Ik denk vooral veel rijst, vlees, vis, groenten, dat soort dingen.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:19 schreef Tommy__ het volgende:
ben ik nu toch wel erg benieuwd naar zulke kerels hun eetschema, ze zullen ook wel wat anders eten dan melk te drinken![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:37 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Ik vond deze wel leuk.
http://www.irongame.com/videos/other/Kid%20doing%20curls.wmv
Ik heb dus soortgelijk gehad, alleen is het bij mij niet gekomen door een domme actie, maar doordat er teveel ruimte op mijn polsen zit. Ik loop dus altijd het risico mijn pesen te scheuren / uit te rekken mits ik geen bescherming draag. Vandaar dat ik nu altijd in de sportschool loop met van die polsbandages om. (ach, alles beter dan weer een half jaar niet kunnen trainen).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:41 schreef ivosnivo het volgende:
Verhaaltje over zere pols
Mijn bouw is te iel om echt groot te worden. Geen klei boer zeg maar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Wat is je doel dan?
Gewoon iets meer spiermassa opbouwen of een echte beer worden
Snap niet waar je dat vandaan haalt. Een spier is een spier, groei is groei. Grote spieren zijn grote spieren. Enige wat je voor definitie kan doen is je vetpercentage omlaag brengen.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nu hoor ik dat je spieren kunt bouwen op 2 manieren.
Als je fout traint kweek je wel meer spieren, maar hebben ze geen definitie.
Nu ga ik zelf ook ff gogglen later op de avind.
Maar ik dacht, vraag het hier maar alvast ff:
Hoe kweek je spieren met meer definitie?
het heeft natuurlijk ook wel met de training zelf te maken, maar daar ben ik 100% zeker van dat ik erop vooruit ben gegaan, want een half jaar geleden ging ik gwn 3x per week alle toestellen proberenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:44 schreef Tommy__ het volgende:
hier ben ik weer met m'n verhaaltje![]()
dus, een half jaar gelede pakte ik na elke training een shakje met 20gr sojapoeder (95% eiwit) ; ik wou niet overdrijfen
nu, pak(te) na elke training een whey shake met 30gr whey + 20gr soja en boek ik minder resultaat dan ervoor, mss is het een overdosis op zo'n korte tijd en heeft het minder effekt.. meningen?
Kijk dat willen we horenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:02 schreef Fugie het volgende:
net 2de keer gesquat, laatste 2 sets met 45 kg. Nu heb ik dus onwijze last van me hamstrings of iets aan de binnenkant net onder mijn billen. En ik heb een 3 setjes mijn onderarmen getraint en dat voel ikook onwijs goed
merk hetquote:Op maandag 8 mei 2006 21:11 schreef LedZep het volgende:
Squatten is ook gewoon de meest brute oefening die er is.
Als je echt hebt gebikkeld met benen vandaag moet ik je jammer genoeg mededelen dat je woensdag deadliften wel kan vergeten, als je pas net begonnen bent met squat edquote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
merk het![]()
woensdag deadliftenDat zal ook wel pijn worden donderdag
maarja, pijn is fijn![]()
ik ga alleen de oefening leren, dus zonder gewichtenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je echt hebt gebikkeld met benen vandaag moet ik je jammer genoeg mededelen dat je woensdag deadliften wel kan vergeten, als je pas net begonnen bent met squat ed![]()
Omdat het zo druk is op maandag is maandag mijn "beendag"...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:24 schreef Tommy__ het volgende:
het gaat altijd van "nee hoor, ik doe alleen bovenlichaam, ik heb geen tijd meer voor benen"![]()
De fout die je maakt is dat je als eerste beweging door je knieën zakt. Je moet eerst je heupen naar achteren gooien en dan pas je knieën buigen, zodat je naar achteren gaat zitten.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:22 schreef Tommy__ het volgende:
gatver ik wil ook squatten maar m'n knieen komen 25cm voorbij m'n tenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |