abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37696751
Voeten kan je zetten zoals het voor jou persoonlijk goed voelt. Is dat recht zet je ze recht anders wat naarbuiten. Wat ik zelf merk dat het wel fijn is om wat wijder te gaan staan bij squatten. Je moet de oefening aanpassen aan je lichaam en niet andersom .

Zo sta je stabieler en kan je meer gewicht aan.

Wat dat voorover buigen, zou ik zo niet weten...

Offtopic: W$%@#! klote schouder, is bijna over volgens mij dus ik hoop dat ik binnenkort weer kan gaan. Op deze manier schiet het niet zo op en is de motivatie ook een stuk minder als je niet traint om goed te blijven eten.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 20:48:28 #227
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_37698434
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe verbrandden jullie vet als je werkt aan muscle defenition?
Slik je daar pillen voor of ga je joggen?
Dat vroeg ik me ook af. Zeker als je 10 pizza's (ivosnivo) naar binnen werkt. Je krijgt dan buiten de eiwitten enzo, toch ook veeeeeel te veel kcal en vet binnen?
pi_37698541
hej het is hier geen afslankkuur

de bedoeling is om te bulken = meer eten dan je verbruikt. Als je traint verbruik je heel veel, maar je moet nog meer eten, elke cal is dus welkom, en vetten zijn nu ook niet zooo slecht.. had ik maar pizza's nu.. ik rammel .. ahh ik zal wel nog wat melk drinken

tijdens de zomermaanden zijn er die cutten = minder eten dan je verbruikt, het vet vliegt van je lijf als je gewoon traint en niet té dik bent natuurlijk neem het van mij aan meestal wordt cutten gecombineerd met een flinke dosis cardio maar daar heb ik persoonlijk totaal geen nood aan! doeii
balsporten :r
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:47:54 #229
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37700681
Ik heb al een dag of 2/3 zo'n zeurderig pijngevoel in mijn linkerschouder, kent iemand dat?

Ik heb vandaag en gister niet getraind, zondag maar heel even, maar de dagen ervoor denk ik 5 keer achter elkaar. Ik heb alleen wel goed gekeken naar welke spier ik wel of niet kon trainen, ivm arbeid/rustverhouding. Ben in t algemeen vrij bang dat ik mijn schouders naar de ellende help, is een maat van me ook gebeurd, die heeft nu chronische ontsteking aan beide zijden.

Dat irritante gevoel in mijn linkerschouder, zeg maar achter mijn sleutelbeen, tussen de 'kop' van mn schouder en de trapezespier... Zou het echt een blessure zijn? Hebben jullie wel eens zoiets gehad?

Ja misschien dom om dat zo te vragen, maar het is niet erg genoeg voor doktersbezoek maar ik wil wel voorzichtig zijn
  woensdag 10 mei 2006 @ 03:30:56 #230
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37703091
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe verbrandden jullie vet als je werkt aan muscle defenition?
Slik je daar pillen voor of ga je joggen?
Ik probeer mijn laatste beetje vet te verbranden door nog wat meer spieren aan te zetten.
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:48 schreef MegaMarc het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af. Zeker als je 10 pizza's (ivosnivo) naar binnen werkt. Je krijgt dan buiten de eiwitten enzo, toch ook veeeeeel te veel kcal en vet binnen?
Dat was 1 malig he, dat doe ik niet elke dag
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb al een dag of 2/3 zo'n zeurderig pijngevoel in mijn linkerschouder, kent iemand dat?

Ik heb vandaag en gister niet getraind, zondag maar heel even, maar de dagen ervoor denk ik 5 keer achter elkaar. Ik heb alleen wel goed gekeken naar welke spier ik wel of niet kon trainen, ivm arbeid/rustverhouding. Ben in t algemeen vrij bang dat ik mijn schouders naar de ellende help, is een maat van me ook gebeurd, die heeft nu chronische ontsteking aan beide zijden.

Dat irritante gevoel in mijn linkerschouder, zeg maar achter mijn sleutelbeen, tussen de 'kop' van mn schouder en de trapezespier... Zou het echt een blessure zijn? Hebben jullie wel eens zoiets gehad?

Ja misschien dom om dat zo te vragen, maar het is niet erg genoeg voor doktersbezoek maar ik wil wel voorzichtig zijn
Rustig aan doen, waarschijnlijk heb je er alleen last van met borst en schouders trainen. Ik zou wat lichter gaan en oefeningen doen waarbij ik geen last heb. Dan overbelast je het tenminste niet.
ada fare stop stalking me
pi_37704126
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:47 schreef Omnifacer het volgende:

ik zou me er niet zo druk over maken, nog niet tenminste. Die paar dagen betekenen natuurlijk niet veel, als je over 'n week nog last hebt en het die hele week rustig aan hebt gedaan dan zou ik verder kijken.

voor nu zou ik rustig aan doen deze week, benen trainen ed. Misschien zelfs wat ijs erop leggen paar x per dag. succes
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:03:37 #232
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37707429
OK, bedankt allebei... Ben net even om boodschappen geweest en alleen daarbij ga ik het al meer voelen...

Ik kijk het even aan, morgen even benen trainen, buik, dan kunnen we vervolgens vrijdag kijken hoe het er voor staat...
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:07:53 #233
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37707550
Ik baal er trouwens wel van, godverrrrr, ik wil trainen
pi_37710555
Voor al uw schouderrrproblemen, doe Rotator Cuff work

Zoekt op google voor oefeningen en uitleg.

En naast de gebruikelijke RC oefeningen ook:
Seated dumbbell cleans; http://asp.elitefts.com/qa/default.asp?qid=4109&tid=51

Je begint de beweging met een soort hammer curl, dan een soort van side raise en dan eindigen in de positie zoals in bovenstaande link te zien is (in 1 vloeiende beweging natuurlijk). Lichte gewichten, 10-20 reps.

RC 2x per week trainen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:46:04 #235
119431 Celt
Y Goeden Bywyd
pi_37713353
hehe was vandaag zo'n gast uit mijn klas die vroeg of ik uitsmijter wou worden...

vandaag voor het eerst in mijn leven de smith gebruikt, shrugs mee gedaan, gaat wel lekker opzich...
Het mensengeslacht zou voorgoed de mysteriën van de ziel verliezen. De mensen zouden niet langer de hoeders van aarde en oceaan zijn, en niet meer zijn dan parasieten die ten koste daarvan leefden.
pi_37713875
Als jullie dachten dat je bikkels waren, lees dit dan maar eens:

http://www.orwelltoday.com/sovietschool.shtml

Spetsnaz training

"But the Spetsnaz training was beyond rigorous. His instructors beat him every day and gave him electric shocks to toughen him. He had his arms bent behind him "until you started screaming because you couldn't take the pain any more," and then he would be jabbed with a knife. "They wanted to see to what extreme you could go before breaking. They also used this exercise to teach you how to relax under pain and open up new personal potentials for endurance." There were cold-weather swims -- there's an SOU saying that "the water is too cold for swimming only if it's ice" -- and he was forced to fall on to huge anthills and let thousands of insects bite him. He was taken to morgues and serious car crashes and forced to carry dead bodies to make him less sensitive to the "gore and pain." The aim, he says, was to create a soldier "immune to the psychological torment of battle. They wanted their elite special operations units not to fear death."
pi_37714018
Daarnaast moeten ze overigens ook (o.a.) 18 chins maken met 10 kilo extra. Begin alvast maar met trainen
pi_37714080
ik denk nooit dat ik een bikkel ben

finally na 6 weken ofzo eindelijk weer eens getraind. Vandaag gehoord dat ik er weer mee mag sporten, dus gelijk iemand opgebeld om mee te trainen. Wat een drop qua kracht . Al merk ik dat vooral bij de halter en dumbell oefeningen. machines vielen dan weer wel mee, maar die ik niet zoveel . Morgen weer!!!!!!!!!!
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_37714193
Mijn plan voor de komende weken:

Tot 24 mei (dat is nog 2 weken) een sicke bulk inzitten om een paar laatste kilo's te gainen. Daarna minderen in kcal naar zo'n 3000-3500 en veel extra conditie werk erbij. Twee weken later heb ik vakantie, dus dat komt mooi uit, vanaf dan 6x per week trainingen (4x per week sportschool, 3x per week conditie + thuistrainingen in de vorm van huis-tuin-en-keuken exercises).

Hierdoor hoop ik in de loop van juni mijn fitness-level flink omhoog te krijgen wat naast een betere shape ook mijn trainingen beter moet (kunnen) maken.
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:31:06 #240
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_37714466
wilde plannen

ik doe nu 20-30 minuten cardio na mijn training, en op dinsdag doe ik een uurtje cardio. Eind mei kijken hoe het gaat en eventueel donderdags ook nog cardio.

Mijn nieuwe schema ben ik net een weekje mee bezig en ben nu de laatste oefeninge aan het leren (squatten/deadliften/bor). Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel een uur nodig heb voor de oefeningen, valt enigzins tegen. Ik zou ook nooit een 2 dagen split kunnen doen met dit schema dan zou ik minimaal anderhalf uur trainen

ik begin nu na paar maanden vrij standaard te eten wel meer te snoepen zin in chips ed is soms echt niet normaal Maar een eierkoek werkt ook

Ik heb trouwens nu nog steeds spierpijn op sommige plaatsen die deadliften wellicht lastig maken, dus ik denk dat ik deadliften tot vrijdag uitstel en nu borst/biceps op woensdag ga doen. Ik heb toch bijna geen last van me schouders als ik die heb getrained dus kan wel iets minder rust pakken tov mijn borsttraining.
pi_37714566
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:19 schreef LedZep het volgende:
Mijn plan voor de komende weken:

Tot 24 mei (dat is nog 2 weken) een sicke bulk inzitten om een paar laatste kilo's te gainen. Daarna minderen in kcal naar zo'n 3000-3500 en veel extra conditie werk erbij. Twee weken later heb ik vakantie, dus dat komt mooi uit, vanaf dan 6x per week trainingen (4x per week sportschool, 3x per week conditie + thuistrainingen in de vorm van huis-tuin-en-keuken exercises).

Hierdoor hoop ik in de loop van juni mijn fitness-level flink omhoog te krijgen wat naast een betere shape ook mijn trainingen beter moet (kunnen) maken.
juni.. heb je dan geen exames?

pff ik weet niet of ik m'n schema ga kunnen combineren met exames ik begin de 29ste al
pi_37715160
haha ik heb gefaaaaaaaald Vandaag toch met de ijzers gewerkt, wel besloten dat het mijn enige traing is qua KT deze week, maar toch.

En die spetnatz zijn waardeloos, ze trainen wel grappig, maar zoals ze die gijzeling op die school hebben aangepakt.. oei oei
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:39:26 #243
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_37717707
deadlift was ok

wel leuk, zon rode streep over je schenen en knieen
pi_37718272
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:01 schreef mister_popcorn het volgende:
haha ik heb gefaaaaaaaald Vandaag toch met de ijzers gewerkt, wel besloten dat het mijn enige traing is qua KT deze week, maar toch.

En die spetnatz zijn waardeloos, ze trainen wel grappig, maar zoals ze die gijzeling op die school hebben aangepakt.. oei oei
Gelukkig was het de BBE niet, anders was het al helemaal feest geweest
pi_37718339
Overigens hoef ik pas over 2 jaar examen te doen, dus daar heb ik geen last van.

Zonet even gewogen en gemeten, na 1,5 week UB/LB (na maanden geklooi) ben ik ineens 2 kilo zwaarder, +2cm borstomtrek, +2,5cm beenomtrek en helaas ook +1cm buik. Kijk dat zijn resultaten die ik wil zien
pi_37719582
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 20:59 schreef LedZep het volgende:
Overigens hoef ik pas over 2 jaar examen te doen, dus daar heb ik geen last van.

Zonet even gewogen en gemeten, na 1,5 week UB/LB (na maanden geklooi) ben ik ineens 2 kilo zwaarder, +2cm borstomtrek, +2,5cm beenomtrek en helaas ook +1cm buik. Kijk dat zijn resultaten die ik wil zien
Wat is je borstomtrek?
pi_37719751
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

Wat is je borstomtrek?
Iets van 104cm nu. Niet zo veel dus, maar iig flink meer dan een paar maanden terug.

(ontspannen, niet ingeademd btw)
pi_37719910
vorige week rust genomen.. het deed me echt goed! heb vandaag 15kg kunnen bijleggen bij de military press.. kwam van 25 (ik doe 4 setjes van +-10) da's dus 40kg in totaal na 2 maand, hoe zit dat bij jullie bij military press (ik doe ze met een barbell, staand, front ofc)
pi_37719968
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:31 schreef Fugie het volgende:

Mijn nieuwe schema
hoe zit het met je rug?
pi_37719999
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:43 schreef Tommy__ het volgende:
vorige week rust genomen.. het deed me echt goed! heb vandaag 15kg kunnen bijleggen bij de military press.. kwam van 25 (ik doe 4 setjes van +-10) da's dus 40kg in totaal na 2 maand, hoe zit dat bij jullie bij military press (ik doe ze met een barbell, staand, front ofc)
Same here, staand, barbell en voorlangs. 1x per week strict en 1x per week met legdrive (push press)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')