zweten ze eigenlijk niet heel erg?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:31:08 #86
105850 Fuente
mamamuts
pi_37596733
Ik epileer mijn wenkbrauwen ook nooit, heb mazzel dat ik van nature mooie wenkbrauwen heb
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:38:50 #87
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37596880
Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn foto
Nog even voor de duidelijkheid, ik vind mijzelf absoluut niet dik meer hoor. Maar voordat ik begon met lijnen had ik wel het idee dat ik veel te zwaar was. Ik zal even gaan zoeken naar een foto voordat ik begon met gezond eten

@Octopussy: ik zal een foto met gezicht erop gaan plaatsen als mijn roaccutanekuur is afgelopen Ik zit namelijk nog steeds onder de pukkels Maar het gaat in ieder geval de goede kant op
pi_37598919
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 10:38 schreef poohy het volgende:
Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn foto
Nog even voor de duidelijkheid, ik vind mijzelf absoluut niet dik meer hoor. Maar voordat ik begon met lijnen had ik wel het idee dat ik veel te zwaar was. Ik zal even gaan zoeken naar een foto voordat ik begon met gezond eten

@Octopussy: ik zal een foto met gezicht erop gaan plaatsen als mijn roaccutanekuur is afgelopen Ik zit namelijk nog steeds onder de pukkels Maar het gaat in ieder geval de goede kant op
Je gaat gewoon een keertje mee meeten!
Hoever ben je met je kuur?

Ik had vanochtend trouwens het idee om eens eventjes mijn wenkbrauwen te epileren. Ik doe dat meestal met een stukje harsstrip en dan de overtollige haartjes harsen. Dat moet je dus niet doen met roaccutane

En ik ben gisteren naar de kapper geweest en mijn haar is nu kort, maar erg leuk geknipt. Ik heb zeg maar een boblijn, maar omdat ik nog flinke slag in mijn haar heb door een oud permanent staat het lekker wild. Ik was even vergeten dat ik zo'n dikke bos haar heb, totdat het gisteren dus gefohnt werd
pi_37600358

Hoihoi.
Mijn eten is momenteel niet goed te keuren, maar ook niet rampzalig. Ik wilde zometeen een bak ijs gaan halen maar geïnspireerd door het verhaal van Isabeau ga ik not-guilty ijsjes zoeken.
Gisteren was leuk werken op bevrijdingsfestifal, maar zonnebrandcreme was geen overbodige luxe geweest. Ben verschrikkelijk verbrand. Dat wil ook wel makkelijk met mijn huid
Volgens Maarten was mijn gezicht een beetje bruin geworden (tussen de sproeten door die er ook opeens allemaal weer zitten) Ik heb namelijk de hele dag een hoedje en een grote zonnebril opgehad. Dus niet verbrand in mijn gezicht
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:57:30 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37602983
, mijn lateral thigh stepper is binnen. Wat een groot gevaarte Net even op gestaan. Kan me voorstellen dat het wel vrij inspannend is. Toch heb ik het idee dat dit mijn ding is. Op de sportschool stond ik graag op de stepper, al zat daar geen twist in. Heb in ieder geval mijn tussendoortje van daarnet verbrand en ga vanavond eens een kwartiertje proberen te steppen. Nu lekker buiten zitten
Niet meer actief op Fok!
pi_37603382
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:57 schreef Viking84 het volgende:
, mijn lateral thigh stepper is binnen. Wat een groot gevaarte Net even op gestaan. Kan me voorstellen dat het wel vrij inspannend is. Toch heb ik het idee dat dit mijn ding is. Op de sportschool stond ik graag op de stepper, al zat daar geen twist in. Heb in ieder geval mijn tussendoortje van daarnet verbrand en ga vanavond eens een kwartiertje proberen te steppen. Nu lekker buiten zitten
Ik heb geen flauw idee of ik daar wel eens opgestaan heb, want ik ken het niet
Heb je misschien een foto?
Ik heb op verschillende dingen gestaan
-Zo'n steppertje waar je gewoon opstaat en een traplopende beweging maakt. Een heel kleintje.
-Zo'n groot gevaarte waar je met je voeten een soort van rondgaat en met je armen heen en weer aan van die stokken.
-Een ski-stepper, waar je je met je handen recht voor je goed vasthoudt en dan met je benen een soort van ski-beweging maakt. Het ding veert nogal en het is doodeng, maar ook heel leuk en inspannend

Ik lees het nog even na en snap het nauwelijks. Misschien snappen jullie het?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:45:31 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37603813
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee of ik daar wel eens opgestaan heb, want ik ken het niet
Heb je misschien een foto?
Ik heb op verschillende dingen gestaan
-Zo'n steppertje waar je gewoon opstaat en een traplopende beweging maakt. Een heel kleintje.
-Zo'n groot gevaarte waar je met je voeten een soort van rondgaat en met je armen heen en weer aan van die stokken.
-Een ski-stepper, waar je je met je handen recht voor je goed vasthoudt en dan met je benen een soort van ski-beweging maakt. Het ding veert nogal en het is doodeng, maar ook heel leuk en inspannend

Ik lees het nog even na en snap het nauwelijks. Misschien snappen jullie het?
misschien zou je zelf ook eens foto's moeten plaatsen .
Ok, de stepper:

het is een lateral thigh stepper (LTS), dus iets anders dan een gewone stepper. Volgens mij is het ook een vrij nieuw iets, want ik heb het nog nooit in de sportschool gezien. Het verschil met een gewone stepper is dat de LTS ook zijwaartse bewegingen maakt en je dus ook je dijen traint. Ik moet me wel vasthouden als ik erop ga staan, dus heb hem lekker saai tegen de muur gezet: hoi muur
Dan heeft zo'n stang om je aan vast te houden (zoals die van Blokker heeft) ook wel weer z'n voordelen. Maar in principe: als je lekker bezig bent, dan verlies je je evenwicht niet meer zo snel.
Je kunt de weerstand verhogen en de afstand tussen de pedalen vergroten, zodat je meer inspanning moet verrichten. Heb alles nu op z'n laagst en ga daar eerst maar eens een half uurtje per dag ('s morgens + 's middags) mee klooien.

Bedoel jij zo'n ding waarvan je benen vrij ver uit elkaar gaan? Je schommelt dus eigenlijk met je benen. Ik vind dat een rotding , maar waarschijnlijk werkt het net als met steppen: je moet eenmaal in beweging zijn. Volgens mij heet dat trouwens een crosstrainer.

De rest zegt me niks
Niet meer actief op Fok!
pi_37603947
Ik drink heel graag spa&fruit bosvruchten light. Ik kan hier denk ik ook gewoon ijsjes van maken of niet????
pi_37605615
moet kunnen hoor Riann, gewoon eens proberen..
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:15:49 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37606026
Wanneer kan ik trouwens het beste steppen? Voor of na het eten? Indien na het eten: hoe lang na het eten? 's Ochtends vóór het ontbijt gaan steppen lijkt me niet zo prettig. Voel je je zwak + je maag knort.
Niet meer actief op Fok!
pi_37607251
Zo ik ben weer terug van de bruiloft en vakantie. Vooral de vakantie was erg gezellig. Leuke medevrijwilligers en leuke kinderen.
Gezondeten tijdens de bruiloft ging op zich prima. Er was zoveel wat ik niet mocht hebben omdat er melk in zat dat er maar weinig overbleef. En geen taart, roombotercroissants/broodjes en roomsauzen eten maakt het al snel gezonder.
Afgelopen week op vakantie ging gezond eten lastiger. We hadden echt een kindermenu en erg weinig groente en fruit. Zodra ik gisterenmiddag thuis kwam maar meteen eenp aar kilo groente en fruit gekocht.
pi_37607942
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 09:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou nee hoor, maar je moet ze eigenlijk gewoon thuis goed inlopen.
Het maakt niet uit wat voor weer het is, deze schoenen hebben even nodig voordat je er hele afstanden in kunt lopen (heb ik ondervonden).

Overigens heb ik wel vaker andere (sport) schoenen gehad die ik in ging lopen en nooit last van gehad.
Dus de opmerking dat je met alle schoenen geen afstanden moet lopen als ze nog niet ingelopen zijn gaat niet op
Tralalalaaa
pi_37608089
nou, de vrije dagen hier zijn een ramp voor mijn gezond, regelmatig en slank eten merk ik... Het warme weer werkt nou ook niet echt mee.... Gelukkig komt alles maandag weer in het normale ritme...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:34:12 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37608273
, ik heb net 200 calorieën in een kwartier weggestept op m'n nieuwe LTS. Valt me mee dat ik niet heel erg buiten adem ben, maar het was me al opgevallen dat mijn conditie niet zo slecht is als ik gedacht had. Ik moet 6 trappen op naar boven om in mijn huis te komen en ik ben eigenlijk amper buiten adem. Is ook wel eens anders geweest. Ik merk dat je van langzaam bewegen veel sneller buiten adem raakt en vermoeid raakt dan wanneer je het gewoon lekker snel doet: snel fietsen, snel de trap op lopen, snel steppen Bij de derde ronde verbrandde ik de meeste calorieën. Toen had ik hem nml tussen de deurpost ingezet ipv aan m'n huisgenoot vast te houden. Die verliest dan z'n evenwicht --> ik verlies m'n evenwicht en er gaat tijd verloren Heerlijk om nu thuis te kunnen bewegen. Geen loerende mensen in de sportschool. Anders had ik al snel de neiging om af te haken als het even iets minder ging of als ik m'n evenwicht verloor, omdat ik bang was dat ze dan op me zouden gaan letten: wachten tot ik zou vallen ofzo, of zo van: kijk die stuntel eens!
Als het iedere keer gaat zoals nu, kan ik per keer makkelijk 20 minuten en misschien zelfs wel 30 minuten achter elkaar wegsteppen. Nu nog wel met intervals, dus 5 minuten, even water drinken, en dan weer verder. En dat terwijl ik van plan was om elke dag 2 x 15 minuten te steppen

-edit- hm, ik lees net op runner's world dat je niet steeds dezelfde oefeningen moet doen, maar moet afwisselen, omdat je lichaam er anders aan gewend raakt . Daar gaat m'n enthousiasme.
Hopelijk is wandelen, fietsen, traplopen en buikspieroefeningen doen voldoende variatie

nog een edit. Dit vind ik trouwens wel een goede aanvulling:

# Avond/ochtendloop
Loop enkele uren na het avondmaal in een rustig tempo twintig tot dertig minuten en eet niets meer voor u naar bed gaat. Het effect hiervan is dat de energievoorraad (koolhydraten) in het lichaam afneemt. De volgende ochtend loopt u voor het ontbijt 45 minuten tot een uur in een gestaag tempo. Uw lichaam zal, door de verminderde koolhydraatvoorraad, sneller en intensiever overgaan op de verbranding van vet. Zowel lichamelijk als geestelijk is dit echter een bijzonder zware training. De ochtendloop kan aanvoelen als de laatste fase van een marathon. Wellicht is het verstandig om deze training samen te doen met iemand die ook wat kilo's wil kwijtraken. Het resultaat: na dertig minuten 's avonds en 45 minuten de volgende ochtend, zijn meer dan duizend calorieën verbrand, waarbij met name de vetvoorraad aangesproken wordt.

bron: Runner's world

[ Bericht 16% gewijzigd door Viking84 op 06-05-2006 18:42:03 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_37608924
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer kan ik trouwens het beste steppen? Voor of na het eten? Indien na het eten: hoe lang na het eten? 's Ochtends vóór het ontbijt gaan steppen lijkt me niet zo prettig. Voel je je zwak + je maag knort.
Ik zou kiezen voor het eten. En na het eten ongeveer een uur of zo ik krijg altijd last van mij zij als ik na het eten iets van beweging doe. Ook als ik net ervoor heel veel water heb gedronken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')