quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
vondelpark voor de vegeteriers
strand horst voor het echte werk.
lijkt me een goed plan
Neuy weet ik maar 2 juli kan iig wat mij betreft. Al vind ik het ook niet erg als mijn BBQ's wat verder uit elkaar zouden liggenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
Zowel de datum als de locatie liggen nog niet vast hoor!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef blackbully het volgende:
wie gaat het organiseren?
die prikt een locatie en een datum.
zijn we daar vanaf.
dan zien we dan wel wie er wel of niet mee willen kunnen.
Ik organiseer de barbecue, kijk maar naar wie de OP gemaakt heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef blackbully het volgende:
wie gaat het organiseren?
die prikt een locatie en een datum.
zijn we daar vanaf.
dan zien we dan wel wie er wel of niet mee willen.
Misschien wel zo handig om NU alvast te gaan bellen en te vragen of je mag barbequeuen op die plekken die genoemd zijn, dan weet je iig waar je aan toe bent.. om nou telkens te gaan verhuizen en erachter te komen dat et gewoon niet mag is natuurlijk ook niet leuk...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:04 schreef Subhuman het volgende:
Ik organiseer de barbecue, kijk maar naar wie de OP gemaakt heeft.Heb al hulp toegezegd gekregen van Debsterr dus dat gaat helemaal goedkomen!
Ik hoor dat Strand Horst behoorlijk centraal ligt en dat je daar waarschijnlijk gewoon mag barbecuen. Dat staat vast als voorlopige locatie (voorlopig in de zin van stel dat we toch niet mogen barbecuen gaan we uitwijken).
Qua datum lijkt 2 juli een populaire keuze, maar ik laat deze beslissing nog even open.
Kijk, dat kan ik dan weer niet he.. Sub, stiekem ben je wel onmisbaarquote:
9 juli @ Strand Horst..quote:
Ik heb net gebeld met de RGV over Strand Horst, voor zoiets moeten we een vergunning aanvragen, oftewel, dat kost geld. Dus nog andere locaties in gedachten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
9 juli @ Strand Horst..![]()
Oh Subliman moet nog een plekje reserveren![]()
Sub.. doe effe een stemronde..
Keuzes voor bbq-locatie:
1 Strand Horst
2 Strand Horst
3 Strand Horst
4 Strand Horst
5 overig zolang het maar Strand Horst is
![]()
Je gaat overal vergunningen voor nodig hebben, behalve bij jou in de achtertuin. Oftewel...wat moet zo'n vergunning kostenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld met de RGV over Strand Horst, voor zoiets moeten we een vergunning aanvragen, oftewel, dat kost geld. Dus nog andere locaties in gedachten?
Er passen best veel mensen in mijn achtertuinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat overal vergunningen voor nodig hebben, behalve bij jou in de achtertuin. Oftewel...wat moet zo'n vergunning kosten
Een schatting was niet af te geven door ze?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er passen best veel mensen in mijn achtertuin. Nou, bij Strand Horst wilden ze eerst het volgende weten: hoeveel mensen, met of zonder geluidsinstallatie, eventuele partytenten (die kan ik wel regelen overigens, hebben er thuis zo'n 5). Dus die gegevens moeten eerst allemaal bekend zijn voordat er ook maar iets geregeld kan worden denk ik.
Neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een schatting was niet af te geven door ze?
Ze zei letterlijk: ik moet eerst alles weten voordat ik kan zeggen of er sowieso wel toestemming gegeven wordt. Heel onaardigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:48 schreef An24 het volgende:
Ik vind het een raar verhaal dat ze geen schatting kunnen geven.![]()
Er is altijd wel iets als een "standaardvergunning" dat oploopt wat betreft geluidsoverlast en veiligheid aantal mensen etc. Stelletje geldkloppers![]()
*schrijft 9 juli in de agenda![]()
dat wilde sommigen toch niet ivm "'t meisje van nulde"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:13 schreef RonaldV het volgende:
Als alternatief kun je ook 3KM verder gaan zitten, op Nulde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |