Interessante vergelijking: SC'en en brood etenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje hetzelfde als "Hoe lang blijf je nog brood eten? Is de leukigheid er niet af na een tijdje?"
leukigheid komt met pieken en dalen, maar de lounge gaat altijd door
Beide even belangrijk tochquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
Interessante vergelijking: SC'en en brood eten
Jij hebt nog zon daarquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
Met laptop in de zon![]()
![]()
leest wel niet makkelijk.![]()
T is hier alleen nog lekker. Geen zon meerquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zon zon zon , lekker warm zonnetje
Does teruglezen en antwoord gevenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een lekker weer
Das is nadat je je kids eraf geslagen hebt zekerquote:
ooh.. dat was toch de Tambora die toen uitbarstte?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
@ indah,
wat is er op 10 april 1815 gebeurd
Je weet het gewoonquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dat was toch de Tambora die toen uitbarstte?
Ja, enkele jaartallen weet ik inmiddels wel jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet het gewoon
Nog op NGC, leuke gevolgen had dat ook![]()
Ze durven niet niet op MIJN nieuwe schommelbankquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das is nadat je je kids eraf geslagen hebt zeker
Ziet er goed uit hoor
Hopen dat ze dan een keer eerst schieten en daarna vragen stellenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/726139/14/Automobilist_rijdt_agent_aan.html
Mooi dat die agent geschoten heeft, jammer dat ze de dader nog niet hebben. Lijkt me toch minstens poging tot doodslag of zo.
Dit is in ieder geval al een stap in de goede richtingquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan een keer eerst schieten en daarna vragen stellen
Het zal alleen wel weer niet mogen in Nederland.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval al een stap in de goede richting
Ik heb er volgens mij thuis 1 in mijn bookmarks staan, dus als je even geduld hebt kijk ik over ruim een half uur even.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
Weet er iemand toevallig een goed Nederland-Engels online woordenboek?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij thuis 1 in mijn bookmarks staan, dus als je even geduld hebt kijk ik over ruim een half uur even.
dat doet ie expresquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |