Klopt maar zolang er nog overlevenden zijn zal het nog wel doorgaan denk ik. We zitten nu op 61 jaar, de 80 en 100 redden we ook nog wel maar daarna zal er wel wat anders bedacht worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:18 schreef maniack28 het volgende:
We blijven herdenken
Ik snap wel dat het belangrijk is... maar blijven we nu voor altijd herdenken? De huidige generatie jongeren echt er echt niet veel waarde meer aan. Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar op het moment gebeuren ook andere verschrikkelijke dingen in de wereld. Misschien wordt het eens tijd dat we daar stil bij gaan staan?
quote:Jongeren stil tijdens herdenking
Vandaag, 4 mei, is het Dodenherdenking. Dat betekent dat we vanavond om 20.00 uur twee minuten stil zijn om de doden van de Tweede Wereldoorlog en van andere oorlogen te herdenken.
Uit onderzoek van Maurice de Hond in opdracht van NOS Headlines blijkt dat vier op de vijf jongeren van plan zijn om die twee minuten stil te zijn. Ze denken tijdens die twee minuten stilte toch vooral aan de Tweede Wereldoorlog, blijkt uit het onderzoek.
Ruim 80 procent van de jongeren vindt verder dat Dodenherdenking nooit moet worden afgeschaft. Dat percentage is in de groep van 55 jaar en ouder lager.
ach, ja ... ieder nadeel hep so sijn fordeel ... ik zou er wel voor gaan.. maar ik vrees dat De Hond tegen die tijd al de trend herkend heeft en zelf allang aanhanger van één van de breed-populaire vormen van de Islam geworden is (de VARA-variant van de Islam), en prima voor de toekomstige moslim-machthebbers prettige peilingen weet voor te leggen ....quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
Als moslims nederland overnemen, is het gedaan met Maurice.
Omdat het kosher is om zoiets te doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk een Israelische vlag als mijn avatar?
De moslims?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:43 schreef Autodidact het volgende:
Hmm, de opkomst daar is toch altijd laag bij gemeenteraadsverkiezingen? Iets van 30% of zo....en wie gaan altijd stemmen: de extremisten.
Extremistische moslims zien verkiezingen volgens mij als ongeloof, dus dat scheelt weerquote:
AEL = nepmoslims.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Extremistische moslims zien verkiezingen volgens mij als ongeloof, dus dat scheelt weer. Misschien die 100 malloten die bij de cartoonrellen gingen klooien.
Je hebt in GB al wel veel langer een grote groep moslims. Dat speelt wel mee in de acceptatie die daar volgens mij beter is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:36 schreef pberends het volgende:
Britten vrezen winst extreem-rechts
Je moet ook wel een oetlul zijn als je als Brits politicus denkt dat de autochtone Britten de massimmigration zomaar pikten.
En moslimextremisten worden ook van binnenuit publiekelijk aangevallen, vooral door Tory-moslims. Aboutaleb doet dat ook wel een beetje hè.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt in GB al wel veel langer een grote groep moslims. Dat speelt wel mee in de acceptatie die daar volgens mij beter is.
Zou je denken? Britten zijn zo asociaal en nationalistisch als de pest.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt in GB al wel veel langer een grote groep moslims. Dat speelt wel mee in de acceptatie die daar volgens mij beter is.
ja maar die Pakistanen zijn natuurlijk eigenlijk nog deel van het Britse rijk he?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou je denken? Britten zijn zo asociaal en nationalistisch als de pest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |