Vandaag krult Bjorn zich op in een foetushouding en huilt hij als een klein geslagen kind om het verlies van zijn onschuld. De zaligmakende gedachte aan de psychische deconstructie van de zorgzame vleeshomp is waar ik me aan vastklamp op deze koele avond. Ik wil hem zien janken, zien krijsen, ik eis een Bambi-verliest-zijn-moeder-aan-de-jager moment! Ik wil het, ik wil het, ik wil het! Ik wil het zodat ik me naderhand opgelucht schuldig kan voelen over mezelf en ik die afgestompte stoephoer van een Bianca nog meer haat dan gisteren.
Wie geeft er nog een halve balzak om het lot van die andere misbaksels? Dit is Bjorn’s avond, Bjorn’s grote moment van glorie en roem, en geen misselijk gezever van die mislukte leproos Andries kan dat tenietdoen.
En aangezien Veronica een commerciële zender is, zal dat moment worden uitgerekt, opgerekt, afgesteld en uitgesteld, en als het eenmaal voorbij is, dan zal iedere wonderlijke seconde worden uitgemolken als een uitgemergelde koe in Ethiopië.
Stephan denkt nog steeds dat hij de man van het uur is, hij die de ijskoningin heeft doen ontdooien. Ik heb medelijden met Stephan
Cheyenne is gevallen voor Gladde Rikkie. Ik vind het maar sneu, want Cheyenne was toch ergens nog iets van een onschuldig jong meisje. Blijkbaar hebben stille wateren inderdaad diepe gronden. Mijn vertrouwen in het menselijk ras is als een teergebouwd kaartenhuis in elkaar gezakt.
En de opperhoer ontwaakt in haar doorweekte bed, nog steeds in diepe staat van ontkenning. Zo labiel als een broodrooster, het schurftige kreng denkt waarschijnlijk echt dat er niets gebeurd is. Multiple Personality Disorder, weer een aandoening waar deze mongoloīde heks aan lijdt, het komt niet als een verrassing, maar het kan natuurlijk ook het welbekende zelfbedrog zijn waar zoveel deelnemers aan lijden bij dit wonderlijke programma.
Kenny is er na een jaar nog altijd van overtuigd dat hij geen seks heeft gehad met Hoer Overste… en Carl denkt waarschijnlijk nog steeds dat hij een gezonde roodbloedige hetero is.
Het achterbakse viswijf glimlacht naar de camera, haar gesmolten gelaat kijkt schuldig naar de wereld, en over haar verlepte lippen rollen de meest waardeloze leugens die een deelneemster ooit heeft durven uitslaan, de rest van het eiland weet ondertussen dat zij haar smeerbeurt al lang en breed heeft gehad. Dat die arme zeug het nog niet opmerkte dat niemand gebruik maakte van het zwembad is wederom een dodelijk teken van haar achterlijke niveau. Arm debiel, lelijk, meisje, iedereen kan de dikke laag lichaamssappen op het water zien deinen.
Stephan verklaart trots voor de camera dat zijn doel bereikt is. Ik heb nog steeds medelijden met Stephan.
Wisten jullie dat Len nog steeds een vriendin heeft die meedoet aan Temptation Island? Nee? Ik ook niet. Blijkbaar heet het wicht nog steeds Lisette.
Cheyenne, waarom nou toch! Gladde Rikkie heeft je niets te bieden behalve dan een monumentaal groot glimmend voorhoofd en een nat staartje.
De heren duiken in zee en zetten het op een zwemmen, de hoeren spugen ondertussen gif om deze actie. Deze arme jongedames klagen weer over het feit dat ze moeite moeten doen om de heren te verleiden. Blijkbaar is hun tactiek toch niet zo succesvol. Misschien moeten de verlepte greppeldellen eens iets anders proberen dan hun visfabriek in de neus van een heer te duwen, het zou iets van zelfreflectie inhouden, en intelligentie, iets dat deze uitgelebberde glibberlippen overduidelijk niet bezitten.
Lisette ziet haar ultieme fantasie in vervulling gaan, en een van de vrijgezelle heren offert zich op om dit waar te maken. Met veel pijn en moeite leest de jongeheer van een briefje zijn boodschap voor. Ik heb medelijden met hem, hij heeft overduidelijk zijn beste tijd niet besteed aan het vormen van een ideaal lichaam in de sportschool, aangezien zijn stoffelijke overschot in een zeker staat van afzakking is, en de reguliere school heeft hij met moeite afgemaakt, zo blijkt aan de moeite die hij heeft met het vormen en uitspreken van woorden die meer dan twee lettergrepen groot zijn.
Kampvuur!
Len, krijgt milde beelden te zien, van zijn vriendin, hij kijkt verbaasd, hij is waarschijnlijk net zo geschokt als de rest van ons om erachter te komen dat zijn vriendin Lisette heet en meedoet aan dit programma.
Andries, lacht naar de camera met die debiele geregisseerde glimlach van hem, en die aandachtsgeile rotkop. Flirt een beetje met de presentator die op de meest onpersoonlijke manier de standaard dingen op Dennis afvuurt.
Krijgen we dan eindelijk Edwin’s natte lange vinger te zien? Sta op en loop Dennis, je vriendin heeft iemand gevonden die hariger is dan jij en bedreven is in de mystieke kunsten van het vingerverven. Zelfs Kelly flikte je dit niet! Hoe durft die smerige afgelebberde slet je dit aan te doen?
Mijn god… “de seksuele handelingen die zijn verricht”… Dennis, snoesje, schatje, pompoentje, wie schrijft je teksten? Ontsla dat mislukte speenvarken, want overtuigende dialogen kan hij niet schrijven.
Kevin, waar is trouwens dat lelijke gedrocht gebleven, nee niet Bianca, die andere, die geen verstaanbaar woord over haar hoerige lippen kon krijgen… Evey?
Wat maakt het ook uit, Kevin heeft nog steeds geen ballen en geeft te kennen dat hij met Gladde Rikkie best eens een drankje wil drinken als dit allemaal voorbij is. Ik krijg een ziekelijke flashback naar een aantal edities terug, waar Youri zich overgaf aan een ziekelijke driehoeksverhouding met de barman. Kevin is dus blijkbaar ook heel erg blij met het feit dat hij een “cuckold” is. Een cuckold is een man die weet dat zijn vrouw vreemdgaat, en daar eigenlijk niet al te veel problemen mee heeft.
Bjorn, jouw moment van faam is aangebroken. Bjorn zal Stephan waarschijnlijk niet uitnodigen voor een bezoekje aan de kroeg en een goed gesprek.
De beelden beginnen subtiel, redelijk onschuldig, maar kruipen in rap tempo naar het niveau van helse verschrikking die we gewend zijn van Bianca. Veronica is zo heerlijk sadistisch als het ervoor kiest om dat te zijn.
De glimlach van Bjorn trekt weg, en veranderd in een pijnlijk geforceerde grijns.
Die pijnlijk geforceerde grijns slaat om in een overheersend gevoel van walging. Zijn maag keert zich om. De walging trekt over in een afzichtelijke haat. Heerlijk. De haat brandt Bjorns ziel in rap tempo weg en breekt ieder verdedigingsmechanisme af. Bjorn zakt in elkaar als een hoopje zielige stront. De haat vreet door alles heen dat Bjorn heeft opgebouwd en laat hem achter als een leeg zielig omhulsel waarin een miserabel hoopje mens schuilgaat dat zijn toevlucht heeft gezocht in een schijnwerkelijkheid, de veiligheid van de baarmoeder.
De anderen stellen hem gerust, of proberen hem een hart onder de riem te steken. Ze bezitten nog genoeg menselijkheid om zich van dit soort gedrag te distantiëren, want wie gaat nu zo snel van bil op een tropisch eiland als je hier bent voor een tweede kans?
Stephan denkt nog steeds dat hij iets bereikt heeft. Arme jongen, hoe zal hij zich voelen na alle stront die er is boven komen drijven rondom de labiele bloedhond Bianca? Stephan heeft niets bereikt, behalve dan dat hij gratis en voor niets over Bianca heen mocht gaan, waar tientallen mannen voorheen voor moesten betalen. Stephan komt erachter dat zijn magnifieke macho joyride niets meer was dan een rondje om het huis met de dorpsfiets, waar ongetwijfeld nog van die krakkemikkige hulpwieltjes aan bungelen. Stephan heeft een ritje gemaakt op de fiets die Bianca heeft, de fiets waar het halve dorp al op heeft mogen rijden voor een tientje.
Op een oude fiets moet je het leren, maar in het geval Bianca is die fiets zo afgeleefd en afgeragd dat er geen zadel meer opzit. Het eerste ritje lijkt leuk, maar net als zoveel anderen zal ook Stephan ontdekken, de dag erna, dat het zitten nogal pijn doet. Arme Stephan, hij heeft helemaal niets bereikt, hij heeft niemand genaaid, hij IS genaaid.
Bjorn en Stephan twee slachtoffers van hetzelfde ziekelijke sekreet.
Mijn medelijden voor Bjorn en Stephan slaat om in een heerlijke haat voor Bianca. Ik schep plezier uit Bjorns gebroken geest, want in die arme kop van hem gaan de meest glorieuze ideeën schuil. De hel die in zijn hoofd gebouwd word waar Bianca een eeuwigheid zal doorbrengen is een zalige gedachte. De pijn die haar daar wordt aangedaan is legendarisch, is zo gemeend, zo overtuigd, er is niemand die haar zo mooi door een greppel met brandende olie sleurt als Bjorn.
De sloerie ziet haar kans schoon en stuift als een bezeten hyena af op het lijk dat Bianca heeft achtergelaten. De hoogblonde slet zet haar tanden in het rottende karkas en scheurt er op los. Eet smakelijk Liesbeth, we gunnen het Bjorn van harte.
Wacht stop de pers. Er is een doorbraak in de psychiatrie! Bianca is verlost van haar selectieve geheugenverlies! Een medisch wonder!
Die labiele stoeptegel weet dus donders goed hoe hoerig ze is. Misschien weet ze in het geniep net zo goed hoe lelijk ze wel niet is. Lelijk, aan de buitenkant en aan de binnenkant. Bianca doet er goed aan om haar eileiders door te laten knippen, nee, ze doet er goed aan om een stofzuiger op haar doos te zetten en de alles daar leeg te laten zuigen. Ze doet er de rest van de mensheid een plezier mee. De heilige maagd Maria zal er beter door slapen, en ik ben ervan overtuigd dat de situatie in het Midden Oosten daardoor ook meteen is opgelost. Want uit jouw ziekelijk duistere baarmoeder zal de antichrist voort komen!
Volgende week meer misčre.
Ik zal vanavond in ieder geval goed slapen, gerust met iedere gedachte aan een door in de eeuwigheid gemartelde Bianca.
Die verlepte Oostblok zeug is eindelijk echt gevallen, ze heeft niets meer behalve haar betalende klanten.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!