Die lIesbeth van An3s is echt een leugenachtige bitch.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:00 schreef P0rt0 het volgende:
Godver! je was voor met het maken van een nieuw topic :-/
Bianca moet gewoon zeggen dat de beelden bewerkt zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef jmac het volgende:
Het stomste wat ze kan doen is het ontkennen. HAHA!
yep. ge-tv-shopt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:01 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Bianca moet gewoon zeggen dat de beelden bewerkt zijn
sodemieter op uit dit topicquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:06 schreef Esc het volgende:
kijken er echt mensen naar dit soort pulp?
Ze moet nu toch welquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef Ghost_Viper het volgende:
Stomme kut reclame........ Wie denkt dat Bianca eerlijk zal antwoorden?
Maar ze heeft wel gelijk, Björn heeft ook gekust......nog een beetje en ze had de film teruggespoeld om het te laten zien........quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef The6thgate het volgende:hoe bianca het maar weer probeert te rechtvaardigen voor zichzelf. kots wijf
een klein kusje op de mond zou k mss ook niet blij van zijn maar dat valt toch in t niet vergeleken met haar...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:13 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk, Björn heeft ook gekust......nog een beetje en ze had de film teruggespoeld om het te laten zien........
dat ze gewoon WEER loog!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef Ghost_Viper het volgende:
Stomme kut reclame........Wie denkt dat Bianca eerlijk zal antwoorden?
![]()
![]()
Bianca moet gewoon zeggen dat ze aan geheugenverlies ofzo lijdtquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze moet nu toch wel
Als ze zo lang door blijven vragen kun je er echt niet omheen
daar hoeft ze echt niet voor te liegenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:14 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
en als ze dan nog zo glashard staat te liegen wil ik die kop van dr echt van dr romp afrukken!!![]()
hahahaha idd...maar dat maakt mn haat nog ergerquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef The6thgate het volgende:
[..]
daar hoeft ze echt niet voor te liegen![]()
Jij volgt het niet echt.... knuffelen is een synoniem voor seksquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:14 schreef hannekethemaster het volgende:
btw ik dacht dat poepen neuken betekende in het Vlaams, maar dat ook zoenen een synoniem daarvan was wist ik nog niet
die ook ja... hmm zijn dus al 2 nieuwe synomiemenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Jij volgt het niet echt.... knuffelen is een synoniem voor seks![]()
ne volgens mij maandag pas weerquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef izzypizzy het volgende:
krijgen die mannen nou ook nog een kampvuur vandaag??? nee zeker...![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
die ook ja... hmm zijn dus al 2 nieuwe synomiemen
Alleen in Bianca-landquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Jij volgt het niet echt.... knuffelen is een synoniem voor seks![]()
hahahaha ja daar d8 ik ook al aan, dat zou echt LEKKER zijn voor dr!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Magistic het volgende:
Ze hadden Bianca de beelden moeten laten zien waarin Bjorn zei dat de relatie over was.![]()
Die Liesbeth is toch veel lekkerder dan die Bianca hoer.
Waar is Duiveltje als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef 2Mini het volgende:
Vingeren. Iemand die een cap daarvan heeft... die gozer heeft zon magistrale kop
Is dat niet een zij?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Waar is Duiveltje als je hem nodig hebt![]()
Ik zou liever die moeder willen hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Die moeder van Bianca is minder lelijk dan Bianca
viel mij ook al op....quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Die moeder van Bianca is minder lelijk dan Bianca
Jah zeg dat. Die kop alleen al, ze wist niet waar ze moest kijkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef izzypizzy het volgende:
die liesbeth is eigenlijk net zo walgelijk al Bianca...alleen Liesbeth is wat slimmer en sneaky-er..
Valt me op dat de vrouwen veel vuiler, smeriger en hoeriger zijn dan de mannen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah zeg dat. Die kop alleen al, ze wist niet waar ze moest kijken![]()
![]()
misschien zegt ze wel gewoon dat ze verliefd is omdat het dan minder sletterig overkomt dat ze heeft gesext...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef Magistic het volgende:
Die Bianca is verliefd op Stefan en die Stefan heeft der even geneukt en wil niets meer met haar te maken hebben. Geweldige televisie!
Das echt helemaal waar idd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef izzypizzy het volgende:
die liesbeth is eigenlijk net zo walgelijk als Bianca...alleen Liesbeth is wat slimmer en sneaky-er..
Zo slim is ze echt niet hoor...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:33 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
misschien zegt ze wel gewoon dat ze verliefd is omdat het dan minder sletterig overkomt dat ze heeft gesext...![]()
Dat is algemeen bekend.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:33 schreef Magistic het volgende:
[..]
Valt me op dat de vrouwen veel vuiler, smeriger en hoeriger zijn dan de mannen.![]()
maar wel iets slimmer dan Bianca....quote:
Eeuuh...ik had het over Bianca...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:35 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
maar wel iets slimmer dan Bianca....
Bianca is gewoon een retard....ze liep zelfs als een retard naar en van dat kampvuur![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Suuz_ het volgende:
zag ik dat nou goed en zien bjorn en bianca elkaar de volgende x? terwijl het nog niet de laatste afl. is :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narcist
Jah vond ik ook raar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Suuz_ het volgende:
zag ik dat nou goed en zien bjorn en bianca elkaar de volgende x? terwijl het nog niet de laatste afl. is :S
oww hahaha ja ik had in een andere post iets over liesbeth geschreven...vergeleken met Bianca vond ik Liesbeth slimmer...dus ik was in de war...sorryquote:
Jah klein kusje op de mond...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:37 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Hey, Björn heeft gekust hoor.......![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef Magistic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Dat betekend een nieuw vers stelletje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW VLEES IN DE KUIP![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Duiveltja op 03-05-2006 21:53:11 (bij nader inzien toch geen spoilertag :) ]Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
voor hoeveel afleveringen??quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Dat betekend een nieuw vers stelletje!
Als dat zo zou zijn?! Dat schiet écht niet op, ze zitten daar nog iets van 5 dagen ofzo. Als die kerel of vrouw daar dan verleid word ligt t er wel erg dik bovenop dat t acteurs zijn. En common, binnen 5 dagen in zon hechte groep groeien? Ik geef t je te doen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Gianluca het volgende:
[..]
[..]nou dat denk ik niet hoor...ik begin steeds meer te denken dat ze {de mensen van de redactie} Bianca en Bjorn er gewoon ingestopt hebben als kijkcijfertrekkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kán me gewoon niet voorstellen dat Bjorn zo moeilijk gaat doen als Bianca gewoon een hoer is irl.
het kan allemaal vooropgezet zijn en dan doen ze het érg goed want bijna iedereen in m'n omgeving praat erover en het doet de kijkcijfers volgens mij ook érg goed![]()
ja en Kevin is ook zo cute!! ik vind echt dat ze voor altijd samen moeten blijvenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ben ik de enige die Cheyenne een veels te lief onschuldig meisje vind voor dit programma?
Gladde Mathieu praat teveel op haar in.![]()
ik lach me kapot om die gozer "vingeruuuuh"quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef Ace1 het volgende:
Tim is coolHij zegt tenminste waar het op staat.
Zet dat dan ook ff tussen spoiler tags slimmerdquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Gianluca het volgende:
[..]
het is toch niet waarquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Zet dat dan ook ff tussen spoiler tags slimmerd![]()
Jaa tis toch al bijna afgelopenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Zet dat dan ook ff tussen spoiler tags slimmerd![]()
Indeed. Tv blijft fake/nep hé... En bedenk eens wat het programma geweest zou zijn zonder die twee? Dan bleef er eigenlijk toch niets over waar je voor blijft kijken?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:44 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nou dat denk ik niet hoor...ik begin steeds meer te denken dat ze {de mensen van de redactie} Bianca en Bjorn er gewoon ingestopt hebben als kijkcijfertrekkers.
Ik kán me gewoon niet voorstellen dat Bjorn zo moeilijk gaat doen als Bianca gewoon een hoer is irl.
het kan allemaal vooropgezet zijn en dan doen ze het érg goed want bijna iedereen in m'n omgeving praat erover en het doet de kijkcijfers volgens mij ook érg goed![]()
Misschien hebben ze moeders alvast stand by gezet voor het geval haar labiele dochter niet meer te handhaven was..quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Cairon het volgende:
Overigens vrij knap dat ze Bianca’s moeder zo snel over hebben kunnen laten vliegen. Ik denk er zo het mijne van… want als er moeders worden ingevlogen van de meest dubieuze en labiele figuren, dan vrees ik toch dat al die ophef misschien, heel misschien… toch een goed geregisseerd stukje is.
dit is inderdaad wel heel erg vaagquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Cairon het volgende:
Volgende week belooft weer meer drama…
Overigens vrij knap dat ze Bianca’s moeder zo snel over hebben kunnen laten vliegen. Ik denk er zo het mijne van… want als er moeders worden ingevlogen van de meest dubieuze en labiele figuren, dan vrees ik toch dat al die ophef misschien, heel misschien… toch een goed geregisseerd stukje is.
nee idd daarom denkt ik het ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Indeed. Tv blijft fake/nep hé... En bedenk eens wat het programma geweest zou zijn zonder die twee? Dan bleef er eigenlijk toch niets over waar je voor blijft kijken?
Mocht het inderdaad allemaal fake zijn, dan krijgen Bianca en Bjorn van mij een trofee uitgereikt voor beste actrice/acteur van april/mei 2006.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef jmac het volgende:
Indeed. Tv blijft fake/nep hé... En bedenk eens wat het programma geweest zou zijn zonder die twee? Dan bleef er eigenlijk toch niets over waar je voor blijft kijken?
ah joh, heb je toch wat te doen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:07 schreef hannekethemaster het volgende:
sjezus man is dit een slowchat topic geworden ofzo, kan het allemaal niet meer bijhouden als je ff een half uurtje gewoon rustig tv gaat kijken
Spoilertag! ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Gianluca het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:21 schreef amaranta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ondertussen wel afgeven op Bianca.. Tssssk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:14 schreef Salsagirl het volgende:
Tsja Liesbeth...ook jij had je 10 x moeten bedenken dat ook beelden en verhaaltjes te zien/horen waren.. van je zelf..Zo slim is ze toch niet...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef Suuz_ het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narcist
quote:[b]Op woensdag 3 mei 2006 22:48
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dit keer een vrouw die volop vreemdgaat en ook nog eens meerdere keren, terwijl (ik teminste) het in eerste instantie niet had vewacht van Bianca omdat ze zo overdreven afstandelijk deed in het beginquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef suus21 het volgende:
heel vreemd dat een moeder erbij komt om het kindje te troosten ofzo..waar slaat dat op? Dik in scene gezet die hele verhaallijn bjorn&bianca. Maar het werkt wel want volgens mij hebben ze wel hoge kijkcijfers.
IN vorige edities zijn mensen toch ook vreemd gegaan, dus wat is er zo anders bij deze?
Ik moest aan de moeder van Floortje denkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:11 schreef suus21 het volgende:
idd, dus nog meer kijkcijfers dus best wel slim van TI
Heb je daar een kloon voor aangemaaktquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Cairon echt geweldig geschreven.
Dat Temptation Island doorgestoken kaart is weten we allang. Vorig jaar die Shaka Zulu Dennis uit Big Brother.
Nu wannabe-ster Andries die veroordeeld is tot het schrijven van suffe columns in een of ander roddelblad. Hoe slecht kan Andries acteren? Heel toepasselijk vertelde hij in een grot aan een of ander sletje dat hij zijn Liesbeth niet vertrouwd...en daar stond toen een camera half verdekt opgesteld.
WIE in his right mind zou zijn vriendin of vriend zo afkraken voor de camera? Sneaky tvhoer Andries...zijn haar begint ook al uit te dunnen. Opschieten Andries met het 'ster' worden alvorens je helemaal afgetakeld bent.
Bianca de bulldog...meisje meisje meisje. Je moeder is lekkerder dan jij. Je ziet eruit als een zitzak zonder lijn..ik heb gewoon medelijden met het labiele monster. De beelden van jou al klaarvingerend voor de camera zullen voor altijd op mijn netvlies gebrand staan.![]()
Sterkte met de rest van je leven kind. Elke dag voor hoer, hond, teef worden uitgemaakt de komende 50 jaar lijkt me vrij erg.
Ik wil wel eens weten hoe jij over je vriendin praat nadat een of andere gozer een natte vinger bij haar heeft gehaaldquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
WIE in his right mind zou zijn vriendin of vriend zo afkraken voor de camera? Sneaky tvhoer Andries...zijn haar begint ook al uit te dunnen. Opschieten Andries met het 'ster' worden alvorens je helemaal afgetakeld bent.
Nee duidelijke beelden zijn er niet van, maar er is duidelijk 'iets' gebeurt. En dan is ze naar mijn mening al te ver gegaan. Maargoed, Andries was op date en zocht iemand waarbij hij zijn hart kon luchten. En als die opmerkingen en geruchten dan de hele tijd door je hoofd spoken begint het aan je te knagen en zeg je soms wel eens dingen die je niet meent.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou bij mijn vriend valt geen natte vinger te halen. Bij mij wel hihihi.
Afijn...ik weet niet welke beelden Andries gezien heeft. Volg het ook pas sinds kort. Maar volgens mij baseert Andries zijn ideetjes op wat er gezegd is.. er zijn toch niet letterlijk beelden geweest van 'de natte vinger' of beelden waarop het lijkt alsof hij een natte vinger haalt.
Ja maar Bjorn zn laatste zin zat me al niet lekkerquote:
Wauw Caironquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Cairon echt geweldig geschreven.
Dat Temptation Island doorgestoken kaart is weten we allang. Vorig jaar die Shaka Zulu Dennis uit Big Brother.
Nu wannabe-ster Andries die veroordeeld is tot het schrijven van suffe columns in een of ander roddelblad. Hoe slecht kan Andries acteren? Heel toepasselijk vertelde hij in een grot aan een of ander sletje dat hij zijn Liesbeth niet vertrouwd...en daar stond toen een camera half verdekt opgesteld.
Bianca de bulldog...meisje meisje meisje. Je moeder is lekkerder dan jij. Je ziet eruit als een zitzak zonder lijn..ik heb gewoon medelijden met het labiele monster. De beelden van jou al klaarvingerend voor de camera zullen voor altijd op mijn netvlies gebrand staan.![]()
Sterkte met de rest van je leven kind. Elke dag voor hoer, hond, teef worden uitgemaakt de komende 50 jaar lijkt me vrij erg.
En ja hij zal vast van haar houden of haar als zijn bezit zien, zij was 14quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat ik overigens nog wel enigzins disturbing vind is dat Kevin op 19jarige leeftijd dus met een 14 jarige Cheyenne kreeg. Maar hij houdt echt zoveel van haar:) Wat een vent geweldig.... zij zal zich wel gedragen.
Er is geen dreamdate nog geweest, plus dat ze nog een week moesten werd er maandag gezegd. Dus lijkt me niet hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Jawel de koppels werden afgerond al
Hmm mischien brengen ze het loeder en haar vriend even bij mekaarquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Er is geen dreamdate nog geweest, plus dat ze nog een week moesten werd er maandag gezegd. Dus lijkt me niet hoor.
Dat denk ik eerder. Aangezien mama ook komt... misschien dat Bjorn d'r definitief dumpt...of dat ze nog een gesprek moeten hebben. Maar niet het einde lijkt me.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hmm mischien brengen ze het loeder en haar vriend even bij mekaar![]()
Nee en die Liesbeth neemt Bjorn ook niet denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder. Aangezien mama ook komt... misschien dat Bjorn d'r definitief dumpt...of dat ze nog een gesprek moeten hebben. Maar niet het einde lijkt me.
Tuurlijk niet. Dat is hooguit neuken en wegwezen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee en die Liesbeth neemt Bjorn ook niet denk ik
Hmm ze krijgen mischien een extra premie voor neukenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat is hooguit neuken en wegwezen.
Dacht je dat Stephan voor de lol zijn picanto er elke keer in liet hangen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hmm ze krijgen mischien een extra premie voor neuken![]()
Die premie heeft ie nu wel nodig om van 'niet-nader-te-noemen-soa's' af te komen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dacht je dat Stephan voor de lol zijn picanto er elke keer in liet hangen?![]()
Omgekeerde wereld voor Bianca.![]()
Hulde Caironquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef Cairon het volgende:
...Dit [Liesbeth] is het soort viswijf dat zich met alle plezier van de wereld aan de eeltige knots van een hoogbejaarde miljonair opoffert, in de hoop dat de ouwe zak het loodje legt op het hoogtepunt van de rit, en zijn fortuin aan haar nalaat...
...Kevin kiest voor die lelijke snollekop Evey. Wat hij daar in ziet is me een raadsel, wat een lelijk wijf is dat, en zonder ondertiteling is het wicht niet te verstaan.
Bjorn kiest voor Liesbeth. Big surprise there…
Ze zijn dolgelukkig met het goedkope kettinkje dat het vrouwtje hen geeft, en de knollenkop spreekt al over een teken van verbintenis, geweldig Bjorn, die dingen die je bij je HappyMeal krijgt zijn nog duurder dan dat restafval dat je nu om je nek hebt hangen.
...Andries is blijkbaar vergeten dat zijn natte vingers tot aan de knokkels in de ruim uitgelepelde hol van Rowena zat, of was het Gaby? Geef het gewoon toe dat je een zwakzinnige lijmsnuiver bent met het charisma van een bejaarde Turkse man die al sinds zijn 21ste kampt met een overgewicht en de eerste haren van zijn rug plukte toen hij 14 was!
Jezus, wat een omschrijving, haha.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dacht je dat Stephan voor de lol zijn picanto er elke keer in liet hangen?![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee en die Liesbeth neemt Bjorn ook niet denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:00 schreef _Boo_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:15 schreef Gianluca het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:47 schreef Copycat het volgende:
Niet alles hoeft natuurlijk tussen spoilertags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With God by my side I'll cross many rivers...!!
Ben ik het wel mee eens ja, ik hoop ook eigenlijk dat Bjorn niet over de schreef gaat met Liesbeth, Bianca gaat dat dan toch weer gebruiken als: "Zieje wel jij bent ook tever gegaan" en heeft ze voor zichelf weer een reden om kwaad te zijn zodat ze zich niet schuldig hoeft te voelen over wat ze gedaan heeft. Ze ziet alles zo verdraaidquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Lieve mensen, is iedereen het met me eens sadat Bianca gewoon een autist is? Ze probeert het op Bjorn af te schuiven. 'Hij is verliefd en ik mag niks' en dat soort kutsmoezen. In de voorstukjes word ze ook boos op Bjorn! Ik kreeg spontaan zin om naar Belgie te gaan en haar met eieren te bekogelen.
het is geen live programma hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:43 schreef dutchie het volgende:
Ik denk dat Bianca's moeder erin gegooid wordt, om Bianca's 'eer' nog enigszins te herstellen. Maar dat gaat niet echt lukken, met al die foto's/filmpjes van haar op internet en haar beroep werkt daar ook niet echt aan mee.
Tja het was donker he.. als bianca de camera's niet kan zien, zien de camera's haar ook nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Zei Bianca nou echt dat ze het "voor henzelf wilden houden" .....Hallo!?!! Je zit in TEMPTATION ISLAND, HEBT KEIHARDE SEX MET OVERAL CAMERA'S OM JE HEEN, en dan zeg je in een 1 op 1 gesprek met de presentatrice dat je het "voor jezelf wilde houden".. Hoekun je zijn!!
Maar dat maakt het niet minder leuk om naar te kijken..![]()
niet spotten met autisten johquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Lieve mensen, is iedereen het met me eens sadat Bianca gewoon een autist is? Ze probeert het op Bjorn af te schuiven. 'Hij is verliefd en ik mag niks' en dat soort kutsmoezen. In de voorstukjes word ze ook boos op Bjorn! Ik kreeg spontaan zin om naar Belgie te gaan en haar met eieren te bekogelen.
Of de aflevering van hoe het verder ging, gingen ze samen in dat café een potje jankenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:43 schreef Cairon het volgende:
Hetzelfde flikten ze vorig jaar bij die twee evenzo labiele Belgen die er met een schijnrelatie zaten te zonnen. Wonder boven wonder werden die voortijdig bij elkaar gebracht, maar ook al was het voor die twee einde spel, er kwam geen nieuw koppeltje om de leegte van deze twee gladde kippen op te vullen.
Doe maar duur zeg maar poep.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:50 schreef -Jean- het volgende:
toe maar
Dit verhaal is al 184 keer in dit topic gepost hoor...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
-knip-
Het katje is even weg van huis.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Vivi het volgende:
De link ook maar weer es..
Oh. Ceeceeeeeeee..
Priceless.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In haar contactadvertenties meldt Bianca dat ze beschikbaar is voor gangbangs, ze is masturberend te zien op internet in een webcamfilmpje --Edit: Link weg-- en ze is te boeken voor escorts.
Bianca. "Nu word ik afgeschilderd als een of ander hoertje en dat ben ik echt niet."
Indd wat een retardquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:07 schreef Bonobo11 het volgende:
Bianca is echt achterlijk
Dat lachje van der ahahahah Zoiets der steeds tussen door stelletjes fruitcake,s bijmekaarquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het zielig dat Lisette als baby een keer een deur tegen haar gezicht aan heeft gekregen waardoor ze alleen nog maar met haar linkeronderhoek praat.
Natuurlijk doen ze dat. Ze willen immers niet bepaald de slimste onder onze medemensen in het programma ...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:34 schreef Aarti het volgende:
Zouden ze geen IQ's checken vantevoren, het is duidelijk dat Bianca niet klopt. van geen kant
[ Bericht 38% gewijzigd door Copycat op 05-05-2006 18:52:52 (Spoilertags toegevoegd.) ]Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2006 18:02:51 ]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat is geen "spoiler" , dat is enkel een gerucht. Ik weet ook niet of dat klopt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
net op veronica een voorfilmpje gezien wat het bevestigd. ze komen samen en wordt dan gaan ze de dag erna hun laatste avond in ofzoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is geen "spoiler" , dat is enkel een gerucht. Ik weet ook niet of dat klopt ...
Wat saai zeg......ze moeten Björn gewoon op dreamdate laten gaan met Liesbeth...... Bianca met dezelfde munt terug betalenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:37 schreef The6thgate het volgende:
[..]
net op veronica een voorfilmpje gezien wat het bevestigd. ze komen samen en wordt dan gaan ze de dag erna hun laatste avond in ofzobagger
Zonder Bianca was die show niks aanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:09 schreef Messenga het volgende:
Biancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik moest lachen toen ik et zag, wat een dom wijf.
Precies. Ze slikt het zaad van 40 man op een gangbang door uit liefdadigheid.quote:
Liefde maakt blindquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik bedoel de Herpes, Chlamydia, Gonnorroe, Syfilis, Genitale wratten, Trichomonas, Schurft, Schaamluis, Platjes en Hepatitis B moeten toch wel een aanwijzing geweest zijn voor Bjorn.
Ik weet vast en zeker dat een van die geslachtsziekten ook wel blind zal maken ja.quote:
Bijstandsmoeder aan de drugs met 14 kinderen allemaal van een verschillende vader en culturele achtergrond, waarvan zo'n 87% van de vaders in of net uit de gevangenis.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:38 schreef skippy22 het volgende:
Die bianca staat zo voor schut schurft Hoe moet dat nou verder met dat sletje![]()
Da's ook nog zo ja, die Stephan zal zich ook nog moeten laten testen op Herpes, Chlamydia, Gonnorroe, Syfilis, Genitale wratten, Trichomonas, Schurft, Schaamluis, Platjes, Hepatitis B en AIDS.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:21 schreef ruby het volgende:
Zullen ze van te voren niet getest zijn op geslachtziektes?
Ik vind het wel vermakelijk, want hij weet niet wat wij nu weten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:49 schreef Michellee het volgende:
Ben ik de enige die Stephan heel irritant vind? Als een 15 jarige jongen zo trots dat hij met Bianca naar bed is geweest..
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:15 schreef Michellee het volgende:
Ik vraag me af of we in de allerlaatste aflevering (waar we ook zien of de relaties nog bij elkaar zijn) even Stephan zien....om zijn reactie te zien dat hij een hoer SOA heeft gescoord..
Nee hoor, je bent niet de enige denk ik. Ik vind dat ie nogal vol is van zich zelf...maar waarom eigenlijk? Omdat ie een paar spierballetjes heeft en Bianca heeft gepaald? Inderdaad iets om heel erg trots op te zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:49 schreef Michellee het volgende:
Ben ik de enige die Stephan heel irritant vind? Als een 15 jarige jongen zo trots dat hij met Bianca naar bed is geweest..
Misschien stond ie 2 jaar droog ofzo... Geen wonder dat hij zo blij isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet de enige denk ik. Ik vind dat ie nogal vol is van zich zelf...maar waarom eigenlijk? Omdat ie een paar spierballetjes heeft en Bianca heeft gepaald? Inderdaad iets om heel erg trots op te zijn.![]()
Het zou me echt serieus niks verbazen als zijn pik er nu ongeveer af valt van al de SOA's. Ik kan me niet echt indenken dat zij met hun dronken koppen ook maar een seconde aan condooms hebben gedacht.quote:
Geef haar een rolletje drop Mentos en je mag er 6 keer overheen!quote:Op zondag 7 mei 1966 19:64 schreef Michellee het volgende:
Stephan ziet zichzelf als de geweldige player, die het is gelukt met één van de vrouwen naar bed te gaan....euhmmm, ja Bianca is namelijk zo'n moeilijk type....not!
Hij kan zelfs met Jomanda ++ blauwe jurk gaan en nog beter af zijn dan met Bianca.quote:Op zondag 7 mei 1966 19:64 schreef Michellee het volgende:
Ach het positieve voor Bjorn is dat zijn volgende vriendin altijd beter is dan Bianca, lager kan namelijk niet!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het zielig dat Lisette als baby een keer een deur tegen haar gezicht aan heeft gekregen waardoor ze alleen nog maar met haar linkeronderhoek praat.
acteurs of gehandicapten, het blijft goed tvquote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Croupouque het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat dit allemaal acteurs of geestelijk gehandicapten zijn, of desnoods een combinatie daarvan. In dat laatste geval is het best knap, maar wát een domme mensen zeg, onvoorstelbaar.
Tis altijd wat met vrouwen, als je ze neukt ben je een hond en als je niks doet ben je een homoquote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef SunChaser het volgende:
Die 8 vrijgezelle wijven zitten met vier homo's opgescheept
SunChaser een vrouwquote:Op maandag 8 mei 2006 00:18 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Tis altijd wat met vrouwen, als je ze neukt ben je een hond en als je niks doet ben je een homo![]()
![]()
![]()
Whahah ik bedoelde de vrijgezelle vrouwen....quote:
Meld zich. Had precies hetzelfde....slechte acteur.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:14 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vond dat gejank en geschreeuw van de Bjorn helemaal niet overtuigend, maar ben geloof ik de enige![]()
Dat 'waarom??" op dat strand, lachwekkend gewoon![]()
Ja inderdaad, hij klinkt als één of andere wanhopige weerwolf.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:14 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vond dat gejank en geschreeuw van de Bjorn helemaal niet overtuigend, maar ben geloof ik de enige![]()
Dat 'waarom??" op dat strand, lachwekkend gewoon![]()
Ik weet niet meer wat er gespeeld is en wat niet. Maar feit blijft dat het vermakelijke TV is.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:53 schreef fammetje het volgende:
Nou geloof echt wel dat Bjorn's waarom gemeend was. Hij geloofde gewoon echt dat Bianca (verder te noemen het gedrocht, want laten we eerlijk zijn, dat is ze toch ook..) wou bewijzen dat ze trouw kon zijn...
Idd ja, dat vel liep nog een beetje hoog van de toren te blazen ookquote:Op maandag 8 mei 2006 12:30 schreef Aneurism het volgende:
Zag de beelden van haar: WORD ECHHHT BOOS NU BLABLA.. waar hij als een bal gehakt erbij zat.Schitterend voorstukje.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, want hij weet niet wat wij nu weten.
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd ja, dat vel liep nog een beetje hoog van de toren te blazen ook
Hoi
of "knuffelen" (Bianca)quote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef Mokster het volgende:
En dan nog wat: neuken is neuken! En níet het "verrichten van seksuele handelingen" (Tanja Jess) of "zeer intiem zijn" (Stephan).
En daarom des te vermakelijk!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik vind die Tim de loser van de eeuw,hij lijkt wel een roddelblad met zn gekwek over iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bjorn tegen Liesbeth.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb geloof ik wel een van de mannen horen zeggen 'ik neem in ieder geval jou mee op dreamdate', weet alleen niet meer wie het was..
In navolging van zowat elke Belgische radio-zender al ondertussen ... Dus daar zullen ze zich ook al wel aan verwachten daar .. Ik denk niet dat je Bianca kunt boeken momenteel ...quote:Op maandag 8 mei 2006 18:17 schreef inasras het volgende:
Heeft iemand net TMF gezienMiljuschka ging het hoerenhuis bellen van Bianca om een afspraak te maken
Ook hoertjes kunnen relaties hebben, maar in dit geval betwijfel ik het.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:28 schreef Hapertje het volgende:
Gave avatar insasras! On topic: Wie gelooft dat de ' ruzie' tussen Bianca en Bjorn nog echt is, nu blijkt dat Bianca gewoon een hoertje is?
Voor alle duidelijkheid, zelfs de makers gaven eerder al "tussen de regels door" in bepaalde interviews al wel toe dat er bij TI een zeker "script" en "manipulatie" is. Vorig jaar bv door een reeds gescheiden "bekend" koppel erin te gooien, dit jaar allicht door hoertje Bianca en haar chauffeur als koppel erin te stoppen ...quote:Op maandag 8 mei 2006 18:29 schreef Hapertje het volgende:
Ik twijfel namelijk
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef Mokster het volgende:
Ik ben sinds gisteren enorme fan van Tim. De enige man in het gezelschap die gewoon zegt waar het op staat (vingereuh!!) in plaats van eromheen te lullen.
Andries: "Ze heeft zich door zijn hand laten bevredigen."![]()
Mietje! Vingeren is vingeren!
En dan nog wat: neuken is neuken! En níet het "verrichten van seksuele handelingen" (Tanja Jess) of "zeer intiem zijn" (Stephan).
Jeez! Op deze manier wordt het feit dat TI één groot geënsceneerd gebeuren is wel heel erg obvious. Laat mij nu gewoon even in de waan zeg! Dus: niet meer teksten oplezen van de autocue. Gewoon duidelijke taal gebruiken!
Zet hem op Tim!! Mijn hoop is vanavond weer op jou gevestigd.
Fuck yeah!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:00 schreef Insomaniac het volgende:
Joehoe! Bijna smultijd! Ik hoop op extra veel airtime voor Tim, dan komen we tenminste nog iets te weten..
VINGEREEEEEEEEEEEH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |