Nee, als in naar het strand gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stranden als in neerkomen op een plek waarvan je niet hoopte dat je terecht zou komen?
mijn groothoek ja, met camera en al. Cam had niks gelukkigquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke danheb jij em dan laten vallen??
OMGquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn groothoek ja, met camera en al. Cam had niks gelukkigMaar de mount van de lens zat nog aan de camera en de rest lag een stukje verderop zeg maar
[afbeelding]
*aauuww*quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn groothoek ja, met camera en al. Cam had niks gelukkigMaar de mount van de lens zat nog aan de camera en de rest lag een stukje verderop zeg maar
[afbeelding]
ach gutquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
*Morgen stranden gaat.
Lach maar. Als jij een lens van 400 euro nog geen anderhalve week gebruikt hebt en hem daarna 4 maanden kwijt bent voor een reparatie die NOGEENS ruim 300 euro kost, praten we weer verderquote:
Das wel zonde jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moest toch minstens checken of de cam het nog deedquote:
Niet gewoon een andere camera gebruiken danquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moest toch minstens checken of de cam het nog deed
Ho w8 eens evenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lach maar. Als jij een lens van 400 euro nog geen anderhalve week gebruikt hebt en hem daarna 4 maanden kwijt bent voor een reparatie die NOGEENS ruim 300 euro kost, praten we weer verder
ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
Niet gewoon een andere camera gebruiken dan
Garantiequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ho w8 eens evenhoe lang heb je em al
geen garantie
Tjaquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GarantieGarantie beschermt je tegenfabrieksfouten. Niet tegen een ongelukje waarbij de hele handel op straat tieft
Doen ze vaak wel moeilijk over hoor, als je iets laat stuiterenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ho w8 eens evenhoe lang heb je em al
geen garantie
ja, binnen 2 dagen een nieuwe in huis bedoel jequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tjadan wordt het een ander verhaal
maar dat is wel knap klote, je zou bijna zeggen van, hou die zooi maar effe 100 euro bij leggen en je hebt een nieuwe.
nee, linkie?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
fles: heb je dat afscheidstopic van qyroz gezien![]()
Idd, je wilt toch niet voor verassingen komen te staan als er nog meer kosten aan komenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, binnen 2 dagen een nieuwe in huis bedoel jeIk zit er ook hard aan te denken om het zo te gaan doen, want dit gaat nergens over
als ik van tevoren geweten had dat het zo lang zou gaan duren had ik meteen gezegd "laat maar zitten"quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, je wilt toch niet voor verassingen komen te staan als er nog meer kosten aan komenstomme zooi hoor
![]()
Jah idd. Nou ik weet genoegquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik van tevoren geweten had dat het zo lang zou gaan duren had ik meteen gezegd "laat maar zitten"
tot morgenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga een tijdje gamen en studeren,
tot laters
het was veel te gevaarlijkquote:
Hierquote:
het ging meer om het "vaar" in gevaarlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |