quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
die ook ja... hmm zijn dus al 2 nieuwe synomiemen
Alleen in Bianca-landquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Jij volgt het niet echt.... knuffelen is een synoniem voor seks![]()
hahahaha ja daar d8 ik ook al aan, dat zou echt LEKKER zijn voor dr!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Magistic het volgende:
Ze hadden Bianca de beelden moeten laten zien waarin Bjorn zei dat de relatie over was.![]()
Die Liesbeth is toch veel lekkerder dan die Bianca hoer.
Waar is Duiveltje als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef 2Mini het volgende:
Vingeren. Iemand die een cap daarvan heeft... die gozer heeft zon magistrale kop
Is dat niet een zij?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Waar is Duiveltje als je hem nodig hebt![]()
Ik zou liever die moeder willen hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Die moeder van Bianca is minder lelijk dan Bianca
viel mij ook al op....quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Die moeder van Bianca is minder lelijk dan Bianca
Jah zeg dat. Die kop alleen al, ze wist niet waar ze moest kijkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef izzypizzy het volgende:
die liesbeth is eigenlijk net zo walgelijk al Bianca...alleen Liesbeth is wat slimmer en sneaky-er..
Valt me op dat de vrouwen veel vuiler, smeriger en hoeriger zijn dan de mannen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah zeg dat. Die kop alleen al, ze wist niet waar ze moest kijken![]()
![]()
misschien zegt ze wel gewoon dat ze verliefd is omdat het dan minder sletterig overkomt dat ze heeft gesext...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef Magistic het volgende:
Die Bianca is verliefd op Stefan en die Stefan heeft der even geneukt en wil niets meer met haar te maken hebben. Geweldige televisie!
Das echt helemaal waar idd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef izzypizzy het volgende:
die liesbeth is eigenlijk net zo walgelijk als Bianca...alleen Liesbeth is wat slimmer en sneaky-er..
Zo slim is ze echt niet hoor...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:33 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
misschien zegt ze wel gewoon dat ze verliefd is omdat het dan minder sletterig overkomt dat ze heeft gesext...![]()
Dat is algemeen bekend.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:33 schreef Magistic het volgende:
[..]
Valt me op dat de vrouwen veel vuiler, smeriger en hoeriger zijn dan de mannen.![]()
maar wel iets slimmer dan Bianca....quote:
Eeuuh...ik had het over Bianca...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:35 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
maar wel iets slimmer dan Bianca....
Bianca is gewoon een retard....ze liep zelfs als een retard naar en van dat kampvuur![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Suuz_ het volgende:
zag ik dat nou goed en zien bjorn en bianca elkaar de volgende x? terwijl het nog niet de laatste afl. is :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narcist
Jah vond ik ook raar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Suuz_ het volgende:
zag ik dat nou goed en zien bjorn en bianca elkaar de volgende x? terwijl het nog niet de laatste afl. is :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |