Moet jij niet naar het Bevrijdingsfestival in het Stadspark?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef Viking84 het volgende:
-
woeiii, Balkenendequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:15 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het Bevrijdingsfestival in het Stadspark?
Ik kom net van Leeuwarden, daar was BalkenendeDie opende het bevrijdingsfestival. Tis er heel druk met camera's enz.
Werd ook nog aangesproken maar ben weg gelopen samen met 2 vriendinnen. Wil echt nie geïntervieuwd worden voor de cameraWas SBS6 geloof ik..
En nu snel boterhammen smeren en werkenVeel te mooi weer om te werken.
Hehe, ik woon in Leeuwarden. Jij ook? Of was je er toevallig? Ik zag idd heel veel cameraploegen lopen. En daar loop ik dus strak voorbijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:15 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het Bevrijdingsfestival in het Stadspark?
Ik kom net van Leeuwarden, daar was BalkenendeDie opende het bevrijdingsfestival. Tis er heel druk met camera's enz.
Werd ook nog aangesproken maar ben weg gelopen samen met 2 vriendinnen. Wil echt nie geïntervieuwd worden voor de cameraWas SBS6 geloof ik..
En nu snel boterhammen smeren en werkenVeel te mooi weer om te werken.
Nog 2 uur en 14 minuten, voordeel is wel dat ik straks eens lekker kan eten en een goed desert kan nemenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry![]()
Je redt het tot 18.30.
Ik zal met je mee af tellen.
Nog 5 uur 18 min
Inderdaad dan kan een toetje niet zoveel kwaad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:16 schreef Emu het volgende:
[..]
Nog 2 uur en 14 minuten, voordeel is wel dat ik straks eens lekker kan eten en een goed desert kan nemenik moet namelijk nog ong 1800 kcal
![]()
ben helaas aan het werk tot 17:30quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:14 schreef ymme het volgende:
Zitten we allemaal in de tuin?
Dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef Viking84 het volgende:
@ poohy: je bent daar echt niet dik joh! Wou dat ik er zo uit zag! het is al gevraagd, maar heb je ook een foto van voor het lijnen?
Neh, dat lijkt me ook niet zo lekkerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:25 schreef ymme het volgende:
Haha Fannetje nee 2 dagen achter elkaar is wel een beetje teveel van het goede
Zal ik wat in een zakje naar je opsturen
Van je vriendjes moet je het hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:10 schreef teigan het volgende:
leuk joh Troel!!!
Ze hebben bij mij wel eens mijn wenkbrauwen geepileerd, maar ik was dan weer te lui om het bij te houden..
Ik heb soms van die periodes dat ik veel aandacht aan mijn uiterlijk besteed qua make up, en dan weer tijden niet...
Ik mocht van vriendje niet mee skaten vanavond, omdat mijn voeten er zo slecht uitzien door al die blaren..
Het is helemaal kapot, en het moet eerst maar genezen... Hij heeft wel gelijk, dat weet ik, maar ik had zo graag mijn nieuwe skates in willen rijden...
en nou vond hij ook nog dat ik dan mooi de afwas even kon doen.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |