mm, zo eens ff kijken of er hier ijs in tha house isquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Wederom een lekker ijsje van het vliegveld
das toch logisch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
tjonge, men hoort op het nieuws dat de Merapi vulkaan lava aan het uitstoten is, direct krijg ik veel meer bezoekers op mijn site. Stelletje ramptoeristen dat het zijn.
Daar is je site toch voor?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
tjonge, men hoort op het nieuws dat de Merapi vulkaan lava aan het uitstoten is, direct krijg ik veel meer bezoekers op mijn site. Stelletje ramptoeristen dat het zijn.
Je houdt meteen een enquetequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja
[..]
klopt.
Maar vervolgens roept iedereen wel dat het geen ramptoeristen zijn![]()
het idee zegquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:25 schreef Steve-O het volgende:
Idd je gaat toch niet achter een pc zitten met dit weer
Dat is toch ook zo danquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, maar dat zeggen de meeste mensen als ik weer eens naar een brandje ga kijken of zo.
ook dat ja.. en het feit dat nieuwssites plat liggen als er weer eens een aardbeving ergens is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo dan
Iedereen is wel ramptoerist hoor. Kijk alleen maar naar de kijkfiles bij een ongeluk op de snelweg.
Of als iemand zijn vliegtuig verkeerd parkeertquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook dat ja.. en het feit dat nieuwssites plat liggen als er weer eens een aardbeving ergens is.
ja, 1 wiel buiten het vak en zoquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of als iemand zijn vliegtuig verkeerd parkeert
Zoiets jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, 1 wiel buiten het vak en zo![]()
Een 6.1quote:
En waarom zijn je armen zo vermoeidquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:21 schreef D.Rose het volgende:*
* ik bedoel desmiley, maat mijn armen zijn te vermoeid ze omhoog te houden
heb de heg gesnoeidquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom zijn je armen zo vermoeid
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
Een 6.1
En een 9(en die had ik daar zeker niet verwacht zeg maar)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
hoeveel lounge topics gaan er eigenlijk nog komen? is de leukigheid er niet af na een tijdje?
er komen steeds nieuwe mensen bij, en er vallen anderen af, de naam wordt weleens aangepast, de onderwerpen verschillen.....quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
hoeveel lounge topics gaan er eigenlijk nog komen? is de leukigheid er niet af na een tijdje?
En voor anderen gaat dat niet op blijkbaarquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tuurlijk is de leukigheid er niet af
Slowchatten is heerlijk
Iemand stond met een pistool tegen je hoofd je te dwingen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is het 'm juist, dat moest ik WEL doen
Nee, maar niemand anders deed het, en het moest gebeurenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand stond met een pistool tegen je hoofd je te dwingen?
En toen voelde jij je geroepenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, maar niemand anders deed het, en het moest gebeuren
Daarom was het ook zo'n speciaal moment hequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
meestal hoor ik iemand roepen, en ik voel iemand voelen
ja, dus dat moest ik benuttenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo'n speciaal moment he
tuurlijk welquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
En nu heb je last van je armen.quote:
ik walg er vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tuurlijk is de leukigheid er niet af
Slowchatten is heerlijk
Beetje hetzelfde als "Hoe lang blijf je nog brood eten? Is de leukigheid er niet af na een tijdje?"quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
we kunnen t gewoon verzieken hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als "Hoe lang blijf je nog brood eten? Is de leukigheid er niet af na een tijdje?"
leukigheid komt met pieken en dalen, maar de lounge gaat altijd door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |