quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
vondelpark voor de vegeteriers
strand horst voor het echte werk.
lijkt me een goed plan
Neuy weet ik maar 2 juli kan iig wat mij betreft. Al vind ik het ook niet erg als mijn BBQ's wat verder uit elkaar zouden liggenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
Zowel de datum als de locatie liggen nog niet vast hoor!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef blackbully het volgende:
wie gaat het organiseren?
die prikt een locatie en een datum.
zijn we daar vanaf.
dan zien we dan wel wie er wel of niet mee willen kunnen.
Ik organiseer de barbecue, kijk maar naar wie de OP gemaakt heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef blackbully het volgende:
wie gaat het organiseren?
die prikt een locatie en een datum.
zijn we daar vanaf.
dan zien we dan wel wie er wel of niet mee willen.
Misschien wel zo handig om NU alvast te gaan bellen en te vragen of je mag barbequeuen op die plekken die genoemd zijn, dan weet je iig waar je aan toe bent.. om nou telkens te gaan verhuizen en erachter te komen dat et gewoon niet mag is natuurlijk ook niet leuk...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:04 schreef Subhuman het volgende:
Ik organiseer de barbecue, kijk maar naar wie de OP gemaakt heeft.Heb al hulp toegezegd gekregen van Debsterr dus dat gaat helemaal goedkomen!
Ik hoor dat Strand Horst behoorlijk centraal ligt en dat je daar waarschijnlijk gewoon mag barbecuen. Dat staat vast als voorlopige locatie (voorlopig in de zin van stel dat we toch niet mogen barbecuen gaan we uitwijken).
Qua datum lijkt 2 juli een populaire keuze, maar ik laat deze beslissing nog even open.
Kijk, dat kan ik dan weer niet he.. Sub, stiekem ben je wel onmisbaarquote:
9 juli @ Strand Horst..quote:
Ik heb net gebeld met de RGV over Strand Horst, voor zoiets moeten we een vergunning aanvragen, oftewel, dat kost geld. Dus nog andere locaties in gedachten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
9 juli @ Strand Horst..![]()
Oh Subliman moet nog een plekje reserveren![]()
Sub.. doe effe een stemronde..
Keuzes voor bbq-locatie:
1 Strand Horst
2 Strand Horst
3 Strand Horst
4 Strand Horst
5 overig zolang het maar Strand Horst is
![]()
Je gaat overal vergunningen voor nodig hebben, behalve bij jou in de achtertuin. Oftewel...wat moet zo'n vergunning kostenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld met de RGV over Strand Horst, voor zoiets moeten we een vergunning aanvragen, oftewel, dat kost geld. Dus nog andere locaties in gedachten?
Er passen best veel mensen in mijn achtertuinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat overal vergunningen voor nodig hebben, behalve bij jou in de achtertuin. Oftewel...wat moet zo'n vergunning kosten
Een schatting was niet af te geven door ze?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er passen best veel mensen in mijn achtertuin. Nou, bij Strand Horst wilden ze eerst het volgende weten: hoeveel mensen, met of zonder geluidsinstallatie, eventuele partytenten (die kan ik wel regelen overigens, hebben er thuis zo'n 5). Dus die gegevens moeten eerst allemaal bekend zijn voordat er ook maar iets geregeld kan worden denk ik.
Neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een schatting was niet af te geven door ze?
Ze zei letterlijk: ik moet eerst alles weten voordat ik kan zeggen of er sowieso wel toestemming gegeven wordt. Heel onaardigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:48 schreef An24 het volgende:
Ik vind het een raar verhaal dat ze geen schatting kunnen geven.![]()
Er is altijd wel iets als een "standaardvergunning" dat oploopt wat betreft geluidsoverlast en veiligheid aantal mensen etc. Stelletje geldkloppers![]()
*schrijft 9 juli in de agenda![]()
dat wilde sommigen toch niet ivm "'t meisje van nulde"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:13 schreef RonaldV het volgende:
Als alternatief kun je ook 3KM verder gaan zitten, op Nulde.
Dat valt dus ook onder beheer van de RGV, en dan kom ik bij precies dezelfde mensen uit voor informatie over die vergunningquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:13 schreef RonaldV het volgende:
Als alternatief kun je ook 3KM verder gaan zitten, op Nulde.
ga dan ff centraal op de Uithof zittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:20 schreef Subhuman het volgende:
Ik zeg: campus van de Universiteit Twente.
Het is maar goed dat ik mee-organiseerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:20 schreef Subhuman het volgende:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Falanx het volgende:
tis dat ik op vakantie ben. anders had ik ook even rond komen stuiteren
he shit, kunnen we je wasbordje niet bewonderenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Falanx het volgende:
tis dat ik op vakantie ben. anders had ik ook even rond komen stuiteren
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
he shit, kunnen we je wasbordje niet bewonderen
Hey Yns, anders houden we toch gewoon een keer samen met Falanx een miniBBQmeetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
he shit, kunnen we je wasbordje niet bewonderen
Ik zeg vet planquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:20 schreef Subhuman het volgende:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey Yns, anders houden we toch gewoon een keer samen met Falanx een miniBBQmeetkunnen we samen uitgebreid z'n wasbordje bestuderen
.
ben je HEEEEL snel uitgekeken denk ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey Yns, anders houden we toch gewoon een keer samen met Falanx een miniBBQmeetkunnen we samen uitgebreid z'n wasbordje bestuderen
.
Lijkt mij een ideale plek; niemand kijkt daar op van een stel barbecuende malloten!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zeg vet planMaar denk niet dat iedereen daar blij mee gaat zijn
![]()
Geen muziek, waar moet ik dan stomme dansjes op doen nadat ik teveel rose gedronken hebquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef RonaldV het volgende:
Voor 25 man, met 2 open "party-tenten" (die dingen die jij en ik in de tuin hebben) en geen muziek kost het ¤25,-
Minimaal 4 weken tevoren reserveren, met 1 malig de optie om 48 uur van te voren te verschuiven i.v.m het weer.
Je roept gewoon "ik wil een verjaardag vieren", dan zien ze geen nachtmerrie scenarios van grote massa's.
ringtonesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen muziek, waar moet ik dan stomme dansjes op doen nadat ik teveel rose gedronken heb![]()
.
euhm charmequote:Maarrem, waarom weet jij dat wel en wilden ze het mij niet vertellen?
Nee dat klopt en er is genoeg gras om lekker op te liggen en vijver om in te zwemmen en eendjes om te eten voeren en bomen voor schaduwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lijkt mij een ideale plek; niemand kijkt daar op van een stel barbecuende malloten!
Muziek voorkomen ze toch niet, het halve strand heeft een ghetto-blaster bij zich.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen muziek, waar moet ik dan stomme dansjes op doen nadat ik teveel rose gedronken heb![]()
. Maarrem, waarom weet jij dat wel en wilden ze het mij niet vertellen?
Hihi, ik heb niet zoveel meetorganiseerervaringquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Muziek voorkomen ze toch niet, het halve strand heeft een ghetto-blaster bij zich.
Ik heb gewoon gezegd dat ik overweeg om mijn verjaardag te vieren met wat goede vrienden tijdens een barbeknoei. Totaal een man of 25. Ze was uiterst vriendelijk en begripvol.
Misschien heb jij gezegd dat je met mensen van een website een meet wilt houden of zo?
Die vijvers zou ik niet in gaan zwemmen hoor!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee dat klopt en er is genoeg gras om lekker op te liggen en vijver om in te zwemmen en eendjes om te eten voeren en bomen voor schaduwEn bovenal voor mij op loopafstand dus kom maar op met dat bier
Ok dan gooien we je er wel zo inquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Die vijvers zou ik niet in gaan zwemmen hoor!
Ik kom ook (helpen)quote:
Het is heel simpel: voor kleine groepen, zoals bij een FOT-meet zeg je nooit dat je van één of andere organisatie bent, dat schrikt af, en ze krijgen ¤¤-tekens in hun ogen. Gewoon "een groepje vrienden" (eventueel met kinderen) werkt veel beter.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi, ik heb niet zoveel meetorganiseerervaring. Dank je wel lieve Ronald
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:42 schreef Falanx het volgende:
ohh trouwens. ik kan wel. wie ik kijk later vandaag ff of ik kom
Je kan nooit te vroeg met een toyboy beginnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:48 schreef Debsterr het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
check ik je profiel, blijk je jongerder dan mij te zijn
ik ben niet degene die de handboeien om krijgtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je kan nooit te vroeg met een toyboy beginnen.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:09 schreef Debsterr het volgende:
Mensen, Sub et moi hebben net even overlegd, en de datum is nu officieel vastgesteld op zondag 9 juli. Dus maakt allen plaats in uwer agenda, en zorg dat je er bij bent!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:02 schreef Falanx het volgende:
ik ben niet degene die de handboeien om krijgt![]()
Ohquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:02 schreef Falanx het volgende:
[..]
ik ben niet degene die de handboeien om krijgt![]()
neej dat zeg je niet. ohh zucht lamaquote:
alleen als diegene ook echt ouder en wijzer isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh. Maar jij hoort te luisteren hoor, naar iemand die ouder is
.
Ik heb (nog) geen kinderen, dus ben geen ouderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:12 schreef Debsterr het volgende:
Oh. Maar jij hoort te luisteren hoor, naar iemand die ouder is
.
Niet dat ik weet, misschien dat opperorganisator Sub al wat weetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
Subtiel kickje...
Was er al meer bekend??
Wat zij zegtquote:
copy thatquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, misschien dat opperorganisator Sub al wat weet. Ik denk dat we eerst eens een lijstje met mensen die meegaan moeten gaan maken. Dus roept u maar
.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:15 schreef Subhuman het volgende:
Wie komen er nog meer?aapstok An24 blackbully Chanty cyberrobin Debsterr DirtyHarry FlyingFox HMaster-II k_man -Marjo- PdeHoog petre86 PeRi PoseidonVS Re RubberDuckey Shark.Bait Skaai Subhuman Toeps Xilantof Ynske
Kom je ook mee?
Ik kom dus niet, zoals al gepostquote:
pleurt een eind op!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:53 schreef PeRi het volgende:
Flyingfox kan ook niet op 9 juli trouwens. En ik moet voor mezelf ook even nachecken of ik die dag kan, zet me maar op misschien..
Ik sta overduidelijk vermeldt in de lijstquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:15 schreef Auticia het volgende:
Ik ben een Taoist. En ik kom alleen als ik een bbq voor mezelf krijg..
Grapjurk.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tjonge zeg, al dat eisen-gestel van die vrouwen
De een moet een barbeque want ze kan niet tegen goed dood vlees en de ander moet weer een barbeque voor zich alleen omdat ze anders niet komt
Ik kom alleen als er veel dood vlees is
Je komt maar gewoon, anders moet ik weer de hele tijd zielig tegen arme Xilantof aan gaan lullen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:53 schreef PeRi het volgende:
Flyingfox kan ook niet op 9 juli trouwens. En ik moet voor mezelf ook even nachecken of ik die dag kan, zet me maar op misschien..
Sinds wanneer is het "zielige arme Xilantof"?quote:Op maandag 5 juni 2006 11:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je komt maar gewoon, anders moet ik weer de hele tijd zielig tegen arme Xilantof aan gaan lullen!
Le-zen.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het "zielige arme Xilantof"?
Jajaquote:
Zorg jij es voor specifieke informatie sjef...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:55 schreef Subhuman het volgende:
Schopje zodat iedereen die zondag beloofd heeft mee te gaan zich kan aanmelden!
Die neemt de organisatie mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe worden de BBQs geregeld?
Ik zat te denken aan een entreebedrag zodra je je bij de groep voegt van bijvoorbeeld 5 tot 10 euro p.p. Als de barbecue is afgelopen kan dan een eindafrekening gemaakt worden en krijg je geld terug.quote:moet er geld overgemaakt worden? Zo ja, naar wie waar en hoeveel?
Voor strand Horst zijn we nu te laat voor een vergunning, we gaan dus uitwijken naar een andere locatie.quote:Is de vergunning al in orde gebracht? backup plannen?
Dat is wel de bedoeling. Er is ongetwijfeld iemand met een partytent.quote:Is er een tent indien het regent?
Wordt geregeld.quote:Wordt er vlees geregeld of moet ik mijn eigen menemen? Wordt het nepvlees geregeld?
Worden allemaal gekocht, dat kan zelfs de dag van te voren nog eventueel. Plastic bekers en bordjes zijn niet zo duurquote:kolen? Vork om het vlees om te draaien? Pook om met de kolen te spelen? Bordjes en bestek al geregeld? bekers? drank? Hoe zit het met de sauzen?
Dat mag je helemaal zelf weten. Kruiden zijn niet duur.quote:Wordt er nog gemarineerd of wordt dit echt zo'n hollandse BBQ waar vlees rechtstreeks van de slager op de BBQ gemept word?
Parasols zijn niet nodig als er partytenten zijn. Ik heb twee klapstoelen en een minitafeltje, als iedereen z'n eigen stoel meeneemt komt dat ook goed.quote:Zijn er stoelen en (inklapbare) tafels? Parasollen?
No comment.quote:Welke mod gaat er aan dit keer?
Gratis en veel, dat is mijn idee!quote:Hoe is de parkeergelegenheid van de plek des onheils?
Geen idee, wie heeft een koelbox?quote:Hoe zit het met de koelboxen?
Jep, die heb ik liggen hier.quote:Heeft iemand 1e hulp trommels, want iemand gaat zichzelf geheid verbranden.
Komt allemaal goed, als er geen containers zijn dumpen we alles in vuilniszakken die we onderweg weggooien.quote:Worde er nog aan salades gedacht? En aanmaakblokjes, zijn die er? Neemt iemand vuilniszakken mee om de rommel achteraf in te doen en zijn er containers waar de vuilnis in kan? wat doen we met de as?
Muziek is leuk maar ook weer niet per se noodzakelijk. Als iemand zich geroepen voelt mag het van mij!quote:Neemt iemand muziek mee en mag dat wel?
quote:Artikel 4.22 Verbod vuur te stoken
1. Het is verboden vuur aan te leggen, te stoken of te onderhouden.
2. Het algemeen bestuur kan ontheffing verlenen van het in het eerste lid gestelde verbod.
3. Het in het eerste lid gestelde verbod geldt niet voorzover het betreft vuur voor koken, bakken en braden, indien dat geen gevaar oplevert voor de omgeving en indien dat geschiedt op een hoogte van minimaal 30 cm boven het grondoppervlak.
quote:Barbecuen
Het is toegestaan om te barbecuen op de dagkampeerterreinen. U dient een rooster te gebruiken dat geen schroeiplekken achterlaat in het gras. Afval dient te worden opgeruimd. Indien u wilt gebruik maken van exclusief terrein voor uw barbecue, dient u hiervoor een vergunning aan te vragen. Dit kan bij de beheerder, tel. 023 520 28 20. De kosten zijn afhankelijk van de grootte van het terrein en de aard van het gebruik (familie of commercieel). De vaste legeskosten zijn vanaf ¤ 40,-.
EY!!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:36 schreef Shark.Bait het volgende:
ik kan wel 1 koelbox regelen. maar da's natuurlijk niet voldoende.
Ik regel mijn eigen sauzen wel
ik wil wel t.z.t. weten wat voor soort vlees jullie gaan inkopen
Muziek hoeft van mij ook niet. Dan krijg je de meest wazige grafherrie die alleen de eigenaar leuk vind
quote:Hacked up for Barbecue
Isolated house of death
Cannibals rip the flesh
Bodies hang from meathooks
Human flesh peeled and cooked
Tables made of human bones
Rotting bodies fill their home
Roasted organs, shredded skin
Human meat, sliced up thin
Demented sadist family
Barbaric killing spree
Cannibals you can’t escape
Leatherface seals your fate
Chainsaw rips through the flesh
Cut apart, dismembered death
Organs, guts torn and thrown
Stripping skin to the bone
Hammer smashes in your head
Gutted corpse lying dead
Body parts in the stew
Hacked up for barbecue
Kom maar op met het testwerkquote:
Fire up the BBQ Shark.....Ik heb honger..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef Shark.Bait het volgende:
dames? kunnen we weer on topic geraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |