Als je echt hebt gebikkeld met benen vandaag moet ik je jammer genoeg mededelen dat je woensdag deadliften wel kan vergeten, als je pas net begonnen bent met squat edquote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
merk het![]()
woensdag deadliftenDat zal ook wel pijn worden donderdag
maarja, pijn is fijn![]()
ik ga alleen de oefening leren, dus zonder gewichtenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je echt hebt gebikkeld met benen vandaag moet ik je jammer genoeg mededelen dat je woensdag deadliften wel kan vergeten, als je pas net begonnen bent met squat ed![]()
Omdat het zo druk is op maandag is maandag mijn "beendag"...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:24 schreef Tommy__ het volgende:
het gaat altijd van "nee hoor, ik doe alleen bovenlichaam, ik heb geen tijd meer voor benen"![]()
De fout die je maakt is dat je als eerste beweging door je knieën zakt. Je moet eerst je heupen naar achteren gooien en dan pas je knieën buigen, zodat je naar achteren gaat zitten.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:22 schreef Tommy__ het volgende:
gatver ik wil ook squatten maar m'n knieen komen 25cm voorbij m'n tenen![]()
De ene keer ben ik tevreden met het resultaat, de andere keer denk ik "doe ik het allemaal hiervoor".quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:35 schreef Hiekie_ het volgende:
Ik zag er altijd wel gespierd uit, maar wat uitgemergelt, dat is nu weg, het ziet er nu een stuk massiever uit... Ik heb nu het 2de trainingsschema gekregen en over 4 week een behoorlijke aanpassing in het eten.. TRAINEN!!!!!! heerlijk man.. gewoon leuk dat je je zelf bijna ziet groeien
Bigorexia is toch denken dat je een iel mannetje bent terwijl je "zo'n enge bodybuilder" bent.quote:
Mja, da's mss de extremere vorm. Bigorexia in de zin van: continue meer, zwaarder, groter etc (willen) worden , daar ben ik helemaal voorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:24 schreef BertV het volgende:
[..]
Bigorexia is toch denken dat je een iel mannetje bent terwijl je "zo'n enge bodybuilder" bent.
Dat is een gezonde wens, al ben ik niet geheel onbevooroordeeld.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:27 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mja, da's mss de extremere vorm. Bigorexia in de zin van: continue meer, zwaarder, groter etc (willen) worden , daar ben ik helemaal voor![]()
Nou, ik zit hier strak te staan op me werk omdat ik mega zin heb om te sporten. Heb ook al ongeveer zoveel op wat een gemiddeld mens in een week eet dus kan niet meer stilzitten!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:56 schreef mister_popcorn het volgende:
Best grappig, ik heb weer een rustweekje genomen na vorige week iets teveel gesport/getraint te hebben, dus dat houdt in dat ik de hele week geen ijzers aanraak, maar tis nou dinsdag en heb echt weer zin om te deadliften en te squatten en al die andere ongein![]()
Wat zorgt er eigenlijk voor dat met dat ijzer smijten zo verslavend is?
Volgende week ben ik vrij, dan ben ik van plan foto's te laten maken. Misschien post ik er wel een paar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:35 schreef Hiekie_ het volgende:
Ik zit ook wel op andere fora wat over bodybuilding gaat.. Je kunt merken dat het weer mooi weer is, iedereen komt nu met foto's enzo.. zelfs al na 4 weken trainen !
Is er een topic waar de bodybuilders hier hun foto's neer knallen of? ik kom over 6 weken denk ik met een set, ik heb een professionele begeleider (begeleidt Harry Thibaudier, huidig nederlands kampioen bodybuilding) die mij wil helpen een monster fysiek op te bouwen.. ik ben nu 10 weken bezig met zijn eetschema en training, nou ik zie me zelf groeien momenteel, ik word snel massiever en dikker gespierd...
Het beeldhouwen van je lichaamquote:Ik zag er altijd wel gespierd uit, maar wat uitgemergelt, dat is nu weg, het ziet er nu een stuk massiever uit... Ik heb nu het 2de trainingsschema gekregen en over 4 week een behoorlijke aanpassing in het eten.. TRAINEN!!!!!! heerlijk man.. gewoon leuk dat je je zelf bijna ziet groeien
Meldquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:24 schreef BertV het volgende:
[..]
Bigorexia is toch denken dat je een iel mannetje bent terwijl je "zo'n enge bodybuilder" bent.
Dat je het gevecht aan gaat met metaal. Steeds zwaardere gewichten gebruikt, betere uitvoeringen doet, betere resultaten boekt. Daardoor leer je dat je bijna alles kunt wat je maar wilt. Dat zie je ook met schwarzenegger vind ik. Als je maar een of ander plan maakt en je er aan houd dan kun je veel bereiken. Dat heb ik er van geleerd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:56 schreef mister_popcorn het volgende:
Best grappig, ik heb weer een rustweekje genomen na vorige week iets teveel gesport/getraint te hebben, dus dat houdt in dat ik de hele week geen ijzers aanraak, maar tis nou dinsdag en heb echt weer zin om te deadliften en te squatten en al die andere ongein![]()
Wat zorgt er eigenlijk voor dat met dat ijzer smijten zo verslavend is?
Daar heb ik ook last van. Ik zie mezelf absoluut niet als 'breed' ofzo, eerder tenger omdat ik dat vroeger altijd was. Alleen als ik een "ielig" bovenarmpje/borst zie van iemand realiseer jezelf dat je toch misschien wel breed bent. Heel raar...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:24 schreef BertV het volgende:
[..]
BEDANKT!! maar ik zal het nooit kunnen zoals die kerel in het filmpje dat gilles doorgafquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
De fout die je maakt is dat je als eerste beweging door je knieën zakt. Je moet eerst je heupen naar achteren gooien en dan pas je knieën buigen, zodat je naar achteren gaat zitten.
Uitleg van Monsterstrength:
http://users.telenet.be/t(...)icles/driessquat.htm
Dat vroeg ik me ook af. Zeker als je 10 pizza's (ivosnivo) naar binnen werkt. Je krijgt dan buiten de eiwitten enzo, toch ook veeeeeel te veel kcal en vet binnen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe verbrandden jullie vet als je werkt aan muscle defenition?
Slik je daar pillen voor of ga je joggen?
Ik probeer mijn laatste beetje vet te verbranden door nog wat meer spieren aan te zetten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe verbrandden jullie vet als je werkt aan muscle defenition?
Slik je daar pillen voor of ga je joggen?
Dat was 1 malig he, dat doe ik niet elke dagquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:48 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Zeker als je 10 pizza's (ivosnivo) naar binnen werkt. Je krijgt dan buiten de eiwitten enzo, toch ook veeeeeel te veel kcal en vet binnen?
Rustig aan doen, waarschijnlijk heb je er alleen last van met borst en schouders trainen. Ik zou wat lichter gaan en oefeningen doen waarbij ik geen last heb. Dan overbelast je het tenminste niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb al een dag of 2/3 zo'n zeurderig pijngevoel in mijn linkerschouder, kent iemand dat?
Ik heb vandaag en gister niet getraind, zondag maar heel even, maar de dagen ervoor denk ik 5 keer achter elkaar. Ik heb alleen wel goed gekeken naar welke spier ik wel of niet kon trainen, ivm arbeid/rustverhouding. Ben in t algemeen vrij bang dat ik mijn schouders naar de ellende help, is een maat van me ook gebeurd, die heeft nu chronische ontsteking aan beide zijden.
Dat irritante gevoel in mijn linkerschouder, zeg maar achter mijn sleutelbeen, tussen de 'kop' van mn schouder en de trapezespier... Zou het echt een blessure zijn? Hebben jullie wel eens zoiets gehad?
Ja misschien dom om dat zo te vragen, maar het is niet erg genoeg voor doktersbezoek maar ik wil wel voorzichtig zijn
ik zou me er niet zo druk over maken, nog niet tenminste. Die paar dagen betekenen natuurlijk niet veel, als je over 'n week nog last hebt en het die hele week rustig aan hebt gedaan dan zou ik verder kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb al een dag of 2/3 zo'n zeurderig pijngevoel in mijn linkerschouder, kent iemand dat?
Ik heb vandaag en gister niet getraind, zondag maar heel even, maar de dagen ervoor denk ik 5 keer achter elkaar. Ik heb alleen wel goed gekeken naar welke spier ik wel of niet kon trainen, ivm arbeid/rustverhouding. Ben in t algemeen vrij bang dat ik mijn schouders naar de ellende help, is een maat van me ook gebeurd, die heeft nu chronische ontsteking aan beide zijden.
Dat irritante gevoel in mijn linkerschouder, zeg maar achter mijn sleutelbeen, tussen de 'kop' van mn schouder en de trapezespier... Zou het echt een blessure zijn? Hebben jullie wel eens zoiets gehad?
Ja misschien dom om dat zo te vragen, maar het is niet erg genoeg voor doktersbezoek maar ik wil wel voorzichtig zijn
juni.. heb je dan geen exames?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:19 schreef LedZep het volgende:
Mijn plan voor de komende weken:
Tot 24 mei (dat is nog 2 weken) een sicke bulk inzitten om een paar laatste kilo's te gainen. Daarna minderen in kcal naar zo'n 3000-3500 en veel extra conditie werk erbij. Twee weken later heb ik vakantie, dus dat komt mooi uit, vanaf dan 6x per week trainingen (4x per week sportschool, 3x per week conditie + thuistrainingen in de vorm van huis-tuin-en-keuken exercises).
Hierdoor hoop ik in de loop van juni mijn fitness-level flink omhoog te krijgen wat naast een betere shape ook mijn trainingen beter moet (kunnen) maken.
Gelukkig was het de BBE niet, anders was het al helemaal feest geweestquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:01 schreef mister_popcorn het volgende:
haha ik heb gefaaaaaaaaldVandaag toch met de ijzers gewerkt, wel besloten dat het mijn enige traing is qua KT deze week, maar toch.
En die spetnatz zijn waardeloos, ze trainen wel grappig, maar zoals ze die gijzeling op die school hebben aangepakt.. oei oei
Wat is je borstomtrek?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:59 schreef LedZep het volgende:
Overigens hoef ik pas over 2 jaar examen te doen, dus daar heb ik geen last van.
Zonet even gewogen en gemeten, na 1,5 week UB/LB (na maanden geklooi) ben ik ineens 2 kilo zwaarder, +2cm borstomtrek, +2,5cm beenomtrek en helaas ook +1cm buik. Kijk dat zijn resultaten die ik wil zien
Iets van 104cm nu. Niet zo veel dus, maar iig flink meer dan een paar maanden terug.quote:
Same here, staand, barbell en voorlangs. 1x per week strict en 1x per week met legdrive (push press)quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:43 schreef Tommy__ het volgende:
vorige week rust genomen.. het deed me echt goed! heb vandaag 15kg kunnen bijleggen bij de military press.. kwam van 25(ik doe 4 setjes van +-10) da's dus 40kg in totaal na 2 maand, hoe zit dat bij jullie bij military press (ik doe ze met een barbell, staand, front ofc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |