Ja een ECHTE organisator begint dan ook bij een datum en een plaats....graag of nietquote:Op maandag 15 mei 2006 20:13 schreef Subhuman het volgende:
Hallo, hallo!Luister eens naar de organisator!
Gelijk die datum afkraken...
Ja de datum die ik noemde stond niet eens een vraagteken achter.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja een ECHTE organisator begint dan ook bij een datum en een plaats....graag of nietdan krijg je dit gedoe van daar wel...nee daar niet...dan wel...dan niet....enzo allemaal niet
![]()
voor mij iig welquote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gezelli! En voor jou ook lekker dichtbij natuurlijk.
en ook geen 24 juli want dan ben ik jarig en ook geen 21 juli want dan is DirtyHarry jarigquote:Op maandag 15 mei 2006 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar dan geen 23 juli, dan ben ik jarug![]()
jupquote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gezelli! En voor jou ook lekker dichtbij natuurlijk.
Strand Horst dus.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef Subhuman het volgende:
Een park is niet de ideale locatie aangezien je meestal niet zomaar een barbecue mag aansteken daar (heb ik van horen zeggen).
eindelijk iemand met verstandquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Nee, niet 2 juli, dan vier ik mijn verjaardag....
Nouhouquote:
ik ga voor het splitsen van 2 dagen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef Xilantof het volgende:
't Is altijd lastig zo een meet plannen. Want het gaat denk ik toch niet lukken om iedereen tevreden te stellen...
vondelpark voor de vegeteriersquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
vondelpark voor de vegeteriers
strand horst voor het echte werk.
lijkt me een goed plan
Neuy weet ik maar 2 juli kan iig wat mij betreft. Al vind ik het ook niet erg als mijn BBQ's wat verder uit elkaar zouden liggenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
Zowel de datum als de locatie liggen nog niet vast hoor!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef blackbully het volgende:
wie gaat het organiseren?
die prikt een locatie en een datum.
zijn we daar vanaf.
dan zien we dan wel wie er wel of niet mee willen kunnen.
Ik organiseer de barbecue, kijk maar naar wie de OP gemaakt heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef blackbully het volgende:
wie gaat het organiseren?
die prikt een locatie en een datum.
zijn we daar vanaf.
dan zien we dan wel wie er wel of niet mee willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |