Moet jij niet naar het Bevrijdingsfestival in het Stadspark?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef Viking84 het volgende:
-
woeiii, Balkenendequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:15 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het Bevrijdingsfestival in het Stadspark?
Ik kom net van Leeuwarden, daar was BalkenendeDie opende het bevrijdingsfestival. Tis er heel druk met camera's enz.
Werd ook nog aangesproken maar ben weg gelopen samen met 2 vriendinnen. Wil echt nie geïntervieuwd worden voor de cameraWas SBS6 geloof ik..
En nu snel boterhammen smeren en werkenVeel te mooi weer om te werken.
Hehe, ik woon in Leeuwarden. Jij ook? Of was je er toevallig? Ik zag idd heel veel cameraploegen lopen. En daar loop ik dus strak voorbijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:15 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het Bevrijdingsfestival in het Stadspark?
Ik kom net van Leeuwarden, daar was BalkenendeDie opende het bevrijdingsfestival. Tis er heel druk met camera's enz.
Werd ook nog aangesproken maar ben weg gelopen samen met 2 vriendinnen. Wil echt nie geïntervieuwd worden voor de cameraWas SBS6 geloof ik..
En nu snel boterhammen smeren en werkenVeel te mooi weer om te werken.
Nog 2 uur en 14 minuten, voordeel is wel dat ik straks eens lekker kan eten en een goed desert kan nemenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry![]()
Je redt het tot 18.30.
Ik zal met je mee af tellen.
Nog 5 uur 18 min
Inderdaad dan kan een toetje niet zoveel kwaad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:16 schreef Emu het volgende:
[..]
Nog 2 uur en 14 minuten, voordeel is wel dat ik straks eens lekker kan eten en een goed desert kan nemenik moet namelijk nog ong 1800 kcal
![]()
ben helaas aan het werk tot 17:30quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:14 schreef ymme het volgende:
Zitten we allemaal in de tuin?
Dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef Viking84 het volgende:
@ poohy: je bent daar echt niet dik joh! Wou dat ik er zo uit zag! het is al gevraagd, maar heb je ook een foto van voor het lijnen?
Neh, dat lijkt me ook niet zo lekkerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:25 schreef ymme het volgende:
Haha Fannetje nee 2 dagen achter elkaar is wel een beetje teveel van het goede
Zal ik wat in een zakje naar je opsturen
Van je vriendjes moet je het hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:10 schreef teigan het volgende:
leuk joh Troel!!!
Ze hebben bij mij wel eens mijn wenkbrauwen geepileerd, maar ik was dan weer te lui om het bij te houden..
Ik heb soms van die periodes dat ik veel aandacht aan mijn uiterlijk besteed qua make up, en dan weer tijden niet...
Ik mocht van vriendje niet mee skaten vanavond, omdat mijn voeten er zo slecht uitzien door al die blaren..
Het is helemaal kapot, en het moet eerst maar genezen... Hij heeft wel gelijk, dat weet ik, maar ik had zo graag mijn nieuwe skates in willen rijden...
en nou vond hij ook nog dat ik dan mooi de afwas even kon doen.....![]()
Vriendjes?quote:
Ik ook niet hoor.... dus je bent niet de enige.... gelukkig heb ik geen wildgroeiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef Troel het volgende:
Ik heb voor mezelf voor over twee weken een complete schoonheidsbehandeling besteld. Ook omdat ik voor volgend jaar wil weten hoe mijn huid daarop reageert enzo, maar ook omdat ik gewoon vind dat ik dat echt verdiend heb. Dus ze gaan zelfs mijn wenkbrauwen epileren
Dat heb ik dus echt nog nooit gedaan
wil je hiermee zeggen dat all stars geen goede schoenen zijn? Ik wil nml ook een paar kopenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vandaag in Amsterdam rondgelopen met een vriendin...
Ik had vorige zomer All Stars gekocht en ik had ze nog nooit aan gehad, tot vandaag. Ik denk, 'laat ik ze eens inlopen'. FOUT!
Dat moet je dus NIET doen. Ja, tenzij je blij wordt van voeten vol met blaren... ik heb de hele middag krom van de pijn gelopen en heb nieuwe schoenen moeten kopen om mn voeten enigzins rust te gunnen.
Heb er wel leuke nieuwe schoentjes bij, maarja dat was niet helemaal de bedoeling...
Hoe dan ook - ik hoop dat de blaren SNEL weer weggetrokken zijn!
Ohja, een paar dagen terug dus wezen rolschaatsen - op glad wegdek is het heerlijk, maar op klote wegdek is het moeilijk en vermoeiend en ik was helemaal stuk!
Nee joh, sowieso is een hele dag op nieuwe schoenen lopen al niet zo verstandig (ik loop ze in elk geval liever wat langzamer in), en dan helemaal met dit weer, gaat lekker broeien en zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wil je hiermee zeggen dat all stars geen goede schoenen zijn? Ik wil nml ook een paar kopen
okquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, sowieso is een hele dag op nieuwe schoenen lopen al niet zo verstandig (ik loop ze in elk geval liever wat langzamer in), en dan helemaal met dit weer, gaat lekker broeien en zoGewoon kopen hoor!
Je gaat gewoon een keertje mee meeten!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:38 schreef poohy het volgende:
Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn foto![]()
Nog even voor de duidelijkheid, ik vind mijzelf absoluut niet dik meer hoor. Maar voordat ik begon met lijnen had ik wel het idee dat ik veel te zwaar was. Ik zal even gaan zoeken naar een foto voordat ik begon met gezond eten![]()
@Octopussy: ik zal een foto met gezicht erop gaan plaatsen als mijn roaccutanekuur is afgelopenIk zit namelijk nog steeds onder de pukkels
Maar het gaat in ieder geval de goede kant op
![]()
Ik heb geen flauw idee of ik daar wel eens opgestaan heb, want ik ken het nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:57 schreef Viking84 het volgende:, mijn lateral thigh stepper is binnen. Wat een groot gevaarte
Net even op gestaan. Kan me voorstellen dat het wel vrij inspannend is. Toch heb ik het idee dat dit mijn ding is. Op de sportschool stond ik graag op de stepper, al zat daar geen twist in. Heb in ieder geval mijn tussendoortje van daarnet verbrand en ga vanavond eens een kwartiertje proberen te steppen. Nu lekker buiten zitten
misschien zou je zelf ook eens foto's moeten plaatsenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of ik daar wel eens opgestaan heb, want ik ken het niet
Heb je misschien een foto?
Ik heb op verschillende dingen gestaan
-Zo'n steppertje waar je gewoon opstaat en een traplopende beweging maakt. Een heel kleintje.
-Zo'n groot gevaarte waar je met je voeten een soort van rondgaat en met je armen heen en weer aan van die stokken.
-Een ski-stepper, waar je je met je handen recht voor je goed vasthoudt en dan met je benen een soort van ski-beweging maakt. Het ding veert nogal en het is doodeng, maar ook heel leuk en inspannend
Ik lees het nog even na en snap het nauwelijks. Misschien snappen jullie het?
Nou nee hoor, maar je moet ze eigenlijk gewoon thuis goed inlopen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wil je hiermee zeggen dat all stars geen goede schoenen zijn? Ik wil nml ook een paar kopen
Ik zou kiezen voor het eten. En na het eten ongeveer een uur of zo ik krijg altijd last van mij zij als ik na het eten iets van beweging doe. Ook als ik net ervoor heel veel water heb gedronken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer kan ik trouwens het beste steppen? Voor of na het eten? Indien na het eten: hoe lang na het eten? 's Ochtends vóór het ontbijt gaan steppen lijkt me niet zo prettig. Voel je je zwak + je maag knort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |