Dat vroeg ik me ook af. Zeker als je 10 pizza's (ivosnivo) naar binnen werkt. Je krijgt dan buiten de eiwitten enzo, toch ook veeeeeel te veel kcal en vet binnen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe verbrandden jullie vet als je werkt aan muscle defenition?
Slik je daar pillen voor of ga je joggen?
Ik probeer mijn laatste beetje vet te verbranden door nog wat meer spieren aan te zetten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe verbrandden jullie vet als je werkt aan muscle defenition?
Slik je daar pillen voor of ga je joggen?
Dat was 1 malig he, dat doe ik niet elke dagquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:48 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Zeker als je 10 pizza's (ivosnivo) naar binnen werkt. Je krijgt dan buiten de eiwitten enzo, toch ook veeeeeel te veel kcal en vet binnen?
Rustig aan doen, waarschijnlijk heb je er alleen last van met borst en schouders trainen. Ik zou wat lichter gaan en oefeningen doen waarbij ik geen last heb. Dan overbelast je het tenminste niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb al een dag of 2/3 zo'n zeurderig pijngevoel in mijn linkerschouder, kent iemand dat?
Ik heb vandaag en gister niet getraind, zondag maar heel even, maar de dagen ervoor denk ik 5 keer achter elkaar. Ik heb alleen wel goed gekeken naar welke spier ik wel of niet kon trainen, ivm arbeid/rustverhouding. Ben in t algemeen vrij bang dat ik mijn schouders naar de ellende help, is een maat van me ook gebeurd, die heeft nu chronische ontsteking aan beide zijden.
Dat irritante gevoel in mijn linkerschouder, zeg maar achter mijn sleutelbeen, tussen de 'kop' van mn schouder en de trapezespier... Zou het echt een blessure zijn? Hebben jullie wel eens zoiets gehad?
Ja misschien dom om dat zo te vragen, maar het is niet erg genoeg voor doktersbezoek maar ik wil wel voorzichtig zijn
ik zou me er niet zo druk over maken, nog niet tenminste. Die paar dagen betekenen natuurlijk niet veel, als je over 'n week nog last hebt en het die hele week rustig aan hebt gedaan dan zou ik verder kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb al een dag of 2/3 zo'n zeurderig pijngevoel in mijn linkerschouder, kent iemand dat?
Ik heb vandaag en gister niet getraind, zondag maar heel even, maar de dagen ervoor denk ik 5 keer achter elkaar. Ik heb alleen wel goed gekeken naar welke spier ik wel of niet kon trainen, ivm arbeid/rustverhouding. Ben in t algemeen vrij bang dat ik mijn schouders naar de ellende help, is een maat van me ook gebeurd, die heeft nu chronische ontsteking aan beide zijden.
Dat irritante gevoel in mijn linkerschouder, zeg maar achter mijn sleutelbeen, tussen de 'kop' van mn schouder en de trapezespier... Zou het echt een blessure zijn? Hebben jullie wel eens zoiets gehad?
Ja misschien dom om dat zo te vragen, maar het is niet erg genoeg voor doktersbezoek maar ik wil wel voorzichtig zijn
juni.. heb je dan geen exames?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:19 schreef LedZep het volgende:
Mijn plan voor de komende weken:
Tot 24 mei (dat is nog 2 weken) een sicke bulk inzitten om een paar laatste kilo's te gainen. Daarna minderen in kcal naar zo'n 3000-3500 en veel extra conditie werk erbij. Twee weken later heb ik vakantie, dus dat komt mooi uit, vanaf dan 6x per week trainingen (4x per week sportschool, 3x per week conditie + thuistrainingen in de vorm van huis-tuin-en-keuken exercises).
Hierdoor hoop ik in de loop van juni mijn fitness-level flink omhoog te krijgen wat naast een betere shape ook mijn trainingen beter moet (kunnen) maken.
Gelukkig was het de BBE niet, anders was het al helemaal feest geweestquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:01 schreef mister_popcorn het volgende:
haha ik heb gefaaaaaaaaldVandaag toch met de ijzers gewerkt, wel besloten dat het mijn enige traing is qua KT deze week, maar toch.
En die spetnatz zijn waardeloos, ze trainen wel grappig, maar zoals ze die gijzeling op die school hebben aangepakt.. oei oei
Wat is je borstomtrek?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:59 schreef LedZep het volgende:
Overigens hoef ik pas over 2 jaar examen te doen, dus daar heb ik geen last van.
Zonet even gewogen en gemeten, na 1,5 week UB/LB (na maanden geklooi) ben ik ineens 2 kilo zwaarder, +2cm borstomtrek, +2,5cm beenomtrek en helaas ook +1cm buik. Kijk dat zijn resultaten die ik wil zien
Iets van 104cm nu. Niet zo veel dus, maar iig flink meer dan een paar maanden terug.quote:
Same here, staand, barbell en voorlangs. 1x per week strict en 1x per week met legdrive (push press)quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:43 schreef Tommy__ het volgende:
vorige week rust genomen.. het deed me echt goed! heb vandaag 15kg kunnen bijleggen bij de military press.. kwam van 25(ik doe 4 setjes van +-10) da's dus 40kg in totaal na 2 maand, hoe zit dat bij jullie bij military press (ik doe ze met een barbell, staand, front ofc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |