Ja, best wel eigenlijk, de vulkaan dus, maar op een paar uur rijden ook het Dieng Plateau (zoek maar op Googlequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd terug nog gezien, toen viel ie al tegen.
Daar waar jij gaat zitten, is daar veel natuur in de buurt?
ook lekker...je hebt er vast al achteraan gezeten, toch?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze 'm inderdaad gewoon kwijt of zo
Bahquote:
ja, sinds een week of 6 "wachten ze op een onderdeel uit Japan"quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook lekker...je hebt er vast al achteraan gezeten, toch?
Dus je komt niet ineens een neushoor, olifant of oerang oetang tegen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk, de vulkaan dus, maar op een paar uur rijden ook het Dieng Plateau (zoek maar op Google) ten ZO wonen vrij weinig mensen en duik je al snel smalle weggetjes in met voldoende 'cultuur-natuur', want vrijwel heel Java is net als Nederland reeds gecultiveerd, met op sommige plekken nog bossen, maar oerbossen zijn er nog maar erg weinig.
kan je zo'n dingetje niet zelf maken ofzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, sinds een week of 6 "wachten ze op een onderdeel uit Japan"
Dat komt zeker met de trekschuit of zo. Over de poolzee. Of ze wachten tot de container vol isAls er nou nog even 23,1 miljard mensen een tandwieltje van 4 mm nodig hebben, dan graag, dan kan-ie op de post
Leveren ze geen nieuwe dan na zoveel tijd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat komt zeker met de trekschuit of zo. Over de poolzee. Of ze wachten tot de container vol isAls er nou nog even 23,1 miljard mensen een tandwieltje van 4 mm nodig hebben, dan graag, dan kan-ie op de post
jee..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
orang Hutans zijn sowieso niet inheems op Java, alleen op Sumatra en Kalimantan. Neushoorns zijn volgens mij nog wel te vinden, maar zeker niet in het centrale gedeelte, daarvoor zul je wellicht naar het reservaat helemaal in het meest westelijke puntje van Java (vlakbij de Krakatau) moeten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je komt niet ineens een neushoor, olifant of oerang oetang tegen?
Ik heb geld over jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geld over?
oh en een goeie tip: laat hem niet vallen
Moet je toch daar naartoe natuurlijk. Dat zijn nou mooie foto'squote:Op woensdag 3 mei 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
orang Hutans zijn sowieso niet inheems op Java, alleen op Sumatra en Kalimantan. Neushoorns zijn volgens mij nog wel te vinden, maar zeker niet in het centrale gedeelte, daarvoor zul je wellicht naar het reservaat helemaal in het meest westelijke puntje van Java (vlakbij de Krakatau) moeten.
Ik heb via de winkel het directe nummer van Sigma zelf gebeld, en die waren heel vlot met "Ja ehh wat ikniet heb, heb ik niet, spul moet uit Japan komen bla bla" maar ze zouden proberen het op een andere manier op te lossenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leveren ze geen nieuwe dan na zoveel tijd?
Doe datquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog even wat hout bijgooien.
kan ik me wel voorstellen ja. Maar ze proberen het dus iig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb via de winkel het directe nummer van Sigma zelf gebeld, en die waren heel vlot met "Ja ehh wat ikniet heb, heb ik niet, spul moet uit Japan komen bla bla" maar ze zouden proberen het op een andere manier op te lossenMaar ze konden uiteraard niks beloven
Nee geen haar op mijn hoofd die ooit nog een sigma objectief aanschaft
Ik wil nieuws van je. Kan dat ding niet uitbarstenquote:
Hmmzquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb via de winkel het directe nummer van Sigma zelf gebeld, en die waren heel vlot met "Ja ehh wat ikniet heb, heb ik niet, spul moet uit Japan komen bla bla" maar ze zouden proberen het op een andere manier op te lossenMaar ze konden uiteraard niks beloven
Nee geen haar op mijn hoofd die ooit nog een sigma objectief aanschaft
klopt. Ik heb er nog nooit aan gedacht, ik zou er ook geen tijd voor hebben, want een tocht door het gebied kost enkele dagen. Niet alleen omdat er een volk woont dat nog altijd vrij afgezonderd leeft, ja en dat op één van de dichtbevolktste eilanden ter wereld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je toch daar naartoe natuurlijk. Dat zijn nou mooie foto's
Ja idd, daar zit ik ook al op te wachtenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik wil nieuws van je. Kan dat ding niet uitbarsten.
zeggen ze jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kan ik me wel voorstellen ja. Maar ze proberen het dus iig.
Ik heb iets over evacuaties, kleinschalig:quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik wil nieuws van je. Kan dat ding niet uitbarsten.
tssk tssk.. geduld mensen... geduld..quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd, daar zit ik ook al op te wachten
och, zolang je hem niet laat vallen is het ongetwijfeld een prima lensquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmzdat is dus niet positief
zou ik dan toch nog even door moeten sparen om dat voor de Nikon (Nikkor) AF-S VR Micro 105mm f/2.8 lens te gaan?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk tssk.. geduld mensen... geduld..
Beterschap Bels Bruidjequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef leonieke het volgende:
Ik ga gewoon afsluiten
Mijn hoofd lijkt steeds voller en voller te zitten en koppijn begint wat op te komen.
Tot de volgende![]()
slaap ze Niekequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef leonieke het volgende:
Ik ga gewoon afsluiten
Mijn hoofd lijkt steeds voller en voller te zitten en koppijn begint wat op te komen.
Tot de volgende![]()
Ik wilde er al iemand op af sturen met een stuk ijzer, om een beetje te porren in die lava-meren..quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga eens op de rand staan en pis er eens in, dan gaatie wel af
Evacuaties hebben we genoeg gehad nu jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb iets over evacuaties, kleinschalig:
http://www.indonesiepagin(...)ommelende_merapi.php
vast niet boeiend genoeg. Maar de komende dagen is er hoop hoor..
Dan moet je rustig wachten dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Evacuaties hebben we genoeg gehad nu ja
visualiseerquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga eens op de rand staan en pis er eens in, dan gaatie wel af
Best leukquote:
Oke danquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
och, zolang je hem niet laat vallen is het ongetwijfeld een prima lens
stranden als in neerkomen op een plek waarvan je niet hoopte dat je terecht zou komen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
*Morgen stranden gaat.
Nee, als in naar het strand gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stranden als in neerkomen op een plek waarvan je niet hoopte dat je terecht zou komen?
mijn groothoek ja, met camera en al. Cam had niks gelukkigquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke danheb jij em dan laten vallen??
OMGquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn groothoek ja, met camera en al. Cam had niks gelukkigMaar de mount van de lens zat nog aan de camera en de rest lag een stukje verderop zeg maar
[afbeelding]
*aauuww*quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn groothoek ja, met camera en al. Cam had niks gelukkigMaar de mount van de lens zat nog aan de camera en de rest lag een stukje verderop zeg maar
[afbeelding]
ach gutquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
*Morgen stranden gaat.
Lach maar. Als jij een lens van 400 euro nog geen anderhalve week gebruikt hebt en hem daarna 4 maanden kwijt bent voor een reparatie die NOGEENS ruim 300 euro kost, praten we weer verderquote:
Das wel zonde jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moest toch minstens checken of de cam het nog deedquote:
Niet gewoon een andere camera gebruiken danquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moest toch minstens checken of de cam het nog deed
Ho w8 eens evenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lach maar. Als jij een lens van 400 euro nog geen anderhalve week gebruikt hebt en hem daarna 4 maanden kwijt bent voor een reparatie die NOGEENS ruim 300 euro kost, praten we weer verder
ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
Niet gewoon een andere camera gebruiken dan
Garantiequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ho w8 eens evenhoe lang heb je em al
geen garantie
Tjaquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GarantieGarantie beschermt je tegenfabrieksfouten. Niet tegen een ongelukje waarbij de hele handel op straat tieft
Doen ze vaak wel moeilijk over hoor, als je iets laat stuiterenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ho w8 eens evenhoe lang heb je em al
geen garantie
ja, binnen 2 dagen een nieuwe in huis bedoel jequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tjadan wordt het een ander verhaal
maar dat is wel knap klote, je zou bijna zeggen van, hou die zooi maar effe 100 euro bij leggen en je hebt een nieuwe.
nee, linkie?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
fles: heb je dat afscheidstopic van qyroz gezien![]()
Idd, je wilt toch niet voor verassingen komen te staan als er nog meer kosten aan komenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, binnen 2 dagen een nieuwe in huis bedoel jeIk zit er ook hard aan te denken om het zo te gaan doen, want dit gaat nergens over
als ik van tevoren geweten had dat het zo lang zou gaan duren had ik meteen gezegd "laat maar zitten"quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, je wilt toch niet voor verassingen komen te staan als er nog meer kosten aan komenstomme zooi hoor
![]()
Jah idd. Nou ik weet genoegquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik van tevoren geweten had dat het zo lang zou gaan duren had ik meteen gezegd "laat maar zitten"
tot morgenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga een tijdje gamen en studeren,
tot laters
het was veel te gevaarlijkquote:
Hierquote:
het ging meer om het "vaar" in gevaarlijkquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:10 schreef indahnesia.com het volgende:
hey snuiver
Er komt lava uit de vulkaan, 200 meter uit de krater is het nu.
ik denk dat een vulkaan onzijdig is in het taalgebruikquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Heeft dat pissen hem toch op een idee gebracht
of is het "haar"?
Hee halloquote:
Er was een aardbeving in Tonga waardoor er een kleine tsunami zou kunnen ontstaan. Volgens de meteorologen zou deze om 06.10 vanochtend hier in Gisborne aan land moeten komen. De waarschuwing van de NZ Herald kwam pas om 07.00 en om 06.10 is er niks in Gisborne geweest.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Tsunami? Er was toch alleen een alarm? Rond 8 uur gisterenavond hier werd het alarm weer ingetrokken.
quote:Quake near Tonga triggers small tsunami
UPDATED 8.40am Thursday May 4, 2006
A 7.8-magnitude earthquake struck central Tonga this morning, prompting a tsunami warning for New Zealand and other countries which was later lifted.
A small tsunami of less than half a metre was observed at Niue (east of Tonga) and at Pago Pago in American Samoa (north of Tonga).
The National Crisis Management Centre in New Zealand said there were no reports of damage in Fiji, Niue, the Solomons, Tokelau or Rarotonga.
Spokesman Allen Walley said: "Whilst electricity is out in Tonga, there are no reports of major damage at this time."
Geological and Nuclear Science seismologist Brian Ferris said the quake was also felt in Auckland and Gisborne. He was awoken by an alarm system when the quake struck.
"There has been a small wave, about half a metre high, detected near Niue and Pago Pago, but that's not going to threaten New Zealand," he said.
In New Zealand, police call centres received more than 50 calls an hour as worried people tried to find out what they should do. People fled their homes in Gisborne where a tsunami was originally predicted to hit at 6.21am.
People ran into the streets of Tongan capital Nuku'alofa as buildings shook during the quake which lasted about four minutes, a police officer told Radio New Zealand.
New Zealand jazz musician Richard Adams was in a hotel in Nuku'Alofa when the quake struck.
"It was the biggest earthquake I've ever felt," Mr Adams told CNN. "Things were falling over, my bag was falling over it went on for at least ... well, it felt like five minutes, but I guess it was probably a minute."
Power to the hotel - the Pacific Royale - was cut, and it was littered with broken glass and plates, and pot plants were toppled.
In panic, one guest jumped from third floor balcony into the hotel court yard.
"He was the only tourist injured. He jumped from his room, maybe he was afraid," said William Vea, the night receptionist at the hotel.
A report on Sky Television said it was felt in several Tongan islands. A resident told Sky he felt tremors lasting over 30 seconds.
The quake hit 170km northeast of the Tongan capital Nuku'alofa at 3.26am (NZT), at a depth of 38km, the New Zealand Institute of Geological and Nuclear Sciences (GNS) said.
The epicentre was near the Ha'apai islands in central Tonga, approximately 2150km northeast of Auckland.
The quake was reported by GNS as magnitude 8.1, but the Pacific Tsunami Warning Centre in Hawaii later said it measured 7.8 on the Richer scale.
The Tsunami Warning Centre issued warnings for countries in the region at 3.42am, saying at the time it did not know whether the quake actually generated a tsunami. If it did, it could have hit Fiji at 5.13am and Gisborne at 6.21am.
The Centre later cancelled all warnings, and said New Zealand would likely experience half-metre swells only.
Niue registered a 0.21m wave at 4.03am and Pago Pago registered a 0.15m wave at 4.36am, according to data on the Tsunami Warning Centre website.
- NZPA, REUTERS, NZHERALD STAFF
Hoe zou dat toch komen??quote:Spokesman Allen Walley said: "Whilst electricity is out in Tonga, there are no reports of major damage at this time."
Men denkt dat er al satelliet is daar.quote:
http://www.nu.nl/news/725(...)nga_werkte_niet.htmlquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Men denkt dat er al satelliet is daar.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/725(...)nga_werkte_niet.html
"Ja goeiemorgen, het tsunami-alarm van zoëven is weer ingetrokken, er is geen reden voor paniek."
-"Tsunami-alarm?? Huh?"
Het zal je gebeuren zeg
CNN overdrijftquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:54 schreef Jaguarized het volgende:
Grappig dat het hier gaat om een aardbeving van 7.9 op de schaal van Richter en bij CNN 9.0
bij mij staat het in het medicijnkastje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:12 schreef es70 het volgende:
Wat is nou een logische plaats om zonnebrandspul op te bergen. Ik kan het niet vinden
.
bij alle andere cremepjes?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:12 schreef es70 het volgende:
Wat is nou een logische plaats om zonnebrandspul op te bergen. Ik kan het niet vinden
.
en dan nog, de Richter-schaal is een exponentiële schaal met basis 30 (!!)quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
CNN overdrijftHier werd gemeld dat de aardbeving 8 was....
ja, dat gaat hard inderdaad, maar de data die CNN had kwam van het USGS (neic.usgs.gov) af, daar stond gisteren in eerste instantie ook 8.0quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan nog, de Richter-schaal is een exponentiële schaal met basis 30 (!!)
30^8.0 / 30^7.9 = 1,405
Ook zo'n klein verschil betekent nog altijd dat er bij kracht 8.0 40% meer energie vrij komt dan bij kracht 7.9.
Daar past het bij ons niet meer bij, dat staat vol met medicijnen en aanverwante rotzooiquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij mij staat het in het medicijnkastje.
Welke andere cremepjesquote:
die voor op de blauwe plekken enzo?quote:
quote:Gevonden. In de trapkast... Ik had ook niet om logische plekken moeten vragen
.
trapkast..quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar past het bij ons niet meer bij, dat staat vol met medicijnen en aanverwante rotzooi.
[..]
Welke andere cremepjes.
Gevonden. In de trapkast... Ik had ook niet om logische plekken moeten vragen
.
Heb ik nietquote:
Het zal me logisch geleken hebben op het moment dat ik het opruimdequote:
vrouw hequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:41 schreef es70 het volgende:
Logisch denken is dan niet mijn sterkste kant.
quote:
Wanneer wel dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:41 schreef es70 het volgende:
Logisch denken is dan niet mijn sterkste kant.
Ik heb mijn momentenquote:
bij vlagen zekerquote:
Ach, ik ken het wel. Maar ik probeer toch alles structureel in te delenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zal me logisch geleken hebben op het moment dat ik het opruimde. Of ik heb het daar gewoon neergesmeten toen ik me aan rondslingerende meuk ergerde tijdens een migraine-aanval, dat zou natuurlijk ook kunnen... Logisch denken is dan niet mijn sterkste kant
.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij vlagen zeker
alleen is het bij jou altijd windstil!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij vlagen zeker
alleen is het bij jou altijd windstil!
was grapjequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat zijn we weer lief
. Ik ga wel weg
.
Kusjekroelquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat zijn we weer lief
. Ik ga wel weg
.
Anders steek je daar je vuurtje aan, sta je zo buiten hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
ach ja, ik zit op deze schitterende dag binnen dus.
nah, dan blijf ik wel gewoon binnenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders steek je daar je vuurtje aan, sta je zo buiten hoor
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar eens lekker lunchen bij de snekbar
het is toch veel gezelliger om bij mams te zitten?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:59 schreef es70 het volgende:
Mooi weer. Zou je in de tuin moeten zitten... Maar waar
.
Kinderplek:[afbeelding].
En waar zitten ze... [afbeelding].
Mams zit binnen dusquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is toch veel gezelliger om bij mams te zitten?
't is meer de schommelbank dan de tafel geloof ik... Bovendien kan ik zelf niet alleen maar op mijn krent zitten en heb ik dus wel een tafeltje nodig...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
gewoon net als ons doen es:
tafel op zijn kant zetten zonder poten.
dan moeten ze wel elders zitten
"EN NU ALLEMAAL OPHANNESSEN!!!!"quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Mams zit binnen dus. Ik ga ze zo wel even heel vriendelijk verzoeken op te hannessen en plek voor me te maken
.
quote:
Temperatuur doet me toch aardig aan de zomer denkenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:25 schreef Steve-O het volgende:
Idd je gaat toch niet achter een pc zitten met dit weer
mm, zo eens ff kijken of er hier ijs in tha house isquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Wederom een lekker ijsje van het vliegveld
das toch logisch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
tjonge, men hoort op het nieuws dat de Merapi vulkaan lava aan het uitstoten is, direct krijg ik veel meer bezoekers op mijn site. Stelletje ramptoeristen dat het zijn.
Daar is je site toch voor?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
tjonge, men hoort op het nieuws dat de Merapi vulkaan lava aan het uitstoten is, direct krijg ik veel meer bezoekers op mijn site. Stelletje ramptoeristen dat het zijn.
Je houdt meteen een enquetequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja
[..]
klopt.
Maar vervolgens roept iedereen wel dat het geen ramptoeristen zijn![]()
het idee zegquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:25 schreef Steve-O het volgende:
Idd je gaat toch niet achter een pc zitten met dit weer
Dat is toch ook zo danquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, maar dat zeggen de meeste mensen als ik weer eens naar een brandje ga kijken of zo.
ook dat ja.. en het feit dat nieuwssites plat liggen als er weer eens een aardbeving ergens is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo dan
Iedereen is wel ramptoerist hoor. Kijk alleen maar naar de kijkfiles bij een ongeluk op de snelweg.
Of als iemand zijn vliegtuig verkeerd parkeertquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook dat ja.. en het feit dat nieuwssites plat liggen als er weer eens een aardbeving ergens is.
ja, 1 wiel buiten het vak en zoquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of als iemand zijn vliegtuig verkeerd parkeert
Zoiets jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, 1 wiel buiten het vak en zo![]()
Een 6.1quote:
En waarom zijn je armen zo vermoeidquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:21 schreef D.Rose het volgende:*
* ik bedoel desmiley, maat mijn armen zijn te vermoeid ze omhoog te houden
heb de heg gesnoeidquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom zijn je armen zo vermoeid
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
Een 6.1
En een 9(en die had ik daar zeker niet verwacht zeg maar)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
hoeveel lounge topics gaan er eigenlijk nog komen? is de leukigheid er niet af na een tijdje?
er komen steeds nieuwe mensen bij, en er vallen anderen af, de naam wordt weleens aangepast, de onderwerpen verschillen.....quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
hoeveel lounge topics gaan er eigenlijk nog komen? is de leukigheid er niet af na een tijdje?
En voor anderen gaat dat niet op blijkbaarquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tuurlijk is de leukigheid er niet af
Slowchatten is heerlijk
Iemand stond met een pistool tegen je hoofd je te dwingen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is het 'm juist, dat moest ik WEL doen
Nee, maar niemand anders deed het, en het moest gebeurenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand stond met een pistool tegen je hoofd je te dwingen?
En toen voelde jij je geroepenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, maar niemand anders deed het, en het moest gebeuren
Daarom was het ook zo'n speciaal moment hequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
meestal hoor ik iemand roepen, en ik voel iemand voelen
ja, dus dat moest ik benuttenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo'n speciaal moment he
tuurlijk welquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
En nu heb je last van je armen.quote:
ik walg er vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tuurlijk is de leukigheid er niet af
Slowchatten is heerlijk
Beetje hetzelfde als "Hoe lang blijf je nog brood eten? Is de leukigheid er niet af na een tijdje?"quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
we kunnen t gewoon verzieken hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als "Hoe lang blijf je nog brood eten? Is de leukigheid er niet af na een tijdje?"
leukigheid komt met pieken en dalen, maar de lounge gaat altijd door
Interessante vergelijking: SC'en en brood etenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje hetzelfde als "Hoe lang blijf je nog brood eten? Is de leukigheid er niet af na een tijdje?"
leukigheid komt met pieken en dalen, maar de lounge gaat altijd door
Beide even belangrijk tochquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
Interessante vergelijking: SC'en en brood eten
Jij hebt nog zon daarquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
Met laptop in de zon![]()
![]()
leest wel niet makkelijk.![]()
T is hier alleen nog lekker. Geen zon meerquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zon zon zon , lekker warm zonnetje
Does teruglezen en antwoord gevenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een lekker weer
Das is nadat je je kids eraf geslagen hebt zekerquote:
ooh.. dat was toch de Tambora die toen uitbarstte?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
@ indah,
wat is er op 10 april 1815 gebeurd
Je weet het gewoonquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dat was toch de Tambora die toen uitbarstte?
Ja, enkele jaartallen weet ik inmiddels wel jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet het gewoon
Nog op NGC, leuke gevolgen had dat ook![]()
Ze durven niet niet op MIJN nieuwe schommelbankquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das is nadat je je kids eraf geslagen hebt zeker
Ziet er goed uit hoor
Hopen dat ze dan een keer eerst schieten en daarna vragen stellenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/726139/14/Automobilist_rijdt_agent_aan.html
Mooi dat die agent geschoten heeft, jammer dat ze de dader nog niet hebben. Lijkt me toch minstens poging tot doodslag of zo.
Dit is in ieder geval al een stap in de goede richtingquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan een keer eerst schieten en daarna vragen stellen
Het zal alleen wel weer niet mogen in Nederland.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval al een stap in de goede richting
Ik heb er volgens mij thuis 1 in mijn bookmarks staan, dus als je even geduld hebt kijk ik over ruim een half uur even.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
Weet er iemand toevallig een goed Nederland-Engels online woordenboek?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij thuis 1 in mijn bookmarks staan, dus als je even geduld hebt kijk ik over ruim een half uur even.
dat doet ie expresquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef Glacier het volgende:
Nou...vooruit dan...laat ik me scharen onder de weinigen die het hebben gedurfd
QUINTET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |