abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:19:21 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37600859
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ik zie een toenemende aversie tegen moslims, ze worden buitengesloten, teruggedrongen en zelfs vanuit de overheid wordt het gestimuleerd dat ze worden weggestuurd of maar weg moeten blijven. Het is een beetje flauw om telkens te beginnen over "er zijn toch geen gaskamers of treinen of bordjes" - moet het dan perse zo ver komen. Het gaat om het principe van het zondebokdenken en we weten welke gevolgen dat kan hebben. Je neemt een groep, creeert er een hetze tegen en tel uit je winst. Zo is het bij de joden ook gegaan, ben je dat alweer vergeten? Jij vindt het goed dat de haat benoemd wordt, net als in de tijd van de joden?
nee ik ben het juist niet vergeten. wat er met de joden gebeurd is. ik snap lord iets beter in deze discussie, soory.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37600935
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hij drukt zich wat ongelukkig uit
Het is toch de bedoeling dat alles zo duidelijk gezegd wordt tegenwoordig, nou er is geen woord Spaans bij en ik meen ieder woord. Het politiek correcte gedoe is nu wel weer geweest.
pi_37600950
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee ik ben het juist niet vergeten. wat er met de joden gebeurd is. ik snap lord iets beter in deze discussie, soory.
Die zegt precies hetzelfde als ik dus je begrijpt me best
  Moderator zaterdag 6 mei 2006 @ 13:34:12 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37601171
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:16 schreef typtypo het volgende:

[..]
een hoop blabla
[...]
Dan te bedenken dat de koran het onveranderlijke woord van allah is die niet voor interpratatie vatbaar is.
natuurlijk is het wel voor interpretatie vatbaar, kijk bv naar de verschillende stromingen binnen de islam (sjiieten, soennieten, taliban, soefa etc.)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_37601216
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

natuurlijk is het wel voor interpretatie vatbaar, kijk bv naar de verschillende stromingen binnen de islam (sjiieten, soennieten, taliban, soefa etc.)
Anti-islammers gebruiken dat altijd als argument. Die nemen de extreemste vorm van de islam en willen daar niet van afwijken, terwijl de praktijk heel anders is maar dat is veel te genuanceerd en ingewikkeld. Hirsi Ali is het boegbeeld van die stroming ("er is maar 1 islam").
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:36:17 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37601226
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Die zegt precies hetzelfde als ik dus je begrijpt me best

tuurlijk ben ik tegen moslim bashen, maar ik ben ook best we onder de indruk van de reden van het moslimbashen, meer dan ik de reden van het vernietigen van alle europese joden tijden woII snap.
pi_37601274
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hij drukt zich wat ongelukkig uit, maar wat hij bedoelt is, denk ik, dat op dit moment met dank aan de polarisatie door Fortuyn c.s. en types als Wilders, de moslims steeds meer in de rol geduwd worden, die de Joden (maar ook bijvoorbeeld de Protestanten, de Katharen en de Hugenoten) in de voorbije eeuwen aan en af opgedrongen hebben gekregen, namelijk die van 'de schuld van [vul hier maar in]'.
Het is juist andersom. Fortuyn is vermoord, Wilders zit ondergedoken. Mensen die kritiek op de multiculti samenleving hebben worden in een rol geduwd waar andere dan weer op reageren. Polarisatie schreeuwen is gewoon een nieuwe manier om een discussie onmogelijk te maken.
pi_37601297
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef basilisk het volgende:

[..]

Het is juist andersom. Fortuyn is vermoord, Wilders zit ondergedoken. Mensen die kritiek op de multiculti samenleving hebben worden in een rol geduwd waar andere dan weer op reageren. Polarisatie schreeuwen is gewoon een nieuwe manier om een discussie onmogelijk te maken.
Welke discussie?
pi_37601450
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke discussie?
Hirshi Ali, Verdomk en Wilders moeten beveiligd worden.
Theo van Gogh is dood.
Allemaal dankzij de "religie" van vrede.

Die discussie o.a.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  Moderator zaterdag 6 mei 2006 @ 13:44:48 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37601460
de discussie over de toekomst van de multiculturele samenleving

op zich ben ik voor maar hoe het nu gaat kan het niet doorgaan want er wordt gewoon misbruik van gemaakt. Fortuyn deed het wat dat betreft nog best aardig imo, zo verschrikkelijk was het allemaal niet wat hij zei ... Wilders daarentegen
pi_37601562
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:34 schreef sp3c het volgende:
Prietpraat van een bange dhimmi.
Ze hebben het in Andalusie twee eeuwen geprobeerd met moslims samen te leven na de reconquista en zijn uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het niet werkt.

Nu zou het wel werken?
Ja wel als we allemaal het "ware"geloof lees de islam aannemen.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  Moderator zaterdag 6 mei 2006 @ 13:50:18 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37601598
als Suriname het kan, kunnen wij het ook

en wtf is een dhimmi
pi_37601659
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:50 schreef sp3c het volgende:
als Suriname het kan, kunnen wij het ook

en wtf is een dhimmi
Ik dacht dat je wel geinformeerd zou zijn?

Dhimmitude is the status that Islamic law, the Sharia, mandates for non-Muslims, primarily Jews and Christians. Dhimmis, "protected people," are free to practice their religion in a Sharia regime, but are made subject to a number of humiliating regulations designed to enforce the Qur'an's command that they "feel themselves subdued" (Sura 9:29). This denial of equality of rights and dignity remains part of the Sharia, and, as such, is part of the law that global jihadists are laboring to impose everywhere, ultimately on the entire human race.

http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/
www.jihadwatch.org
pi_37601673
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef typtypo het volgende:

[..]

Theo van Gogh is dood.

Die discussie o.a.
Bin Laden die moet zich verschuilen in de bergen
Saddam word waarschijnlijk geëxecuteerd.
De zonen van Saddam die zijn overleden...
Allemaal dankzij het westen
pi_37601758
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Bin Laden die moet zich verschuilen in de bergen
Saddam word waarschijnlijk geëxecuteerd.
De zonen van Saddam die zijn overleden...
Allemaal dankzij het westen
Even in perspectief plaatsen wil je.

Hirshi Ali--Zegt "Vrouwen worden mishandeld"
Bin laden -- 3000+ doden WTC

Wilders -- Zegt "ik ben tegen de uitwassen van de islam"
saddam hoessein --- 100000+ doden
www.jihadwatch.org
pi_37601814
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:57 schreef typtypo het volgende:

[..]

Even in perspectief plaatsen wil je.

Hirshi Ali--Zegt "Vrouwen worden mishandeld"
Bin laden -- 3000+ doden WTC

Wilders -- Zegt "ik ben tegen de uitwassen van de islam"
saddam hoessein --- 100000+ doden
Bin Laden die dacht ff..heuy..tering amerikanen wollah ik vermoord jullie allemaal!!1!1

of toch niet?
Nee
Het westen moet z'n neus niet overal in steken
  Moderator zaterdag 6 mei 2006 @ 13:59:49 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37601818
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:52 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ik dacht dat je wel geinformeerd zou zijn?

Dhimmitude is the status that Islamic law, the Sharia, mandates for non-Muslims, primarily Jews and Christians. Dhimmis, "protected people," are free to practice their religion in a Sharia regime, but are made subject to a number of humiliating regulations designed to enforce the Qur'an's command that they "feel themselves subdued" (Sura 9:29). This denial of equality of rights and dignity remains part of the Sharia, and, as such, is part of the law that global jihadists are laboring to impose everywhere, ultimately on the entire human race.

http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/
eigenlijk ben jij dus de bange dhimmi
pi_37601894
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

eigenlijk ben jij dus de bange dhimmi
Nee, dhimmi's staan er om bekend dat ze alles over zich heen laten komen en vooral alles doodzwijgen. Zoiets als jij voorstaat.

Je moet wel begrijpend leren lezen hoor. Of kan je geen engels?
www.jihadwatch.org
pi_37601919
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef typtypo het volgende:

[..]

Theo van Gogh is dood.

Die discussie o.a.
De vraag is welke discussie zij voeren. Welke discussie voert Wilders dan? Een discussie voer je toch altijd met anderen? Jij verwart een monoloog met een discussie.
pi_37601944
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:48 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ze hebben het in Andalusie twee eeuwen geprobeerd met moslims samen te leven na de reconquista en zijn uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het niet werkt.

Nu zou het wel werken?
Je wilt de moslims dus verjagen? Klopt mijn visie toch aardig helaas
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:12:31 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37602091
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Je wilt de moslims dus verjagen? Klopt mijn visie toch aardig helaas
hoezo verjagen? ik noem het in sommige gevallen een kans bieden om een beter leven te krijgen met normen en waarden die die desbetreffende persoon zo na aan het hart liggen. soms gaat dat gewoon niet lukken in europa.
pi_37602105
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:52 schreef Lyrebird het volgende:
TimMer1981 moet z'n schoolgeld terugvragen.
Nee hoor, jij moet wakker worden. Niet dat dat ooit gaat gebeuren, te zien aan je kennelijk blinde vertrouwen in de Yanks.
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:52 schreef basilisk het volgende:

[..]

Als het aan de Russen had gelegen was hier geen democratie gekomen.
Klopt, maar het ging om het nazisme, niet het communisme. Maar de VS was wel lekker vrij tussen 1950 en 1980 wou je zeggen? Rassenscheiding, een ongewilde Vietnam-oorlog, onderdrukking van iedereen die tegen het bewind was, etc.
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:23 schreef Boksmedan het volgende:
We zijn allen nog steeds slaven van de consumptiemaatschappij.
Kijk Fight Club en American Beauty eens zou ik zeggen:

Fight Club
"I see all this potential, and I see squandering. God damn it, an entire generation pumping gas, waiting tables; slaves with white collars. Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need. We're the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War's a spiritual war... our Great Depression is our lives. We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off."

Fight Club
"You're not your job.
You're not how much money you have in the bank.
You're not the car you drive.
You're not the contents of your wallet.
You're not your fucking khakis.
You're the all-singing, all-dancing crap of the world."

American Beauty
"This isn't life, it's just stuff. And it's become more important to you than living. Well, honey, that's just nuts. "

Vrijheid is een relatief begrip en dat is het laatste wat ik erover te zeggen heb.

[ Bericht 30% gewijzigd door TimMer1981 op 06-05-2006 14:24:37 ]
pi_37602203
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:04 schreef SCH het volgende:

[..]

De vraag is welke discussie zij voeren. Welke discussie voert Wilders dan? Een discussie voer je toch altijd met anderen? Jij verwart een monoloog met een discussie.
Er valt veelal niet te discusseren met een absolute idealogie.

Maar een ding moet absoluut vastliggen dat onze wetten NOOIT aangepast worden aan welke APARTE bevolkings groep ook.
Je weet wel net als met verwoerd en zijn APARTHE I DS wetten.
Iedereen zijn eigen cultuur behouden oftewel multicultuur.
Moslims EISEN hier APARTE wetten. Ze willen hier de sharia invoeren omdat de koran het zegt.
Het is dus geen godsdienst maar een politieke beweging en dat zal het ook blijven ongeacht welke godsdienstig sausje eroverheen gegoten wordt.

Ik wist inmiddels dat je behoorlijk xenofoob was maar dat jij een degelijk streven zo openlijk goedpraat en ondersteund.
www.jihadwatch.org
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:19:55 #224
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37602237
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:17 schreef typtypo het volgende:

Ik wist inmiddels dat je je behoorlijk xenofoob was
Ik denk dat je nu tegen jezelf praat. Je kunt SCH van veel beschuldigen, maar zeker niet van xenofobie.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:20:10 #225
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37602245
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:48 schreef typtypo het volgende:

[..]

Nu zou het wel werken?
In de post herboven zeg je nog dat er een discussie wordt ondermijnd en je geeft aan welke discussie. Maar als ik deze post lees komt er niet echt naar voren dat je discussie wil. Als dit je uitgangspunt is, dan is er geen discussie mogelijk. de enige mogelijkheid is dus volgens jouw iedereen het land uit. Of allemaal de islam aannemen.

Je maakt precies duidelijk wat het punt van SCH is en bevestigt zijn argumenten.
Leuk voor SCH dat hij bevestigt wordt, minder leuk dat men er zo over denkt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_37602307
quote:

[..]

Er valt veelal niet te discusseren met een absolute idealogie.

Maar een ding moet absoluut vastliggen dat onze wetten NOOIT aangepast worden aan welke APARTE bevolkings groep ook.
Je weet wel net als met verwoerd en zijn APARTHE I DS wetten.
Iedereen zijn eigen cultuur behouden oftewel multicultuur.
Moslims EISEN hier APARTE wetten. Ze willen hier de sharia invoeren omdat de koran het zegt.
Het is dus geen godsdienst maar een politieke beweging en dat zal het ook blijven ongeacht welke godsdienstig sausje eroverheen gegoten wordt.

Ik wist inmiddels dat je behoorlijk xenofoob was maar dat jij een degelijk streven zo openlijk goedpraat en ondersteund.
Kom jij wel eens buiten? Praat jij wel eens met mensen die de islam aanhangen? De meesten willen helemaal geen Sharia in Nederland, en willen ook geen aparte wetten. Laat staan dat ze die eisen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:24:10 #227
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37602324
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo verjagen? ik noem het in sommige gevallen een kans bieden om een beter leven te krijgen met normen en waarden die die desbetreffende persoon zo na aan het hart liggen. soms gaat dat gewoon niet lukken in europa.
Een kans bieden?
Dat klinkt mooi omschreven, maar het klinkt mij in de oren als'' alle buitenlanders het land uit''.

En dat is nu net waar sch op doelt. De omschrijvingen als problemen, een kans bieden etc zag je ook in de jaren 30 in duitsland. Dat daar grote gevolgen uitkwamen en nu nog niet maakt de parralel die hij trekt niet onjuist.

Hoe kan je mensen ergens buiten het westen een reele kans bieden als het westen daar zo grote rol speelt. Er zijn wel geslaagde mensne in MO en sommige landen zijn niet beroerd. Maar als je kijkt hoe het westen met handelsembargo's, met resoluties, met militairen en met techniek de rest van de wereld zijn wet op legft kan je toch niet spreken van een kans bieden?
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:26:47 #228
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37602379
quote:

Ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt. maar ja, er is bij jouw toch geen ruimte om te discussieren zoals je zelf aangeeft.
And that is the news.''
pi_37602399
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:24 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Een kans bieden?
Dat klinkt mooi omschreven, maar het klinkt mij in de oren als'' alle buitenlanders het land uit''.

En dat is nu net waar sch op doelt. De omschrijvingen als problemen, een kans bieden etc zag je ook in de jaren 30 in duitsland. Dat daar grote gevolgen uitkwamen en nu nog niet maakt de parralel die hij trekt niet onjuist.

Hoe kan je mensen ergens buiten het westen een reele kans bieden als het westen daar zo grote rol speelt. Er zijn wel geslaagde mensne in MO en sommige landen zijn niet beroerd. Maar als je kijkt hoe het westen met handelsembargo's, met resoluties, met militairen en met techniek de rest van de wereld zijn wet op legft kan je toch niet spreken van een kans bieden?
Aan de andere kant, als je een fanatiek mohammed-aanhanger bent, die het liefst alle vrouwen aan het aanrecht gekluisterd ziet, homoseksualiteit als zonde ziet, vrouwen burqa's wilt laten dragen als ze dan toch van het aanrecht afkomen, iedere andere religie wil uitbannen, dan kun je je wel afvragen of Iran of Saudie-Arabie niet betere landen zijn voor je om daar lekker te discussieren met gelijkdenkenden...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:29:48 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37602434
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:24 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Een kans bieden?

de druk van europa op arabische landen? olie?

waar heb jij het over.

en ja de parallel met woII is volkomen verkeerd en zal straks leiden tot ernstige confrontaties.
pi_37602510
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:13 schreef TimMer1981 het volgende:
Klopt, maar het ging om het nazisme, niet het communisme. Maar de VS was wel lekker vrij tussen 1950 en 1980 wou je zeggen? Rassenscheiding, een ongewilde Vietnam-oorlog, onderdrukking van iedereen die tegen het bewind was, etc.
Jij vond dat we de Russen moesten bedanken. Het is waar dat de Russen een groot aandeel hadden in het verslaan van de Duitsers maar als het aan hun had gelegen waren we hier gewoon een sateliet staatje van de communisten.

En over je anti-amerika gezwets: Ja met al hun gebreke was het ook tussen 1950 en 1980 een democratie
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:36:44 #232
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37602552
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de druk van europa op arabische landen? olie?

waar heb jij het over.
Wel heel naief als je niet door hebt dat de Westerse wereld, niet alleen europa, meer controle hebben over de rest van de wereld dan die wereld op hen.
quote:
en ja de parallel met woII is volkomen verkeerd en zal straks leiden tot ernstige confrontaties.
Hoe kan er geweld ontstaan door iets te benoemen wat volgens jouw gevaar oplevert?
Wie zal tegen wie in confrontatie komen? Diegene die wel een parralel zien en diegen die het niet zien?

Het lijkt wel alsof de taboe van links om over het multiculturele vraagstuk te praten is overgenomen door ''rechts''. Zodra je ook maar het voor moslims opneemt als autochtoon wordt je aangevallen.
En ondertussen syptomen die eerder zijn gebeurd en grote gevolgen hadden niet willen herkennen.
And that is the news.''
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:46:09 #233
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37602732
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:34 schreef basilisk het volgende:

En over je anti-amerika gezwets: Ja met al hun gebreke was het ook tussen 1950 en 1980 een democratie
VPRO's import: Why we fight gezien?
Je hebt een heilig geloof dat een democratie per defenitie goed is en iets anders niet.
Na die docu is wel duidelijk dat ook al heb je een democratie het gaat om diegene die de macht heeft en hoe die er mee omgaat.
And that is the news.''
pi_37602830
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:46 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]
VPRO's import: Why we fight gezien?
Je hebt een heilig geloof dat een democratie per defenitie goed is en iets anders niet.
Nee maar van alle slechte opties die er zijn is democratie de beste.
quote:
Na die docu is wel duidelijk dat ook al heb je een democratie het gaat om diegene die de macht heeft en hoe die er mee omgaat.
Als dat zo zou zijn dat is het geen democratie meer .Het gaat om nog veel meer.
pi_37602855
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:23 schreef djenneke het volgende:

[..]

Kom jij wel eens buiten? Praat jij wel eens met mensen die de islam aanhangen? De meesten willen helemaal geen Sharia in Nederland, en willen ook geen aparte wetten. Laat staan dat ze die eisen.
Ik praat weleens met moslims maar moet zeggen dat mijn bek open viel toen ik sommige uitspraken hoorde over o.a. 9/11. Opvattingen die een goede nazi niet zouden misstaan. Ja dan ga je je wel achter de oren krabben en je meer verdiepen en kom je tot schokkende conclusies.
Een onheils profeet wil men liever niet horen.
Ik wou oprecht dat ik iets anders kon concluderen maar fascisme is eenmaal fascisme wat voor label je er ook aan hangt.

Als ze zich moslim noemen dan zijn ze aan de onveranderlijke woord van god onderworpen.
Niet meer niet minder.

Een paar quote's uit de leidraad voor moslims.
O.a. over vrienschap.
Nogmaals dit zijn NIET mijn woorden maar hoe het er staat.
Ik laat zien dat er HAAT gezaaid wordt.

Don't make treaties with non-Muslims. They are all evildoers and should not be trusted. 9:7-9

The "Religion of Truth" (Islam) must prevail, by force if necessary, over all other religions. 9:33

Stay away from non-Muslims. They are all liars. 9:107

Have no unbelieving friends. Kill the unbelievers wherever you find them. 4:89

Intermarriage is forbidden. 2:221

Don't be friends with non-Muslims. They all hate you and want to ruin you. 3:118

Do not choose disbelievers as friends. 4:144

Fight them until "religion is for Allah." 2:193

Nou zou het toch aan mij liggen of toch een beetje aan de opvoeding van de moslim medemens?

[ Bericht 0% gewijzigd door typtypo op 06-05-2006 15:00:22 ]
www.jihadwatch.org
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:55:07 #236
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37602929
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:36 schreef One_of_the_few het volgende:

Het lijkt wel alsof de taboe van links om over het multiculturele vraagstuk te praten is overgenomen door ''rechts''. Zodra je ook maar het voor moslims opneemt als autochtoon wordt je aangevallen.
En ondertussen syptomen die eerder zijn gebeurd en grote gevolgen hadden niet willen herkennen.
wat een paranoïa. zo is het niet en zal het ook niet worden.

ja, ik ben voor uitzetting van mensen die extremistisch zijn en niet in europa thuishoren. is dat nazistisch? volgens mij was dat mensen opsluiten in een kamp en ze vergassen en in de oven duwen.
pi_37602971
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, ik ben voor uitzetting van mensen die extremistisch zijn en niet in europa thuishoren. is dat nazistisch? volgens mij was dat mensen opsluiten in een kamp en ze vergassen en in de oven duwen.
Nou sta ik bekend op dit forum als extreem links (nogal overdreven als je het mij vraagt, maar goed), maar ik ben het hierover helemaal met je eens.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:00:27 #238
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37603034
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:51 schreef basilisk het volgende:

[..]

Nee maar van alle slechte opties die er zijn is democratie de beste.

Als dat zo zou zijn dat is het geen democratie meer .Het gaat om nog veel meer.
Dan is de VS geen democratie meer.
And that is the news.''
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:01:54 #239
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37603062
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Mensen die extremistisch zijn in bepaalde gevallen uitzetten ben ik ook voor. Maar dat is een heel ander geluid dan dat waarop SCH en ik ook reageerde.
And that is the news.''
pi_37603128
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:00 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dan is de VS geen democratie meer.
Ja maar democratie gaat om veel meer dan alleen diegene die de macht heeft en hoe die er mee omgaat. Hoe wordt die macht gecontrolleerd, hoe is de scheiding der machten, hoe vrij is de pers, etc, etc.. En ja als je dat allemaal bij elkaar optelt dat is de VS een democratie.
pi_37603323
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:26 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt. maar ja, er is bij jouw toch geen ruimte om te discussieren zoals je zelf aangeeft.
Als je alles had door gelezen heb ik ook gezegd dat moslims voor een deel in een keurslijf gedrongen worden. Dus ook gematigde. Voor zover je van gematigd kan spreken bij een aanhanger van een totalitaire ideologie. Maar extreme uitspaken n.a.v. 9/11 van gematigde moslims hebben mijn beeld toch een behoorlijk eind bijgesteld.

De cartoon rellen discussie hebben toch het ware gezicht van zogenaamde gematigde moslims zoals meki geopenbaard. Als iemand als meki al behoorlijk extremitisch uitspraken doet dan moet dat voor een hoop mensen een signaal zijn dat het behoorlijk hommeles is. Rechts van meki zijn er nog zo'n pak hem beet een miljard anderen met nog extremere ideeen.
www.jihadwatch.org
  Moderator zaterdag 6 mei 2006 @ 15:36:33 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37603646
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:03 schreef typtypo het volgende:

[..]

Nee, dhimmi's staan er om bekend dat ze alles over zich heen laten komen en vooral alles doodzwijgen. Zoiets als jij voorstaat.

Je moet wel begrijpend leren lezen hoor. Of kan je geen engels?
hey toch ben jij degene die bang is voor de grote boze moslim die zoveel meer mag dan de rest van ons want die vuile Koran staat immers vol smerige teksten waar die arme Hitler in mein Kampf niet mee wegkwam
maar misschien moet ik dat anders zeggen, jij bent meer als die mensen die die dhimmi's van je onderwerpen aan belachelijke en vernederende regels zodat ze zich wel moeten bekeren, dat wil je immers bij de moslims in Nederland (in de hele wereld?) doen ... eigenlijk ben je geen haar beter dan die figuren waar je zo'n hekel aan hebt

en ik ben gewoon een nuchtere Hollander

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 06-05-2006 16:13:02 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:43:10 #243
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37603757
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:39 schreef renz0r het volgende:

[..]

Nu wel ja.

Wij hebben veel te danken aan de Amerikanen voor onze bevrijding (net als de canadezen). Ze mogen nu dan wel op sommige punten klootzakken zijn, maar eeuwige respect verdienen ze wat o.a zij hebben gedaan in de tweede wereldoorlog.
Alsof ze de enige waren... hou nou toch op man. Moeten we ook nog steeds moffen lynchen dan?

Ik bedoel, is leuk in Lloret of Salou als je 18 bent... maar verder?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_37604031
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Alsof ze de enige waren... hou nou toch op man. Moeten we ook nog steeds moffen lynchen dan?

Ik bedoel, is leuk in Lloret of Salou als je 18 bent... maar verder?
Ze hebben in ieder geval veel meer gedaan dan mensen als jij.
De beste stuurlui staan aan wal dat blijkt maar weer. Lekker veilig op een forum populistisch posten.
pi_37604067
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De beste stuurlui staan aan wal dat blijkt maar weer. Lekker veilig op een forum populistisch posten.
Don't we all?
pi_37604116
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:57 schreef djenneke het volgende:
Don't we all?
Inderdaad hebben wij weinig recht van spreken tov de mensen die hun leven toen hebben gegeven zodat wij nu veilig kunnen posten op bijv. dit forum.

Maar om de bijdrage van de VS te bagatelliseren vind ik heel goedkoop.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:04:04 #247
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37604205
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Voor het geval het je ontgaan was... ik bestond toen nog niet. Dus ik begrijp niet zo goed waar je heen wil. De Amerikanen hadden een zeker belang bij een nederlaag van de nazi's. Hartstikke mooi dat ze mee hebben geholpen, absoluut. Maar ik zie niet in op welk vlak zij meer respect verdienen dan de andere partijen die mee hebben geholpen.

Wat betreft je 'lekker veilig op een forum' opmerking. Ik daag je bij deze uit me dat in mn smoel te vertellen of maar even snel te beseffen en hier te vermelden dat je zelf exact hetzelfde doet
pi_37604239
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:56 schreef djenneke het volgende:

Nou sta ik bekend op dit forum als extreem links (nogal overdreven als je het mij vraagt, maar goed), maar ik ben het hierover helemaal met je eens.
Achhh.. dat zijn van die kreten waarmee een paar ongenuanceerde zeurders het forumboard mee vervuilen. Soms zie je duidelijk extreemrechtse neigingen bij enkelen, dan wel buitenlanderhaat.
Mij is ook al extreemlinksheid en landverraad verweten en de bruggenbouwster Sigme werd uitgemaakt voor landverrader omdat ze het Wilhelmus geen mooi volkslied vond..
Gelukkig dat een meerderheid van pol-nws- users nog oud-hollands nuchter en redelijk willen blijven.
pi_37604354
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
Voor het geval het je ontgaan was... ik bestond toen nog niet. Dus ik begrijp niet zo goed waar je heen wil. De Amerikanen hadden een zeker belang bij een nederlaag van de nazi's. Hartstikke mooi dat ze mee hebben geholpen, absoluut. Maar ik zie niet in op welk vlak zij meer respect verdienen dan de andere partijen die mee hebben geholpen.
Iedereen die toen heeft gevochten verdient ons respect maar niet elk land heeft een even grote bijdrage geleverd.

Als je bijv. kijkt naar de rol van Nederland in het algemeen zou ik nou niet bepaald durven te stellen dat "wij" onze mouwen nou echt hebben uitgestoken.
quote:
Wat betreft je 'lekker veilig op een forum' opmerking. Ik daag je bij deze uit me dat in mn smoel te vertellen of maar even snel te beseffen en hier te vermelden dat je zelf exact hetzelfde doet
Is dit een verkapte bedreiging?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:15:18 #250
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37604428
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Iedereen die toen heeft gevochten verdient ons respect maar niet elk land heeft een even grote bijdrage geleverd.

Als je bijv. kijkt naar de rol van Nederland in het algemeen zou ik nou niet bepaald durven te stellen dat "wij" onze mouwen nou echt hebben uitgestoken.
Echt veel mogelijkheden hadden we niet he?
quote:
Is dit een verkapte bedreiging?
Nee ik ontmasker je even als praatjesmaker. Jij bent toch niet zo'n kneusje dat lekker veilig vanachter een forum blahblahblah?

Wie kaatst... Maar je valt dus door de mand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')