abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37573788
En ik mag tot ong 18.30 niets eten
pi_37573791
Waar woon je ergens?
pi_37573868
Pannerden Gelderland
pi_37573912
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:07 schreef Emu het volgende:
En ik mag tot ong 18.30 niets eten
Sorry

Je redt het tot 18.30.
Ik zal met je mee af tellen.
Nog 5 uur 18 min
pi_37573919
Geen idee waar dat ligt in Gelderland.. maar 't is vast niet op de grens met Brabant
pi_37574180
Uhm nee niet echt nee.
Het ligt ongeveer 20km van Arnhem af
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:22:41 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37574260
@ poohy: je bent daar echt niet dik joh! Wou dat ik er zo uit zag! het is al gevraagd, maar heb je ook een foto van voor het lijnen?
Niet meer actief op Fok!
pi_37574326
Hm, nee, das te ver weg. Morgen ben ik wel in de buurt, dan ga ik bij mijn oma op bezoek in het ziekenhuis in Arnhem. Maar dan eet je zeker geen asperges?
pi_37574357
Haha Fannetje nee 2 dagen achter elkaar is wel een beetje teveel van het goede
Zal ik wat in een zakje naar je opsturen
pi_37577882
Zitten we allemaal in de tuin?

Het is zo rustig hier Ik heb ook in de tuin gezeten, maar word een beetje gek van de buurd kinderen die hebben een zwembadje in de tuin.. Heel leuk voor ze, maar als ik zit te lezen kan ik echt niets aan mijn hoofd hebben.
Ach ja, daar zijn het kinderen voor P
pi_37577928
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef Viking84 het volgende:
-
Moet jij niet naar het Bevrijdingsfestival in het Stadspark?
Ik kom net van Leeuwarden, daar was Balkenende Die opende het bevrijdingsfestival. Tis er heel druk met camera's enz.
Werd ook nog aangesproken maar ben weg gelopen samen met 2 vriendinnen. Wil echt nie geïntervieuwd worden voor de camera Was SBS6 geloof ik..

En nu snel boterhammen smeren en werken Veel te mooi weer om te werken.
pi_37577998
* Isabeau gaat zo wandelen met dit mooie weer

Allemaal goeie morgen en een fijne bevrijdingsdag
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:22:27 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37578145
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:15 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Ik kom net van Leeuwarden, daar was Balkenende Die opende het bevrijdingsfestival. Tis er heel druk met camera's enz.
Werd ook nog aangesproken maar ben weg gelopen samen met 2 vriendinnen. Wil echt nie geïntervieuwd worden voor de camera Was SBS6 geloof ik..

woeiii, Balkenende heb je een handtekening gevraagd?
Schijterdjes om weg te lopen voor de camera

Nee ik ga niet naar het Bevrijdingsfestival. Is toch geen ruk te beleven Zit liever relaxed op mijn balkonnetje. Beetje zonnen, beetje muziek luisteren, beetje lezen Wilde naar de bieb, maar die was dicht

We gaan straks naar Marks vader.

OT: bij mij gaat het goed vandaag. Nog wel iig
Niet meer actief op Fok!
pi_37578389
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:15 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Hehe, ik woon in Leeuwarden. Jij ook? Of was je er toevallig? Ik zag idd heel veel cameraploegen lopen. En daar loop ik dus strak voorbij
It is your friends who make your world!
pi_37579722
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef ymme het volgende:

[..]

Sorry

Je redt het tot 18.30.
Ik zal met je mee af tellen.
Nog 5 uur 18 min
Nog 2 uur en 14 minuten, voordeel is wel dat ik straks eens lekker kan eten en een goed desert kan nemen ik moet namelijk nog ong 1800 kcal
pi_37579803
Oh ja, jij bent een man
Die mogen weer eens meer eten dan een vrouw.

He ik zat me af te vragen he, zoals ik gisteren mac donalds heb gegeten en op de gehele dag maar iets van 1300 Kcal op heb. Kan dan die mac kwaad met mijn gewicht?
En is het verstandig om bijvoorbeeld als je een dag heb gehad met meer dan je normale portie kcal om de volgende dag minder te eten, zodat je het gemiddelde aantal kcal van 2 dagen toch nog hebt.
Dus bijvoorbeeld 1ste dag 2000 Kcal dan de dag ernaar maar 400Kcal te eten?
(nu overdrijf ik wel kwa Kcal geloof ik, maar het gaat om het idee )
pi_37579825
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:16 schreef Emu het volgende:

[..]

Nog 2 uur en 14 minuten, voordeel is wel dat ik straks eens lekker kan eten en een goed desert kan nemen ik moet namelijk nog ong 1800 kcal
Inderdaad dan kan een toetje niet zoveel kwaad.

Nog 2 uur en 11 minuten
pi_37579937
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:14 schreef ymme het volgende:
Zitten we allemaal in de tuin?
ben helaas aan het werk tot 17:30
pi_37580439
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef Viking84 het volgende:
@ poohy: je bent daar echt niet dik joh! Wou dat ik er zo uit zag! het is al gevraagd, maar heb je ook een foto van voor het lijnen?
Dat vond ik dus ook
pi_37581009
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:25 schreef ymme het volgende:
Haha Fannetje nee 2 dagen achter elkaar is wel een beetje teveel van het goede
Zal ik wat in een zakje naar je opsturen
Neh, dat lijkt me ook niet zo lekker
pi_37582321
ik ben vandaag lekker de stad ingeweest, en heb een paar nieuwe skates gekocht waardoor ik hopelijk niet zoveel blaren meer krijg..

en ymme, persoonlijk lijkt het mij sowieso al verkeerd om de hele dag bijna niets te eten en dan naar de mac te gaan, ik zou gewoon die dag verder normaal hebben gegeten en de dag(en) erna wat minder omdat ik dan sowieso vol zat van de mac...

maarja, dat is mijn idee....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:04:16 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_37584838
Ik heb voor mezelf voor over twee weken een complete schoonheidsbehandeling besteld. Ook omdat ik voor volgend jaar wil weten hoe mijn huid daarop reageert enzo, maar ook omdat ik gewoon vind dat ik dat echt verdiend heb. Dus ze gaan zelfs mijn wenkbrauwen epileren

Dat heb ik dus echt nog nooit gedaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37585007
leuk joh Troel!!!

Ze hebben bij mij wel eens mijn wenkbrauwen geepileerd, maar ik was dan weer te lui om het bij te houden..
Ik heb soms van die periodes dat ik veel aandacht aan mijn uiterlijk besteed qua make up, en dan weer tijden niet...

Ik mocht van vriendje niet mee skaten vanavond, omdat mijn voeten er zo slecht uitzien door al die blaren..
Het is helemaal kapot, en het moet eerst maar genezen... Hij heeft wel gelijk, dat weet ik, maar ik had zo graag mijn nieuwe skates in willen rijden...
en nou vond hij ook nog dat ik dan mooi de afwas even kon doen.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:13:46 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_37585076
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:10 schreef teigan het volgende:
leuk joh Troel!!!

Ze hebben bij mij wel eens mijn wenkbrauwen geepileerd, maar ik was dan weer te lui om het bij te houden..
Ik heb soms van die periodes dat ik veel aandacht aan mijn uiterlijk besteed qua make up, en dan weer tijden niet...

Ik mocht van vriendje niet mee skaten vanavond, omdat mijn voeten er zo slecht uitzien door al die blaren..
Het is helemaal kapot, en het moet eerst maar genezen... Hij heeft wel gelijk, dat weet ik, maar ik had zo graag mijn nieuwe skates in willen rijden...
en nou vond hij ook nog dat ik dan mooi de afwas even kon doen.....
Van je vriendjes moet je het hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:30:28 #75
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_37587475
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Van je vriendjes moet je het hebben.
Vriendjes?
Ik heb er maar 1!

Ik heb ge-update vandaag, al is het niet echt positief.... 6 ons erbij! Morgen 6 dagen op vakantie, daarna zal ik waarschijnlijk een hele dag nodig hebben om hier bij te lezen en dan moet ik maar 'ns extra fanatiek gaan doen!
Op naar de 73!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')